أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام

RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
nour2017
Yannii
sun set
veta
lover2009
lovely Queen
dr.hidden
wija
little chicken
micododo
ELmagary
dodo
Dr.keemoo
remas44
Princess GoGa
fara7
dr.farawla
beauty_tweety
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
كاتب الموضوعرسالة
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالخميس أبريل 16, 2009 2:16 am

ماشى ياااااااااااااااا استرالى بس باين
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2009 1:16 pm

ماشي ياعم هيثم على الواجب.....بقى ده واجب الفرح يعني؟؟؟!!!

على العموم انا مستعد لكل الاسئلة اللي في حدود المنهج ههههههههههههههههههههههه
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 21, 2009 3:46 am

ههههههههههههههههههههههه........خلى بالك يا دوك انا هناااااااااااااااااااا كلى ازان صاغية يابرنس

انا بهزر اتكلم بكل صراحة Very Happy Razz
salma
عضو فعال
عضو فعال
salma

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 21, 2009 11:29 pm

اسمحيلى اسالك يا فراوله؟ايه اكتر حاجه بيعملها خطيبك وبتضايقى Like a Star @ heaven
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2009 12:12 pm

يا خوانا هوة السؤال على مين بالظبط .....
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 1:25 am

طيب ماحدش راضى يسال اسال انا
تامر اول مرة اتقابلتوا فيها كانت امتى وماهى شكل المعاملة حتى الخطوبة وازاى قلتلها انا عاوز اقابل بابا؟

ركز ومافيش اختيارات
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 7:21 pm

أهلا اهلا يا ابوحميد......

اول مرة اتقابلتوا فيها كانت امتى وماهى شكل المعاملة حتى الخطوبة وازاى قلتلها انا عاوز اقابل بابا؟

أول مرة اتقابلنا كان من حوالي 3 سنين

شكل المعاملة كان مجرد زمالة مش اكتر وبعد كده قعدنا فترة ما نتكلمش خالص لحد ما ربنا اراد لنا اننا نتجمع تاني

وقولتلها انا عاوز اقابل بابا ع النت بصراحة ههههههههههههههههههههههه
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 12:50 am

ماشى ياعم افريكانو
السوال التانى من وجهة نظرك كدة مين الى بيفكر فى التان اكتر ؟ سوال خفيف اهوة
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 7:53 pm

بصراحه مش هقدر اقارن واقولك مين الاكتر

بس هي مش بتنساني لحظة ولا هي بتغيب عن تفكيري ثانية
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 9:20 pm

انا كنت مش بدخل بقالى فتره ع المنتدى
بس ولاد الحلال كتير وعرفت انك فى المحكمه قلت ما اضيعش الفرصه دى

الاول احنا نعرف انك والادمن تعرفوا بعض من زمان بس حصل فتره انقطاع عايزينك تقول للجمهور ايه اسبابها؟

-- ايه اكتر حاجه بتحبهل فى الادمن؟ واكتر حاجه نفسك تغيرها فيها؟

-- يا ترى هى دى فتاه احلامك؟ ولا حبك ليها نساك الاحلام؟

--لو عرفت ان فيه حد بيحبها من الكليه تعمل ايه؟ ولا هتخليها هى تتصرف؟

--ايه اكتر كلمه تحبها بتقولهالك؟

--لما بيتضايق منها فى اى مشكله (ربنا مايجيب مشاكل ) بتعمل ايه؟

--مين اكتر حد من اصحابها مش بتحبه وعايزها تبعد عنه؟

-- ومين اول واحد من اصحابك قالك مبروك وشجعك على الخطوه بتاعت الخطوبه؟

-- وايه رد فعل مامتك لما قولتلها عايز اخطب واحد زميلتى؟

كفايه كده عليك الدفعه الاولى لحد ما افكر فى غيرهم......هو انت اى حد ده انت صاحب بيت يااراجل ولازم تاخد واجبك
اسيبك بقى تفكر فى الاجابات بس تفتكر انى مش بحب الكدب
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 9:51 pm

