أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام

RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
nour2017
Yannii
sun set
veta
lover2009
lovely Queen
dr.hidden
wija
little chicken
micododo
ELmagary
dodo
Dr.keemoo
remas44
Princess GoGa
fara7
dr.farawla
beauty_tweety
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 1:52 am

انا كاتبه الجمله دى لانى فعلا ميته او يعنى حاسه انى مت من زمان من جوه ....ما بقتش بحس بالاحاسيس اللى كنت بحسها قبل كده ,,,ولا حتى قادره اتاقلم مع الناس اللى حواليه وحابه انى الزم الصمت وده مش عاجبنى وبحاول اغيره...بس الناس اللى حواليه هما اللى صعبانين عليه مش قادرين يفهموا ليه كده ...يمكن من كتر اللى شفته ما بقاش فارق معايا...........
اما بالنسبه للصوره فده لانى محبوسه جوه نفسى ومش قادره اخرج منها لان انا اتنين فى بعض الشخصيه اللى على المنتدى دى هى اللى بحبها بس مش قادره تخرج تانى اتحبست جوه الشخصيه الرخمه اللى قلتلك عليها بس رغم ده قادره انى اواصل وادى للحاواليه اللى مش قادره اديه لنفسى وده واضح من الصوره...............
...................................................................................................
جوجا يا اهلا بالمعارك...............
بعد اللى شفته يبقى الحب خرابه لا يوجد فيها غير الخفافيش اللى بتدارى علشان النور هيموتها
هى لسه موجوده للاسف.....وحلم حياتى ضاع لان ليس كل ما يتمناه المراء يدركه ..ما كنش فى ايدى انى احافظ عليه ده حتى الحلم نفسه تعبان انى ما ملكتوش بس للاسف فصل بينا حدود النوم اللى فارقتنا فما عدنا نلتقى
............................................................................................
سلامات يا تويتى يا مدوخنى................
قلبلا حالته مزريه فى الانعاش وبنحاول بالصدمات الكهربائيه انه يقوم بنص وظيفته على الاقل وبصراحه هو فى منطقه الحب والا حب يعنى لا سلم لا حرب
واكيد كلنا مرينا بالتجربه ده زى الموت علينا حق
عجبنى فيه انه كان انا ....انا زى ما بتمنى اكون....يعنى الحلم اللى حلمت لنفسى بيه
خرجت من التجربه دى باعجوبه والله.....لا بجد جرجت منها بالمثل اللى بيقول اجرى يابن ادم جرى الوحوش غير رزقك لن تحوش
لو صوره حلوه هتكون اللحظه اللى بيحصل فيها كسوف الشمس لان دى اللحظه الوحيده اللى القمر بيقبل فيها الشمس حبيبه عمره
ولو كلمه حلوه هتكونالله لان الله محبه
اقوله انا لك على طول يوم الفرح ان شاء الله
واقوله استوب لو اهانى او مس كرامتى وما حدش يقولى ما فيش كرامه فى الحب
والتجربه دى كانت من فتره بس مش بعيد قوى
وخرجت لوحدى منها لانى مش بحب اعتمد على غيرى فى حل مشاكلى وكمان مش بحب حد يشوف دموعى
- وكفايه ليه غتتى كمان ولا يهمك ياشيخه هتروحى منى فين
..................................................................................................
عمنا ميكووو...اهلا يا باشا بس خغ علينا...............
بص حب من طرف واحد مش موجود فى قاموسى يعنى هنفض حتى لو هتعذب
- طبعا الطبيعه احلى وانا مش بطيق النوع ده خالص
انا بحس ان الراجل المدخن ده ضعيف لان انا كمان تحت ضغط ويمكن اكتر منه مش بدخن ليه؟
بس ممكن ابطلهاله
هقوله ما خلتكش تحبنى ....واحاول افوقه بس ما اخسروش
- احب فى حبيبى الصراحه والبراءه والرحمه
.............................................................................
فرح ....يا دى النور والطبل والمزامير........................
لما حسيت انه اضعف منى وان انا فى مركز قوه
- ندمت مره واحده بس انى سلمت مشاعرى لاول مره بس فى المكان الغلط
انسى اه لكن رواسب اكيد موجوده والا ما كنتش هبقى فى حاله اللا وعى اللى انا فيها دى
عمرى ما افكر فى الحب من طرف واحد ولو هو حاسس وبيبادلنى الشعور برده مش هقوله
وانا من الاخر اؤمن الان باغنيه سميره سعيد ::قلبى لازم تموت انا النهارده عقل...
لازم اكسب كتير لازم اخسر اقل Sad Sad
خلاص يا جماعه ولا لسه انا اتهريت بجد وعمرى ما حكيت بصراحه كده affraid affraid
little chicken
عضو فعال
عضو فعال
little chicken

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 1:48 pm

ياويجا يا حبيبتى انت فى العشرينات من عمرك صعب اوى احساسك ده

حتى لو كل حاجه قدامك دلوقتى كئيبه ده علشان سبب معين بكره يزول

وترجع حياتك احسن من الاول ,,,,,,,,,,,,الحياه حلوه ومفيش حد بيخسر كل حاجه لو راحت منك حاجه هيجيلك الاحسن منها اكيييييييييييييييييييييد

مش عاوزه اشوفك كده تانى وكل لما تلاقى نفسك مكتئبه افضلى افتكرى فى اى حاجه بتبسطك

اقعدى قولى انا مش هتضايق عشر مرات ربنا يسعدك يا جميل.

