أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة

فيمتو شانكوته
lovely Queen
bianka
klaresya
my heart is not available
Roony
فيمتو الرئيس المعظم
sun set
dr.hidden
H & SAM
فيمتو أبو المتاحيف
فيمتو سردينه سابقاسكره
فيمتو مارد وشوشنى
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 09, 2009 10:31 am

بس هو فيه تعليق
ده لو موضوع له علاقه بالحب والرومانسيه يبقى مكانه مش منتدى الطرائف
ما حدش يقولى ............. مش اغنية البلطجى علشان خاطر الدكتور محمد ما يزعلش
ما حدش يقولى انه ما فهمش انا عاوز اقول ايه
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 5:57 pm

انا معاك فى الموضوع ده بس انا بحكى على المواقف الطريفة الى بتحصل و قت الخطوبة والفرح وكده يعنى ف كان انسب مكان هواالطرائف
شكرا على المرور اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_smile
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 6:04 pm

ايه دة الريس والنايب مره واحده دا هيغمن عليه من الفرحة والله اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_arrow اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_arrow اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_bounce اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_bounce اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_biggrin اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_biggrin
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 6:05 pm

الحلقة التاسعة عشر

ساره :

استقرت حياتى انا وعمر بعد الخطوبة الرسمية وشعرنا سويا باستقرار نفسى كبير أصبح لكل منا شريك يستريح على شاطئه ويلقى على كتفه همومه أصبحت لا أخجل من وجود رجل فى حياتى !! أكلمه على الملأ أمام أبى وأخوتى وأتحدث عن أراءه وأفكاره وأستشهد بها بدون خجل وهل يخجل المحامى عندما يستشهد بمواد القانون ؟؟؟!! وان كان الأمر لا يخلو من المشاحنات والخلافات البسيطة التى تزداد بعصبية عمر التى تشتعل سريعا وتخبو سريعا ولكنى أخاف كثيرا من هذه العصبية والتسرع فى رد الفعل الخاطىء له فى أحيان كثيرة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7001316 ومما يزيد عصبيته عنادى الطفولى الذى هو من أبرز عيوبى للأسف !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7007111

عمر :
شعور جميل ان يكون لك صديق وحبيب فى حياتك تتبادل معه الأخبار والأوجاع والضحكات أشعر أنى قبل معرفتى بسارة لم أكن موجودا فى هذه الحياة أشعر معها وكأننى طفل صغير يعود سريعا فى نهاية يومه ليقص على أمه كل ما حدث له فى يومه أحب ردودها التلقائية وضحكاتها البريئة وخوفها الطفولى عندما يرتفع صوتى فى عصبية اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7001391 ولا أطيق غضبها منى وأبادر دوما بمصالحتها كم أحب وجودك معى يا سارة

ساره :

لاحظت أن أكثر أوقات خلافنا أنا وعمر هى عند عودتى من عملى فى الرابعة ولو اتصل بى ووجدنى نائمة أو رددت عليه فى تعب يختلق أى مشكلة تافهة ويغضب عليها !!!
هل يغار عمر من عملى
اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip70012122 ؟
أم
من انشغالى عنه لمدة ساعات فى اليوم ؟؟!
رغم انى أحادثه من عملى تليفونيا وأصلا عملى من الثامنة حتى الرابعة زى ناس كثيرين جدا أمال لو كنت طبيبة وأبات فى المستشفى كان عمل ايه ؟ أكيد كان انتحر !! راودتنى شكوك حول الموضوع ده واشتكيت لأمى فقالت لى (( طبيعة الرجل دوما أنانية لا يريد أن يشغلك عنه أحد أخر حتى لو كان عملك ونجاحك !! استحملى يا بنتى ولا تفتحى معه هذا الموضوع حتى يفتحه هو !! )) ولم أنتظر طويلا حتى جاء يوم وكلمنى فى التليفون بعد عملى كالمعتاد وكنت هأموت وأنام ساعة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 39 فكنت أرد عليه سريعا فلاحظ ذلك وقال لى مباشرة :
-

عمر : سارة انتى الشغل ده مهم عندك أوى ؟

ساره : يعنى اية مهم يا عمر؟ هو يعنى فستان اخده ولا اسيبه ؟ ده شغلى ونجاحى وبعدين قصدك ايه ؟ اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip70012122

عمر : قصدى انك ياريت تسيبه بعد الزواج وياريت من دلوقت!!

