أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة

فيمتو شانكوته
lovely Queen
bianka
klaresya
my heart is not available
Roony
فيمتو الرئيس المعظم
sun set
dr.hidden
H & SAM
فيمتو أبو المتاحيف
فيمتو سردينه سابقاسكره
فيمتو مارد وشوشنى
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
بوسى كات
عضو جديد
عضو جديد
بوسى كات

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 3:37 am

ياترى ايه المفاجاءة دى يالفلى يالا عايزه الحلقة الى جايه عشان عايزه اعرف
بسررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعه
بوسى كات
عضو جديد
عضو جديد
بوسى كات

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 3:41 am

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Rolling Eyes Rolling Eyes
Basketball
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 6:07 am

bounce bounce Basketball Basketball لوفلىىىىىىىىىىىىى

فين النوفجأااااااااااااااااااااااااااااااه ههههههههههه ولا اعتبر نفسى نرفوده بقى Laughing Laughing Laughing
بوسى كات
عضو جديد
عضو جديد
بوسى كات

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 11:05 pm

لا طبعا يا ميرو انتى مش نرفودة خالص دا انتى الكل فى الكل يا ميرو

بس اصل المفاجاءة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولا اقلو خليها الحلقة الى جاية
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 11:11 pm

ايه يابوسى ده انتى عارفة المفاجاءة من ورايه ولا ايه
بس بردو مش هقلك هههههههههه
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 2:05 am

الحلقة الرابعه عشر

" يوم شراء الشبكة !!!"

ساره :

يارب اليوم ده يعدى على خير !! امبارح زارنا عمر ووالده ووالدته وكانت زيارة جميلة أهل عمر فرحانين بى جدا وقعدوا مع ماما وبابا وهات يا كلام وانا وعمر انتهزناها فرصة طبعا وأخدنا جنب بعيد و اديناها رغى وتهريج لحد ما لقينا صوت الكلام بين الاباء انخفض والوجوه اتوترت شوية وواضح ان فيه مشكلة فى الجو وكل اللى سمعناه انا وعمر شوية كلمات زى( لا لا ده قليل اوى !) ( لا ده كده حرام ! )وحاجات زى كده حاولنا نفهم فيه ايه مفيش فايدة لحد ما والد عمر ووالدته استأذنوا فجأة بدون سابق انذار !! وعمر حصلهم بسرعة وانا واقفة فاتحة بقى ومش فاهمة حاجة خالص !!! وسألت ماما عن اللى حصل ماردتش عليا وسمعتها بتقول وهى ماشية ( ابتدينا بقى النكد ده ايه وجع القلب ده !! )
يا ما شاء الله ربنا يستر !!

عمر :

( انا مش فاهم حاجة خالص أقدر أعرف فيه ايه ؟) قلتها لأمى وأبى واحنا فى العربية اعتراضا منى على نزولهم المفاجىء من بيت سارة ردت على ماما وقالت لى ( مش عاجبهم يا سيدى اننا نجيب شبكة ب5 تلاف جنية قال عاوزين شبكة ب 8 تلاف قال هو حد لاقى عرسان فى الزمن ده ؟ ) رد عليها بابا ( انتى كبرتى الموضوع وقلبتيه فصال وأحرجتينا مع الناس ليه كده ؟ ) حسيت بخجل وارتباك كبير يا خبر ابيض دلوقتى سارة تقول علينا ايه ؟ قلتها فى سرى ولم استطع نطق كلمة لأنى لا أجرؤ حتى على الاعتراض لأنهم هم من سيدفعون ثمن الشبكة . اه ياربى لو كان المال مالى كنت جبت لها كنوز الدنيا . يا ترى يا سارة بتفكرى فى ايه دلوقت ؟؟؟

ساره :

ربنا يستر البداية لا تبشر بخير انا عن نفسى مش مشكلة عندى الشبكة وموش احب الذهب وافضل عليه الفضة لكن المشكلة الحقيقية ان يكون الناس دى بخلاء دى تبقى كارثة !!! طب وعمر رد فعله ح يكون ايه ؟ يا ترى حيفضل ساكت ؟ وهيوافق على كلام اهله بدون اعتراض ؟
افقت من أفكارى وماما بتفتح لى باب العربية وبتصرخ فى وتقولى (يالا يا بنتى محل الجواهرجى اهه والناس مستنيانا جوة)