((((اقتراحى اننا نعمل فى بيوتى زى ما بتعمل فى الناس)))))))))))) [b]
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 4:05 pm

انا موافق على الاقتراح ياليتل
وازود ان بيوتى تبقى فى المحكمة المرة الجاية ووراها البرنسيسة ووراها ادمن
وورا بعض .... يعنى مفيش ولاد فى النصف
ايه رايكم يا جماعة كده اقتراح جامد
( هما ليه يختاروا ....... لازم يبقى لينا اختيار وراى ) ولا ايه
انتم مش معايا ولا ايه؟؟؟؟؟؟
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 7:51 pm

احم احم هو حلو الاقتراح
بس هو انا استضيف الاعضاء الاول وبعدين انا
والباقيه تاتى مستعجلين ليه كلنا هنجي هنا والاستجوابات هتيجى واكيد طبعا الناس كلها هتيجى المحكمه ليه الاستعجال ده
وبالنسبه لويجا انتى لسه عمرك طويل يا ويجا حرام تضعيها بحكايه خلصت وانتهت وتعيشى جوه قفص مقفول وانتى ممكن اصلا تطلعى نفسك منه
بس معلش ف الكلمه انتى مادام مش قادره يبقى انتى ضعيفه ليه كل ده انتى اللى ممكن تفكى اسرك بكل سهوله بصى للاصحابك وحياتك ومستقبلك وهيبقى كل شى تمام
وافرجت عنك ياجميل ويارب تكونى سعيده ف حياتك يارب وتكونى بخير دايما ومش عايزه اكتئاب خالص ياجميل وانا والله هاجى ف المحكمه بس استضيف اعضائى الكراااام Laughing
اما نستضيف المرة دى المجرى ............... cheers cheers

1) حبيـــت قــبل كــدة ولا لأ؟

2) نــظرتك للحــب عبـــارة عن إيه ؟

3) كــل واحـــد له مــواصفــات معيـــنة فى فتـــاة أحـــلامـــه .. مواصفـــاتــك إنــت فيهـــا إيه ؟؟ ( دة لو فــي فتــاة أحـــلام أصــلاً ) ؟

4) أكــتر حـــاجــة تعـــجبـــك فى البنـــت وتشـــدك ليهــا ؟

5) عــمرهـــا حصلتـــلك دى ( زى مابيقول كدة تامر حســنى ) .. إنـــك روحـــت لبنــت وقولتلهـــا " انـــا بحـــــبك " ... ؟

6) لــو حــصل إنـــك أعــجبــت بواحـــدة وهــي نفــس الأمــر ووصــل المــوضـوع لقصــة حــب تشعلل الكــون بقى وكـــلام الغــراميــات دة .. حتــرتبــط بيهـــا إرتبــاط عـاطفــي زى إللى بيحصــل اليوميــن دولــي .. ولا تنفــض للمــوضــوع بمـــا إنـــك لســه طــالــب ولسه بــدرى عليــك والإفتكســات دى ؟

7) إنـــت تـــحــب إن حبيــبتك تبقـــي هــاديــة وطيـــوبة ولا شقــية ومــجــنــونــة ؟

Cool إيـــه أكـــتر أغنيــة رومـــانســـية لمـــا بتســـمعهـــا بتــحس إنـــك فــي عـــالم تـانــي؟

9) أغنيـــة حــزينــة لمــا تســمعها تفــكرك بحــاحة معيــنة ؟؟

10) آخـــر ســؤال لإنــي مابعــرفش أســأل حـــد للأســف

إيه أكـــتر صفــة بتــكرهـــا فى البنـــت وشــايفهــا موجـــودة فى بنـــات كتيــر وتتمــنــي متبقـاش مــوجــودة فــي حبيــبــــتك ؟؟

ودومــــــتـــــم
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.farawla

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 7:53 pm

انــــــــــــا اؤيد بشده الفكره دي
واناشد كل الاعضاء وبالذات اللي اتعصرو في الموضوع ده واولهم انا ودكتور ميكو وويجا
بالدخول وتاييد الفكرة واختيارها بالاجمااع
وناخد بطارنا بقي Basketball
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.farawla

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 7:56 pm

انــــــــــــا اؤيد بشده الفكره دي
واناشد كل الاعضاء وبالذات اللي اتعصرو في الموضوع ده واولهم انا ودكتور ميكو وويجا
بالدخول وتاييد الفكرة واختيارها بالاجمااع
وناخد بطارنا بقي Basketball
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 1:33 am

يعنى يادكتورة انا دلوقتى اللى عليا الدور
يادكتورة فراولة ......... ارد ولا حنقوم بثورة لتصحيح الوضع
ايه ارسو على حل....... طبعا انا موافق على الثورة ..........
انا اريد ثورة ..... للحق والحرية والمساواة
واحنا مش اقل من فرنسا
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.farawla

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 2:21 am

ايوه يلا بينا نقلب نظام الحكم في التوبيك ده
والمفروض من الديموقراطيه ان احنا نختار مره
بلا ش تبقي دكتاتوره يا بيوتي
نختار احنا المرة ده

