أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام

RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
nour2017
Yannii
sun set
veta
lover2009
lovely Queen
dr.hidden
wija
little chicken
micododo
ELmagary
dodo
Dr.keemoo
remas44
Princess GoGa
fara7
dr.farawla
beauty_tweety
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 3:22 pm

كل خايف من المحكمة ياشهد
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 7:08 pm

فينك يا جميل مش بتبان ليه
الايميل مضلم من غيرك يا احلى فيتا Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
وبعدين ليه الخوف ده انا حتى فى منتهى الرحمه Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil واسئلى نور حتى هتأكد ده
ادخلوا يا جماعه وانا اضمن الاعدااااااااااااااام.........اقصدى البراءه Laughing Laughing Laughing
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 31, 2009 2:25 pm

انا بقالي زمااااااااااااااااااااان ما دخلتش المحكمه دي
من ساعه ما كنت متهم( كنت تاني متهم الصراحه) Laughing
بالنوسبه للدكتوره نوووور بقي
تسمحيلي اسالك شويه اسئله قوييييييه( الله يمسيكي بالخير يا بيوتي انتي و جوووجا كانو مبهدلني) Crying or Very sad

حضرتك مؤمنه بجواز الصالونات ولا شايفه انه لازم يبقي فيه حب قبل الارتباط؟؟؟؟؟

لو خيروكي بين صاحبتك و حبيبيك تختاري ميييين؟؟؟

نفسك تبقي ايه اما تخلصي؟؟؟؟ يعني عندك طموحاااات عظييييييمه و كده و لا عايزه تبقي حاجه تقليديييه؟؟؟

ايه الحاجه الي نفسك فيها من زمان و لحد دلوقتي ما تحققتش؟؟؟؟

لو حبيتي حد و سبته بعض و بعدين حبيتي تاني هاتقارني بين حبيبك لاولاني و الجديد؟؟؟ و لا هاتقولي انا نسيت القديم خااالص و هافتح صفحه جدييده؟؟؟؟

سؤال جامد بقي
بتفضلي انهه نوع من الرومانسية؟؟؟
رومانسيه حسام حبيب حيث التسبيل و السهتنه؟؟؟
ولا رومانسيه كاظم الساهر حيث الرجوله و العمق و الدفء(مش عارف ايه كميه اللغه العربيه دي)
Laughing يعني من الاخر عايزاه يسبل و يقول كلام حب عمال علي بطال و لا يقول برضه كلام حب بس بنضج و كده؟؟؟

كفايه علي حضرتك الشويه دووول كده
ونلتقي بعد الفااااصل Laughing Laughing
nour2017
عضو جديد
عضو جديد
nour2017

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 1:02 am

سورى يا جماعة على التاخير فى الرد والله مش هروب انا هرد اهوه على كللللللللللللللللللللللللل الاسئلة الموجهة اليه

اولا هرد بالترتيب
اول حاجة على شاهى
انتى ناويه تعملى ايه مع حبيبك دلوقتى؟ مهو اكيد الحيره دى ليها نهايه ولا ايه؟

الحقيقة يا شهد انا عن نفسي مش عارفة هعمل معاه ايه
الحيرة حيرتى انا لكن القرار فى الاول وفى الاخر قراره هو
يعنى لازم يثبتلى بالدليل القاطع انه بيحبنى عشان يكون الشخص اللى اقدر اثق فيه واكمل عمرى معاه

وعلى فكره بردوا انتى مش وضحتى التغير اللى حصل لما حبيتى بجد؟ وانا رخمه ومصممه اعرف الاجابه بالتفصيل الممل

بصي يا انسة رخمة هانم(ههههههه) انا لما حبيت حسيت اجمل احساس فى الدنيا زى اى حد بيحب
بس مش هقولك زى كلام الاغانى الدنيا نورت فى عيني و الكلام ده لااااااااء
الحب زى اى احساس بنحسه
بنفرح ونزعل ونطمن ونقلق بنتعب وبنرتاح بنقع ونقوم كل الاحاسيس اللى فى الدنيا حسيتها جوة نطاق الحب
لكن انا طبعا لما حبيت بقيت احاول اكون اجمل حد فى عنيه وعشان كدة كنت بحاول ابقي دايما احسن فى كل حاجة
ومنكرش انى حسيت باطمئنان وراحة جامدة جداااااااااا

مين عندك غالب العقل ولا القلب ؟ ومتقوليش الاتنين لان مفيش حد كده مقضيها عقل وخلاص؟

بصي يا شهد مينفعش مقولش الاتنين لان مفيش بنى ادم لاغى عقله وماشى بقلبه مية فى المية مهما كان رومانسى ومفيش برده حد عملى 100 فى المية استحالة
لازم القلب والعقل سوا لكن انا لانى رومانسية شويتين فدايما القلب بيبقي عندى سابق ساااااااابق مش غالب ماشى كلامى واضح
لكن برجع طبعا بفكر بعقلى يمكن متسرعة وانتى عارفة كدة لكن طبعا بعتمد على عقلى ولو بنسبة اقل من قلبى واحساسى

كام مره اتجرجتى من اصحابك ؟ ومين سا محتيه ومين لا ؟

بصراحة اغلب الناس اللى صاحبتهم فى حياتى كانوا اندال اخر حاجة
ومنكرش برده انى عرفت ناس كويسة جدا اللى انا معاهم دلوقتى واللى انتى واحدة منهم
كام مرة ديه بصراحة مقدرش اعدلك يمكن لانى حساسة اوى بزعل بسرعة لكن المرات اللى علمت معايا اوى كانوا 3
وال3 كانوا تقريبا اعز اصحاب عليا فى عمرى واقرب ناس ليا
انا سامحت واحدة منهم بس العلاقة ما بينا مش زى الاول والاتنين التانيين انا مش زعلانة منهم لانى مش بعرف ازعل من حد
بس علاقتنا اتقطعت نهائى لان الاذية اللى اذوهالى كانت جامدة اوى وكان صعب نرجع حتى نبص فى وش بعض بعدها

ايه رأيك فى الحب من اول نظره ؟ تؤمنى بيه ولا لأ؟

من وجهة نظرى مفيش حاجة اسمها حب من اول نظرة فى اعجاب من اول نظرة ااها لكن حب من اول نظرة استحالة
لان النظرة ماهى الا انك تشوفى شكل اللى ادامك
وفين الشخصية و الطباع والروح وحاجات كتيرة اوى صعب احكم عليها بمجرد النظرة
لازم يبقي فيه تعامل عشان يبقي فيه حب
ده فيه ناس بتفضل عارفة بعض بالسنين ومش بيحكموا على بعض صح يبقي انا هحكم على واحد من نظرة
لا طبعا مش بؤمن بيه

ايه هى الصداقه من وجهه نظرك ؟ وانتى شايفه انك ليكى كام صديقه بجد مش اصحاب يعنى؟

الصداقة عندى حاجة مهمة اوى حد اقدر اعتمد عليه والجئله واثق فيه بدون اى حرج
وثقتى فيه تعدى اى حدود
انا ليا اصدقاء قريبين منى كتير تقريبا 5
لكن علشان اقولك الصراحة انا من كتر القرص اللى اتقرصته من اصدقائى معدتش عندى ثقة فى حد بس طبعا مش معدومة لكن مش بأمن لحد بنسبة 100 فى المية
بس الحمد لله اصدقائى ال5 اللى بقولك عليهم دول عيال عسل و زى الفل وبموت فيهم وانتى
عرفاهم واحدة واحدة و كمان انتى واحدة منهم

