أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام

RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
nour2017
Yannii
sun set
veta
lover2009
lovely Queen
dr.hidden
wija
little chicken
micododo
ELmagary
dodo
Dr.keemoo
remas44
Princess GoGa
fara7
dr.farawla
beauty_tweety
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 2:36 am

ههههههههههههههه طيب كويس المستشارين عملوا الواجب
وتلاته ايام خلصوا ياخساره Sad
بس يلا كانت محكمه لذيذه وبجد اجابتك مقنعه بس انا مقتنعتش مس عارف ليه scratch
المهم يعنى براااااءه يابااااااااااااااااشا ويارب تلاقى اللى البرنسيسه اللى فى بالك
واتمنالك التوفيق فى حياتك العاطفيه والعلميه cheers
وطبعا البنوته اللى جايه هتبقى اكيييييييييييييييييييد
جنه الرحمن وانا مش هسال دلوقتى هسيب المستشارين يسالوا وهجيلك
يلا ربنا معااااااااااااااااااكى
اتمنالك تلاته ايام تحــــــــــفه
يلا يا مستشارينى عايزة شغل
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالإثنين مارس 09, 2009 10:26 pm

انا عاوزة ادخل المحكمة على الاقل استريح شوية من اللى جوايا
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 10:15 am

القاضى يسمحلى بالدخول Smile Smile
ولا المحكمه قفلت ابوابها Smile Smile
fara7
عضو ممتاز
عضو ممتاز
fara7

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 11:08 am

لا طبعا ياجماعه تنوروا المحكمه بس انا بطالب اننا نشيل جنه من قفص الاتهام لان ببساطه ايامها خلصت من زماااااااااااااااااااااااااان وهى ياجماعه بتعتزر لظرووف قهريه
ويلا بقا شوفوا لنا حد جديد بس لو هناخدها بالدور (بعد اذنك ياشهد )
تبقى فيتـــــــــــــــــــــــــا ( بناءا على رغبتها ) يلا بقى ابقى قولى رايك يابيوتى
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 3:53 pm

ااوك مستنية المحكمة[i]
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 5:09 pm

يا ريت المحكمه تساعدنى عشان اخد قرار حاسم

عشان انا تعبت تعبت بجد ونفسى انام Sad Sad Sad
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 6:59 pm

واااضح ياجماعه ان كتير من الدكاتره عايزين يدخلوا المحكمه
خلاااص والله ياجماعه انا مش هزعل حد خااالص واللى عايز يدخل يتفضل ونخلى جنه فى الاخر نو بلروبلم يعنى Laughing
بس فيتا كانت عايزة تدخل الاول يا شهد معلش بقا ندخلها الاول وانتى بعديها
Laughing Laughing
ويلا يافيتا بقى قولينا ايه اللى تعبك اوى كده وقولى كل انتى عايزاه
اللى فى قلبك واللى تعبك ونبوظ قوانين المحكمه عشان خاطر عيونك
وهرجع اكلمك تانى بس افتحى قلبك لينا وان شاء لله خير Wink
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 10:34 pm

مفيش مشاكل يا ريت فيتا تبدء الاول ويارب نقدر نخفف عنهاشويه Smile Smile Smile
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 10, 2009 11:18 pm

افتح قلبى ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااة دة جواة حاجات كتير اوى اوى
جواة جرح جواة عدم ثقة فى اى حد حتى نفسى معرفش انا وصلت لكدة ازاى
جواة جرح من حد كنت بحبة اوى بس يا خسارة الحد دة مقدرش حبى لية بس طبعا قال انا هابعد عشان خايف عليكى الجملة المشهورة لاى واحد بيتسلى يمكن كان بيلعب مش عارفة افسر الموضوع

جوايا جرح من نفس الشخص لما حب يرجع تانى وطبعا ورغم حبى لية قولت(لااا) عارفين كنت حاساة ا ختيار بين قلبى وبين كرامتى وانا اخترت كرامتى
جواة عدم ثقة فى كل اللى حواليا فيما عدا اهلى عارفين انا ساعات بحس انى موجودة فى زمن غلط كلة كدب ونفاق معرفش لية يمكن لان حياتى ايام الكلية كانت مغلقة على البيت والكلية واصحابى فقط يمكن دة سبب بس غصب عنى لانكم عارفين ظروف الكلية وتعبها بس لما اتخرجت واشتغلت شوفت دنيا تانية خالص وناس عاوزة تاخد حق ناس وناس تانية متطفلة وناس طماعة بجد انا اشتغلت تقريبا ست شهور بجد اتعلمت فيهم اللى ما تعلمتهوش فى عمرى كلة كتير هيقولوا دى سنة الحياة والدنيا فيها الطيب والوحش بس يمكن انا حساسة شويتين كتار