عايزه الناس تتدخل تناشد معانا بالثوره
ونشوف راي الناس
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 2:42 am

ثورة ايه اللى انت جاى تقول عليه .......ز
انا بقيت فيها ........ حكم القوى على الضعفاء يابيوتى
على العموم الزمن بيدور ......... وحيجى عليكم الدور
ممكن ارد بقى.........
انا حبيت مرتين قبل كدا ( بمعنى مرة من زمان ومرة قريب ) بس
الحب ده ...... كل حاجة مفيش حياة من غير حب ...... الحب بيحيى الانسان بس هوهو يقدر يموت ميت مرة فى اليوم ........ز الحب ده زى المغارة مش عارف فيها ايه
بس بجد اللى محبش يبقى عمره ماعاش
موصفات البنت....... تكون متدينة ... وحلوة وزى العسل ....... تكون هادية وشقية فى نفس الوقت
تكون دماغها مش ناشفة ...... واهم حاجة متطلعش عينى بس
اكتر حاجة تشدنى فى البنت .ز....... ذكائها بصراحة
من حيث انى رحت لواحدة ووقفت قدامها وقلتلها بحبك لا ....... بس قلت لحد قلها وعلى فكرة فى المرتين ليه بقى ( تبقى واقفة قدامى وبنتكلم فى اى حاجة ابقى ديك رومى فى الكلام ايه ده .... لكن معاها واقولها بحبك ببقى بطة بلدى .... مش خوف او نقص شجاعة بس بتوه )
بصراحة ......... حلوة اوى لو حبيت واحدة وهى حبتنى بجد واخلاص حعمل كل حاجة علشان ارضيها وكما ن ارتبط بيها ..... لانها لو بتحبنى حتفهمنى وحتعرف قدرتى قد ايه وعمرها محتزعلنى او حتدوس عليا ماشى
احب حبيبتى انها تبقى طيبة وحنينة وهادية بس تكون روحها حلوة .. يعنى فيها حتة شقاوة
الاغنية اللى بعيش فيها اوى ( ميتحكيش عليها زى الملايكة لما تشوفها )
والاغنية الحزينة ( افتكرت ) لحماقى وبالذات ( قصادى عيونه محتارة يقر ب ولا يداره جيه اليوم اللى اشوفه انا فيه ومنتكلمش ياخسارة ده صعب عليا واعمل ايه مفيش فى ايديا شى تانى خلاص اهو اسمى شفت عنيه عشان دى بجد وحشانى )
لانه كان موقف صعب عليا اوى
اكتر صفة فى البنات مبحبهاش ( مش شرط فى كل البنات ) التسرع بس
والحمد لله يابيوتى انك مبتعرفيش تسالى ( امال لو مبتعرفيش تسالى كنتى عملتى فيا ايه )
لكل ظالم نهاية
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 3:05 am

انا مش مصدق عنيا يا جمااااااااااااااااااعه affraid affraid
الماجري بنفسه في المحكمه ؟؟؟؟ وبعدين انت محتاج يعملولك قفص تفصيل يا حبيبي Laughing
بس انت وقعت و ما حدش سما عليك ..... انا هانزل يتقلي و ايامك الجايه هاتتعب معايا وي Twisted Evil
خد دول الاول كده كا تسخيييين
لو حبيت واحده اطول منك ( دا لو في اصلا Laughing ) هاتوافق ترتبط بيها و لا هاتتكسف تمشي مع واحده اطول منك؟؟ Wink
انهه عندك اهم الجمال و لا الشخصيه؟؟؟ يعني ترتبط بواحده مقبوله و شخصيه عسل و لا هيفاء وهبي و شخصيتها مش حلوه؟؟
بتفكر ترتبط باوحده قدك ولا اصغر منك ؟؟ يعني انهه نوع احسن
خد ده بقي .....هيا كيسه حاول تحلها Laughing .... واحده كانت معاك في الكليه وكانت مرتبطه بواحد و لاف ستوري عنيفه جدا فوق السنتين وفركشوا.... و انت اتعرفت عليها و اعجبت بيها..... توافق ترتبط بيهاوتكلمها في الكليه عادي.... و لا تقول ما احبش واحده حبت حد قبلي؟؟؟؟؟؟؟
لو فرض عليك تقول كلمه بحبك تحب تقولها و جها لوجه و لا في الموب و لا علي النت؟؟؟ يعني درجه الكسوف عندك اييييه؟؟؟
كفايه عليك دول يا كبييييير
وشكلك هاتحتاج الكونتيييينر في الاجابه Laughing
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 4:28 am

أحب أنـا الاجابات البديهيه دي

ايه رايك في حب النت ؟ ضدهـ أو معـاهـ ؟!

ممكن تحب من خلاله أو لاء؟! وليه سواء آآهـ أو لاء؟!

انت دلوقتى بتحب او معجب بحد ولو اه ارغى؟
ايه رأيك فى قصص الحب اللى بنسمعه روميو وجولييت وقيس وليلى والحاجات دى ..

هل انت شايف ان دى قصص منطقيه ولا دى اساطير ومفيش حب بالشكل ده ؟؟؟

طيب هل انت ممكن توصل لدجة الحب دى ؟؟

ولو حبيت واحده ولا قدر الله حصل حاجه فرقت بينكم .. هل هتكتئب وتيأس وتشوف الدنيا ضلمه ..