وانتى شايفه انك اديتى واجبك ناحيتهم من حيث الاهتمام والرعايه ؟ولا ممكن تكون فى فتره مشاكل عندك فتدلقيهم وتقولى انا فيا اللى مكفينى؟

انا الى حد ما بحاول اكون عند حسن ظنهم وبحب جدا وربنا يعلم
وبحب اسمع مشاكلهم واحاول احل معاهم لو فى ايدي اى شىء
لكن انا سعات لما ببقي مخنوقة ببقي مش عايزة اكلم حد اصلا بقصر فى حقهم لكن عمرى ما دلقت حد فيهم او عاملته وحش والحمد لله

ايه اكتر مكان ترتاحى فيه _ اكتر شارع بتحبيه؟

على فكرة هو مش سؤال غريب ولا حاجة يا انسة شوشو
بس هو مش شارع بحبه(زى مقلب الزبالة اللى انتى بتودينا عنده وبتحبيه ده هههههههه)لا
هو الحقيقة اكتر مكان برتاح فيه ادام البحر لما اكون لوحدى وقاعدة ادام البحر بحس انى بغسل همومى
وحاجة كمان بالنسبالى المكان مش بجماله لكن بجمال الناس اللى فيه
بمعنى انى ممكن اكون فى اجمل مكان ف العالم لكن مش مبسوطة لانى مش مع اللى بحبهم
وممكن اكون فى مكان عادى لكن مبسوطة ومرتاحة عشان معايا حد بحبه

نفسك تحققى ايه ؟

نفسك تحققي ايه بقي ده سؤال صعب اجابته
لكن نفسي اغير حياتى ونفسى لما انشاء الله فى المستقبل اتجوز واخلف
اربى ولادى تربية كويسة لانهم هيعيشوا فى مجتمع ما يعلم بيه الا ربنا
ونفسي اقرب من ربنا اكتر من كدة واحافظ على طاعته وعبادته
وشكرا انسة شهد

وبالنسبة لانى خايفة فانا مش خايفة يا فيتا لان الصراحة اروع شىء فى الدنيا بجد
ولما الانسان بيكدب او بيحور كدبه بيتقلب عليه والكدبة مش بتبقي كدبة صغيرة زى مالناس فاكرة
ديه بتفضل تكبر يوم بعد يوم لحد ما تدمر حياته كلها
انا بجاوب عليكم اهوه

دلوقتى هجاوب على ميكودودو

حضرتك مؤمنه بجواز الصالونات ولا شايفه انه لازم يبقي فيه حب قبل الارتباط؟؟؟؟؟

انا عن نفسي مش بحب جواز الصالونات ولا بقتنع بيه حتى لو فيه فترة خطوبة كافية
الحب عندى شىء مقنع اكتر للارتباط
مع ان فيه ناس كتير مش موافقانى الرأى لكن ده رأيي انا
بس طبعا الحب يكون مش اى حب ويكون مشاعر طاهرة ورقيقة
مش اى علاقة مش لاقينلها اسم نطلق عليها اسم الحب احنا كدة نبقي بنشوهه حرررررررام علينا

لو خيروكي بين صاحبتك و حبيبيك تختاري ميييين؟؟؟

عمرى ما احب انى اتحط فى وضع انى اختار بين حد وحد ابداااااااا
مش صحبتى وحبيبي وبس
لا انى اختار بين اى شخصين
لانى طول عمرى واضحة يا ابيض يا اسود
لاعمرى كنت متذبذة ولا قلوقة فى اختيارى
لكن انا لو الظروف اتضطرتنى لانى اتحط فى الموقف ده هشوف على حسب الموقف نفسه
لكن صدقنى انا مش من الاشخاص اللى ممكن يتحطوا فى الوضع ده ابدا
واسال شهد عليا

نفسك تبقي ايه اما تخلصي؟؟؟؟ يعني عندك طموحاااات عظييييييمه و كده و لا عايزه تبقي حاجه تقليديييه؟؟؟

لا انا طموحة لابعد الحدود وعمرى ماكنت بحب اكون تقليدية
اى نعم بيطرى كفر الشيخ دمرت كل طموحاتى وعقدتنى من الدنيا واللى فيها
الا انى نفسي ابقي حاجة سبيشيال واعمل حاجة محدش عملها قبلي
ايه هى الله اعلم
لكن ديه امنيتي طول عمرى

ايه الحاجه الي نفسك فيها من زمان و لحد دلوقتي ما تحققتش؟؟؟؟

الحاجة اللى اتمنيتها من وانا صغيرة اوى ولسة ملقتهاش الاحساس بالامان
ديما قلقانة وبفكر فى اللى جاى
بفكر حتى وانا نايمة لما ببقي عايزة اكسر دماغى من كتر التفكير
نفسى تهمد شوية

لو حبيتي حد و سبته بعض و بعدين حبيتي تاني هاتقارني بين حبيبك لاولاني و الجديد؟؟؟ و لا هاتقولي انا نسيت القديم خااالص و هافتح صفحه جدييده؟؟؟؟

لا مش هقارن خالص
لانى مادام سبت الاول وحبيت غيره يعنى نسيته
ومادام اديت قلبى لشخص تانى يبقي انا بحب الشخص ده واحنا المفروض لبعض
يبقي انا مقتنعة بيه ودماغى وقلبي واحساسي مقتنعين بيه
يبقي الماضي بالنسبالي انقضى ولا هقارن ولا هفكر اصلا فى حاجة فاتت

بتفضلي انهه نوع من الرومانسية؟؟؟

انا طماعة شوية احبه يكون فيه الاتنين ميكس كدة
يعنى يكون بيسيل ويقولى كلام حب طبعا
وفى نفس الوقت يكون ناضج وراجل اوى وفعله اد كلامه

وشكرا على اسالتكم الى عايز يطحنى تانى انا مستعدة
ههههههههه
نور
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 10:03 am

ههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing

مفيش حد عايز يطحن نور يا جماعه ؟؟ Laughing Laughing Laughing ولا اطحنها انا تانى ؟؟

متقلقيش يا نور لسه فاضلك مره كمان على الاعدام......... احم احم قصدى على البرأءه Laughing Laughing ( انا معاكى خايفه من ايه Wink Wink )
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس أبريل 02, 2009 5:05 pm

هو انا بقول يعنى ان نور بقالها كتير اوى فى المحكمه وكفايه اوى كده على البنيه scratch (على ما اعتقد)
اتصدقوا بقالى كتير والله مزرتش محكامتى اللطيفه دى Laughing
وانا بقول لنور بجد كانت اجابتك ميه ميه بجد Wink وربنا يوفقك ياجميل فى حياتك ودراستك
وبشكر طبعا الاعضاء اللى ميشوا المحكمه فى غيابى Very Happy

وبقول لمكيوووو انا موجوده اهو scratch يرحم الايام ليه هترجع ان شاء لله Suspect

وانا بقول كفايه بناتيت بقى وندخل على الشباب واحب استضيف فى محكامتى اللطيفه دى والواسعه هو........
انـــــــــــــــدى يلا يا دكتور استعد