عمر :

ياااه اول مرة أبقى خايف وانا باشوف سارة انا بجد خايف احسن تحصل مشكلة وانا مش فى ايدى حاجة اصلا مديت ايدى وسلمت على الجميع سارة شكلها لم تنم جيدا واضح على وجهها الارهاق وفى عينيها نظرة تساؤل وانتظار . ولاحظت علامات تحفز وعصبية على وجه حمايا وحماتى ومثلهم على وجه ابى وامى دى الحرب العالمية التالتة هتقوم ربنا يستر ياااااااارب

ساره :

انا مش عاوزة دهب ولا مشاكل انا عاوزة الموقف ده يعدى واروح وخلاص ده الجواز ده كله توتر وحواديت !!! حمايا قال لى ( اختارى ياعروسة الى يعجبك )
وانا اصلا مش باعرف اقدر قيمة الدهب كويس وخصوصا انه نار الايام دى مددت يدى على طقم دهب ابيض على شكل ضفيرة وبه فصوص كثيرة وقلت حلو ده امتعضت حماتى وقالت ( لالالا الدهب الابيض مصنعيته غاليه اوى والفصوص بتخسر لما تحبى تبيعيه ) بصيت لعمر لقيته ساكت تماما اتضايقت بس قلت عندها حق اشوف حاجة تانية

اختارت لى ماما طقم اخر وقبل ما ألمسه حماتى العزيزة قالت ( لا لا لا ده شكله تقيل وغالى جدا احنا ما اتفقناش على كده ) وعمر لا ينطق بكلمة اتضايقت جدا كان نفسى يقول لها سيبيها تختار اللى هى عاوزاه لكنه صامت تماما .
همت ماما بالكلام لكن بابا منعها كى لا يزيد الجو اشتعالا وقال لى اختارى حاجة تانية ياسارة اخترت واحد تانى لم يعجبنى لكن علشان أخلص وخلاص وبعد معرفة ثمنه اعترضت وقالت ( لا برضه غالى !!! )
انت رأيك ايه يا عمر ؟ قلتها له وكلى ترقب لما سيقول رد على وهو يتحاشى النظر الى ( اللى تتفقوا عليه انا موافق عليه !!) ياااه هو ده اللى ربنا قدرك عليه ؟ امال امتى هتدافع عنى ؟ ( قلتها فى سرى ) وكى لا أبكى او انفجر فى وجهه قلت لحماتى اختارى انتى يا طنط اللى يعجبك !!!

وبالفعل اختارت طقم يناسب المبلغ المقدس تماما ووافقت ماما تحت ضغط نظرات بابا النارية ولم انظر الى الطقم وتركتهم يكتبون الفاتورة وجلست فى صالون بعيد فى المحل وانا اقاوم البكاء والانفجار من موقف عمر السلبى فى اول احتكاك حقيقى
ورأيته قادم يبتسم ويقول لى( مبروك عليكى االشبكة ياعروسة ) رديت عليه والكلمات تخرج من فمى مثل الرصاص ( مبروك عليك انت انا مش عاوزاها ولا عاوزاك !!!!)

. نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء الخامس عشر

<عايزين ردود بقى >
( تابع )
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 2:23 am

يا لهوي كل دا حصل بس بجد عمر يستاهل لانه سلبي جدا كان لازم ياخد موقف قوي جدا وساره عندها حق في الكلام اللي قالته متتاخريش علينا بقا يا لفلي في الجزء الخامس عشر بجد شوقتيني اعرف عمر هيعمل ايه بس لايمكن يسيبو بعض اكيد عمر هيصالحها مش كدا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_rolleyes تسلمي يا قمر على الحلقه الجامده دي بس انتي كدا هتخليني احلم باللي هيحصل بعد كدا لحد الحلقه الجايه اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_lol
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 3:35 am