جوايا عدم ثقة فى نفسى لانى فى فترة حسيت انى فى اتجاة والناس فى ااتجاة مضاد
جوايا خوف من مستقبل خايفة اكون فية لوحدى
جوايا رغبة فى عمل اى حاجة خير بس مش عارفة ابداها ازاى
جوايا خوف من مستقبل مش مؤمن ماديا
جوايا انا من جوة اللى بتسالى لية بيحصلك كدة لية الحياة بتعمل فيا كدة
جوايا الم انى فى عز فرحتى بتالم لانى متاكدة ان الفرحة دى مش
هتدوم

فى الاخر مقدرش اقول الا
لا الة الا اللة لا الة الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين لا حول ولا قوة الا باللة
[color=black]فوضت امرى اليك (ماليش غيرك اشكي لية)[/color

يااااااااااااااااااااااااااااااااااة دة انا فضفضت كتير اوى
Yannii
عضو نشيط
عضو نشيط
Yannii

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 12:27 am

veta كتب:
افتح قلبى ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااة دة جواة حاجات كتير اوى اوى
جواة جرح جواة عدم ثقة فى اى حد حتى نفسى معرفش انا وصلت لكدة ازاى
جواة جرح من حد كنت بحبة اوى بس يا خسارة الحد دة مقدرش حبى لية بس طبعا قال انا هابعد عشان خايف عليكى الجملة المشهورة لاى واحد بيتسلى يمكن كان بيلعب مش عارفة افسر الموضوع

جوايا جرح من نفس الشخص لما حب يرجع تانى وطبعا ورغم حبى لية قولت(لااا) عارفين كنت حاساة ا ختيار بين قلبى وبين كرامتى وانا اخترت كرامتى
جواة عدم ثقة فى كل اللى حواليا فيما عدا اهلى عارفين انا ساعات بحس انى موجودة فى زمن غلط كلة كدب ونفاق معرفش لية يمكن لان حياتى ايام الكلية كانت مغلقة على البيت والكلية واصحابى فقط يمكن دة سبب بس غصب عنى لانكم عارفين ظروف الكلية وتعبها بس لما اتخرجت واشتغلت شوفت دنيا تانية خالص وناس عاوزة تاخد حق ناس وناس تانية متطفلة وناس طماعة بجد انا اشتغلت تقريبا ست شهور بجد اتعلمت فيهم اللى ما تعلمتهوش فى عمرى كلة كتير هيقولوا دى سنة الحياة والدنيا فيها الطيب والوحش بس يمكن انا حساسة شويتين كتار

جوايا عدم ثقة فى نفسى لانى فى فترة حسيت انى فى اتجاة والناس فى ااتجاة مضاد
جوايا خوف من مستقبل خايفة اكون فية لوحدى
جوايا رغبة فى عمل اى حاجة خير بس مش عارفة ابداها ازاى
جوايا خوف من مستقبل مش مؤمن ماديا
جوايا انا من جوة اللى بتسالى لية بيحصلك كدة لية الحياة بتعمل فيا كدة
جوايا الم انى فى عز فرحتى بتالم لانى متاكدة ان الفرحة دى مش
هتدوم

فى الاخر مقدرش اقول الا
لا الة الا اللة لا الة الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين لا حول ولا قوة الا باللة
[color=black]فوضت امرى اليك (ماليش غيرك اشكي لية)[/color

يااااااااااااااااااااااااااااااااااة دة انا فضفضت كتير اوى

ياااااااااااااااااااه كل ده في قلبك وساكتة
طيب اسمحيلي اكون اول واحد حيسألك في المحكمة
بس بصراحة هما اسئلة كتير شوية علشان حابب اعرف اكتر