وايه اكتر عملتها فى حياتك وندمت عليها؟
وياترى حضرتك بقى حبيت كام مرة ؟؟؟ وايه اكتر مرة علمت فيك؟
وندمت انك ضيعت البنى ادم ده من ايديك؟؟
وبما انننا عارفين ان اندى ملك الاحساس توصف كل تجربه من اللى مريت بيها بايه؟؟؟
وايه اكتر موقف حصل ليك وكانت احلى حاجه فى حياتك؟
وايه اكتر موقف حد عمله فيك وضايقك اوووى؟
وايه اكتر اغنيه بتحبها وتخليك تسرح وتفتكر ايام زماااان؟؟
وكفايه كده وياريت المستشارين يكملوا اسئله ونرجع بعد الفاصلLaughing
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 11:23 pm

سورى يا جماعه على التأخير بس بجد عمرى مابصيتش هنا خالص ولا عمرى توقعت انى اكون فيها...بس قشطه يعنى معاكم...
هاقوم اعمل شاى بس وارجع اجاوب ... Suspect
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 12:47 am

وايه اكتر عملتها فى حياتك وندمت عليها؟
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته Very Happy .....
اكتر حاجه عملتها وندمت عليها فعلا كان متش لعبته وانا فى سنه خامسه ابتدائى مع فريق رجاله كبار وكنا عيال صغيرين....وكنت واقف جون وشوطه اتشاطت على ايدي كسرتها كسر من الدرجه التلاته وسبعين تقريبا
....وبسبب الكسره دى ماقبلتش فى الطيران بعد ماكنت عديت تقريبا كل الاحتبارات حتى الضغط فى الاوضه ده اللى بيفرق تقريبا بين الطيار والانسان العادى..لانها بتكون طبيعه فى الانسان اللى بيتحمل ضغط ... ...
حلمى راح منى قدامى بسبب متش.

وياترى حضرتك بقى حبيت كام مرة ؟؟؟ وايه اكتر مرة علمت فيك؟
حضرتى حب كتيييييييييييييييييير...كل مره بحب حاجه معينه فى الانسانه دى وبعدها يبكتشف انها مش فيها غير الحاجه دى,,,او فيها حاجات كتيير اوى بس اكتشف حاجه....تخفى كل الحاجات دى مهما كانت بتلمع اوى.
بس بالسبه للحب عندى هوا مختلف شويه,,,لان انا بالنسبه لى الحب عشره بين اتنين فى كل حاجه ,,,فى ادق التافصيل ...ودى عمرها ماتحصل غير فى المرحله التانيه لان المرحله الاولى بتبقا تعارف وممكن حتى مرحله التعارف دى تتأخر ....بس هيا بتكون كده ,,, والمرحله التانيه دى بالنسبه لى مقدرش ادخل فها والحمد لله مظلمتش حد ماتأكدتش منه معايا فيها ,,,,ومدام موصلتش للمرحله التانيه فى اى علاقه تبقى الاجابه الحقيقه للسؤال ..حبيت كتيييييييييييييييير ومحبتش خالص.لازم العشره دى تكون من القلب اوى لان اللى هايطلع ده ماينفعش يطلع غيثرلواحد بس.
واكتر مره علمت فيا....اول مره ودى حاجه طبيعيه...بس لانها كانت مخلصه اوى وحسيت انها بتروح غصب عنها ,,,كان احساس صعب.
وعلى فكره انا متوقعتش خالص انى ممكن ادخل فى المحكمه دى,,,وعرفت بالصدفه من الاخت الشريفه العفيفه شهد وش السعد والاخبار اللى زى الفل دىMad

الحمدلله مفيش ندم ولا حاجه لان اكيدربنا مقدر ده يبقى اكيد ده احسن
طول مافى رضا ان شاء الله مفيش ندم.

وبما انننا عارفين ان اندى ملك الاحساس توصف كل تجربه من اللى مريت بيها بايه؟؟؟
انتوا عارفين منين كده.؟ Very Happy scratch
هوا عاما انا السؤال فهمته بصوره عامه وهاجاوب على الاساس ده ,,لو فى صوره تانيه للسؤال قصدك بيها قوليلى بس وانا اجاوب عادى...
بس هوا عاما..
هو مش وصف انما احنا عايشين نتعلم من اللى بنمر بيه ولسه هنشوف اكتر....
ولو على الوصف انا مقدرش اتكلم عن صفات . زى ماقلت قبل كده...انما كل حد كان فيه حاجه واحده من الحاجات دى...او فيه حاجات كتير بس مفهوش اهم حاجات...
وبالنسبه للوصف:
ساعات كان بيبقى حاجه زى الرقى كده.. شعور راقى اوى...زى مثلا احساس الاوبرا او حاجه الواحد بيحبها اوى...بس بتبقى لحظيه اوى..او بحكم الظروف اللى بتخليه زى الافلام .....بحس انه عامل زى الاضاءه العليا
ساعات كان بيبقى اطمئنان عادى...وطبعا انا بتكلم من وجهه نظرى انا..
مش هاكمل فى الاجابات لحسن يكون ده اصلا مش قصدك...على العموم لو اجابتى ناقصه فى حاجه عرفينى.

وايه اكتر موقف حصل ليك وكانت احلى حاجه فى حياتك؟
لما عرفت انا عاوز ايه فى حياتى...أو لما فهمت نفسى..

هوا مش اكتر ولا حاجه بس انا مش بيجى فى دماغى حاجه ,,فهاقول اللى جه فى دماغى وخلاص بقا..
كنت فى اولى تانى وكنا فى يوم امتحان التشريح العملى...وهوااصلا يوم مايعلم بيه الا ربنا ومكنتش طايق نفسى,,,,وصديق رقيق جدا ومن الطف الشخصيات فى الكليه..وهوا الفراشه اللى محدش بيحس بيها( كمال صقر ) cheers ...
وفى اليوم ده كنا بنهزر قبل الامتحان وكنت لابس قميص ابيض وكان ماسك كوبايه شاى وتقريبا قالى لو معملتش حاجه كده مش فاكر هيا ايه ,هايرمى الشاى عليا..طبعا كلنا خدنا الكلام عادى...الغريب انى حاولت اعمل الحاجه دى وفجأه الاقى كوبايه الشاى مكبوبه عليا وبيضحك والغريبه انه مش حاسس انه عمل اى حاجه... وابتسامته اللذيذه على وجهه(كمال صاحبى على فكره جدا) زعلت شويه بس انا عارف ان هزاره زياده سنه صغيره كده عن الطبيعى ....وطبعا انا مش بحكى الحكايه دى عشان الشاى انما انا بحكى لانى اضطريت اجيب قميص من واحد صاحبى فى المدينه الجامعيه...وحصلت الحاجه اللى عمرى ماتوقعتها ولحد دلوقتى ندمان عليها...وهيا انى لبست قميص برتقالى ...مش هاقول غير كده....وانتوا اكيد فهمتوا قصدى ..(لبست قميص برتقالى,,,مصدقين؟؟ )..
زعلت اوى من الموقف اللى حطنى فيه صحبى وخلانى البس قميش برتقالى Sad Sad

اكتر اغنيه بحبها ...................love story طبعا
و طبعا صدقنى خلاص....بس مابتفكرنيش باللى فات...بالعكس دى للحاجه اللى ان شاء الله فى المستقبل..اول ماهعرفها هاهديهالها ,,,,انا طول عمرى وانا ماقرر كده...
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2009 12:07 am

