أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة

فيمتو شانكوته
lovely Queen
bianka
klaresya
my heart is not available
Roony
فيمتو الرئيس المعظم
sun set
dr.hidden
H & SAM
فيمتو أبو المتاحيف
فيمتو سردينه سابقاسكره
فيمتو مارد وشوشنى
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 07, 2009 1:11 am

ايه كل العذاب ده الواحد كده مبقاش عايز يتخبط >وعلي فكره انا اقصدي فعلا يتخبط<
هي فعلا البنات بتتعذب كده ليه ما الطبيعه احسن
واللي مش عجبه يروح
ميرسي ليكي ياجميل ومتتاخريش بقي علينا
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 07, 2009 4:36 am

Very Happy Very Happy والله كل التعب ده بيبقى ليه فرحتوا لما يكون فى رابط جميل اوى كده زى اللى بين عمر وساره

كل التعب ده بترجم لسعاده هتفضل فكراها طول عمرها لانها من اللحظات اللى مش تتنسى ابدا I love you

ربنا يسعد كل البنات يا رب Very Happy والشباب احسن ننضرب ولا حاجه Rolling Eyes Laughing Laughing
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 6:26 pm

الحلقة السابعة عشر

"ترتيبات يوم الخطوبة"

ساره :

أكاد افتح عيونى بالعافية وأغالب النوم بقوة وانا جالسة عند الكوافيرة !! امبارح سهرت فى الاتيلية علشان أخلص الفستان اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700com1513 وكانت خناقة كبيرة بينى وبين عمر على الموبيل لما لقانى الساعة 11 لسه ما رجعتش البيت رغم ان ماما كانت معايا وبابا وصلنا بالعربية الساعة 12 ونصف بعد ما خلص الفستان اخييييييييييرا !! ورغم كده عمر كان بيتخانق بمعدل كل ربع ساعة خناقة !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001391 ويقولى خلاص اللى خلص من الفستان كفاية ومش مهم الباقى وكفاية تأخير !! يعنى اخده بكم اه وكم لأ ؟!! يالا اهو تغيير بردوه طب انا ذنبى ايه فى كل الدوشة دى ؟ اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700com1710 هو زعلان منى ليه وعلشان اليوم ما يقلبش نكد أرسلت له رسالة قبل ما أروح للكوافير قلت له ( انا اسفة على تأخير امبارح اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700com1715 انا نفسى أكون جميلة علشان أليق بيك النهاردة !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700315 ) وطبعا اتصل بى فورا وكان فى منتهى الرقة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003151 اه من عقل الرجالة !!!

عمر :

رسالة سارة الجميلة امتصت كل غضبى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003148 فعلا سارة ذكية جدا وبتعرف امتى توقف المشكلة بينى وبينها اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003265 انا مش مصدق ان النهاردة هابقى عريس بجد !! أصحابى كل شوية يكلمونى و يبعتوا لى مسجات ملخصها كلها ( بكرة تندم يا جميل !!! )اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700com178 معقول الجواز يبقى خنقة وجحيم زى ما بيقولوا ؟ لا أعتقد لأن أنا وسارة متوافقين فى الشخصية وطريقة التفكير ووو اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700617المشاعر كمان يبقى الفشل هييجى منين ؟ ربنا يستر قمت توضئت وصليت ركعتين قضاء حاجة ان ربنا يوفقنا انا وسارة طول العمر

ساره :

انا بجد خلاص هانفجر اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001332 المحل فيه 7 عرايس غيرى !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001367 بجد كأننا فى سيرك الحرارة عالية جدا والعرايس كلهم متوترين وخايفين يتأخروا عن ميعادهم وكلهم بيتحايلوا على الكوافيرة علشان تخلصهم كلهم مع بعض ازاى ما أعرفش اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 21 !! عملت لى ماسك اول ما جيت الصبح وعملت شعرى رغم انى هأغطيه !! يعنى باختصار لسه ما عملتش حاجة خالص والساعة 4 وعمر هييجى الساعة 7 !!! كلمنى عمروسألنى ( عملتى ايه ؟ ) قلت له ( ولا حاجة خالصاجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001381 !!)وصوتى مخنوق بالبكاء قال لى ( ولا يهمك انتى قمر من غير حاجة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003117طيب أكلتى حاجة يا سارة ؟ ) رديت باستغراب ( أكل ؟!! يعنى ايه الكلمة الغريبة دى ؟اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 21)

عمر :