اكتر عيب بتكرهيه في شخصيتك واكتر ميزة بتحبيها في شخصيتك؟

2- اذكري اسوأ شخصية عرفتيها في الكلية واحسن شخصية عرفتيها ؟

3- شخص ندمتي علي اعتباره صديق في يوم من الأيام؟

4- لو قيمتي حياتك تديها كام من 10؟

5- انسان عرفتية مؤخرا وندمت انك مارفتيوش من زمان ؟

6- شخص حاسه انك مديونة له بحاجة كبيرة قوي "يعني عمل معاكي معروف جامد"؟

7- كلمة توجهيها للأسامي دي

دكتورة جوجا

دكتورة ويجا

دكتور ميكو

الأدمن

ليا "Yannii"

كفاية عليكي قوي كدة ......
little chicken
عضو فعال
عضو فعال
little chicken

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 1:30 am

هاى فيتا الحقيقه انا زعلت علشانك والمفروض نسيبك فى حالك ومنسألش

بس طبعا ده مش عندنا...........................................لازم نعرف

1)امتى حسيتى ان عنيكى مش بتدمع بس قلبك بيبكى؟

2)لو ده مش زمنك طيب كان نفسك تعيشى فى اى عصر؟

3)ايه فى حياتك اتمنتيه وتحقق وايه اللى متحققش؟

4) ليه الخوف ده كله انا حاسه ان قلبك بردان فى عز الصيف ؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 11:56 am

ياااااااه انتى قولتى تقريبا معظم اللى انا حاسه بيه
وان كانت مشكلتى مختلفه شويه
اسمحيلى اسئلك سؤال صعب شويه
انتى ناويه على ايه؟ مش ممكن تفضلى كده
كنت اتمنى اقولك نصيحه مفيده بس انا فعلا مش عارفه اقول ايه لان مشكلتنا متشابهه شويه
بس انا حاسه بيكى اوى واتمنى تكونى احسن المره الجايه
وطمنينا عليكى
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 4:48 pm

هارد بالدور انا حاسة بجملة دى( انت وقعت ولا الهوا رمااك)
الاول يانى
اكتر عيب بتكرهيه في شخصيتك واكتر ميزة بتحبيها في شخصيتك؟
عيب 1 عصبية جدا جدا ( لما بتعصب مبعرفش افكر )
2 متسرعة
ميزة بفهم اللى قدامى بسرعة ( بقراة يعنى) بس ساعات بتخيب بس قليل-
2- اذكري اسوأ شخصية عرفتيها في الكلية واحسن شخصية عرفتيها ؟
اسوا بنت زميلتى ( شكلها برىء جدا بس من جواة شر فظيع)
احسن بنتين زمايلى ( هما اللى طلعت بيهم من الكلية) ( بحسهم كدة ملايكة)
3- شخص ندمتي علي اعتباره صديق في يوم من الأيام؟
بنتين كانوا زمايلى لحد سنة تالتة ( كانوا بيحسبونى لما اجيب تقدير ) هههههه
4- لو قيمتي حياتك تديها كام من 10؟
مش اكتر من اربعة
5- انسان عرفتية مؤخرا وندمت انك مارفتيوش من زمان ؟
بنت اسمها هدى اتعرفت عليا وانا شغالة بجد بنت جدعة اوى بحبها موت
6- شخص حاسه انك مديونة له بحاجة كبيرة قوي "يعني عمل معاكي معروف جامد"؟
هما اتنين (بابا وماما) بجد تسلم التربية دة مش رايى انا دة راى كل اللى حواليا واللة مش غرور بس دة فعلا الحقيقة بموت فيهم مفيش معروف اكتر من تربيتهم ليا وبعد التربية ثقتهم فيا
7- كلمة توجهيها للأسامي دي
دكتورة جوجا