يااااااااااااااااااااه ده الموقف قلب فجاه من حاله لحاله

لا بس ده عادى خالص على فكره موضوع الخلاف بين العيلتين وموضوع المؤخر كمان والشبكه والقايمه وبلاوى زرقاء ههههههههههههه

ربنا يعينه عمر بس هو فعلا مش فى ايديه حاجه لانه مش هو اللى دافع مش يقدر يقول حاجه بس لو كده ممكن يقولها ظروفه

وهى تصبر شويه لحد ما تتحسن ظروفه يعنى Smile

او تسيبه بقى وترتاح Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil هههههههههه لاطبعا انا شايفه فى تفاهم وود بينهم

تصبر هى شويه لحد ما تعرف هو سلبى فعلا ولا لأأ عشان لازم تدى نفسها فرصه تفهمه اكتر study

king
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 4:29 pm

لا يا اميره انا مش معاكي خالص واضح ان عمر سلبي جدا على الاقل كان لازم يتكلم مع مامته قبل ما يروحو يشترو الشبكه امال لما يتجوزها حماتها هتعمل فيها ايه دي ممكن تشتمها قدامه وهو مش هيرد ولا حتى هيقولها معلش اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_mad
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 5:03 pm

انا من راى ان عمر كان لازم يتصرف تصرف غير كده على الاقل كان يفهم سارة ان الشبكة مش بفلوسة علشان لو حصل اى حاجة تبقى عاملة حسابها على الاقل يعنى وبعدين موقفة دة ممكن ناس كتير ممكن تفتكر ان هو سلبى وهو ممكن ميكنش كده خالص بس الظروف هى الى حكمت عليه يبقى فى الموقف ده

وميرسى كتير على الرد ياميرو انتى وقمورة
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 11:51 pm

اهه كده دخلنا بقي في الجد وبدات تحكمات الاهل
انا زي ساره فعلا مبيهمنيش الدهب ولا بحب البسه قوي يعني مش الحاجه اللي تشغل بالي
بس لما يبقي في موقف زي كده احب طبعا اني اكون عارفه انه مش هو اللي دافع الشبكه علشان محرجهوش ولا احرج نفسي واخد اهله علي قد عقلهم شويه والامور تمشي
بيني وبينكوا بحس ان الشبكه ملهاش لزمه اصلا غير المظاهر والفشخره
هو يعني لو اتزنق شويه وطلب ابيعها من تاني يوم هبيعها طبعا
قصدي يعني انها متبقاش نقطه خلاف بينهم وانا لو مكان ساره مش هقول اللي هي قالته واجرح عمر قدامهم كان ممكن احسسه اني زعلانهونتكلم لوحدنا ونتفاهم يعني اصبر عليه شويه لما افهم هو مبيردش ليه وبعدين احاسبه
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 1:19 am

انا شيفه ان ساره تسرعت اوي في الحكم عليه وكان لازم تكلمو في الموضوع عشان تقدر تحكم ان كان من النوع السلبي فعلا ولا الظروف اللي اجبرته علي كده [center]علي فكره انا عضوه جديده ودخله سنه تانيه ياتري تقبلوني معكم ولا بلاش
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 1:24 am

اهلا بيكي يا توتي معانا نورتي المنتدى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_cheers
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 4:07 pm

بقولكو ايه يا جماعه عايزين نشاط بقا اليومين دول انا شايفه المنتدى نايم جدا وممل ولا انتو عايزين تطفشو الاعضاء الجداد انا بس بحب اهدي النفوس زي ما انتو عارفين اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_geek اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_lol
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 1:36 am

ميرسي ياقمر علي الرد واتمني نكون اصدقاء في المنتدي Wink
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 12:39 am

الحلقة الخامسة عشر

ساره :

لم ارد على مكالمات عمر المستمرة وجعلت الموبيل سايلنت وجلست فى غرفتى أبكى باستمرار من موقف عمر السلبى هل سأتزوج رجل بدون شخصية ؟ هل حماتى العزيزة هى من ستتحكم فى حياتى ؟ ومن يجبرنى على هذا ؟ هل هذا موقف عارض ام ان هذه هى الحياة المنتظرة معه ؟ يارب انا فى حيرة دلنى ماذا أفعل ومسحت دموعى عندما نادت على ماما (يا سارة عمر هنا تعالى بسرعة!!)