سارة عاملة زى الأطفال لازم حد يتحايل عليها علشان تاكل اتصلت بمطعم بيتزا وأعطيته عنوان الكوافيرة كى يرسل لها طعام ورأتنى أمى وأنا أرتب هذا وكادت ان تنطق بعصبية جملة بها (اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001317 ست الحسن!! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001317 ) كالمعتاد ولأول مرة أرى فى عينيها نظرة تشبه الغيرة !! وبدل ان أعاتبها وتقلب نكد كالعادة أخذتها فى حضنى وقلت لها : ( عارفة ياماما انا باحب سارة ليه علشان نسخة منك بس انتى الأصل يا جميل والباقى تقليد اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700810 !!! ) فوجئت بضحكتها الصافية وهى تضمنى لها وتدعو لى بالسعادة مع سارة !! ياااااااااخبر ماما بتغير على ؟؟؟؟؟؟!!!!!! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001211

ساره :
( بيتزا للانسة سارة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7002188 العريس باعتهالك !! )
دوت الجملة فى مركز التجميل كالرصاصة وصاحبتها همسات وضحكات مكتومة من بقية العرايس معناها ( شايفة عريسها بيحبها ازاى ؟ ) غرقت فى الخجل من نظرات الجميع اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70062 وفتحتها وانا اتذوق أغلى وألذ بيتزا تذوقتها فى حياتى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7002185 بجد من يقول ان الحب أهم ما فى ااااالحياة لا يعرفون شىء أهم ما فيها هو الحنان

عمر :

الساعة 6 وانا عند الكوافير الرجالى خلاص خلصت كل شىء واديتها جل على شعرى والبرفان الجامد جدا ولبست البدلة وكله تمام ايه الشياكة دى يا واد يا عمر ؟ صديقى ذهب يزين العربية وسيأتى بعد نصف ساعة كى نأخذ سارة من الكوافير الساعة 7 تماما مش عاوز أتأخر عليها أحسن تزعل منى

ساره :

( ياستى انا ميعادى كمان ساعة ولسه ما عملتش حاجة خالص !!! )
قلتها للكوافيرة وانا أكاد أبكى
اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700com178 ردت على ببرود كبير معتادة عليه
( لسه 3 عرايس وبعدين انتى !! ما تقلقيش ياعروسة !!)

3 عرايس ؟!!!!!!!!!!! ده انا هأخلص الساعة 12 ان شاء الله !! وصوت الموبيل لا يتوقف عن الرنين من عمر وماما الكل بيستعجلنى وكأن الذنب ذنبى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700com1717 ارتديت الفستان ومن عصبيتى جزء صغير منه اتقطع من الذيل اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70012126 اه فعلا هذا ما ينقصنى الان !! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001256 انطلقت صديقتى تبحث فى المحلات المجاورة عن ابرة وخيط بلون الفستان كأنها تبحث عن ابرة فى كوم قش وأخيرا جاءت وحاولنا محاولات مستميتة ألا يظهر هذا العيب يارب استر يارب اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70012126

عمر :

الساعة 8 ونصف وانا واقف أمام مركز التجميل انا وأصدقائى وبعض من أهل سارة هم بيعملوا ايه جوة بالضبط ؟ ! ولا حظت وجود عدة سيارات مزينة وعرسان مثلى والجميع منتظر الفرج وكأننا فى كرنفال وكل ما تخرج عروسة من الكوافير الجميع يجرى عليها ثم يفوز واحد بها ويتنفس الصعداء والباقى يعودون يجرون أذيال الخيبة !!! وسارة لا ترد على الموبيل ابدا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001312

ساره :

أخيرا حنت على الكوافيرة وبدأت فى تجهيزى والغريب انى لم استغرق معها نصف ساعة والساعة أصبحت 9 ونصف ونظرت الى وجهى فى المراة بعد كل هذا التعب وجدت الفستان أنيق للغاية ووجهى لم أره بهذا الصفاء من قبل خلاص بقيت عروسة ؟؟ !! يارب أعجب عمر وكل الناس بس عمر أهم من كل الدنيا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003113

عمر :

تسمرت من مكانى عندما رأيت سارة تخرج من مركز التجميل ونسيت الانتظار الطويل والمكالمات الغاضبة من أهلى وأهلها على كل هذا التأخير نسيت الدنيا كلها عندما رأيتها تتألق فى فستان رائع من اللون الأزرق الصافى المشغول برقة بخيوط فضية خلابة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700430 ووجهها لم أرى أجمل منه فى حياتى وكأن كل نساء الدنيا تجمعت فى امرأة واحدة جريت عليها وهمست لها بحبك يا سارة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700327