ساره : بذهول بتقول ايه يا عمر ليه ده كله ؟ هو شغلى مضايقك فى ايه بس ؟
عمر : أنا ما أحبش مراتى تشتغل وترجع البيت الساعة خامسة وتتبهدل فى المواصلات علشان ايه ده كله ؟

ساره : طيب ما قلتش ده ليه قبل الخطوبة ؟ واتقدمت لى ليه أصلا وانت عارف انى باشتغل ؟

- فوجىء عمر من رد فعلى الهجومى وكأنه كان يتوقع الطاعة المطلقة عمر : يعنى لو كنت قلت لك ده قبل الخطوبة كنتى ما وافقتيش على ؟

ساره : رددت بعناد وبتسرع طبعا !!
صمت عمر وتألم من ردى القاسى ولم يرد
حاولت تهدئة الجو قبل أن تثور ثائرته وقلت له : ياعمر من فضلك فهمنى ليه دايما الرجل اول ما يرى بنت وتعجبه يعجبه نشاطها ونجاحها فى العمل وطموحها وثقافتها ويتقرب لها من هذا الجانب ولما خلاص تصبح ملكه يسعى جاهدا ان يجعلها صورة من جدته لا تخرج ولا تعمل ولا تبدى اى أراء الا من خلاله ثم بعد هذا يشتكى من تغيرها بعد الزواج !!!!
عمر : أنا مش عاوز أخليكى زى جدتى ولا حاجة أنا بس مش عاوزك تشتغلى فيها حاجة دى ؟
ساره : كان مفروض تكون صريح معايا اول ما اتقابلنا وتقول لى الكلام ده وانا اللى اقرر حياتى هتكون ازاى معاك واما اوافق او ارفض لكن انت كده بتضعنى امام الامر الواقع
عمر :رد بعصبية كبيرة : يعنى انا خدعتك يا سارة قصدك كده ؟اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7001369

ساره : حاولت تهدئته : يا سيدى ولا خدعتنى ولا حاجة طب انت ايه اللى مضايقك من شغلى ؟عمر : تقدرى تقولى لى لما نتجوز هتراعى البيت ازاى وانتى بترجعى المغرب ولما نخلف هتسيبى البيبى فين الوقت ده كله ؟
ساره :هو انا اول انسانة فى الكون بتشتغل ؟ اكيد كل دى حياة ملايين السيدات مش انا بس ؟
عمر : رد بضيق : اهو انا باتضايق من عنادك ده يا سارة !!
ساره : ده مش عند ده حق لى انى اكون ناجحة مفروض وجودنا فى حياة بعض يخلينا احنا الاتنين ناجحين مش واحد ينجح والتانى يكون مجرد ظل باهت للاخر وخلاص
عمر : يعنى انتى مش عاوزة تسمعى كلامى ؟
ساره : رددت بعناد كبير : اسمع كلامك لما يكون فيه منطق لكن لما يكون تحكم وخلاص وفرض رأى انا اسفة انا مش هاقدر أسيب شغلى بدون مبررات كافية
عمر : ده اخر كلام عندك ؟
ساره : أحسست ان كلمته دى بداية مشكلة كبيرة ومع ذلك رددت بعناد كبير : ايوة !!
عمر : خلاص انتى اللى اختارتى يا سارة !!!!!

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip70012114 نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء العشرون

<عايزين ردود بقى > اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9
اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9
( تابع )

فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 6:18 pm

الحلقة التاسعة عشر

ساره :