أهلا اهلا يا ويجا ....انا بقالي كام يوم مش بتسأل لما حسيت ان جسمي نمل هههههههههههههههه

ندخل على الاسئلة بقى:

الاول احنا نعرف انك والادمن تعرفوا بعض من زمان بس حصل فتره انقطاع عايزينك تقول للجمهور ايه اسبابها؟

سببها كان أولا سوء تفاهم...ثانيا خوف من المسؤولية

-- ايه اكتر حاجه بتحبها فى الادمن؟ واكتر حاجه نفسك تغيرها فيها؟

اكتر حاجة بحبها فيها حنيتها عليا ا للي بحس معاها ساعات بحنان الام والاخت والحبيبه
اكتر حاجة نسي اغيرها فيها ....... اممممممممممممممممممم.....الدبله

نفسي اغير مكان دبلتها من ايدها اليمين للشمال

-- يا ترى هى دى فتاه احلامك؟ ولا حبك ليها نساك الاحلام؟

كفاية ان فيها كل مواصفات فتاة احلامي
انسانة ملتزمة -مثقفة-طيبة -بتحبني-ست بيت (بيقولوا شاطرة) ههههههههههههههه

--لو عرفت ان فيه حد بيحبها من الكليه تعمل ايه؟ ولا هتخليها هى تتصرف؟

لو حد بيحبها وميعرفش انها اتخطبت يبقى هتكلم معاه بكل هدوء و اقوله انها خلاص اتخطبت وعقبالك وكده لان الحب مش عيب....
لكن لو عارف وبيستعبط....ساعتها ممكن اقل ادبي عليه هههههههه
(طبعا كل ده باعتبار انه محدش كلمها كلمة تضايقها...لكن لو حصل وحد ضايقها انا ممكن اقتلهوهو واقف مكانه)

--ايه اكتر كلمه تحبها بتقولهالك؟

Main Thumari Pyar Karta Hai

--لما بيتضايق منها فى اى مشكله (ربنا مايجيب مشاكل ) بتعمل ايه؟

انا مشكلتي اني بتنرفز بسرعة بس بروق بسرعة ...لو اتضايقت بقعد مع نفسي شوية وبعدين اروحلها علشان نتكلم في المشكلة اللي حصلت دي وبمنتهى العقل والهدوء

--مين اكتر حد من اصحابها مش بتحبه وعايزها تبعد عنه؟

لالا بالعكس كل اصحابها البنات ناس كويسه جدا وربنا يخليهم لبعض

-- ومين اول واحد من اصحابك قالك مبروك وشجعك على الخطوه بتاعت الخطوبه؟

محمد صابر

-- وايه رد فعل مامتك لما قولتلها عايز اخطب واحدة زميلتى؟

امي بالاضافه الى انها امي فهي صديقتي كمان...ولما قولتلها على موضوع الخطوبة فرحت جدا جدا(ابنها الكبير ونفسها تفرح بيه بقى ههههههههههههه) وهي صحيح قعدت تسألني عن خطيبتي لحد ما قولتلها تعالي نروح وانتي تشوفيها بنفسك.....
وبعد اول زيارة ...امي تمسكت بيها جدا جدا ومبقتش عايزه لابنها حد تاني غير الادمن

انا جاوبت بكل صراحة يا ويجا ...وفي انتظار المزيد
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 10:26 pm

ايه الصراح دى كلها ميه ميه يا تاموور

وحلو قوى الكلام الهندى ده معناه وصل يا دكتور

وهفكرلك فى شويه غتاته وارجعلك بيهم تانى
ماتخافش وراك وراك
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 11:11 pm

هي ترجمت الهندي ليكي؟؟؟ ماشي لما اشوفها بس ههههههههههههه

وبعدين انا عايزك تفكري كويس علشان انا بموت في الغتاتة هههههههههههههه

في الانتظار
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 12:46 am

الف مبروك يادكتور اولا
ومعلش على تاخير بس والله امتحانات بقى وربنا يستر
ندخل قى موضوع بقى
دلوقتى حضرتك قلت انك بعدت خايف من المسئوليه ....... ازاى قدرت تبعد وانت عارف ان البنى ادمه اللى قلبك معاها ؟؟
وايه كان موقفك لو كنت كونت نفسك بس هى بقت لحد تانى ؟
وياترى بقى فى فتره الرجوع كنت مثلا خايف من انها ترفض وياترى لو كانت قالت لا كان هيبقى ايه موقفك