عمر :
جلست فى الصالون فى انتظار سارة وانا لا أجد كلام أقوله لها شكلى بجد وحش جدا هى عندها حق لكن لما فى أول مشكلة بيننا تقول لى انا مش عاوزاك ازاى الحياة هتستمر بعد كده ؟؟ كان ممكن تعاتبنى او حتى تتخانق معايا بينى وبينها لكن تبيعنى كده على طول ؟ كده برضه يا سارة تتخلى عنى علشان الفلوس ؟

ساره :

دخلت على عمر وسلمت عليه فى فتور وطلبت من ماما وبابا انهم يتركونى اتحدث معه بدون مقاطعة علشان ماما كانت ناوية تطلع كل غضبها فيه دخلت الصالون بدون ولا كلمة وتوقعت ان يعتذر لى عما حدث فوجئت به يقول لى بغضب

عمر :
انتى مش بتردى على تليفوناتى ليه وكمان تقولى لى انا مش عاوزاك كل ده علشان الفلوس ياسارة ؟ !!

ساره :

انت اللى زعلان ياعمر ؟! ده بدل ما يصالحنى ؟ !

وبعدين فلوس ايه اللى بتتكلم عليها يا عمر ؟ انت حتى مش حاسس انا زعلانة من ايه ؟ انا زعلانة لأنى كنت راسمة لك صورة جميلة فى خيالى وفجأة لقيت واحد تانى انا ما اعرفوش انسان مش بيدافع عنى فى وقت انا محتاجالك فيه لقيتك خايف تقول ولا كلمة ولو حتى انك تراضينى والسلام وكل ده وتقول لى فلوس ؟؟

عمر :

(( رد بغضب أشد وعصبية مخيفة ))
برضه ده مش مبرراتك تقولى انك مش عاوزة الشبكة ومش عاوزانى !!!

ساره :

فوجئت بغضبه الشديد وعصبيته الكبيرة وأحسست بخوف منه لأول مرة
ولم أجد ما أقوله فانفجرت فى بكاء مرير
فوجدته يخفض من صوته وتلين ملامحه وتتحول الى رقة شديدة وحنان كبير وكأنه اب يخاطب طفلته الصغيرة الباكية

عمر :

انا اسف جدا ياسارة ارجوكى ما تبكيش دموعك غالية على جدا خلاص بقى انا غلطان ارجوكى كفاية انا مش قادر استحمل انا فعلا جرحتك ووضعتك فى موقف محرج بس والله غصب عنى ارجوكى يا سارة عاقبينى بأى عقاب الا انك تبكى انا ضعيف جدا امام دموعك خلاص بقى انا اسف اسف اسف مليون اسف !!!!

ساره :

هدئت قليلا من كلماته الرقيقة واحساسه بالذنب وشعرت بحنانه الكبير الذى احاطنى بدفئه وقلت له بصوت متقطع : ((( كان ممكن يا عمر تنبهنى قبل ما نشترى حاجة بالموقف وانا عمرى ما كنت هاحرجك واختار حاجة غالية ابدا لكن لما الاقيك حتى مش بتتكلم ده فعلا صعب على
انا طول عمرى راسمة فى خيالى صورة للرجل انه حنان واحتواء وقوة شخصية انا ممكن اتنازل عن اى ماديات لكن الصفات دى لا يمكن اقدر )))

عمر :

انا اسف جدا بس بجد ما تظلمنيش انا عمر شخصيتى ما كانت ضعيفة وعمر والدتى ما اتحكمت فى ابدا انا كمان فوجئت بموقفها وعاتبتها عليه فى البيت لكن انا مفيش فى ايدى حاجة هم من سيشترون وأخجل ان اطلب المزيد وأخجل ايضا ان احرج امى امام الناس لكن أوعدك الف وعد اننا سنتشارك ونتفق على كل خطوة انا وانتى بس قبل تدخل الأهل وعمرى ما هاتخلى عنك ولا ازعلك ابدا ابدا خلاص اتفقنا ؟؟؟