استقرت حياتى انا وعمر بعد الخطوبة الرسمية وشعرنا سويا باستقرار نفسى كبير أصبح لكل منا شريك يستريح على شاطئه ويلقى على كتفه همومه أصبحت لا أخجل من وجود رجل فى حياتى !! أكلمه على الملأ أمام أبى وأخوتى وأتحدث عن أراءه وأفكاره وأستشهد بها بدون خجل وهل يخجل المحامى عندما يستشهد بمواد القانون ؟؟؟!! وان كان الأمر لا يخلو من المشاحنات والخلافات البسيطة التى تزداد بعصبية عمر التى تشتعل سريعا وتخبو سريعا ولكنى أخاف كثيرا من هذه العصبية والتسرع فى رد الفعل الخاطىء له فى أحيان كثيرة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7001316 ومما يزيد عصبيته عنادى الطفولى الذى هو من أبرز عيوبى للأسف !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7007111

عمر :
شعور جميل ان يكون لك صديق وحبيب فى حياتك تتبادل معه الأخبار والأوجاع والضحكات أشعر أنى قبل معرفتى بسارة لم أكن موجودا فى هذه الحياة أشعر معها وكأننى طفل صغير يعود سريعا فى نهاية يومه ليقص على أمه كل ما حدث له فى يومه أحب ردودها التلقائية وضحكاتها البريئة وخوفها الطفولى عندما يرتفع صوتى فى عصبية اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7001391 ولا أطيق غضبها منى وأبادر دوما بمصالحتها كم أحب وجودك معى يا سارة

ساره :

لاحظت أن أكثر أوقات خلافنا أنا وعمر هى عند عودتى من عملى فى الرابعة ولو اتصل بى ووجدنى نائمة أو رددت عليه فى تعب يختلق أى مشكلة تافهة ويغضب عليها !!!
هل يغار عمر من عملى
أم
رغم انى أحادثه من عملى تليفونيا وأصلا عملى من الثامنة حتى الرابعة زى ناس كثيرين جدا أمال لو كنت طبيبة وأبات فى المستشفى كان عمل ايه ؟ أكيد كان انتحر !! راودتنى شكوك حول الموضوع ده واشتكيت لأمى فقالت لى (( طبيعة الرجل دوما أنانية لا يريد أن يشغلك عنه أحد أخر حتى لو كان عملك ونجاحك !! استحملى يا بنتى ولا تفتحى معه هذا الموضوع حتى يفتحه هو !! )) ولم أنتظر طويلا حتى جاء يوم وكلمنى فى التليفون بعد عملى كالمعتاد وكنت هأموت وأنام ساعة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 39 فكنت أرد عليه سريعا فلاحظ ذلك وقال لى مباشرة :
-

ساره : يعنى اية مهم يا عمر؟ هو يعنى فستان اخده ولا اسيبه ؟ ده شغلى ونجاحى وبعدين قصدك ايه ؟ اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip70012122

عمر : أنا ما أحبش مراتى تشتغل وترجع البيت الساعة خامسة وتتبهدل فى المواصلات علشان ايه ده كله ؟

ساره : طيب ما قلتش ده ليه قبل الخطوبة ؟ واتقدمت لى ليه أصلا وانت عارف انى باشتغل ؟

- فوجىء عمر من رد فعلى الهجومى وكأنه كان يتوقع الطاعة المطلقة عمر : يعنى لو كنت قلت لك ده قبل الخطوبة كنتى ما وافقتيش على ؟

حاولت تهدئة الجو قبل أن تثور ثائرته وقلت له : ياعمر من فضلك فهمنى ليه دايما الرجل اول ما يرى بنت وتعجبه يعجبه نشاطها ونجاحها فى العمل وطموحها وثقافتها ويتقرب لها من هذا الجانب ولما خلاص تصبح ملكه يسعى جاهدا ان يجعلها صورة من جدته لا تخرج ولا تعمل ولا تبدى اى أراء الا من خلاله ثم بعد هذا يشتكى من تغيرها بعد الزواج !!!!
ساره : كان مفروض تكون صريح معايا اول ما اتقابلنا وتقول لى الكلام ده وانا اللى اقرر حياتى هتكون ازاى معاك واما اوافق او ارفض لكن انت كده بتضعنى امام الامر الواقع
عمر :رد بعصبية كبيرة : يعنى انا خدعتك يا سارة قصدك كده ؟اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip7001369