ولا هتزعل عليها لكن هتتعامل مع الموقف بواقعيه ؟؟
حبيبتك تقعد تحكيلها اى اى اى حاجه ولا فيه حاجات مش تنفع تتحكى ليها ؟
Wink
وانا غلبانه يامجرى هى دى اسئله
Laughing Laughing
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 6:11 pm

ايه يا عم ميكووووووووووووووو
فرحان فيا .......... ماشى مه الزمن دوار انا فرحت فيك ماشى ياحبى
بتهيالى يا ميكوووووووووووو
ان مفيش واحدة اطول منى ماشى ...... ولو واحدة اطول منى بس بحبها وبتحبنى بجد انا موافق انى طبعا ارطبت بيها معنديش مشكلة ( بس هى فين اللى اطول منى دى لو لقيتها ابعتلى مسج ماشى )
هى لو واحدة زى هيفا وعندها شخصية ماشى ..... بس الشخصية اهم طبعا من الجمال
لانها حتشركنى حياتى وحيكون ليها راى معايا .. فلازم يبقى ليها شخصية
وبعدين الجمال بيروح مع مرور الوقت وبيضيع وبيقل لكن الشخصية بتزيد وبتقوى مع الوقت
على فكرة السوال ده مهم ( واحدة قدى ولا اصغر منى ) انا من رايى هى مش حتفرق لان طالما الشخصية موجودة فيها خلاص وخبرتها مع الحياة كويسة يبقى خلاص ( بس اللى متعارف عليه ان الست تبقى اصغر من الراجل ) بس
اما السوال اللى بعده ( انا حقولك طب اقلب الحوار بمعنى هى توافق انى انا يكون ليا قصة حب قبل كده ولا لا .......... هى عندها مشاعر زى زيها يعنى ميبقاش حلال ليا وحرام عليها لا زى مانا حبيت وهى وافقت عليا مثلا .... لازم احترم مشاعرها ...... وصدقنى لو هى حبت بجد قبل كدا يبقى حتخاف عليا بجد ...... انا حوافق انى اشوفها واكلمها بس على شرط ( متكنش اللى حبته واحد صحبى عزيز عليا ) لان كده دخلت فى موضوع تانى خالص ( فهمنى يا ميكووووو )
يعنى الملخص انى حوافق بس بشرط انها متكنش حبت حد عزيز عليا وهو حبها ..
وانها ليها مشاعر واحاسيس مش عايشة فى الدنيا لوحدها فلازم حتحب وحتتحب بس
اقولها بحبك على حسب ( بس مش وش لو ش ودى صراحة ) بالرغم انى غلباوى اوى
ومتشكرين ياعم كونتينر على الاسئلة دى ولما اشوفك فى الكلية نصفى حسبنا
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 6:30 pm

بيوتى واسالتها .......... ماشى
هى مش اجابات بديهية ... دى اجاباتى وبجد مش اكتر
نرجع بقى ....زززز
الحب على النت .... ممكن اقول ان يمكن يكون فيه بس ازاى انا احب واحدة على الاقل ما كنتش شفتها او اتكلمت معاها مباشرة بمعنى لو انا ححب واحدة على النت يبقى انا بحب افكار اللى قدامى مش هى لازم اشوفها واتكلم معاها طبيعى علشان احكم ولا ايه
......... بحب او معجب بواحدة ( معجب بواحدة ) واعتبرينى رغيت ماشى
قصص الحب ..... انا قريت كلمة للكاتب انيس منصور قال فيها ايه ( ما الذى راه قيس فى ليلى وروميو فى جوليت والشاعر بتراركه فى لورا والقديس ابيلا فى هلويزة ... لم يروا الا مجسما من صنع كل واحد منهم فاحبها ... فاحب نفسه ) وكمان ( كان قيس مجنونا .. لانه راى فى ليلى مالا يراه الناس . فنظم مالا يصدقه الناس .... ومالا تستحقه ليلى ) بس انا معرفش اذا كانت دى خيال ولا لا ....... بس لو حقيقة ...... يبقى فيه حد بيحب حد قوى كدا مش عارف بصراحة اقول ايه
لا انا عمرى محوصل للحب ده لان فيه حاجات كتير ( هما كانوا ناس فضيين .... بمعنى كانوا بيدو كل حاجة حقها .....ز لكن دلوقتى مش كل حاجة بتاخد حقها يعنى الحب مش واخد حقه بسبب ضغوط الحياة وسرعتها )
لو حبيت واحدة وافترقنا طبعا حزعل بس الحياة مش حتبقى سوداء قوى حتبقى بنى على اسود المهم انى متكسرش انى ارجع قوى واتعلم من اللى حصلى وليه انا اتسرعت ولا انا غلطت ولا ايه