ساره :

ابتسمت من رقته وصراحته وقلت من بين دموعى ((( خلاص اتفقنا وانا اسفة انا كمان لو كنت جرحتك )))

عمر :

لما قلتى لى انا مش عاوزاك حسيت ان الدنيا خلاص انتهت وانى معقول هاعيش من غيرك ؟ وانى مش قادر افكر ولا اتكلم ولا انام ارجوكى يا سارة اوعى تقوليها تانى ولا حتى وانتى زعلانة وان كان على الشبكة يا ستى انا لو كانت دى فلوسى كنت جبت لك جواهر الدنيا كلها ورميتها تحت ايديكى ولا انى اشوف دموعك الغالية دى تانى !!!

ساره :

خلاص ياعمر انا بجد مقدرة موقفك ومفيش مشكلة خلاص

عمر :

لا يا ستى فيه مشكلة ومشكلة كبيرة كمان !!!

ساره :

اييييييييييييييييه تااااااااااانى ؟؟؟؟؟

عمر :

المشكلة دلوقتى يا ستى انى لاحظت انك بتبقى زى القمر بعد البكاء فانا ح اضطر – غصب عنى والله – انى انكد عليكى يوميا حاليا وبعد ما نتجوز يمكن نوصل للقسم علشان أشوف عنيكى الجميلة دى بالصفاء والجمال ده !!!

ساره :

يا خبر ايه ده كله ؟لا انت اسهل تقول لى أعيط امتى وانا اعيط من غير نكد ولا اقسام !!

عمر :

لسه فيه مشكلة كمان

ساره :

يارب استر ايه كمان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عمر :

بصى بقى يا ستى انا اتخذت قرار لا رجعة فيه ولا جدال ولا حتى استعطافات ان حفلة خطوبتنا تكون بعد اسبوعين علشان تلبسى دبلتى للأبد واقول لكل الناس القمر ده ملكى انا واكتب على قلبى لوحة مكتوب فيها قلب مسكون بأجمل ملاك للأبد لقلتى ايه يا حبيبتى ؟

ساره :

موافقة يا سى السيد

. نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء السادس عشر

<عايزين ردود بقى >
( تابع )
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 4:16 am

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy الحمد لله اتصالحوا cheers cheers

بس كده كان راى صح يا لوفلى ويا عطعوطه لازم تصب شويه عليه هى بردوا لسه هتعرفوا اكتر Very Happy
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 7:18 pm

اولا احب ارحب بتوتى الى منورة المنتدى والكلية كمان ويارب منتدانا يعجبك ياقمر

وفعلا يااميرة عندك حق لازم تصبر علية شوية بس هى دى العادة وهو دة الى بيحصل ف الاولى
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 3:50 am

ايوه كده يالفلي خلي الدنيا تضحك وساره وعمر يفرحوا وكل اللي زيهم يارب
واعتقد ان الموقف اللي حصل ده قربهم اكتر من بعض وكسر حواجز بينهم
ربنا يوفقهم
وميرسي ليكي يالفلي ياقمر منتظره حلقاتك الجميله
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 7:34 pm

حلووووووووووووووووووووووووووووووه اوي الحلقه يا لفلي بس كان لازم تتخانق معاه عشان يعرف انه غلطان وميزعلهاش تاني مستنيين الحلقه القادمه اكيد حفله الخطوبه صح اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_wink
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 1:25 am

اولا انا اسفه اني اتاخرت عليكي
وميرسي مووووووووووووت علي الترحيب الجامد ده وانتي عرفه طبعا انك انتي اللي منوره المنتدي وطبعا المنتدي عجبني مووووووووووووووووووت
كفايه انه بتاع كليتنا وانا بحب الانتماء
وطبعا بهنيكي علي اليوميات التحفه ديه
والله انا بقيت بعشقها
عشان كده متتاخريش علينا
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 7:37 pm

انتى بس تؤمرى ياسوسو وبعدين متتاخريش علية بقة علشان بتوحشينى

ولا يهمك ياتوتى دا المنتدى بتاعك طبعا وتشرفى فى اى وقت
وميرسى ياقمر على الرد الجامد ده
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 8:26 pm

