أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال واجابه

فيمتو شانكوته
فيمتو أبو المتاحيف
bianka
sun set
فيمتو سردينه سابقاسكره
my heart is not available
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:54 am

Laughing Laughing Laughing Laughing ربنا يخليكى يا جميل اكيد مش احلى منك Embarassed
الحاجه دى هتكون الانانيه انه مش يحبنى انا لا يحب نفسه فيا
يعنى يحب حبى ليه او فكره ان حد يحبه اوى كده ( احيانا بتكون عقده نقص فيه انه يخلى حد يحبه بس عشان
يرضى غروره بيا مثلا مش اكتر ) Smile Smile

معلش بقى يا سوسو انا بتقال عليكى عارفه Embarassed Embarassed Embarassed بس فعلا مش عندى سؤال

هههههههههههههههه خليها عليكى المره دى يا قمر والنبى عشان الاحراج بس Embarassed Embarassed Embarassed

انا طبعا منطقيه واسئلتى الكونيه كتير اوى اوى Wink بس مش اعرف هربت فين دلوقتى ؟؟ Laughing Laughing
king
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 3:06 am

واحد ياميرو ياقمر انا مبسوطه اننا بنتكلم وربنا اللي يعلم
تفتكري ان ممكن الواحد يقدر ينسي حبه الاول ويكمل حياته ويبقاله الشخص ده زي اي حد او اصدقاء يعني لما تشوفيه تحسي انه عادي؟ وهل لو حسيتي باي احساس او موقف يبقي خيانه للحد اللي اختارتيه وارتبطي بيه؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 3:17 am

Very Happy

بصى هو اكتر من سؤال فهجاوب على جزء جزء
اولا موضوع الاول ده طبعا معروف انه ممكن يتنسى وده مش كلامى انا بس لا كل الناس بتقل كده وكلهم مروا بيه
مهما كان درجاته عند الناس وشدته يعنى Smile
بس مستحيل الحد يكون صديق ليا بصراحه بقى ممكن يكون عادى يعنى ولو انى اكيد هفتكر زكرى مش حلوه لما اشوفه
لاكن انا لو افتكرت حاجه حلوه كانت بينا ولقيتها اثرت فيها تبقى شئ اقرب للخيانه
ومش ينفع انى ارتبط بحد وانا بفكر ولو حبه صغيره بحد تانى يعنى لو حصل الموقف ده اللى بتقوليه انا عن نفسى هحاول انساه
خالص ولا كانى شوفته لو انا مقتنعه ان اخيارى صح وانى فى طرقى انى احب اللى ارتبطت بيه ده
يعنى هحاول مع نفسى لو مش قدرت بقى يبقى اكيد مش هكمل مع الحد اللى ارتبطت بيه عشان انا كده بجرحه
ومش ده هيكون جزاؤه عندى بعد ما حبنى او اختارنى Smile Smile
معلش نا طولت اوى فى الاجابه ورغيت بس عايزه اوصل المعنى كامل على اقد ما اقدر يعنى يا جميل
دى سوسو اللى ىبتسال مش اى حد يعنى I love you I love you Smile
سؤالى انا بقى

انتى ازاى تنهى رحله بين الماضى والحاضر حاجه كانت وحاجه لسه بتبدا وانتى مش عارفه انتى فين منهم ؟؟
مش عارفه السؤال واضح ولا لأأ؟؟ scratch
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 3:44 am

وضحي اكتر ياميرو ياحبيبتي
قصدك صداقه موقف حب ولا ايه فهميني اكتر
اواعذريني انا شكلي هيست هههههههههههه
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 7:13 am

Laughing Laughing Laughing انا كان عندى كليه باين تانى يوم

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil واضح انى هروحها

لا هو الموضوع صداقه اتنهت بموقف كده واتكون حاجز وبعدها يعنى هى مش زى الاول بردوا فى جديد حلو تانى

بس اللى فات بردوا موجود Evil or Very Mad Evil or Very Mad
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 10:12 am

ايوه فين السؤال
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 3:17 am

ايوه ياميرو كده فهمتك
انا معاكي ان اوقات بتبقي المواقف اكبر من انك تتوقعيها مش الشخص ده بس لو تقدري تسامحي والصفحه اللي بداتيها حلوه وتقدر تمحي اللي فات يبقي تعطي لنفسك وللشخص ده فرصه تانيه ممكن الاحوال تتغير وترجعوا احسن من الاول كمان
اما لو حاسه ان نفس العيوب موجوده مبتتغيرش وكمان بتأثر عليكي يبقي الاحسن تسامحيه وتتجنبيه
سؤالي هل كل من نحبهم نستطيع التضحيه من اجلهم؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 8:18 am

Very Happy
لا للاسف لا مش كلهم لازم يكونوا يستاهلوها التضحيه دى والا يكون مش تضحيه تبقى سزاجه ساعتها وطعبا اللى فات معاهم هو اللى هيحدد ده يا سوسو