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003238

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70012114 نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء الثامن عشر

<عايزين ردود بقى >اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 9
( تابع )

Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 8:02 pm

واااااااااااااااااااااو حلقه روووووووووووووووووووووووووووووووووعه موووووووووت
وعقبالك يالافلي وعقبال كل اللي في المنتدي يعيشوا الاحساس ده
وميرسي ياقمر وشوقتيني للحلقه اللي بهدها
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 8:09 pm

معلش انا مكنتش متابع من اول صفحه بس موضوع جميل جدا

بس عندى سؤالين

الاول
هو 17 حلقه فى الخطوبه بس انا من رايى ان ده ممكن يعمل ملل عند القارىء(او المشاهد)؟

التانى

ايه كميه ال(اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 564)اللى موجوده فى الحلقه دى غلطه ولا انتى حاطاها علشان توصلى بيها حاجه؟

اعزرينى دى مجرد اراء بس برضو مجهود كويس
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 9:27 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy لوفلى يا جميله

الحلقه تحفه بجد

مش تتاخرى علينا بقى I love you Smile
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 10:21 pm

انا عايز رد على اسالتى والا هيبقى يوم منيل بستين نيله
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 2:27 am

منورة الحلقه ياتوتى وعقبالى ياقمر واكون اول الموجودين طبعا
ميرسى كتييييييييييييييييييييييييييييييير ياطمطومه وحشتينى موت الايام الى فاتت دى وكل المنتدى الجميل ده
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 4:58 am

لفلي الحلقه جميله قوي بجد
يارب اوعدنا كلنا بالناس العسل دي وكل شباب المنتدي يبقوا عرايس وعرسان زي القمر كده
مستنيه الحلقه الجديده واكيد هتبقي احلي من اللي فات يالفلي تسلمي ياقمر
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 6:27 am

تسلميلى ياقمر ومنورة الحلقه والله
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 6:35 am

ليه بس كده يادكتور دا انتى حتى فيمتاوى يعنى النفاق والرشوه من اهم خصائص القبيلة ولا ايه

وعلى العموم ولا يهمك
اجابة السؤال الاول اولا دى يوميات يعنى عبارة عن مسلسل ولازم يكون مكون من حلقات ولاايه
ثانيا علامة غلط الى بتظهر يتبقى ايموشن معين بيوصف الموقف بس مش عارفة ليه مبيظهرش لما بعمل للحلقة كوبى
احنا فى الخدمه ياكبير وطبعا لجميع اعضاء القبيله
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 5:04 pm

فيمتو مارد وشوشنى كتب:
ليه بس كده يادكتور دا انتى حتى فيمتاوى يعنى النفاق والرشوه من اهم خصائص القبيلة ولا ايه

وعلى العموم ولا يهمك
اجابة السؤال الاول اولا دى يوميات يعنى عبارة عن مسلسل ولازم يكون مكون من حلقات ولاايه
ثانيا علامة غلط الى بتظهر يتبقى ايموشن معين بيوصف الموقف بس مش عارفة ليه مبيظهرش لما بعمل للحلقة كوبى
احنا فى الخدمه ياكبير وطبعا لجميع اعضاء القبيله

بالنسبه للسؤال الاول انا مش قاصدى كده انا بقصد ان 17 حلقه فى مرحله الخطبه ومفهاش جديد يعمل ملل؟
وتانى برضو بقولك مجهود رائع وان شاء الله نشوفه فى عمل فنى...............
bianka
عضو ممتاز
عضو ممتاز
bianka

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 9:35 pm

جميل اوي المسلسل يا لفلي

انا بحب شغل الحموات ده(اللهم يجعل كلامنا خفيف عليهم)

يا رييت يا لفلي حلقه كل يوم
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 11:03 pm

برضو مفيش رد على سؤالى يعنى لازم نوريكو العين الزرقه
bianka
عضو ممتاز
عضو ممتاز
bianka

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 14, 2009 11:31 pm

لا هو 17 حلقه مش ضافو ملل
بدليل انه عاجب بنات المنتدي و معظم الشباب
و ده رايي الشخصي
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 5:30 pm

الحلقة الثامنة عشر

"حفلة الخطوبة "

ساره :