دكتورة ويجا

دكتور ميكو

الأدمن

ليا "Yannii

انا بجد مش اعرفكم شخصيا وتسمحولى انى اقيمكم على بعضكم كدة
بجد انا معاكم حاسة انى بدات اعيش تانى
ربنا يكملكم بعقلكم مكان محترم واكيد اللى فية كلهم محترمين

veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 4:57 pm

بعد كدة

1)امتى حسيتى ان عنيكى مش بتدمع بس قلبك بيبكى؟
لما بدات افوق وافهم انى اخترت غلط
2)لو ده مش زمنك طيب كان نفسك تعيشى فى اى عصر؟
واللة مش عارفة اى زمن مفهوش كدب ونفاق وحقد وغيرة زمن الناس فية قلبها ابيض
3)ايه فى حياتك اتمنتيه وتحقق وايه اللى متحققش؟
اتحقق هو تخرجى من الكلية
متحققش كان نفسى ادخل صيدلة بس ربنا مش رايد (الحمد اللة)
) ليه الخوف ده كله انا حاسه ان قلبك بردان فى عز الصيف ؟
معرفش لية الخوف بس يمكن اقول انى مريت بمواقف كتيرة ورا بعض
وانا كمان حساسة اوى وبطبعى انا مش من النوع المتفائل
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 5:02 pm

بعد كدة شهد
انتى ناويه على ايه؟ مش ممكن تفضلى كده

ناوية على اية مش عارفة بس بحاول ادور على شغل تانى والحمد اللة قربت اكتر من ربنا مفيش غيرة قادر يساعدنى انى اخرج من اللى انا فية
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالسبت مارس 14, 2009 4:26 pm

ربنا معاكى يافيتا
بس احب اعقب على شويه حاجات كده على فكرة انتى مش هغلطى انتى بجد صح اللى عملتيه بس ده السبب اللى خلاكى تفقدى الثقه فى اللى حواليكى يبقى كده انتى غلطانه لاتك الشخص ده باعك وانتى قولتى كرامتى يبقى خلاص مش ده الشخص اللى يستهلك لا يستاهل كل الخوف اللى جواكى ده واكيد كلنا خايفين من المستقبل
بس هل بقى خوفك ده بسبب الحكايه دى؟؟؟
جاوبى على السوال؟؟؟
ونستجوب شهد بقى
انتى حاله قلبك ايه؟؟ وياترىة حبيبتى كام مرة؟ وارغى بقى
وهل انجرحتى قبل كده ولو اه قولينا ازاى
انتى ندمتى قبل كده على حاجه؟
مين اكتر حد بجد بتجرى عليه وقت محنتك؟
ايه اكتر حاجه حبتيها فى حياتك؟
وانتى ممكن تسامحى حد فعلا غلط فى حقك كذا مرة؟
ايه اكتر امنيه نفسك تتحقق؟
وكفايه كده ورجعالك تانى ياشهد
Laughing Laughing
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالسبت مارس 14, 2009 9:18 pm

انتى حاله قلبك ايه؟؟
للاسف بحب حد اوى احيانا احس انه بيبادلنى الاحساس ده واحيانا ولا كأنه شايفنى
مفيش كلام بينا الا فى حدود الزماله على خفيف كده وانا مش فاهماه
ولو انه حد محترم اوى كنت قولت انه بيلعب بيا
بس معرفش اعمل ايه معاه وقررت انى احاول انساه
بس غصب عنى بدور عليه وبزعل اوى لما مش بشوفه والحكايه وقفت على كده واعتبرته حب من طرف واحد
وبقيت اكدب عينى لما اشوفه بيبصلى لانى مش ممكن اصده انه بيتسلى
انا حبيته اصلا لما لقيته مختلف عن اللى حواليا فى احترامه فى رجولته وزوقه وتدينه وكنت بحس بالامان لمجرد انى اشوفه فى اى مكان انا فيه . مهما كانت نهايه الحب ده انا سعيده بيه لانه رجعلى صفات جميله كانت راحت منى وانقذنى من تغير وحش اوى كنت على وشك الدخول فيه.عشان كده عرفت انى حبيت لانى اتغيرت لافضل وبجد ده مش كلام اغانى انا بسببه سامحت ناس مكانش ممكن اسامحهم.وزى مايكون بقى ليا قلب جديد صافى مفيش مكان فيه لزعل او غضب او غيظ
ورغم انى حاسه انى مخنوقه Sad Sad Sad Sad الا انى مبسوطه بالتغير ده وبدعى ان ربنا يوفقه