Very Happy فين الحلقه يا جميل ؟
احنا مستنين اهو I love you I love you
bounce Basketball
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 12:37 pm

الحلقة السادسة عشر

ساره :

((ادى اخرة اللى يسمع كلام العيال اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7001317 معقول تلحق نجهز كل حاجة فى الكام يوم دول ؟ الله يسامحك يا سارة !!))
هذه كانت عينة صغيرة من القذائف التى تنهال على رأسى كل دقيقة من أمى وابى بعد ما أقنعتهم بكل وسائل الزن والالحاح المعروفة عند البنات اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com1712 ان تكون حفلة خطوبتنا انا وعمر بعد اسبوعين ( يعنى أكسر كلام سى السيد ؟!!! ) وبعد صاعقة المفاجأة التى هبطت على رأس أمى وأبى من الميعاد المفاجىء العيالى على حد وصفهم اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700537 وبعد الزن المتواصل من جانبى وافقوا على مضض على ان تكون حفلة فى بيتنا على الضيق تجمع الأسرتين فقط وأعجبنى الحل ده جدا لأنى أصلا لا أحب حفلات الخطوبة فى الأماكن العامة لأن العروسين لا يكونوا يربطهم شىء وفى بداية التعارف يبقى ليه بقى نفرج الدنيا كلها علينا مش يمكن ما يحصلش نصيب ؟؟؟

عمر :

( الخطوبة فى البيت ؟ اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7001213 ليه بقى ان شاء الله هو احنا عندنا كام عمر ؟ ما ينفعش الكلام ده ابدا !!!)
هذه كانت عينة صغيرة من القنابل التى كانت تلقيها أمى على أذنى عندما علمت بموضوع حفلة الخطوبة المنزلية ولما كنت لا أريد ان تتكرر مأساة الشبكة مرة أخرى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip70012126 أخبرت أمى انى انا وسارة متفقين على هذا ولا داعى أبدا ان تفتح هذا الموضوع معهم وبعد الحاح وزن كبير جدا وافقت على مضض مشيرة الى انى من دلوقتى هامشى ورا كلام الست هانم !!! طبعا عملت نفسى مش سامع ولا عارف مين هى الست هانم المذكورة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700826 وربنا يستر !!

ساره :

بجد انا مجنونة انى وافقت عمر !! طب هو هيشترى بدلة فى نصف ساعة طب وانا هاعمل ايه فى الفستان ؟ ده حدوتة كبيرة جدا
وللأسف لم اجد فى الجاهز شىء يناسبنى بعد ما تطوعت صديقة مقاتلة لى ان تلف معى على المحلات وبعد 3 ايام متواصلة من اللف المتواصل وبعد ما اصابنا كساح وشلل رباعى من كتر المشى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com1518 توصلنا الى نتيجة رائعة ان كل ملابس السواريهات الان مصممة للسباحة وليس للحفلات ما شاء الله كله عريان جدا جدا وكأن الطبيعى جدا ان البنات تلبس الكوارث دى !!! وكل ما كنت أسأل على شىء يصلح للمحجبات كانت البائعة تخرج لى شىء ملائم تماما لماما أو لحماتى العزيزة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 21 لكن شىء شبابى محتشم لاااااااااااااااااا يمكن لييييييييييه مااااااااااعرفش ؟!!

عمر :

والله ويقيت عريس يا واد يا عمر !! قالها صديقى وانا اقيس البدلة الفاخرة التى اشتريتها بتحويشة العمر وجدناها فورا المحل الذى اتعامل معه دوما بس لسه الكرافتة . قال البائع انها موجودة فى الدور التانى من المحل ياااه لسه هاطلع ده مفيش اسانسير الظاهر الجواز ده كله ارهاااااااااااااااااااااااااق !!!!