امممممممم طيب نكمل اسئله

خد بقا شوية الاسئله دول.......
1-ايه هو هدفك فى الحياه؟
2-تفضل الحبيب على الصديق ولا العكس؟ ولماذا؟
3-ايه اكتر ميزه بتحبها فى شخصيتك؟وايه اكتر حاجه مش بتحبها بردو فى شخصيتك؟
4-بتحبى فى قصة حب ولا تؤتؤ؟
5-ايه اكتر حاجه بتتمنى انها تتحقق؟
6-امتى قلبك يقسى؟
7-ايه الحاجه اللى عملتها وندمت عليها جدا؟
8-امتى حسيت ان الدنيا وحشه ومش عايز تعيش فيها؟
كفـــــــــــــــــــايه عليك كده ورجعالك تانى فين الاسئله يامستشارين Laughing
مش نافع كده خااااااااااالص Laughing
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2009 4:20 am

امممممممم طيب نكمل اسئله........................
ممممممممممم دى مش مريحانى ..على فكره عادى لوفى اى رد عاوزه افسرهولك ..مش بطمن انا ل مممممم ولا احم احم والحاجات دى Very Happy Very Happy

1-ايه هو هدفك فى الحياه؟
اناعندى موضوع هدفى ده بعيد شويه...لسه مامكلش صورته...بس هوا على اساس حياه بسيطه مع حد بحبه ومخلص ونبنى حياتنا نفسها ..يعنى انا هدفى ان يبقا ليا الكوكب بتاعى انا وكل اللى يهمنى واهمهم...اللى اعيش فيه ببساطه مع حبيبتى واصحابنا ولو حتى يكون تقسيم شقتى فيها اوضه اسمها(OUT OF WORLD Very Happy Very Happy ) ويكون فيها بلاى ستيشن وجيتار وسلوند سيستم كامل ولو حتى فيديو جيم وبلياردوا وشاشه سينما والحاجات اللى تهمنا انا وشريكتى المستقبليه ام شاء الله ..بتكلم جد على فكره فى الحاجات دى..ممكن حد يبص للحاجات دى انها تضييع وقت او تفاهه ... بس يمكن الحاجات دى تكون مهمه ليا انا واللى يهمونى وساعتها مش هاشغل دماغى برأى حدا,,,وكل حاجه من الحاجات دى فيها متعه وبيحس بيها اللى بيعيش جوها.,..فلازم الواحد يغير من الجو اللى بيعيش فيه طول الوقت.................
انا سرحت جامد فى كلام فاضى....بس هوا انا هدفى كده.....ان اعيش حياه بسيطه ...وبرده يكون فى اوضه اسمها(قناه اقرأ Very Happy ) بهزر طبعا مش هاسميها اقرأ اكيد هانسميها اى حاجه تانيه ساعتها ... ودى عشان الجانب الدينى..ويكون فيها كل الحاجات اللى ان شاء الله تخليك فعلا مركز فى وقت العباده بس ...ونفسى يكون تحت البيت كافيه مش قهوه بلدى ..لا كافيه ونتجمع فيه انا ومراتى واصحابنا كل يوم بليل (تي را را را Very Happy Very Happy ) واكيد فى اسكندريه cheers cheers cheers ..
ومش معنى كده ان اخلى كل حاجه جنبى اننا مانتحركش ,, اهم حاجه فى حياتنا التغيير ونعيش جو جديد وحياه جديده...بس يكون فى اساس ويكون فعلا اسمه HOME او PLANET.
بس ان شاء الله بجد اناهحاول اعمل كده والحاجات دى مش صعبه على فكره بس لو واحد صمم عليها ....
وطبعا الهدف نفسه اللى احد بيفكر فيه انه يكون وضعه الاجتماعى كويس والناس بتحبه وماتنفقوش.

2-تفضل الحبيب على الصديق ولا العكس؟ ولماذا؟
سؤال بشوفه كتير بس صعب جدا...عشان كده لازم ابقا محايد الاول واقولك الاتنين معزتهم مختلفه ومقدرش استغنى عنهم...بس هايج الوقت اللى هافضل فيه الحييب...ولماذا (او ليه monkey )...عشان ده الحبيب ده حاجه تانيه .وصاحبى اوى هوا اللى يقدر يفهم كده قبلى كمان..

3-ايه اكتر ميزه بتحبها فى شخصيتك؟وايه اكتر حاجه مش بتحبها بردو فى شخصيتك؟
انى صريح ومش هاقول مع ان الصراحه الايام دى بتزعل والليله دى..بس اللى بيفرق ان الصراحه لما بتكون بحسن نيه مابتزعلش.
واكتر حاجه مش بحبها فى شخصيتى ان اللى فى ايدى مش ليا ودايما اللى فى قلبى على لسانى...... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
طبعا السطر اللى فوق ده بطيخ بس انا فعلا بستفز جداااااااااااااااااااااااااااااااا من الردود دى ..يعنى ايه اللى فى ايدى مش ليا ,,يعنى لما دى تبقى عيب امال ايه المميزات بقا انه عالم يعنى....حبيت بس افكركوا بالردود اللى تحرق الدم اللى بنشوفها فى كل اللقاءات ....
نرجع بقا لاجابه الانسان الطبيعى اللى بياكل ويشرب ويتعايش........اكتر حاجه مش بحبها فى شخصيتى ..انا معرفش ده يخص شخصيتى ولا لأ بس انا ساعات بشغل نفسى بتفاصيل عجيبه ..ومابعرفش امسك نفسى لحد ماتخنق جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا..
يعنى ممكن وانا ماشى امشى على بلاطه واسيب بلاطه عادى جدا او حتى اعد العمدان اللى فى الشارع ... انا مش قصدى بالكلام ده الهبل ....فى تفاصيل محدش بياخد باله منها وساعات والله بيبقى نفسى ماشوفهاش انا كمان ...
نفسى اعرف اتحكم فى نفسى فى حاجات كتير فيا زى التسرع..
وفى عيوب تانيه عرفتها فى نفسى والحمد لله خدت خطوه فعلا وبدءت اغير منظورى للدنيا نفسها وده كان بقيت اجابتى فى السؤال الى فوق خالص لما قلت ان اكتر موقف فى حياتى لما عرفت نفسى,,الحمد لله
بس طبعا الحاجات دى ليا انا مش للمنتدى Rolling Eyes Very Happy انا بتكلم بمنتهى الصراحه.. Smile

4-بتحبى فى قصة حب ولا تؤتؤ؟
بتحبى انتى شايفانى لابس جيبه Very Happy Very Happy
بصراحه مش بحب الاسئله دى ..يعنى محدش بيقول حالته على الملاء كده Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy (هيا الملاء صح كده؟؟ scratch ) بس عادى احنا كلنا اخوات اكيد.
هوا عاما انا فى حاجه جديده وبرده حاسس بحاجه جديده ..بس مرتاح وحااسس بتغيير اوى ...يعنى فى فتره صغيره اوى كملنا شخصيه بعض..بس فعلا مش عارف ولا هيا كمان ..بس يمكن الوقت كان مناسب اوى ...بس قشطه يعنى احنا واضحين جدا فى الموضوع ده...وكفايه كده
واشكرك على الفاضيح دى. rabbit rabbit rabbit

5-ايه اكتر حاجه بتتمنى انها تتحقق؟
انى احس برضى ربنا فى حياتى لانى بعدت عنه اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووى السنين اللى فاتت دى.

6-امتى قلبك يقسى؟
هيا بتتركز فى حاجتين ..
الكدب ودى الحاجه اللى بتقسى القلب على مراحل لان مع كل كدبه بتقلل الثقه
الخيانه ودى بتموت القلب مش بتقسيه بس.