حبيبتى احكيلها كل حاجة ولا لا......؟؟؟؟؟
اقولك ( نجاح الست انها تخلى الراجل يحكيلها كل حاجة حتى لو كان عمل حاجة غلط ....... انا شايف انى دى للست ...... بمعنى لو حكيتلها حاجة ولقيتها زعلت عمرى ماححكى غير اللى هى عيزة تسمعه علشان مزعلهاش ...... وانا ححكيلها حاجات وحاجات متنفعش تتقال لانها خاصة بناس تانية خلاص يبقى مينفعش لكن لو حاجة خاصة بيا يبقى ححكيهالها ........ لان حبيبتى هى انا و انا هى حبيبتى )
ماشى يا ست الغلبانة ( اشو فك فى المحكمة يا بيوتى ) ماشى
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت يناير 31, 2009 7:11 pm

حلو الاجابات اوى يامجرى بس دلوقتى انت بتقول انك معجب بواحده
امتى اتاكدت فعلا فيها انك معجب بيها ؟
وايه اكتر شدتك فيها؟الوضع وصل لحد فين دلوقتى ؟
وبتكلموا وهى عارفه ان فيه اعجاب؟
طيب بما انى فضوليه جداا اوى اوى
Rolling Eyes ممكن بس تقولى ايه اللى خلاه الحب القديم ينتهى؟؟اصلى فضوليه جداااا
بتؤمن بالحب من اول نظرة ؟؟؟؟
بتتاكد من حب حد ليك ازاي؟
ممكن فرق السن ياثر علي علاقة حب؟؟؟
مين اول حد فضفت معاه عن احساسك دا ؟ عارفه اصلى انا بحب الرخامه اوىscratch
واخــــــــر سوال وخلاص انت بتمشى ورا احساسيك كتير ولا بتفكر الاول بعقلك؟ Wink Wink

وكفـــــــــــــــايه كده ورجعالك تانى geek
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد فبراير 01, 2009 2:12 am

هو انا يا بيوتى مش قلتلك اعتبرينى رغيت
ماشى ... اتاكدت انى معجب بيها لما عينى كانت بتروح معاها فى كل حتة فيها
لما حسيت انى مش قادر استغنى عنها
اكتر حاجة شدتنى فيها ....... هدواها اوى ؟؟؟؟؟ و الوضع اقدر اقولك انه منيل ب600 نيلة
وصعب قوى ....... ويارب يعديها على خير
انا قلتلها من فترة ................................ز
تصدقى لو قلتلك انا مش عارف ليه الحب القديم انتهى بس اللى انا فهمته ان كان فيه حاجات غلط واتصححت
الحب من اول نظرة ........ لالالالا طبعا لان ده يبقى حب شكل وهيكل ....... حب وهم
لازم اعرف كل حاجة عن اللى بحبها وطريقة تفكيرها ......ز وقالبى هو اللى بيشدنى مش عينى .......ز ممكن اسميه ميول او اعجاب بس مش حب
انا عايز اقول على حاجة بجد ( الحب ده مش كلمة تتقال كلمة بتتحس لو حسيناها بجد حنعيش ولو كانت لعبة حتجرح ناس ممكن منعوضهمش خالص .......ز ونضرب نفسنا لاننا فقدناهم بس بعد فوات الاوان )
مش شرط ان فرق السن ياثر على العلاقة ....... لان فى التعامل معاها ححط فرق السن قدام عينى علشان ده مهم .......... بس واللى بياثر اوى هو التعامل مش السن
اول واحد فضفضت معاه كانت واحدة وبس
انا طبعا بمشى ورا عقلى ........ بس مش فى كل الحالات ساعات امشى ورا احساسى
المشيان ورا العقل متعب بس مبيخليش الانسان يتجرح
اما المشيان ورا القلب لذيذ وجميل بس حيخلى الانسان يتجرح اوى اوى بجد
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد فبراير 01, 2009 4:32 am

الحب من اول نظرة ........ لالالالا طبعا لان ده يبقى حب شكل وهيكل ....... حب وهم

غلطان غلطان غلطان يا مرجى وكده هغير رائى فيك...
انا الناهردة اقدر اقولك ان الحب من اول نظرة دا اعظم واحلى واجمل انواع الحب واصدقهم
حلو انك تلاقى حد كيميتك تتظبط معاه من اول ما تبص في عينيه ..
تفاعل بيحصل فى ثوانى والنتيجة انك تحس ان الانسان دا نصك التانى وانك فعلا متقدرش تعيش من غيره..

المهم اولا اهلا بيك فى ساحة القضاء العادل جدا بتاعة بيوتى..
معلش اان مكنتش موجودة امبارح عشان اشارك الحدث العظيم دا
المجرى عندنا يا مرحبا يا مرحبا..

خد دول يا ملعم ..

اولا :- ايه مفهومك عن الحب والاعجابو ازاى تفرقهم عن بعض ؟؟
يعنى امتى تقول انا بحب وامتى تقول انا معجب وممكن تغلط فى احساسك دا ولا لا؟؟

اما بالنسبة للقصتين الحب اللى حاولوا يهربوا وفشلو يا فندم..
تقدر تقول مين السبب فى الفشل دا انت ولا الطرف التانى بمنتهى الحيادية؟؟
ولو انت السب تقدر تقول ايه الغلط اللى كان فيك خلاها تفشل ؟؟
وصلحته ولا لسه زى مانت؟؟

اما بالنسبة لاخت سعيدة الحظ (او تعيسته مش فارقة)
اللى انت معجب بيها (ربنا يلطف بيها..)
انت معجب بيها بس ولا حاسس انك حبتها ول انت معجب بيها بس
تاعب نفسك معاها وعامل مشاكل ليه(يا مشرفنى)؟؟؟