جالسة انا بجوار عمر وأشعر بمشاعر غريبة كلها متناقضة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700622 فرحة وخوف وقلق وترقب .
اول مرة اكون محط انظار الجميع لدرجة التحديق فى كل تفاصيل مظهرى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7007131 هو شعور جميل ولكنه يدعو للقلق ولكن لا يهم المهم انى أعجبت عمر اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003113 وانه سعيد بيا جدا وحماتى من نظرات الغضب التى هاجمتنى عتابا لى على تأخيرى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001321 المنزل مزين بزينات واضواء رقيقة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003111 متى زينوه هكذا ؟ وافراد الأسرتين موجودين والجميع سعيد والزغاريد لا تتوقف اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70012109 ماعدا حماتى العزيزة بالطبع قبلتنى ببرود ولامتنى على تأخرى ولاحظت انها طوال الوقت تهمس فى أذن ماما بكلمات غريبة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7007148 اه لا اريد ما يعكر صفوى الان فلتقول ما تريد , انا وعمر معا والدنيا كلها ملكنا وحدنا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003113

عمر :

سارة فاتنة هذه الليلة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003123 كم احب هذه البنت الجميلة الشقية التى دخلت حياتى فجأة بدون سابق انذار فقلبتها رأسا على عقب وفى اسابيع قليلة أصبحت تملك مفاتيح القلب وتطرق ابواب الروح وتتسلل الى اركان عقلى فتحتله اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003187 كما يتسرب الماء الصافى الى الارض الجافة فيرويها , أصبحت أهم انسانة لى فى هذه الدنيا هل سنعيش معا سويا للأبد ؟ اه كم اتمنى هذا وهل ممكن ان يتحول هذا الحب الى مشاعر الملل والرتابة فى الزواج ؟ وكيف يقرر الانسان فجأة ان يكمل حياته كلها مع انسان واحد لم يعرفه الا من ايام قليلة انه أمر صعب لو كان بيد الانسان أكيد ان مباركة الله للزواج هى ما تيسر هذا وانه سبحانه وتعالى هو من يؤلف بين القلوب فيجعل الغريب حبيبا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003172

ساره :

الحمد لله انى أصريت على تأجيل كتب الكتاب لفترة لا أتخيل ان يعقد قرانى اليوم على انسان لم اره سوى من اسابيع قليلة صحيح انى أحببت عمر ومقتنعة به ولكن لا أستطيع حاليا تقبل فكرة الارتباط الأبدى بهذه السرعة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70012110 الموسيقى تنساب بقوة والزغاريد تحيط بنا من كل مكان شعورى لا أعرف كيف أصفه فعلا البنت لا تكتمل وترتوى الا فى وجود رجل يحبها حانت لحظة شرب الشربات يارب عمر لا يسكب على فستانى منه كما أسمع كثيرا الحمد لله سقانى بسلام اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7002113 حان دورى لأسقيه انا الاخرى
أخ وقعت قطرات على قميصه الناصع ورمقنى بغضب شديد وصرخ فى
(( مش تخلى بالك يا سارة اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7001342 ؟ )) !!!

عمر :

أخخخ ماذا فعلتاجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 24 ؟ الجو تكهرب فجأة من صرختى الغاضبة فى سارة والجميع صمت ونظر لسارة التى تكاد تبكى من شدة الخجل والاحراج لماذا تهورت هكذا ؟ أكيد سارة هتزعل وعندها حق (( انا اسف يا سارة , بجد اسف )) سارة لا ترد على وتتظاهر بالتشاغل مع صديقاتها اللاتى أدركن الموقف وتجمعن حولها يضحكون كى يخففوا عنها الاحراج لازم ابطل العصبية والتهور أصبح لى شريك فى حياتى الان قد لا يتقبل كل تصرفاتى
(( خلاص يا سارة انا اسف بقى !!!!
))

ساره :

(( انا اسف يا سارة ؟!!! يا سلام بعد ما أهنتنى أمام الناس ؟ لماذا لم تمسك أعصابك أمام هذا الخطأ الغير مقصود ؟ هل هذا هو طبعك ؟ لا يمكن ان أتحمله ولابد أن تكون خلافتنا بيننا وحدنا لا أن يكون الجميع طرف بها بجد يا عمر لن أتنازل عن هذا أبدا))
قلت هذا لعمر وانا ارسم ابتسامة زائفة أمام الناس كى لا يلاحظوا الخناقة الدائرة بيننا وبادرنى عمر بالاعتذار وعدم تكرار هذا وأخذت وقت كى أظهر طبيعية وحان وقت ارتداء الشبكة وأصريت ان تلبسنى اياها والدة عمر من ناحية هو لم يصبح زوجى ومن ناحية أخرى انا لسه زعلانة منه !!! اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7007111

عمر :