وياترىة حبيبتى كام مرة؟
دى كانت اول مره احب فيها لانى كنت مش مؤمنه بحب اول نظره ده بس زى ما يكون اول مره عينى بتتفتح عالدنيا وخايفه اوى من الدنيا الجديده دى
وهل انجرحتى قبل كده ولو اه قولينا ازاى؟
مش جرح من حبيبى انا عمرى مااندم على حبى ليه لانه احلى حاجه حصلتلى فى حياتى حتى لو من طرف واحد
بس انجرحت كتييييييييييير اوى من اصحابى كانوا بيعتبرونى جمل بستحمل على طول وسيبت ناس منهم كنت بحبهم اوى بس جهه وقت لاقيت انهم مش بيحبونى زى ما بحبهم بس من رحمه ربنا عليا Sad Sad Sad انهم رجعوا ليا بعد فتره وبالتحديد فى الفتره دى بعد ما فقدت الامل فى حبى .رجعوا وهم مش عارفين انا محتاجه ليهم اد ايه
احيانا لما احس بحنيه حد منهم عليا تبقى الدموع هتنزل من عينى واقول على كل حاجه بس بحاول اتماسك
ادعولى انى اعدى المرحله دى انا تعبت اوىوبخاف اعيط عشان حد مايقولش انى ضعيفه

انتى ندمتى قبل كده على حاجه؟
ندمت طبعا كنت خدت قرار كده من مصلحتى وبعد ضغط من اللى حواليا رجعت فيه وبعدها حسيت اد ايه انى كنت ضعيفه ومليش رأى

مين اكتر حد بجد بتجرى عليه وقت محنتك؟
طبعا مفيش حاجه ممكن تخفف عنى قد قربى من ربنا والصلاه وخاصه قيام الليل والاستخاره بس فى صاحبتى من8 سنين
لسه كنا راجعين اصحاب فى اول الترم التانى تقريبا ودى من رحمه ربنا عليا لانها الوحيده اللى كانت تفهمنى قبل ما اتكلم

ايه اكتر حاجه حبتيها فى حياتك؟
بعد اهلى طبعا انا كنت بحب اوى الشارع اللى كنت ساكنه فيه وعزلت وكنت بعتبره زى اى فرد من اهلى ولحد دلوقتى مش ممكن اخرج الا ولازم اروح هناك
وانتى ممكن تسامحى حد فعلا غلط فى حقك كذا مرة؟
مسامحشى ليه كلنا بنغلط مفيش حد معصوم ما دمنا بشر ولو انا بحب الشخص ده اكيد هلاقى طول عشرتى ليه حاجات كتير تخلينى اسامح بس لو لقيت يعنى لو يستاهل
ايه اكتر امنيه نفسك تتحقق؟
ان ربنا يكون راضى عليا واعيش مع ناس تحبنى واحبها ولا عمرى اسبب أزى لحد او زعل وطبعا ربنا يوفقنى فى عملى بعد التخرج واكون اسره سعيده متماسكه
بس كده معلش انا طولت عليكم
بس انا حسيت براحه لما فضفضت
وشكرا يا بيوتى استجوابك ريحنى اوى

veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 3:43 pm

اسالك انا بقى
1- الشخص اللى بتحبية بتشوفية كل يوم؟
2-انتى شايفة شخصيتة ازاى؟
3- قادرة تفهمية بالنسبة قد اية؟
4--ممكن تبداى انتى تقوليلة (بحبك)؟
5-اية موقفك لو قالك بحبك؟
6-اية موقفك لو قالك انت زميلة وبس؟
2-انتى شايفة شخصيتة ازاى؟
3- قادرة تفهمية بالنسبة قد اية؟
4--ممكن تبداى انتى تقوليلة (بحبك)؟
5-اية موقفك لو قالك بحبك؟
7- انتى حاولتلى تعملى حاجة عشان تخلية يقولك بحبك؟

كفاية كدة اشوف ردك يا جميل وبعد كدة انصحك
اتمنى كلامى مش يضايقك
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 5:04 pm