لا انا ندمت على حاجات كتير فى حياتى..وبعترف ساعتها على طول لو كان اللى عملته ده غلط..والحمد لله لازم يفيدنى بعدها فى حياتى ...دى كلها تراكمات بتكون الشخصيه..لحد ماتوصل للمرحله اللى يقدر يعقل فيها تصرفاته كويس..ومش حاجه حلوه ان الواحد يكابر مع نفسه لان الكل بيعيش عشان يتعلم .
انما اكتر حاجه ندمت عليها فعلا زى ماقلت قبل كده المتش اللى اللى لعبته وانا فى سنه خامسه...والمتهم عنده سؤال ياريت القاضى ينظرلنا فيه....انا نلاحظ فى اسئلتك يا حضره القاضى :::
اكتر عملتها فى حياتك وندمت عليها؟
6-امتى قلبك يقسى؟

ايه كميه التشائم العجيبه اللى فى اسئلتك دى...يا سياده القاضى انا بطلب النظر فى اسئلتى وانها تكون فرايحيى شويه(وياريت زغروته مع كل سؤال كده Very Happy Very Happy ) .............يا حضره القاضى انتى بتكلمى متهم شعاره فى الحياه DON'T WORRY BE HAPPY Very Happy Very Happy cheers cheers

الفتره اللى فاتت دى لان اختى كانت تعبانه جدا وهيا اللى تهمنى من الدنيا.
...
...
صحيح هوا الطبيعى كل واحد بيسأل كام مره؟؟...يعنى كل ماتدخلى هتسألينى ولا بتمشى بالدور ولا ايه بالضبط Very Happy scratch
Very Happy ا
على العموم انا تحت امركم يا جماعه طول فتره الحكم دى.
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2009 6:59 pm

انا بقا عندى سؤال اعتراضى على الماشى كده للقاضى..
حضرتك كررت سؤال,,الحاجه اللى عملتها وندمت عليها جدا؟
وكتبتها فى وسط الاسئله ولاحظتها فى تقريبا معظم اسئلتك لباقى المتهمين انه لازم يكون فيه كام سؤال مكررين...
هيا دى صدفه ولا ده اختبار للصدق فى الكلام؟؟ Wink Wink Wink cyclops
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 12:08 am

اسال انا بقى اندى

1- لما بتحب بيكون اية غالب قلبك ولا
عقلك؟

2 - لو اللى بتحبها خيرتك بينها و بين اهلك هتختار مين ؟

3_ اية رايك فى مقولة (مراية الحب عامية ) ؟.

4_ ممكن تتجاهل عيوب اللى بتحبها بنسبة قد اية ومتقالش حسب العيب ؟

5_ الحب حالة ولا استحالة ؟

6_مواصفات فتاة احلامك اية؟

7_ الحب الاول بيتنسى ولا لا ؟؟

8_ اية رايك فى اصحابك الولاد لما حد بيحكى معاك فى موضوع عاطفى ؟

جاوب يا باشا
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 2:06 am

1- لما بتحب بيكون اية غالب قلبك ولا عقلك؟
بقلبى بس طبعا..بس لما بحب.

ينهار ابيض بينى وبين اهلى دا مين ده اللى ممكن يحب حد كده...
اكيد طبعا مفيش حاجه تخلينى اخسر اهلى..ولو هيا عاوزانى اعمل كده هختار اهلى ومش هاقدر انسالها ده بسهوله.

3_ اية رايك فى مقولة (مراية الحب عامية ) ؟.
انا مؤمن انها موجوده...بس مش عاجبنى الجمله ,,هيا بتتقال عاميه او الناس بتقول عليها عاميه عشان هيا دى الحاجه اللى ماينفعش فيها العقل..وبتبقى للناس عاميه انما للاتتين اللى بيحبوا بعض هما بس اللى بيبقوا شايفين بعض.

4_ ممكن تتجاهل عيوب اللى بتحبها بنسبة قد اية ومتقالش حسب العيب ؟
لو اتأكدت ان هيا دى ...وكانت كلها عيوب...مش هاتجاهل ولا حاجه هانتكلم فيها وهافضل معاها لحد ماتقتنع ان دى عيوب وتحاول تصلحها..لان فى ناس مابتقاش شايفه نفسها,,,او مش عارفه ان دى عيوب فيها ...وده دور الحبيب ..مش انه يتجاهلها ويشوف بقا يشيل الشروه دى ولا مش على مقاسه؟؟..سورى فى التعبير..بس هيا الحكايه مابتقاش مرايه عاميه وعيوب نتجاهلها ..الموضوع ان الواحد لو حب حد واخلص ليه...بيبقى حته منه وساعتها العيب ده هايتصلح وهايكون احلى من لو كان مش موجود من الاول لان كده اتغير عشانه..ولو ماتغيرش يبقا كفايه انها حاولت,,ولو محاولتش تبقى ماحبتنيش وساعتها هاتجاهلها هيا بعيوبها ومميزاتها ..
بس فى عيوب بتكون فى طبيعه البنى ادم ودى الواحد بيختار على اساسها من الاول...يعنى طبيعى لو حسيت بالانانيه او الكدب الحاجات اللى هيا بتبقا حاسمه دى...فى اول اى موضوع...ممكن ابعد من الاول ,,انما لو حسيت ان فى حاجه فعلا شدانى ليها هاقرب وانفذ الكلام اللى انا كاتبه فوق ده ,,نتناقش فى عيوبها دى...

5_ الحب حالة ولا استحالة ؟
فى الواقع scratch scratch
هوا ايه السؤال ده ..حاله ايه...
اسألى سؤال عادى كده .مابحبش اسئله الذكاء Very Happy Very Happy Very Happy
Laughing

6_مواصفات فتاة احلامك اية؟

بصى انا مقرتش والله ردود اللى قبلى فى السؤال ده لانه اكيد اتكرر كتير بس من غير فتوه يعنى...طبيعه الانسان انه بيبقى عاوز كل حاجه وهتلاقى معظم اللى اتسألو السؤال ده جاوبوا بحاجات متناقضه ..يعنى الشقاوه اوى والهدوء او الضحك اوى والعقل ...كده يعنى Very Happy
وطبعا مش هابقا انا سوبرمان واخرج بره الطبيعه البشريه دى....بس انا يهمنى زى اى حد طبيعى فى اللى الانسانه اللى قدامه انه يحس فيها بالامان وان تبقى هيا دى ام ولاده فعلا..ومش بقصد بكده الرسميه فى الموضوع ,,يعنى مش اختار الانسانه المناسبه اللى مايخلفش عليها اتنين...ومحترمه وبنت ناس,,اللى هوا المواصفات اللى اى حد بيسافر بره ويرجع يدور عليها ...وكلنا طبعا عارفين الكلام ده وعلى فكره انا لا معترض على الطريقه ولا على اللى بيحصل...انما انا بتكلم ان مواصفاتها اللى بره دى ماتهمنيش اوى ,,انا اللى يهمنى اوى روحها وان روحها
تكون بريئه..يعنى عاوز انسانه فى قلب طفله ببراءتها ....ومش قصدى طفله اسيطر عليها .... ,,بالعكس لما اشوفها طفله هابقا اطفل منها( صح تعبير اطفل ده؟؟ Very Happy ) او اهبل منها... ....ومش هاتكلم فى تفاصيل الحد ده دلوقتى لانى معدت بشغل دماغى اوى بمواصفات وكلام من ده...بس ده الاساس..واحلى حاجه فى الاطفال انهم على طبيعتهم ومعندهمش لاحاجه اسمها خيانه ولا كدب ولا تعقيد..حياتهم بسيطه ..
انا حاسس انى بقول كلام كتير وعايش الدور اوى.......بس انتوا اللى اسئلتكوا مفتريه اوى... Very Happy Very Happy
مفيش اسئله تافهه يا جماعه....فين احسن بلد بتحبها ,,,عمراوى ولا تمراوى ..اهلاوى ولا زملكاوى .,بلدى ولا فينو..... cheers cheers