ساره : حاولت تهدئته : يا سيدى ولا خدعتنى ولا حاجة طب انت ايه اللى مضايقك من شغلى ؟عمر : تقدرى تقولى لى لما نتجوز هتراعى البيت ازاى وانتى بترجعى المغرب ولما نخلف هتسيبى البيبى فين الوقت ده كله ؟
ساره :هو انا اول انسانة فى الكون بتشتغل ؟ اكيد كل دى حياة ملايين السيدات مش انا بس ؟
ساره : ده مش عند ده حق لى انى اكون ناجحة مفروض وجودنا فى حياة بعض يخلينا احنا الاتنين ناجحين مش واحد ينجح والتانى يكون مجرد ظل باهت للاخر وخلاص
ساره : رددت بعناد كبير : اسمع كلامك لما يكون فيه منطق لكن لما يكون تحكم وخلاص وفرض رأى انا اسفة انا مش هاقدر أسيب شغلى بدون مبررات كافية

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Vip70012114 نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء العشرون

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9
اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9
( تابع )

DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 6:18 pm

farao farao farao

هههههههههههههههههههههه

انتى جايه اشتغلى ايه؟؟؟

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 200pxmarymoneeb
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 6:21 pm

الحلقة التاسعة عشر

ساره :

عمر :

ساره :

هل يغار عمر من عملى
أم
-

ف الجزء العشرون

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 9
( تابع )

فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 5:49 pm

ايه يا جماعة فين الردود لا انا زعلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالانة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_sad
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 5:52 pm

AWESOME SERIES

حلقاااااااااااااااااات حلوه جدا

وشيقه اوى
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 6:02 pm

انا فعلا متشوق جدا لحلقات المسلسل وباستناها بشغف
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 6:03 pm

شغف وبقدونس

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_biggrin
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:05 pm

شيقه وقويه وكلها حنيه ..... انا مش فاكر بصراحه ده كان اعلان عن ايه بالظبط
بس هى واحده بواحده يا ريس
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:23 pm

كان اعلان مناديل

امريكانا بالطاقه مليانا
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 11:25 pm

ميرسى كتييييييييييييييييييييييييير على الردود الجميلة دى يا جماعه
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 11:29 pm

طيب فين الحلقه بقى ......
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 11:54 pm

cheers
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 5:43 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

العفو يا وشوشنى

مش كنت عاوزه ناس فى الموضوع
اهى الناس جت اهى
اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_lol

اميريكانا بالطاقه مليانه وكلام جامد جدا اهو

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_cheers

Where IS The NeXt 7aL2A?
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 7:51 pm

ى الطريق للا عداد والله ياريس بس ايه المفاجاءلت النار دى امريكانا مره واحدة Laughing bounce rabbit
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2009 8:02 pm

ok where is the drugs .. I..I..I mean where is the chapter of the sreies??
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالسبت نوفمبر 14, 2009 8:11 pm

ايه ما فيش حلقات؟؟؟
هى الحلقات لسه بتتصور؟
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالسبت نوفمبر 14, 2009 10:00 pm

اصل مهند عنده انفلونزا خنازير
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2009 1:25 am

اسفه علي التاخير بس مكنتش اعرف انك منزلها حلقه جديده
بصراحه الحلقه دي اجمد حلقه
لانها بتناقش مشكله موجود فعلا وبكثره
وبعدين ساره عندها حق
كان لازم يقولها من البدايه
وبعدين كل اللي دخلو مقولش رايهم ايه
احنا لازم نعرف فعلا ليه معظم الرجال كده
متتاخريش علينا بي بقيت الحلقات
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2009 11:51 am

من الطبيعى ما نعلقش لان راينا بيايد رايه
اذا كان الشغل واخدها منه فى الخطوبه امال لما يتجوزوا هاتعمل ايه ؟
وبعدين انه يطلب منها تسيب الشغل مش انانية منه خالص لانه من "حقه" تبقى ليه لوحده وما فيش حاجه تشغلها عنه
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2009 1:44 pm

انا اؤيده

حزب الرجال

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 7 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 17, 2009 8:51 pm

فين الحلقااااااااات

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة
صفحة 7 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ::: يوميات ويكا و يويو::::
» يوميات مشرف احلى فيت
» بإذن الله هتدخلوا هنا وهتستفيدوا ...........لاتترددوا ؛؛؛؛يوميات طبيب بيطرى