- الشخص اللى بتحبية بتشوفية كل يوم؟
يعنى ما عدا الاجازات
-انتى شايفة شخصيتة ازاى؟
معرفش انا مش بعامله كتير بس معرفش حسيت من نظره عنيه انه راجل اوى يعنى فيه الصفات اللى اتمنتها
محترم وزوق ومتدين ومعرفش ليه بحس لما اشوفه بأمان وانه واحشنى حتى وانا شيفاه بس بيوحشنى اكتر لانى بتكسف ابص ليه احس عينيا ممكن تقول كل حاجه
وانا لو مش بيحبنى اتمنى انه ما يكونش عارف انى بحبه
قادرة تفهمية بالنسبة قد اية؟
حاليا مش قادره افهمه نظراته بتقول كلام وتصرفاته بتقول حاجه تانيه لدرجه انى شكيت انه بيحبنى بس واحده صاحبتى معرفش ليه بتأكد ده
من فتره كده كنت فاهماه اوى من نظرته بحس انه بيقول كتير
ممكن تبداى انتى تقوليلة (بحبك)؟
مش ممكن طبعا اقولها بلسانى لان عنيا قالتها كتير واحيانا مواقف كده يعنى زى ام كلثوم ما قالت
خاصمتك بينى وبين روحى وصالحتك وخاصمتك تانى
خاصمتك بينى وبين روحى وصالحتك وخاصمتك تانى
واقول ابعد يصعب على روحى تطاوعنى لايزيد حرمانى
هفضل احبك من غير ما اقوللك ايه اللى حير افكارى

وبعدين كل ما اكلمه احس انى ضعيفه لانى انا ببدأ حوار معاه وده مجاش منه
وأخرمره كنت زعلانه لانه قطع خيط كان ممكن يربطنا ومع ذلك كلمته بردوا وقررت انى هنساه مهما كانت عينه بتقول عكس تصرفاته
ويارب اقدر انسى عشان انا تعبت اوى بجد وعمرى ما كنت ضعيفه كده
اية موقفك لو قالك بحبك؟
اكيد لو قالها هفرح اوى واتلخبط اوى وممكن اوى يغمى علياواكيد هجرى من قدامه بسرعه ومش هقدر ابصله
عارفه انا اول مره سمعت صوته حسيت قلبى دق سريع اوى اوى وصداع فجأه وحسيت انى مش قادره اقف
انا عارفه هتقولى انى مدهوله اكيد بس يمكن عشان اول مره احب بوصف بتلقائيه شويه ومش عارفه اقنن الكلام
بس اهم حاجه انه وهو بيقولها مش بس احس انه بجد بيحبنى لازم احش انه بيحترمنى اوى
عمره ما يقولها لانى مش هقول انى بحبه قدامه ابدا لاكن لو حسيتها من تصرفاته هبعد اكيد واحاول انسى
وانا والله بحاول فعلا قبل ما الموضوع يوصل للحد ده بس بحن تانى مش عارفه ليه
يمكن عشان حاسه انه بيحبنى بجد وان مش ممكن اكون كل مره افهم غلط واكدب عنيا
- انتى حاولتلى تعملى حاجة عشان تخلية يقولك بحبك؟
انا حاولت افتح باب للكلام لكنه قفله وهوده اللى خلانىاقول انا لازم بجد انسى
رغم ان عنيه بردوا بتكدب ده بس حسيت باأهانه وغلطت نفسى اوى وان شاء الله مش هكررها
وهحاول ابعد فتره يأما انسى او هو يكون خد قرار ونفذه عشان انا تعبت بجد وهو عمال يعذب فيا وخلاص

Sad Sad Sad Sad انا رغم كل ده محتاجه حد يقولى اعمل ايه كل مره شجاعتى تخونى فى انى ابعد وانسى
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 3:12 am

بص يا شهد الحب من طرف واحد عذاب وانتى اللى هتتعبى نفسك بنفسك هو مش ذنبة انك حبتية

الموضوع عندك انتى وبس يمكن هو بيحبك بس انتى مش تعرفى ظروفة يمكن هو مش يقدر
يرتبط دلوقت يعنى كل ولد بيبقى مرتب نفسة هيشتغل كام سنة عشان يكون نفسة دة غير الجيش طبعا يعنى يمكن مش عاوز يعشمك وبعد كدة مش ينفذ وعدة دة احتمال

فنصيحة ابعدى وحافظى على نفسك وعلى مشاعرك وخلى فى بالك ان كل شىء قسمة ونصيب
انا عارفة انى كلامى صعب عليكى بس بجد مش تخسرى نفسك