مش عندى سؤال بردوا Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 2:16 pm

هيا سوسو دى دلع سردينه ولا سكره

وايه مفيش سؤال دى يا طنط طماطم
خلاص يعنى مستعجله اوى مكسله حتى تفكرى

سؤالى ... ايه اوحش صفه أو طبع ممكن يبقى فى البنى ادم
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 3:33 pm

Laughing Laughing Laughing ههههههههههه اه مكسله بقى اشمعنى خدت كام اسبوع عشان تحكى الفيلم ويا ريتك حكيته Crying or Very sad Crying or Very sad

اوحش صفه ...........انه قلبه يكون اسود بجد اوحش حاجه عليه وعلى الناس كمان
تلاقيه عمره ما يريح اللى حواليه ولا هو حتى مرتاح Smile

مش عندى سؤال بر دوا geek geek
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 4:33 pm

طب ايه احلى صفه
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 4:47 pm

scratch scratch scratch احلى صفه

Laughing Laughing Laughing القلب الا بيض

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil ولو مش ابيض يا ريت كاروهات بقى

ايه الاسئله المصيريه دى ؟؟ Suspect Suspect king
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 5:23 pm

طب ينفع يبقى فى قلب ابيض انانى؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 5:33 pm

لو انانى علطول يبقى اكيد مش ابيض يمكن تايه شويه بقى
او معقد Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
لانك مدام حكمت انه ابيض يبقى فى حاجه تانيه مأثره عليه اكيد

اى خدمه يا ريس king
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 6:30 pm

حمد لله علي السلامه ياريس بعد الغيبه الطويله
سوسو ياريس دلع سكره لحد مترضي عننا وتغير سردينه ههههههههههههههههههههه
انا مع ميرو ان مدام القلب طيب يبقي في حاجه مغيراه بتخليه اناني زي لما بيحب ويتمني ان حبيبه او صديقه ليه لوحده ودي مش انانيه مكروهه مدام مش بيخنق اللي يحبهم واحنا بشر
سؤالي بتعمل ايه لما تكون فرحان قوي ولما تكون زعلان قوي؟
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 7:51 pm

ههههههههههههههههههههههه

بس يا جماعه مش القلب لونه احمر برضو ولا ده عما الوان

سؤال واجابه - صفحة 4 124017

سؤال واجابه - صفحة 4 Breeq71a7ed2fa1

انا رايى ان اوحش صفه فى الواحد انه يتعالى على الناس وياخد وضع اكبر من وضعه

واحسن صفه هى الصدق

اما بالنسبه لسكره فانا لما ببقى فرحان اوى بشكر ربنا على كده ولما ببقى زعلان بحاول ابقى لوحدى وامتص زعلى او احاول اتخلص من الزعل

سؤالى ::بتعمل ايه لما تقف حاجه قدامك متفهميهاش

وبندعو لسكره بالافراج
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 11:01 pm

هتعمل ايه يعني هتعقد جنبها وتعيط
احسن حاجه تنفضلها وتكبر دماغك
اه نسيت اصل انت لسه في سنه اولي
اتعود بقي علي كده
مش لقيه سؤال وبصراحه تعبت من التفكير وبرده مش لقيه
معلش بقي اللي بعدي يسال علي بال مدور علي سؤال
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 11:54 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه هي حاجه واحده بس اللي انت مش فاهمها طب كويس والله في ناس مش فاهمه اي حاجه مسيرك هتتعود يا عم كبر سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_lol
المهم هسالكو سؤال بس عايزه اجابه سريعه بس نموذجيه لما يكون في حد غلس جدا وانت عايز تغلس عليه تعمل ايه قولولي عشان في حد غايظني جدا سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_mad ونفسي اغلس عليه غلاسه جامده سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_wink
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 3:04 am

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing بس كده فى اكتر من طريقه

اولا صدريله الطرشه يعنى لو هو قاصد يرخم اعملى نفسك ولا فى دماغك ولاشيفاه اصلا
ودى اكتر حاجه تحرق دمه Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
اما بقى لو غلش طبيعى يبقى اتعاملى معاه بمنتهى البردو والسماجه كل ما يعمل حاجه او يقول شئ حسسيه انه غبى وانها بديهيات

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا حد عايز حاجه منى قبل ما امشى ...طب امشى ولا .......... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
معلش اصل خدتنى الجلاله اوى Twisted Evil Twisted Evil
هو لما تيجى تحط نفسك مكان حد عشان تقدر يعنى تصرفاته هتحط فى اعتبارك انك تفكر زى طريقته ولا بتفكر بطريقتك انت؟
عشان احيانا نشوف اللى قدامك بيغلط مثلا فى تصرف وتاخد عنه فكره يمكن تكون مش شوفتها فيه قبل كده يكون ايه الحل ساعتها
لو انت مش تملك تغير الفكره دى ؟؟ scratch انا عارفه السؤال لافف كالعاده بس مش عارفه انظمه اكتر من كده Twisted Evil
king

سؤال واجابه
صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال خاص للشبااااااااااااب
» [b]سؤال هام[/b]
» سؤال بصرااااحه
» سؤال لك يا زوجه المستقبل؟؟؟
» سؤال لكل من يعرف معنى الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