7_ الحب الاول بيتنسى ولا لا ؟؟
ياااااااااااه السؤال ده على فكره كبير جدا...يعنى موضوع يطول شرحه بجد..هاتكلم فيه بصفه عامه ,
اهو سؤالزى ده لازم اعيش فيه الدور.......... farao farao
لو الحب ده لوكان فى فتره المراهقه عمره مايتنسى ....بس بيكون زكرى وعمره مابيتقارن بالحد الجديد...لان كل ميزه الحب ده انه كان اول حاجه بس مش اكتر...يعنى اول حد جربت معاه الاحساس ده..فدايما بيكون ليها معزه معينه واللى هاحبها هاتكون فاهمه كده وممكن يكونوا اصحاب كمان ..
المهم..لو كان الحب ده فى سن نضج او بعد محاولات كتير كلها فاشله...بيتكون الحاله مختلفه شويه لان حسب نهايه الحب ده ...يعنى لو انتهى عصب عن الانسانه دى هاتفضل فى قلبى على طول ..انما لو بأرداتها بيتحول الموضوع وبيتنسى من غير حاجه جديده...حسب شخصيه الواحد او نظرته للوضع نفسه.. لان كل واحد بيختلف فى الموضوع ده...وبتبقى مسأله وقت...
وفيه برده حاجه بخصوص الحب الاول والتانى ..هوا عاما فى ناس بتفسر علاقه الحب نفسها وان حد يحب حد..انه الانسان ممكن يفضل عايش طول عمره من غير حب ,انما اول مايحسه ,,بيحس انه محتاج ليه ..ويتحول الموضوع لحاجه زى ادمانه والنوع ده بيقدر ينسى اى حب..واللى بيكتشف انه حب حد من النوع ده لازم ينسى الحب ده لانه لو مانساش هيكون بيقلل من احترامه لنفسه..
وفى اللى يكتشف بعد تجارب كتير ان كل اللى مر بيه مكنش حب وبيحس حاجه غريبه....ويجرب العشره مع الحد اللى بيحبه ده....والحب ده بقا لو انتهى عمره مابتنسى ...وبيفضل معلم فى حياه الاتنين...لانه بيكون حقيقى..والحب الحقيقى مابيتنساش.
انا تقريبا كتبتلك كل الاحتمالات او معظمها ولو السؤال موجهه ليا انا اول حب ليا كان حب المراهقه ..وردى عن تجربه انما باقى الرد من تجارب اللى حواليا...
لان انتى سألتى سؤال عام فقلت اجاوب اجابه عامه. cheers cheers
RAUL
عضو ممتاز
عضو ممتاز
RAUL

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 5:37 am

تسمحلي يا هيثم

شكرا.أجب عما يلي:
1_ممكن ترتبط بأنسانه انت عارف انها كانت بتحب غيرك؟
2_انت شايف في نفسك حاجات لازم تتغير؟
3_ممكن تساعد مراتك في شغل البيت؟
4_ايه العيب اللي متستحملهوش في شريكة حياتك واللي ما تقدرش تغيره؟
5_ايه الحاجه اللي مش ممكن تتخيل حياتك من غيرها؟
6_لو جاتلك فرصة هجره عن البلد . تهاجر؟
7_لو ألفت كتاب عن الحب تختار عنوانه ايه؟
8_ايه اكتر مهنه نفسك تشتغلها ( في حدود الرقابه) ؟
9_ ايه أكتر بيت شعر بتحبه؟
10_انا عارف انك بتتخنق من حاجات كتير .ايه اكتر حاجه _علشان اعملها_ ؟
ملحوظات هامه:
* الاجابه لا تزين عن سطر . اللي يلاقي نفسه مزود يعرف انه غلط
*اجابة الأسئله بالترتيب.غير كده هشطب على الاجابه
*امتحان الشفوي بعد النظري مباشرة على الهواء
WITH MY BEST WISHES
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 12:09 pm

1_ممكن ترتبط بأنسانه انت عارف انها كانت بتحب غيرك؟
كانت...مليش دعوه بهيا كانت ايه مدام انا واثق فيها وفي نفسى الحمد لله....اللى بيحب بيسامح ومش ذنبها انها حبت...بس تبقى( كانت )

2_انت شايف في نفسك حاجات لازم تتغير؟
اكيد طبعا وكتير كمان واتكلمت فى الموضوع ده فوق ياااااااض..انت ماقرتش ولا ايه.... Evil or Very Mad (العقاب يوم الاحد كالعاده قدام المشرحه)

3_ممكن تساعد مراتك في شغل البيت؟
طبعااااااااااااااااااااا....دا احنا هانقضيها Very Happy Very Happy Very Happy

4_ايه العيب اللي متستحملهوش في شريكة حياتك واللي ما تقدرش تغيره؟
الانانيه...وانها تبقى حاسه بأنوثتها اوى زياده عن اللزوم...لان زى ماتكلمن قبل كده انا مش عاوز البنت بقا اللى تحس بالفراغ العاطفى والاحاسيس اللحظيه دى ...براءه الانسانه بتفرض علي اى حد قدامها انه يأمن ليها ويحترمها..لو فهمها صح.

5_ايه الحاجه اللي مش ممكن تتخيل حياتك من غيرها؟
القلم Laughing Laughing Laughing لان ده سلاحى طبعا زى مانتا عارف Very Happy Very Happy (.....)

6_لو جاتلك فرصة هجره عن البلد . تهاجر؟
اه اهاجر بس مش لانى مخنوق من البلد والقهر والكلام الفاضى ده..لانى بحب السفر والتغيير ..بس مش هاهاجر لوحدى ..ممكن اعمل حياه هناك انا وعيلتى ولو عاوزين نرجع تانى قشطه برده...اهم حاجه مايبقاش فيه قيود.كله عادى Very Happy

7_لو ألفت كتاب عن الحب تختار عنوانه ايه؟
القشبيط(....) cheers cheers cheers Very Happy
هاسميه اسم ماينفعش عنوان ...بس دى اهم حاجه بالنسبالى.(العيشره والامان).............

8_ايه اكتر مهنه نفسك تشتغلها ( في حدود الرقابه) ؟
طياااااااااااااااااااااااااار طبعا .......ولو بقا عندى الامكانيات ان شاء الله ..هاعمل مطار دولى وأأجر ركاب واعمل عليهم طيار ..وممكن نبقا نعمل حادثه وانقذهم كلهم cheers cheers cheers كعاده البطل طبعا.. Very Happy Very Happy Very Happy , ولو فى حدود الرقابه ...هاعمل طياره مخصوص للمنقبات.

9_ ايه أكتر بيت شعر بتحبه؟
ونخلة غضت الافنان باسقة قالت لاترابها والصيف يحتضـر ! cheers cheers cheers Very Happy (.....)