ركزى فى مذاكرتك وطلعى كل اللى جواكى فى المذاكرة ومتسمعيش كلام حد من زمايلاتك يقولك ان الشخص دة بيحبك ساعات ناس بتعمل كدة عشان تتفرج وبس

علة فكرة ربنا ياشهد مدينا نعمة النسيان (انسى) وخلى بالك من نفسك محدش هينفعك

عاوزة اقولك حاجة اخير مفيش حد بيموت من حب حد بكرة ربنا يرزقك بابن الحلال اللى يعوضك وينسيكى
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 7:34 am

شكرا يا فيتا Smile Smile
انا كده ارتحت ويمكن انا خدت القرار من فتره وكان اول يوم انفذه بالفعل كان امبارح ويعنى ........ارتحت شويه
وانا مؤمنه ان ان شاء الله اللى جاى احسن
وانا مش زعلانه منه سواء حب من طرف واحد او متبادل لانه فادنى كتير اوى وانا مدينه ليه بتغير حلو فى شخصيتى
وكان احساس محترم ورائع عمرى ما حسيت بيه بس اكيد احترامى لنفسى اغلى من كل ده وانا عمرى ماكنت هتصرف بطريقه مش كويسه حتى لو بحب حد عشان رضا ربنا اهم من كل ده وفى النهايه مهما كان الحب ده فهو جزء صغير اوى اوى من حبنا لربنا
يمكن عشان كانت اول مره انا مش فكرت صح او اندفعت شويه
بس لازم تكونى متاكده انى دايما بحافظ على احترام الناس ليا وهو اكيد لازم يكون اولهم
وده وعد قطعته على نفسى انى لازم (ان شاء الله يعنى) انسى الموضوع ده
وابقى اضربينى يا فيتا لو رجعت فى كلامى Laughing Laughing Laughing
وفى الاخر بردوا انا اتمناله كل خير وهدعيله فى صلاه الفجر

[size=24]بس رجااااااااااااااااااااااااء اى عضو جديد انا عايزه استجوبه
(نفسى اجرب بصراحه)[/size]
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 2:30 pm

جدعة ياشهد ركزى فى مذاكراتك بقى عاوزاكى تيجيبى تقدير كويس وتثبتى لنفسك ان الموضوع دة طلعك لقدام مش ورجعك لورا

لا تبحثى عن الحب ولكن انتظرية
ربنا يعوضك خير ان شاء اللة
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالإثنين مارس 23, 2009 6:49 pm

احنا طبعا بنرحب بالعضوه الجديده نور وبنقولها (استعد للمحاكمه يا جميل) Very Happy Very Happy Very Happy

بسم الله الرحمن الرحيم هنبدأ الليله ......احم احم قصدى المحاكمه

قوليلى بقى يا جميل
امتى اول مره حبيتى؟ وحسيتى بأيه ساعتها؟ وازاى انتهى الوضوع ده؟

ايه حالتك العاطفيه دلوقتى ؟ ولو مشغوله بحد ايه نسبه فهمك ليه؟

ايه هو الحب فى نظرك؟وهل حسيتى بتغير فى حياتك بعد الحب؟

مين من اصحابك تحديدا اللى انتى حاسه انك مكمله معاهم بعد الكليه ؟

تعملى ايه لو حبيبك قالك خلينا اصدقاء وبس؟

خلى بالك جاوبى بصدق ( لو كدبتى هعرف) وانتى عارفه ازاى Laughing Laughing
ياللا بقى عيشى وجاوبى
nour2017
عضو جديد
عضو جديد
nour2017

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 12:29 am

ماشى يا شهد والله منا مزعلاكى وهتقدم للمحاكمة يا باشا بس كله الا الكهربا

بسم الله

امتى اول مره حبيتى؟ وحسيتى بأيه ساعتها؟ وازاى انتهى الوضوع ده؟

اول مرة حبيت مكنش حب بالمعنى الحقيقي يعنى كان مجرد مراهقة وطفولة لانه كان جارى اللى ساكن ادامى وكان بيطلع يعاكسنى
وانا كنت بفرح ساعة لما بيبصلي
كنت عيلة هبلة لا اتعدى ال12 سنة يعنى طفلة
وطبعا الموضوع ده لسة منتهاش بالنسباله لسة مستمر فى النظرات لكن انا طبعا فهمت انى عبيطة وانى كنت مراهقة وعايزة احس
بكلام الاغانى اللى بسمعه بس مش اكتر