يا سلام ماما هى اللى هتلبس سارة الشبكة ؟ ايه الهنا ده ؟ يالا يبقى القميص والشبكة !!! طب مين هيلبسنى الدبلة بتاعتى أكيد البواب ؟
ألبست ماما سارة الطقم الذهبى ثم أوقفتها باشارة من يدى وأخذت دبلة سارة واقتربت منها ورجوتها وهمست لها :
(( علشان خاطرى يا سارة انا نفسى أظل أتذكر هذه اللحظة وانا أضع اسمى حول أصبعك للأبد أرجوكى علشان خاطرى لن ألمس يدك أساسا الف مبروك يا حبيبتى !!! ))اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700366

ساره :

(( حبيبتى ؟ !! )) اول مرة أسمعها منك يا عمر اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700370 والله انت اللى اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip700375
الله الدبلة شكلها جميل جدا فى اصبعى أجمل من اى خاتم امتلكته فى حياتى وكفاية ان عليها اسم عمر كى تكون أغلى دبلة فى الوجود وألبسته دبلته المحفور عليها اسمى ونحن نطير سويا فى دنيا خاصة بنا ونسمع موسيقى تعزفها قلوبنا ونخطو خطواتنا الاولى نحو دنيانا الجديدة دنيا محفور على بابها اسمينا فقط سارة وعمر اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003155

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip7003238

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Vip70012114 نشووووووووووف اييييييه اللى هيحصل
ف الجزء التاسع عشر

<عايزين ردود بقى >اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 9
( تابع )

sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 12:51 am

ابله اوى عمر يصرخ فيها عشان القميص ما يولع القميص يا اخى

كان عندها حق انها تاجل كتب الكتاب فعلا بجد واضح انه لسه هتعرفه كمان
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 3:30 am

الحلقه جميله يالفلي
اه لو مكنش موقف الشربات ده حصل كانت تبقي حلوه قوي بس الحلو ميكملش هي عين الحسد معلش
بس كويس انهم تفهموا الامر وظهروا طبيعيين قدام الناس اللحظه الجلوه مبتكررش ودي بالذات في العمر مره
ميرسي يالفلي مستنيه الحلقه 19
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 11:43 pm

لفلي يا قمر ايه الجمال دا واضح ان عمر عصبي جدا اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_mad بس طيب اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_lol ربنا يهديه بس واضح بردو ان ساره هاديه وبالها طويل بيتهيالي انا لو مكانها كنت هفسخ الخطوبه واطرده هو وقرايبه كمان اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_twisted
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 12:32 am

ههههههههههه براحه عليه شويه ياقمر هوبرده راجع نفسه بسرعه واعتذر وامتص غضبها
انا شايفه ان ساره لازم تفهم طبعه كويس عشان تقدر تتفاهم معاه
وكمان عندها حق في موضوع كتب الكتاب ده لان لواحد برده ميضمنش الظروف
ميرسي اوي يالافلي علي الحلقه الروعه دي ومستنين اللي بعده متتاخريش علينا
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 9:40 am

ميرسى لكل اصحابى القمرات الى شرفو الحلقة
بس مكنش العشم ياعمر لالالالالالالالالالالالالالالالالا وبعدين يعنى حركة القميص تقريبا بتحصل كتير جدا ولازم تبقى متوقع يعنى زى سارة
يالا ياسارة هتعملى ايه يعنى لازم تصبرى وتتعودى على شخصيتة لان عمر شكلة كدة عصبى جددا والصفه دى انا بكرها جددا
سلام بقة علشان مطولش عليكو
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:43 pm

ننتظر المزيد
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 3:30 pm

انا متابع الموضوع ده من اوله
بس بحب اتفرج من غير تعليق

الحلقات دى حلوه اوى

.

كده يا وشوشنى؟
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 3:46 pm

cheers
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة   اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 09, 2009 1:32 am

انا عاوز الحلقات دى كامله للاخر انا مش هاستنى كل يوم حلقه انا عاوزه فيلم مره واحده وخلاص
وبعدين احنا ماشيين رومانسيه وقلق وتوتر واحلام يقظه طول المسلسل او زى ما تسموه ليه القلبه اللى ما لهاش لازمه دى خلونا ماشيين باحساسنا الجميل ده مع المسلسل

اجو التثبيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يوميات عمر وسارة
صفحة 6 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ::: يوميات ويكا و يويو::::
» يوميات مشرف احلى فيت
» بإذن الله هتدخلوا هنا وهتستفيدوا ...........لاتترددوا ؛؛؛؛يوميات طبيب بيطرى