10_انا عارف انك بتتخنق من حاجات كتير .ايه اكتر حاجه _علشان اعملها_ ؟
لما حد يتأخر عليا فى اى معاد ....ولما حد يحكى حكايه وكل مايقابل حد يحكيها بنفس الطريقه ونفس الكلام ..واكتر حاجه بتخنقنى فعلا الفشخره بكل انواعها بقا (واحد بيتفشخر بشكله بكلامه بثقافته ..بيترسم قدام الناس فى كل حياته...الفشخره وخلاص...لانه بيبقا كداب)

............................
أكتر بيت شعر بتحبه؟
لو ألفت كتاب عن الحب تختار عنوانه ايه؟

انت بتسألنى انا الاسئله دى يا راؤل,,,,,لن انسى لك هذا الموقف Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
عنوان كتابى...ماشى ماشى لما اشوفك بس...
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 12:25 pm

فشقه بيك يا مرضان انا هسمعك صوت الولد .......... هاتولى الولد من التلاجه Laughing Laughing Laughing Laughing

بص بقى بجد انا مش هتقل عليك فى الاسئله عشان الزملا قامو بالواجب وطحنوك تمام اوك
هو كام سؤال على الواقف عشان الجمهور Laughing Laughing Laughing يعرفك اكتر

ايه هو المكان اللى بترتاح اوى فيه او بمعنى تانى فى مكان بتروحه لما تكون مخنوق اوى ومش طايق الدنيا باللى فيها؟؟

ليك حد من اصحاب زمان كنت حسيت انه مختلف بجد ونفسك تشوفه؟؟

وده بقى معلش سؤال ممكن نتجاسر ونقول انه ابله قليلا لكن القاضى تهمه الاجابه
ايييييييييييييييييييييه اكتر ماده حبيتها فى الثانويه العامه يا ولد ؟؟ وايه هى الماده الملعونه اللى نزلتك فى المجموع وحكمت عليك الحكم القاسى ده
وهوة انك تكون من ابناء كليه بيطرى كفر الشيخ؟؟؟

هههههههههههه اهو يا معلم مفيش اتفه من كده اسئله جاوب بقى وبدع يا نجم Laughing Laughing Laughing
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 12:50 pm

..فشقه بيك يا مرضان انا هسمعك صوت الولد .......... هاتولى الولد من التلاجه

بابا بابا...بثيموتونى يا بابا وبيحطوا مش عارف ايه كده فى صرصور ودنى يا بابا...
ادفع ..ادففففففففففففففففع

ايه هو المكان اللى بترتاح اوى فيه او بمعنى تانى فى مكان بتروحه لما تكون مخنوق اوى ومش طايق الدنيا باللى فيها؟؟

سانت كاترين...فوق جبل موسى...

ليك حد من اصحاب زمان كنت حسيت انه مختلف بجد ونفسك تشوفه؟؟

اه فعلا وماحسيتش انه مختلف غير لما اقابلته تانى من قريب وشوفته من ناحيه تانيه حالص,,,ودلوقتى قريب منى جدا...بس عيبه انه اسمه الشناوى Very Happy Very Happy بنحاول انا وهوا نصلح العيب ده...ادعولنا بقا

وده بقى معلش سؤال ممكن نتجاسر ( يعنى ايه نتجاسر...يعنى دى كلمه حلوه ولا وحشه يعنى scratch ؟؟) ونقول انه ابله قليلا لكن القاضى تهمه الاجابه
ايييييييييييييييييييييه اكتر ماده حبيتها فى الثانويه العامه يا ولد ؟؟ وايه هى الماده الملعونه اللى نزلتك فى المجموع وحكمت عليك الحكم القاسى ده
وهوة انك تكون من ابناء كليه بيطرى كفر الشيخ؟؟؟

ينهارك اسود يا شهد...الثانويه العامه هيا وصلت للثانويه.,..انتى مش عارفه يبنتى انى بقالى يجى سبع سنين سايب المجال ده خالص...
على ما اتذكر ان اكتر ماده حبيتها هيا رياضه واحد ,,,وكل انواع الريااضه كنت بموت فيها.
واكتر ماده جابتنى الارض هيا الفيزياء مع انى كنت كويس فيها والماده اللى كنت قوله فيها هيا الاحياء (كنت بعد الشر مابعرفش احفظ..انما دلوقتى الحمد لله خلاص كفر الشيخ علمتنى ازاى احفظ بس ) والغريب انى غشيت فى الاحياء وجبت درجه جامده.

والف شكر عالاسئله اللى على النايم دى Very Happy
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت أبريل 11, 2009 5:09 pm

ايه الشغل الرهيب ده يادكاتره
ياعينى عليك يادكتور والله طحنوك بس والله انا سعيده بجد باجابتك دى
وبالنسبه لسوال حضرتك انا فعلا بكون قاصده السؤال ده او زى ماقلت صدق فى الكلام
لان الحياه دى عباره عن تجارب وانك تقابل ناس وتخسر ناس وتعمل حاجه تندم عليه او تخسر شخص تندم عليه
او تندم مثلا ان عرفت شخص وكنت فاكره حاجه تانيه نوهائى
بس انا بقول السوال لاننا عشنا كتير واكيد كلنا شفنا حاجات من دى كتير عشان كده بستغرب لو حد مجوبش ع السوال ده او جاوب وقال لا بتبقى غريبه شويه وياريت وجهه نظرى تكون وصلت Laughing
وانا بقــــــــــول اى حد عايز يسال الدكتور قبل ما نزل الحكم Laughing
واى حد عايز يسال الدكتور يلحق عشان الحكم بعد المداوله
وشكراااااااااااا لسيادتكم Very Happy
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 4:26 pm

ينهار ابيض بينى وبين اهلى دا مين ده اللى ممكن يحب حد كده...
اكيد طبعا مفيش حاجه تخلينى اخسر اهلى..ولو هيا عاوزانى اعمل كده هختار اهلى ومش هاقدر انسالها ده بسهوله.

تعليقا على كلاما هو سؤال بردة هو انت ممكن تكمل مع واحدة تخيرك الاختيار دة ؟

اما بالنسبة لسؤال هل الحب حالة ولا استحالة ؟

انت تقريبا مفهمتش السؤال

اوضحلك لسة فى حب ولا الكلمة دى معانيها مش موجودة بس لسة بنقولها زيها زى اى كلمة

فى حاجات عجبتنى فى ردك على رؤال

_ممكن ترتبط بأنسانه انت عارف انها كانت بتحب غيرك؟
كانت...مليش دعوه بهيا كانت ايه مدام انا واثق فيها وفي نفسى الحمد لله....اللى بيحب بيسامح ومش ذنبها انها حبت...بس تبقى( كانت

مفيش حد بيعيش من غير حب وبعدين كل طرف يبدا يحاسب الطرف الاخر من بداية معرفتهم ببعض
[

يه هو المكان اللى بترتاح اوى فيه او بمعنى تانى فى مكان بتروحه لما تكون مخنوق اوى ومش طايق الدنيا باللى فيها؟؟

سانت كاترين...فوق جبل موسى..

ازاى لما بتتخنق بتركب تاكسى وتقولة جبل موسى

وياترى بتدفع كام الاجرة يعنى

عشان لما احب اروح لما اتخنق ابقى اعمل حسابى فى الفلوس
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 5:55 pm

تعليقا على كلاما هو سؤال بردة هو انت ممكن تكمل مع واحدة تخيرك الاختيار دة ؟اكيد لا طبعا..لان مفيش انسانه طيبه تعمل كده..لانه لو حتى اهله كانوا من تل ابيب فهما اهله وبكده الانسانه دى لو ماكنتش هاتخسره دنيته فهيا اكيد اتخسره اخرته..
اكيد مفيش حد يحب انسانه كده ولو كان حبها فعلا لازم يفكر تانى ومايمشيش ورا قلبه.