اما بالنسبة لانك عايز واحدة هادية وشقية فى نفس الوقت
ممكن توضيح للجملة يعىن حضرتك عايزها تبقى مودية؟؟
كل ساعه بحال من دول ولا ازاى تبقى بتجمع الصفتين مع بعض؟؟

كفاية عليك كده الناهردة .. رجعالك يا ملعم منجرى..
هو انت زبون يا راجل ..دانت صاحب محل... ولازم نتوصى بيك..نورتنا والله
dr.hidden
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.hidden

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد فبراير 01, 2009 1:00 pm

اللي هو ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 1:29 am

المجرى..... مش تقول يا راجل
بص يا عم انا هاديه ومش بخربش خالص واسالتى اسهل من امتحانات الثانويه العامه
- لو انت بتحب واحده هتمناعها من انها بتكلم شباب فى الكليه ؟ وليه؟
ممكن ترتبط بواحده من جنسيه تانيه؟
- لو انت غلطت غلط فادح فى حق البنت اللى انت مرتبط بيها وممكن يؤدى الى قطع العلاقه ...هتقولها ولا هتدارى وتقول غلطه ومش هتتكرر وهى ما عرفتش؟
- لو انت بقى عرفت انها دارت عليك موضوع حصل وانت معاها مش قبل ارتباطكم تسامح ولا تقفش؟
لو شفت حبيبه صاحبك بتخونه تقوله ولا تدارى وتنصاحها هى؟
ولو حسيت انك بنحب حبيبه صاحبك تعمل ايه؟
امتى تنسحب من علاقتك ببنت؟يعنى لو عملتلك ايه تسيبها؟
واخر سؤال .....قبل ما انت تسأله...مين اكتر تلات اعضاء هنا بتحبهم واكتر تلاته مش طايقهم؟
ياللا جاوب يا حلو اساله سهله وبسيطه ومن المنهج والمحاضرات ومش ذنبى انك مش بتحضر
رجعالك فى الجوله التانيه lol! Laughing
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 4:38 am

ايه يابرنسيسة ......................................
الحب انا قلت قبل كده ان هو مغارة وان الانسان اللى محبش يبقى معاشى
الحب ( الانسان بيخاف على اللى قدامه وبيغير عليه بس مش الغيرة اللى هى غبية....... ويبقى بيشركه فى كل حاجة تخصه ......... ويبقى معاه على طول)
الاعجاب ( برضه بخاف واغير بس مش بدرجة الحب .... ممكن اشركه معايا ....... وممكن ميبقاش معايا على طول ) وبجد الاعجاب ممكن ينتهى من الشخص لكن الحب لالالالا
طبعا ممكن اغلط فى الاحساس ( مفيش انسان مبيغلطش)
تصدقى لو قلتلك ليه الحوار الاتنين اتقفلوا
بصى انا فى كل حاجة لازم تطلعلى عفريت
يعنى واحدة تكون بتسمع الكلام وفيها شقاوة برضه بس مش قوى
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين فبراير 02, 2009 5:17 am

ويجا............... ليه كدا
طبعا ممنعش انها تتكلم ( لانى هكون واثق فيها طبعا ) بس لو اللى هى بتكلمه وحش طبعا حرفض طبعا ( لانى مش حبقى واثق فيه )
بصراحة جنسية تانية صعب........ لانى مش حلاقى اجدع ولا اوفى ولا اخلص من البنت المصرية
هما بيطلعوا العين بس حنينين وطيبين ودمهم خفيف
لو انا مرتبط مش حغلط غلط يخلينا نقطع العلاقة ( لان الغلطة الوحيدة حتببقى متعلقة بالكرامة )
اعرف هى خبت ايه ........ وبعديها اتصرف بس غالبا حقفش ............. لانها بدام مقالتليش تبقى مبتثقش فيا ......... ومفيش حب من غير ثقة
حنصحها ......زز كرارتها......ز حنصحها ....... كرارتها ............ حقولوا وعلى كل حاجة
لو حسيت انى بحب حبيبت صحبى ( طبعا لا حسكت لان مينفعش انا اللى اخون صحبى )
انسحب امتى من علاقة مع بنت لو خانتنى ... او كذبة ( لان الكذب بداية لكل حاجة )
بصى بقى مفيش عضو وبصراحة مبطيقهوش
اما 3 اعضاء اللى بعزهم للبنات ( البرنسيسة و ادمن وبيوتى وطبعا ويجا بصراحه بعزكم كلكم
اما 3 اعضاء الولاد اللى بحبهم _ كيموووووو و ميكووووووو و مستر هيدان بصراحة يعنى بحب الولاد كلهم برده
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 2:25 am

طبعا انت حكمك معانا خلص يادكتور مجرى وطبعا كانوا تلاته ايام جامدين جدا
واجابتك كانت حلوة واتمنالك انك تلاقى واحده بالمواصفات اللى انت عايزها وتكمل معاها حياتك وتعيش ف سعاده وانا حكمى انك لما بتحب بتحب بجد وبتكره بتكره بطريقه وحشه وان شاء لله تلاقى الانسانه اللى تقدر حبك ونورت قاعه القضاء المتواضع (براءه ياباشا)
وطبعا البنوته الجايه انا بقترح طبعا حبيبتى فـــــــــــرح(معلش بقا الدنيا بتيجى ع الكل)Laughing
وطبعا انا اسئلى حلوة جدا جنب المستشارين بتوعى (صـــــــــراحه ووضوح) Wink
طبعا مش مسموحلك بالتهريج ولا اللف والدوران عشان انا مبحبش الكلام دا