ساره :

( خلاص بقى كفاية عياط موتى نفسك يا بنتى خلاص فصلي الفستان ويارب صاحبة الاتيليية ترضى تخلصه بسرعة !!)
قالتها لى ماما بعد ساعتين من الزن المتواصل اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com1721 وانا احكى لها رحلتى الفاشلة اليومية بين المحلات وقد تورمت اصابع قدمى واصبحت فى حجم الكورة الشراب واكيد صديقتى هتقطع علاقتها بى بعد العذاب اللى وريتهولها والكساح الذى أصابها اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com1515 لا وهتفرس انى اتصلت بعمر لقيته صاحى من النوم تعبان علشان نزل اشترى البدلة فى ساعة الا ربع !!! لا صحيح بجد الرجالة دول بيتعبوا !!! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7001342

عمر :
انا مش عارف سارة مكبرة موضوع الفستان ليه ما أى حاجة وخلاص صحيح البنات دول فاضيين ورايقين اوى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7007196وبعدين هتفصله اخيرا وما رضيتش تقول لى لونه ايه علشان المفاجأة ربنا يستر ويليق على البدلة أحسن يبقى شكلنا اخر بيئة بجد البنات دول عليهم تقاليع عجب !!!!!!!!

ساره :

أمامى ألف مجلة أختار منها الموديل وفى الاخر رميت كل المجلات وأخرجت قلم وورقة وقعدت أرسم مليون تصميم وكلهم طلعوا وحشين جدا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com1710 ياربى ليه البنات على طول تعبانين فى كل حاجة من الصغيرة للكبيرة ؟ انا هسيب صاحبة الاتيليية تختار حاجة مناسبة لى وخلاص هو يعنى فرح الأميرة ديانا ؟؟؟؟اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com1524
قلتها فى سرى وهى تجلس أمامى من عشر ساعات تنتظر اختيارى النهائى وهى هتطق منى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7001361 وبعد طول عذاب منى اختارنا الموديل انا وهى وتنفست الصعداء وهى تكاد تطردنى من المحل وتقول بابتسامة طهقانة( والفرح امتى ان شاء الله يا عروسة ؟) رديت وانا اكاد اجرى من أمامها من رد فعلها المتوقع اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7001313 ( بعد عشر ايام !!!)

صاحبة المحل :
ايييييييييييييييييييييييييييييييييه مووووووووووووووووووش ممممممممممممكن ابداااااااااااااا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7001355

عمر :

هضطر اسيب ذقنى ما احلقهاش اليومين دول ولا شعرى كمان واستحمل التريقة من اصحابى والعيلة عندنا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700714 يالا اهو اااااااالواحد لازم يضحى ويتعب علشان يتجوز !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7007198

ساره :

خلصت كل انواع الماسكات والسنفرة والكريمات المعروفة والمجهولة واى واحدة تخبرنى عن وصفة للبشرة او الايدين اجربها فورا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip70045واصبحت غرفتى مطبخ به اعاجيب الدنيا السبعة عشر من قشر خوخ بياض بيض جلسرين وليمون زبادى وعسل واى شىء اجده فى التلاجة عند ماما انقض عليه فورا واجرى عليه تجاربى الجهنمية ! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 66 انا عاوزة اعرف كل االبنات بيتعذبوا العذاب ده ولا انا بس اللى لاسعة وهبله اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip700com173 بس كله يهون علشان خاطر عيونك يا عمر اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip7003110

. اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Vip70012114 نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء السابع عشر

<عايزين ردود بقى >اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 9
( تابع )

فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 5 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 10:20 pm

مبروك لساره وعمر يالفلي ياعسل وعقبالك يارب انتي وكل البنات العساسيل
بجد كل البنات بتبقي هبله وعبيطه كده في المناسبات مبالك بقي لما يبقي فرحها هي
هههههههههههههههه
بنبقي مجانينونعمل ماسكات غريبه جدا وبنعمل اي اختراعات وخلاص وندور نلف علي المحلات تاعبين قلبنا ليه بس ماالموجود يسد وخلاص
اكيد الحلقه الجايه هتبقي حلوه قوي ميرسي يالفلي ياقمر ومستنياكي

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة
صفحة 5 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ::: يوميات ويكا و يويو::::
» يوميات مشرف احلى فيت
» بإذن الله هتدخلوا هنا وهتستفيدوا ...........لاتترددوا ؛؛؛؛يوميات طبيب بيطرى