وياترى بعد ما بعدت الفتره دى حسبت بالندم انك بعدت ؟؟؟
وامتى تفرض عليها انها مثلا مش تكلم واحده من زميلتها ؟؟
وايه اكتر حاجه فعلا شدتك ليها اول ما شوفتها؟؟؟( قبل اى كلام)
وامتى قررت انك تفتح الموضوع بجد؟؟
وياترى انت من نوع الغيور يعنى ممكن تتضايق من اى حد بيكلمها؟
وعايزين كلمه كده توصف احساسك معاها لما بقيتوا لبعض
وايه اكتر اغنيه بتحب تسمعها لما تبقى وحشاك اوى
وايه اكتر موقف بينك وبينها عمرك ماقدرت نتساه معلش رخامه بقى
يلا جاوب على دول وجيالك تانى يادكتور

ومعلش لو كنت غتيته
Laughing
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 3:46 am

اولا الله يبارك فيكي يا بيوتي ...وربنا يوفقكم كلكم في الامتحانات يارب

دلوقتى حضرتك قلت انك بعدت خايف من المسئوليه ....... ازاى قدرت تبعد وانت عارف ان البنى ادمه اللى قلبك معاها ؟؟

اولا كلمة بحبك دي من اصعب الكلمات اللي ممكن تتقال لان معناها كبير ...معناها مسؤولية...و زي مال قولت انا مكنتش قد المسؤولية دي وقتها ....وكنت ابعد واسيب قلبي معاها اهون عليا من اني اعلقها بأمل انا مش ععارف هوصله ولا الدنيا هتقف في طريقي

وايه كان موقفك لو كنت كونت نفسك بس هى بقت لحد تانى ؟

دا يا بيوتي اسمه النصيب...ومحدش يقدر يعترض على النصيب والقضاء والقدر...وكنت هحمدربنا على كل شئ...كان يكفيني اني هفضل قدامها دايما راجل ومخدعتهاش ولا لعبت بيها

وياترى بقى فى فتره الرجوع كنت مثلا خايف من انها ترفض وياترى لو كانت قالت لا كان هيبقى ايه موقفك

انا مش اول ما كلمتها قولتلها بحبك....اتكلمنا وبدأت اعرف حياتها ماشية ازاي وبصراحة كنت عايز اعرف هل في حد في حياتها ولا اتخطبت ولا ايه بالظبط....ولما عرفت اتشجعت اني اعترف لها بحبي
وبالنسبة لرفضها مكنتش خايف منه زي ما انتي فاهمه لانه حقها ...ولاني حبيتها من غير شروط ...يعني انا لما حبيتها مقولتش لازم هي تحبني وإلا هكرها بالعكس....لو رفضت كنت برضه هفضل احبها

وياترى بعد ما بعدت الفتره دى حسبت بالندم انك بعدت ؟؟؟

لا.....حسيت ان ربنا عمل كده علشان في الاخر يجازيني بيها....يمكن لو مكنتش بعدت مكنتش هي بقت معايا دلوقتي.. علشان كده وجودها جنبي عوضني كل الفترة اللي فاتت

وامتى تفرض عليها انها مثلا مش تكلم واحده من زميلتها ؟؟

لو انا شايف في زميلتها دي عيب هي مش شايفاه او هي شايفاه ومش قادرة تغيره فيها ...يبقى لازم تبعد عنها
لان الجليس السوء كنافخ الكير كما قال المصطفى عليه افضل الصلاة والتسليم

وايه اكتر حاجه فعلا شدتك ليها اول ما شوفتها؟؟؟( قبل اى كلام)