طيب السوال المعتاد قلبك حالته ايه(مستقر يعنى ولا نو)
كان فيه اعجاب حب قديم ولو كان فيه ارغىLaughing ولسه فيه ولا انتهى
وبما انى فضوليه ليه انتهى
اية مواصفات فتي احلامك ؟؟؟؟

اية الحاجة الي متحبيش تبقي موجودة في الي هتحبية ان شاء اللة ؟(ده لو مكنش فيه ولو فيه ايه اكتر حاجه شدتك فيه)cheers
واحد انتى معجبه بيه جالك وقالك انه معجب بيكى .. هيبقى رد فعلك ايه .. ؟هل ممكن تصارحيه انتى كمان .. ؟؟
خايفه من الحب .. ؟؟ ولا انتى مش لاقيه الحب بجد ؟؟

خايفه تمشى ورا مشاعرك .. عشان خايفه تتصدمى ؟؟

بس كــــــــفايه كده عليكى وجيالك تانى
geek geek
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 9:27 pm

حبيبتى ....جالك يوم يا جميل
انا اسالتى من المنهج كلها كالعاده
ايه اخر اخبارك العاطفيه؟
امتى تقولى انك بتحبى؟
ايه مواصفات صديقه العمر؟ وامتى تسيبيها؟
ايه اكتر حاجه خانقه فى الشباب بجد؟
وايه الصفه اللى فيكى نفسك تغيريها؟
وايه الصفه اللى فى اصحابك نفسك تفيريها؟
مين صاحبتك اللى كنتى تعرفيها من بعيد بشخصيه واما قربتى منها لقتيها حد تانى بشخصيه احلى من ما تصورتى؟
بس كده كفايه احسن تموتى منى......هرجعلك تانى ياجميل
fara7
عضو ممتاز
عضو ممتاز
fara7

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 10:14 pm

مكنش العشم والله بجد مش عشان اختى يعنى كنت عارفه انا فعلا اتصدمت ان الدور جه عليا كنت مستبعده خالص الوضع دلوقتى ماشى يابيوتى امال لو مكناش اخوات كنتى عملتى ايه
مردودالك ان شاء الله ...
نيجى بقى لاسئلتك ياهانم ولو ان انها مالهاش لازمه واجابتها معروفه بالنسبه لك بس هى فضايح وخلاص Shocked

طيب السوال المعتاد قلبك حالته ايه(مستقر يعنى ولا نو)
الحمد لله مستقر اقدر اقول مؤقتا ...

كان فيه اعجاب حب قديم ولو كان فيه ارغى ولسه فيه ولا انتهى
اه كان فى حاجه قديمه وانتى ست العارفين والحمد لله خلصت

وبما انى فضوليه ليه انتهى
دا مش فضول دى رزالـــــــــــــه Mad
تقدرى تقولى كنا احنا الاتنين السبب

اية مواصفات فتي احلامك ؟؟؟؟
أهم صفه انه يراعى ربنا فيا لانه لو راعى ربنا عمرة ماهيظلمنى ويكون طيب وحنين ويحبنى ويخاف عليا ( طمع بقى )

اية الحاجة الي متحبيش تبقي موجودة في الي هتحبية ان شاء اللة
اولا مايبقاش كداب لان الكدب ده بيموت اى علاقه فعلا ومايكونش شكاك لانى ممكن اتجن من شكه ده وبلاش بخل بقى ( طماعه برضه)

واحد انتى معجبه بيه جالك وقالك انه معجب بيكى .. هيبقى رد فعلك ايه .. ؟هل ممكن تصارحيه انتى كمان .. ؟؟

Embarassed أصارحه لأ استحاله دا انا لو نطقت يبقى حلو اووى بس الاكيد انى هتنح ويمكن ساعتها اسيبه وامشى اساسا لو انا كمان مرتاحه له هسكت وعلى حسب مايفهم بقى بس يارب مايسال سؤال صريح كده

خايفه من الحب .. ؟؟ ولا انتى مش لاقيه الحب بجد ؟؟
بصراحه خايفه ومرعوبه كمان لان التجربه الوحيده اللى كانت فى حياتى بجد كانت مأساه
فحسه انى جاله عقده أساسا اما بقى انى مش لاقيه الحب الحقيقى ده فبقى صعب جداا ان الواحد يلاقى حد يستاهل انه يكمل معاه ويأمنه على مشاعرة فعلا مبقاش موجود ولو لاقيته أكيد مش هفرط فيه بأى تمن بس أهم حاجه انه يبقى شخص يستاهل Smile

خايفه تمشى ورا مشاعرك .. عشان خايفه تتصدمى ؟؟
بصراحه أه بقيت أخاف أمشى ورا مشاعرى جدا ومع ذلك مش بحرم ومفيش فايده فيا وهو ده اللى خايفه منه اووى لان المشاكل اللى بتحصلى سبابها مشاعرها اللى ماشيه وراها دى وبجد كرهت نفسى من الموضوع ده

وبصراحه حرام كده ومتسأليش تانى لو عايزة تعرفى حاجه خليها بينى وبينك مانا فى وشك طول النهار حبكت يعنى ياسا تــــــــــــــر Mad

نيجى بقى للدكتورة ويجا منورة ياويجا والله بس براحه عليا انا مش قدكم ..............