اما بالنسبة لسؤال هل الحب حالة ولا استحالة ؟

انت تقريبا مفهمتش السؤال...........(برافو عليكى على فكره Very Happy )

اوضحلك لسة فى حب ولا الكلمة دى معانيها مش موجودة بس لسة بنقولها زيها زى اى كلمة

اكيد لسه فيه طبعا...وماينفعش تتقال كده وخلاص..واكبر غلطه فعلا لما واحد يقولها وهوا مش حاسس بيها...لانه لو مكنش وصل لمرحله الحب وقالها بيبقا مطلوب منه حاجات المفروض انه يعملها ...لانه بيحب....
وهايكون فيه احتمالين:: اما يقدر يمثل فعلا الحب ده لانه مر بتجارب كتير وهايقدر يسمع اللى قالها بحبك ده الكلام اللى هيا عاوزه تسمعه ويتصرف التصرفات اللى اتبرمج عليها من خبرته..وبكده طبعا يبقى ظلمها وظلم نفسه قبلها...والاحتمال التانى انه مايتصرفش اى تصرف وده لانه مش قادر يعمل حاجه مايكونش حاسس وبرده هايكون ظلم نفسه وظلمها معاه...عشان كده ماينفعش تتقال بسهوله ولما تتقال والاتنين يكونوا فعلا بيبحوا بعض ...كل واحد هايقدر يعبر للتانى بحبه ده بطريقته هوا ...وساعتها اى حاجه مهما كانت بسيطه اوى هايبقا ليها معنى كبير اوى
ماكنتى تقولى من الاول لازم يعنى حاله ولا استحاله دى (بين قوسن مش بيض Very Happy )

فى حاجات عجبتنى فى ردك على رؤال

_ممكن ترتبط بأنسانه انت عارف انها كانت بتحب غيرك؟
كانت...مليش دعوه بهيا كانت ايه مدام انا واثق فيها وفي نفسى الحمد لله....اللى بيحب بيسامح ومش ذنبها انها حبت...بس تبقى( كانت

مفيش حد بيعيش من غير حب وبعدين كل طرف يبدا يحاسب الطرف الاخر من بداية معرفتهم ببعض

.......انا بقا اللى عندى تعليق على كلامك ده انه مفيش حاجه اسمها محدش يقدر يعيش من غير حب...لانه لو اى حد حط ده فى دماغه كده هايكون فى حاله احتياج دايمه للحب وعمره ماهيقدر يحب بجد او بأخلاص..

يه هو المكان اللى بترتاح اوى فيه او بمعنى تانى فى مكان بتروحه لما تكون مخنوق اوى ومش طايق الدنيا باللى فيها؟؟

سانت كاترين...فوق جبل موسى..

ازاى لما بتتخنق بتركب تاكسى وتقولة جبل موسى

وياترى بتدفع كام الاجرة يعنى

عشان لما احب اروح لما اتخنق ابقى اعمل حسابى فى الفلوس

ههههههههههههههههههههههههههه
يسلام...يعنى هوا ده اللى لفت نظرك...يعنى كل الاجابات بتاع اقعد قدام البحر واسرح فى الموج واوشوش الودع والعب فى الرمله والحاجات دى .. مسألتيش عن اجره التاكسى وجت عليا انا يعنى Very Happy Very Happy ..
ولو حبيتى تروحى ابقى اركبى تكتك من عالشون رخيص ومريح وهايشغلك طول الطريق(و انا عامل دماغ تمام .مام مام مام مام king king drunken drunken )
وعاما انا مش ماشى بتخنق على نفسى يعنى,,,مش بتبقى غيرلما بكون مخنوق فعلا وعاوز اخرج بره كل حاجه ...
يمكن رحله طلوع الجبل طول الليل بتخلينى اخرج من اى حاجه...والمنظر اللى بشوفه فوق بيخلينى اعمل معسكر واصفى ذهنى كل المشاكل ولو عاوز افكر هافكر بهدوء وتركيز...وغالبا مش بيبقى لوحدى دايما بروح مع حد صحبى عزيز عليا. وبنقضى وقت حلو اوى.. (بتبقى حاجه زى سفارى كده...مش مشوار بتاكسى هوا)
وعادى على فكره كل واحد حر فى طريقته الخاصه بيه..ولو حتى كان بيرتاح على كوبرى قحافه..ويسرح فى يافطه الدكتور القطب العياشى (ياما سرحت فيها .....وفى اسم الراجل العظيم ده.. Very Happy Very Happy cheers ).
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 2:31 pm

اوك يا اندى انا خلصت اسئلة كفاية عليك كدة بس سؤال اخير

انت محلاوى!
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 2:55 pm

لا انا استرالى affraid
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 3:01 pm

على فكره انا من حقى ارفع قضيه تعويض على القاضى نفسه
انا بقالى فى المحكمه دى بقالى 12 يوم يا جماعه
حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نفسى اشوف اهلى ...اصحابى وحشونى وبعدين انا مش هاتكلم بعد كده الا فى وجود المحامى بتاعى..

هذا تظلم رسمى منى لقاضى المحكمه
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 7:42 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing
مشكلتك يا اندى انك دخلت المحكمه فى وقت انا مش بجى كتير فيه
مشغوليات الحياه بقى Very Happy
معلش معلش انا عارفه انك فعلا اكتر واحد اقعد فى المحكمه
بس وانا مالى المستشاااااارين عندهم اسئله اعمل ايه اقولهم لا مقدرش طبعا cheers
وخلاااااااااص افراج وسلم على الاهل بقى وبما ان انك كنت كتير فى المحكمه فهديتلك تعويض
انك تختار حد فى المحكمه واى حد تقول عليه هيكون موجود حاااااااااااااالا بس شاور انت بس Laughing
ومعلش والله انى اتاخرت فى الافراج عليك Rolling Eyes
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 15, 2009 4:54 pm

بس وانا مالى المستشاااااارين عندهم اسئله اعمل ايه اقولهم لا مقدرش طبعا cheers
يسلام عليكى يا حضره القاضى الحقيقه ,,,,طيبه جدا
وانا بشكر الهيئه العامه اللى حططنى فى الوقع الجامد ده وهوا انى ادخل حد فى المحكمه بدالى بس التعويض المناسب بقا وانا بطلب النظر فيه انه يكون فترته نص فتره الحكم اللى انا خدتها,,,
وهيا 6 ايااااااااااااااااااااااااااام

وانا كان نفسى ارشح حد كده من زمان فى المحكمه دى وهوا كلبلل ...
بس للاسف بقا يا حوده انا عاوز ارشح العريس بتاعنا عشان انا فرحانله بجد على الخطوه دى(.وربنا يبارك ليكوا)..وهوا ده انسب واااااااااحد للمحاكمه دلوقتى عشان يتكلم بصراااااحه...
اتفضل يا
افريكاااااااااااااااااااااااااااااانو
معلش بقا يا معلم على التدبيسه دى بس للحبس للجدعان برده
. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
GO AHEAD>>>>>>>

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام
صفحة 9 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عقوبه تارك الصوم
» الشات ايام الجاهيله
» البنات ايام الامتحانات ^^