نشاطها وحيوتها وخصوصا في الكلية....ودا طبعا بعد احترامها لذاتها اللي رفعها في نظري اوي اوي اوي

وامتى قررت انك تفتح الموضوع بجد؟؟

لما كنت قادر اني ادخل البيت عندهم

وياترى انت من نوع الغيور يعنى ممكن تتضايق من اى حد بيكلمها؟

انا غيور جدا جدا ...بس مش سي السيد ولا ديكتاتور ومش اي حد يكلمها اتضايق ... بس في ناس ممكن تتضايقني جدا لمجرد انهم يبصوا لها مش يكلموها

وعايزين كلمه كده توصف احساسك معاها لما بقيتوا لبعض

الله لا يحرمني منك....ولا ليلة ابعدها عنك

وايه اكتر اغنيه بتحب تسمعها لما تبقى وحشاك اوى

لا...لما بتبقى واحشاني ومش شايفها بكلمها ودايما صورتها قدامي

وايه اكتر موقف بينك وبينها عمرك ماقدرت نتساه معلش رخامه بقى

هو موقف وحش بالنسبة لي ....ودا كان اخر يوم اتكلمنا فيه من سنتين تقريبا وبعدها مسمعتش صوتها تاني
كنت بشوفها وببقى نفسي اكلمها بس كنت خايف منها ومن رد فعلها لانها كانت زعلانة مني
بس دلوقتي احنا بنفتكر الموقف ده ونضحك عليه لاني فهمتها تفاصيل هي مكنتش تعرفها لمده سنتين

وبعدين يا باشا ولا غتيتة ولا حاجة ....

ولو في اسئلة تاني انا تحت امرك
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 4:03 am

اهل منور المحكمة يا باشااااا

هوة اية دة انت موافق على الكلام دة دول عشريين يوم مش تلاتة
ومن ناحيتى كفاية عليك كدة اسئلة
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 4:09 am

طبعا اضطريت انى ارجع فى كلامى بنا على طلب الحكومةة ها الحكومة كدة وكدة يعنى واسال سوال

هتعمل اية لو قالتلك بعد الجواز انا عاوزة اشتغل ؟

وانت طبعا عاوزها نفترض يعنى تقعد فى البيت واختلفتم

هيكون اية الاتفاق بعد كدة واية الى يتم

سوف نعود بعد الفاصل....شكرا
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 5:08 am

اهلا يا نجم .....ياعم الحكومة مدتلي مدة الحبس و انا مقدرش ارفضلها طلب

هتعمل اية لو قالتلك بعد الجواز انا عاوزة اشتغل ؟

وانت طبعا عاوزها نفترض يعنى تقعد فى البيت واختلفتم

هيكون اية الاتفاق بعد كدة واية الى يتم

شوف يا سيدي احنا متفقين على حاجة معينة من دلوقتي ...انها لو حبت تشتغل يبقى الشغل ده ميأثرش على البيت
بمقدار واحد في المية حتى ...دا أولا
ثانيا طبيعة الشغل لازم نكون متفقين عليها ...يعني دعاية وكلام فاضي من ده مرفوض ...لكن ممكن معمل تحاليل
ثالثا المكان...انا بخاف عليها جدا جدا وعلشان كده لازم مكان الشغل يكون مناسب ليها وليا

لو في حاجة تناسب ال3 شروط دول فأنا موافق

وي انا في انتظار اسئلتك انت مخصوص يا أوشا هههههههههههههه
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2009 2:34 am

مخصوص مخصوص يعنى ما بلاش
ولا اقلك خد دة

ازاى هتعدل بين ماما والمدام لو حصل الى مشاكل لا قدر الله ودى حكاية كل بيت مصرى يا باشا ؟

وبالنسبة للهندى ها الهندى هى عندها استعداد تتعمل الهندى ؟

اما بقى بالنسبة لاقرب طريق للراجل معدتة اكيد انت ليك اصناف اكل زى ما احنا عارفيين يا ريس وعاوزيين نعرف هتحاول تعلمهلها ولا لا الى هي كنا بنسمع عنها والى نفسنا ندوقها ؟؟؟
القاك لاحقا ف المحكمة الى قعدت شهر دى