ايه اخر اخبارك العاطفيه؟
عادى مفيش جديد زى ماانا يعنى

امتى تقولى انك بتحبى؟
لما أحس انى مشدودة لحد اووى نتيجه اهتمامه هو اللى بيخلينى افكر فيه ولما افرح انى ببقى معاه والوقت يعدى بسرعه واتمنى لو افضل معاه كده عالطول وبحس فعلا انى مش عايشه وسط الناس حتى لو واقفه مع 100 واحد وهو موجود بحس ان مفيش غيرى انا وهو وصدقينى بقى دا بيبقى احلى وقت بيعدى عليا غير لما بنبقى لوحدنا اصلا وكفايه كده بقى أحسن حاسه هقوم أمشى ...

ايه مواصفات صديقه العمر؟ وامتى تسيبيها؟
هى موجوده فعلا وكلكم تعرفوها واحلى حاجه فيها اننا فعلا اخوات عمرى ماحسيت انها صحبتى هى اكتر من اخت ليا والله واحلى حاجه فيها انها بتخاف عليا يعنى لو انا غلطانه بتقولى وعمرى مابزعل منها ابدا اما حكايه اسبها دى استحاله تحت اى ظروف استحاله وبجد انا عمرى ماببيع حد بسهوله يعنى لو حد فعلا انا بعدت عنه بيبقى فعلا غصب عنى بيبقى فاض بيا ومينفعش يعنى الحمد لله مقدرش اقول انى بعدت عن حد كده ودى نعمه من ربنا ...

ايه اكتر حاجه خانقه فى الشباب بجد؟
بصراحه اكتر حاجه بترفزنى لما تلاقى حد ظريــــــــــف زياده عن اللزوم والغباء بقى بيزهقنى فى عشتى ولو هنتكلم على الشارع يبقى المعاكسات دى كرهتنى انزل من الباب اصلا

وايه الصفه اللى فى اصحابك نفسك تفيريها؟
بجد بحبكم كلكم جداا واللى يحب حد يحبه زى ماهو بس لو قلت حاجه معينه مابحبش المخ الصغير اللى ساعات بيتحكم ده بيعصبنـــــــــــــــى....

مين صاحبتك اللى كنتى تعرفيها من بعيد بشخصيه واما قربتى منها لقتيها حد تانى بشخصيه احلى من ما تصورتى؟
بصى ياويجا انا بصراحه مش بحب أحكم على حد مااعرفوش بس أكيد فى أنطباع بيتاخد عن الشخصيه الاول يا يبقى صح يا يطلع غلط بس عموما لو قلبنا السؤال وقلنا اللى كنت واخده عنهم فكرة حلوة ولما قربت لقيت العكس هقولك كتيـــــــــــــــر لان بجد فى ناس كتير بتخدع فيهم للاسف ...

بجد والله ايديا وجعتنى وحرام عليكم هو كفايه كده اوووى انا استويــــــــت واحتمال اموت منكم كده ارحموا من فى الارض يرحمكم من فى السماء وأظن كفايه لحد كده فضايح اوووووى

وعلى فكرة بقى مش هلون بقيت الكلام عشان زهقت هو حلو اووى كده وهو سادة Sad Mad
fara7
عضو ممتاز
عضو ممتاز
fara7

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 03, 2009 10:24 pm

نسيت سؤال على فكرة سورى ياويجا بس مخدتش بالى

وايه الصفه اللى فيكى نفسك تغيريها؟

بصراحه انا بثق فى الناس بسرعه وبجد كرهت نفسى ونفسى اتغير والله اووى لانى بجد مشاكلى كلها بسبب الموضوع ده
وفى حاجه كمان انى مش بعرف اعبر عن اللى جوايا خالص يعنى لو عايزة اول احساس لحد مش بعرف طوبه بجد
ومش فى موضوع الحب بس يعنى لاى حد حتى لو لحد من اهلى وده مضايقنى اوووى
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.farawla

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 04, 2009 12:15 am

يلا يا فرح حمد لله علي سلامتك في المحكمه كنت فين من زمان

تعاليلي بقي Basketball Basketball

ايه اصعب وقت قضتيه؟؟؟

وكان امتي؟ وليه؟

عملتي حاجه قبل كده وندمتي عليها اوى؟؟

ولو كانت الاجابه اه .هيه ايه؟؟؟

ايه اسعد يوم في حياتك(فات او لسه مجاش اصلا)؟

لو حد بيحبك وانت مرتحاله تحبي يجي ويصارحك بحبه علي طول ولا تفضلي انه يكتفي بلغه العيون Wink ؟

وكفايه عليكي كده النهارده بقي ونكمل........ تاني

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام
صفحة 4 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عقوبه تارك الصوم
» الشات ايام الجاهيله
» البنات ايام الامتحانات ^^