ايه حالتك العاطفيه دلوقتى ؟ ولو مشغوله بحد ايه نسبه فهمك ليه؟

حالتى العاطفية دلوقتى غير مستقرة
يعنى الشخص اللى كنت فاكرة انه بيحبنى وهيكمل عمره معايا مش فاهمة تصرفاته بالمرة
تقريبا عايز المروستان
هههههههههههههههه

ايه هو الحب فى نظرك؟وهل حسيتى بتغير فى حياتك بعد الحب

اما عن الحب فى وجه نظرى فالحب هو الحياة هو النفس اللى بناخده لكى تستمر حياتنا على وجه الارض
طبعا هتقولى بقول كلام افلام
لا انا مقصدش الحب بمعنى الحب حبيب لحبيبه فقط لكنه حب كل شىء حب الحياة حب الاب حب الام حب الاخوات كل الحب وفوق ده كله حب ربنا طبعا
وطبعا بحس بتغير فى حياتى لما بحب كل شىء فى الحياة لان الحب هو الحياة
وطبعا التغير للافضل

مين من اصحابك تحديدا اللى انتى حاسه انك مكمله معاهم بعد الكليه ؟

انت عارفة انك اولهم طبعا وكل اصحابى اللى انتى عرفاهم نفسي يفضلوا اصحابى بعد الكلية بس انا عارفة ان ده مش هيكون متاح
لكن انا حاسة ان انا وانتى هنكمل مع بعض لبعد الكلية وكمان لوزة

تعملى ايه لو حبيبك قالك خلينا اصدقاء وبس؟

اولا حبيبي لو بيحبنى بجد عمره ما هيجي ويقولى كدة
ثانيا لو حصل وجه قالى كدة هحترم قراره جدا
لكن قرارى انا انى مش هبقي عايزة اشوفه ولا اعرفه تانى لانى كدة هابقي بعذب نفسي ع الفاضى
ثم ان الصداقة ممكن تبقي حب لكن العكس غير صحيح

ربنا يعلم انى جاوبت كل الاسئلة بصراحة يا ست شهد ولو عايزة تسالى تانى انا مستعدة ولو اى حد عايز يحاكمنى غير شهد انا بلاده مستعدة

نور
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 8 Icon_minitimeالأحد مارس 29, 2009 5:33 pm

نكمل بقى على نور
انتى غبتى كده ليه لسه فى اسئله كتير( ده انا ناويه اخلص عليكى Laughing )
احكيلى بقى يا جميل وبالتفصيل عايزه صرااااااااااااااااااااااااااااااحه وبس

انتى ناويه تعملى ايه مع حبيبك دلوقتى؟ مهو اكيد الحيره دى ليها نهايه ولا ايه؟

وعلى فكره بردوا انتى مش وضحتى التغير اللى حصل لما حبيتى بجد؟ وانا رخمه ومصممه اعرف الاجابه بالتفصيل الممل

مين عندك غالب العقل ولا القلب ؟ ومتقوليش الاتنين لان مفيش حد كده مقضيها عقل وخلاص؟

كام مره اتجرجتى من اصحابك ؟ ومين سا محتيه ومين لا ؟

ايه رأيك فى الحب من اول نظره ؟ تؤمنى بيه ولا لأ؟

ايه هى الصداقه من وجهه نظرك ؟ وانتى شايفه انك ليكى كام صديقه بجد مش اصحاب يعنى؟

وانتى شايفه انك اديتى واجبك ناحيتهم من حيث الاهتمام والرعايه ؟ولا ممكن تكون فى فتره مشاكل عندك فتدلقيهم وتقولى انا فيا اللى مكفينى؟

معلش هو سؤال غريب شويه بس خدينى على قد عقلى(ايه اكتر مكان ترتاحى فيه _ اكتر شارع بتحبيه؟

واخيرا نفسك فى ايه قبل الاعدا.......احم احم قصدى نفسك تحققى ايه ؟

يا جماعه مفيش حد عايز يسأل او يتسأل والمحكمه خلاص قفلت الابواب؟؟

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام
صفحة 8 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عقوبه تارك الصوم
» الشات ايام الجاهيله
» البنات ايام الامتحانات ^^