يلا سلام اتغطوا كويس امووووووووووووووة!!!!!!!!!!!!!!!!!
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2009 4:00 am

ينهار ابيض هيا وصلت للهندى ومعدته ...واضح انى دبستك تديسه سوده Very Happy Very Happy
على العموم انا بسلم بس مش هاسأل يعم بيتهيألى انا عامل الواجب معاك وزياده لحد دلوقتى Smile Smile

ربنا معاك
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 29, 2009 8:27 pm

اولا يا هيثم انت واجبك كده وصل تمام...بس انا مستنيك تسأل لو عندك أسئلة

ثانيا أوشا باشا اللي منورني والله ...

ازاى هتعدل بين ماما والمدام لو حصل الى مشاكل لا قدر الله ودى حكاية كل بيت مصرى يا باشا ؟

انا اولا بحمد ربنا ان والدتي بتحبها جدا جدا هي كمان بتحب ماما جدا جدا وده شئ مريحني اوي ....بس انا ناوي امشي
بالحكمة اللي بتقول "الوقاية خير من العلاج" وبالتالي ابعد عن المشاكل قبل ما تحصل.

وبالنسبة للهندى ها الهندى هى عندها استعداد تتعمل الهندى ؟

عندها استعداد؟؟؟ يا باشا انت بقالك كتير ماشوفتهاش...دي خلاص اتعلمت وبقت هندية وفاضلها شوية وماتعرفهاش ههههههههههههههههههههههههههههههه

اما بقى بالنسبة لاقرب طريق للراجل معدتة اكيد انت ليك اصناف اكل زى ما احنا عارفيين يا ريس وعاوزيين نعرف هتحاول تعلمهلها ولا لا الى هي كنا بنسمع عنها والى نفسنا ندوقها ؟؟؟

والله انا قولتلها على الاكلات اللي بحبها رغم اني باكل اي اكل والحمدلله واي حاجة بتنحط قدامي باكلها بس اكيد ليا وجبات خاصه بحبها زي المكرونة بالبشاميل ..الرقاق باللحمة المفرومة..محشي الكوسة.... وطبعا هي لازم تتعلم الحاجات دي ...بس انا سايبها دلوقتي علشام الامتحانات
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالخميس أبريل 30, 2009 4:33 am

ايوة يا باشا منور والله اية الردود الجامدة دى لا احنا عاوزين بقى الحكومة هى الى تيجى هنا ونسالها شوية ان كدة خلاص استويت ......

السوال الجديد بيقول :اية الصفة المشتركة بينكم انتم الاتنين ؟

اما بالنسبة للهندى ربنا يستر وماتقلبش 100% وتبقى 50%

ركزززززززززززززززززززز Rolling Eyes
africano
عضو ممتاز
عضو ممتاز
africano

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة مايو 01, 2009 2:59 am

بسم الله الرحمن الرحيم

الاجابة: تونس

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

المهم

السوال الجديد بيقول :اية الصفة المشتركة بينكم انتم الاتنين ؟

هي مش صفه واحده يا أوشا هي اكتر من صفه بصراحة ... فأنا هقولك 3 صفات يعتبروا اهم 3 صفات مشتركة بينا

1- الهدوء

2- مش بنحب النكد

3- بنحب الهندي ههههههههههههههههه
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة مايو 01, 2009 3:05 am

ماشى يا دكتور

بس تونس دى فين .ههههههه
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 5:14 pm

انا بقى هاصعب الموضوع شويه انت يا تويتى تسالى نفسك اسئله وتجاوبى انت برضه عليها بس اى سؤال هايجى فى بالك هاتساليه لنفسك وتكتبيه وخلى بالك انت اللى حاطه الشرط اننا ما نخبيش حاجه ونجاوب بصراحه

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام
صفحة 10 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 مواضيع مماثلة
-
» عقوبه تارك الصوم
» الشات ايام الجاهيله
» البنات ايام الامتحانات ^^