أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال واجابه

فيمتو شانكوته
فيمتو أبو المتاحيف
bianka
sun set
فيمتو سردينه سابقاسكره
my heart is not available
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 1:47 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اللعبه دي بقى ان حد يسال سؤال واللي بعده يجاوب على السؤال دا بنعم او لا اي سؤال في اي حاجه يعني عايزين تفاعل بقا
وانا هبدا وهسال سؤال واللي بعدي يجاوب مزاجك حلو النهارده سؤال واجابه Icon_biggrin
يا رب الفكره تعجبكوا ونشوف تفاعل
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 2:10 am

الموضوع حلو ياقمر يامنسي او ياعطعوط اللي تحبيه اكتر

الحمد لله علي كل شيء
بس لالالالالالالالالا مزاجي مش حلو

ايه احلي حاجه في الدنيا ؟ :
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 3:30 am

ميرسي يا سكره يا قمرومزاجك مش حلو ليه بس يا قمر
اوكيه هجاوبك على السؤال مع ان السؤال المفروض يكون الرد عليه بنعم او لا وعايزين اسئله من النوع دا متخرجيش عن الموضوع يا سكره شكلك كدا عايزه تودينا في داهيهانا مبفهمش في الاسئله الصعبه دي انا قلت اشوفلهم حاجه سهله احسن يفتكروه امتحان ولا حاجه وبعدين يروحوا يشتكوني لنقابه الجامعه ويقولوا ان اسئلي من برا المنهج (ايه الرغي دا انا برغي كتير اوي سؤال واجابه Icon_mad ) المهم احلى حاجه في الدنيا الحب الصادق اللي فيه اخلاص ومش مبني على المصالح
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 3:35 am

شوفتي يا سكره نستيني اسال سؤال هل ترغب او ترغبي بالغاء الدراسه هذا العام سؤال واجابه Icon_rolleyes
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 3:41 am

هههههههههههههههههههه
للاسف انا متخرجه من سنه فبالنسبالي مش فارقه كتير
بس اجاوبك برده لا ارغب في التاجيل
بس في ناس فرحانه ان الاجازه هتطول شويه وناس زعلانه ان اصحابها بعيد عنها

سؤال
انتي رايك ايه في التاجيل
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 3:48 am

بردوا مفيش فايده عايزه تزعلي الناس مني ليه يا سكره انا عملتلك ايه عموما مع ان السؤال بردوا مش يس او نو كويسشن بس بردوا هجاوب والله هوا انا نفسي ياجلو شويه عشان المذاكره والدكاتره الرخمه بس نفسي اروح الكليه عشان اشوف اصحابي اللي بحبهم وعشان جو الكليه بردوا بيبقى فيه جديد مش ممل زي البيت متساليش تاني اساله صعبه انا خدت راي الجمهور في السؤال دا يعني مش نصاحه مني سؤال واجابه Icon_twisted
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 4:05 am

Very Happy Very Happy طب فين السؤال عشان اجاوب

Very Happy انا مستعجله اوى Basketball bounce bounce
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 4:28 am

لازم انا اللي اسال يا ميرو طب متسالي انتي ماشي هل ممكن تضحي بنفسك عشان حد حتى لو كنت مش بتحبه بس هوا لجالك عايزين الاجابات تكون بصراحه مش عايزين نصب وارجو تثبيت الموضوع العظيم دا سؤال واجابه Icon_lol
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 5:43 am

هههههههههه حاضر يا ستى والله هسال بعد كده بس المره دى بقى خليها على حد تانى

عشان مش عندى اسئله دلوقتى

بس عامه ممكن اوى بس لو انا مش هضر نفسى بيها ممكن اجى على نفسى شويه لاكن مش لدرجه الضرر ليا يعنى Smile

صراحه اهو عشان مش تقولوا عامله فيها عباس فارس Laughing

سؤالى بقى لانى افتكرت سؤال سوقع بصراحه Laughing

ممكن تحب حد وتكرهه فى نفس الوقت ؟؟؟
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 5:53 am

لا طبعا ازاي يعني احب حد واكرهه في نفس الوقت ممكن احبه لكن يحصل منه حاجه تخليني اكرهه سؤالي انا بقى هل ممكن تحب حد وتبقى خايف منه او مش واثق فيه سؤال واجابه Icon_rolleyes
bianka
عضو ممتاز
عضو ممتاز
bianka

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 10:59 am

موضوعك جميل اوي
بس اسم ام العطاعيط ارق من القمر المنسي
ما علينا

انا افتكر ان ممكن اكون بحب حد و برده مش واثقه فيه

اسال انا بقي
ممكن تفضل تحب شخص معين حتي لو عرفت انه عايز يؤذيك؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 3:21 pm

للاسف اه بس لازم وقتها تلغيه من دماغك خالص والوقت بينسى طبعا farao
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 4:09 pm

انتي غلبتيني معاكي يا اميره انا اجاوب على ايه دلوقتي طيب اسال انا هل لو كنت مضايق من حاجه ممكن تنام سؤال واجابه Icon_rolleyes
انا زعلانه اوي بصراحه في اعضاء كتير ما شاركتش في الموضوع دا هيا الفكره مش عجباكوا ولا ايه يا جماعه
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 6:37 pm

ههههههههههههه الله بقى هو انتى مش قولتى انى مش لازم الى يجاوب هو اللى يسأل مش فارقه يعنى Laughing Laughing

وبعدين مش كان عندى سؤال اصلا Laughing Laughing Laughing

المهم الاجابه............... بسم الله الرحمن الرحيم

اه اقدر انام Very Happy

سؤال بقى تفرضه الظروف انتوا شايفين المنتدى ده ممل عشان كده مش بتدخلوه كتير ولا ايه ؟؟؟ scratch

lol! سؤال اهو ايه رايك فى التفانين دى بقى Laughing
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 7:16 pm

انتي هتتبلي عليا يا ميرو انا قلت كدا لا اللي يجاوب يسال دا امر المهم بقا الاجابه بصراحه ايوه ومحدش يزعل بقاله حوالي اسبوع اواكتر بقا ممل
سؤالي بقا هل لما حد بيعمل فيك موقف وحش بتفضل فاكرهوله ومش بتنساه مهما عمل ومهما اعتذر سؤال واجابه Icon_rolleyes
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 11:52 pm

السوال عندى

حد مستنى المتحف؟
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 14, 2009 11:59 pm

اوعي تحسي بالملل ياام العطاعيط واحنا معاكي
بالنسبه للاجابه هو علي حسب الموقف وبرده غلاوه الشخص عندي اكيد لو الشخص غالي قوي هسامحه ومش هفتكر اي حاجه وحشه بس لو زعلني نفس الشخص وقتها هفتكر حاجات كتير مزعلاني لحد ميصالحنيوكان شيء لم يكن
اما لو الشخص عادي هسامحه بس مش للدرجه اللي تخليني صافيه ميه في الميه والوضع بيختلف بعد كده
سؤالي هل ممكن تيجي علي كرامتك باسم الحب؟
انا كتبت قبل فيمتو كلبيل بس عموما ياكبيراحنا منتظرين المتحف علي احر من الجمر والجماهير العريضه منتظره
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 12:08 am

ايوه هوا مش ايوه اوي يعني لو الحب دا يستاهل اسال انا بقى بس هغير المود شويه يعني مش لازم نتكلم عن الحب بس اي حاجه يعني انت اهلاوي ولا زملكاوي سؤال واجابه Icon_lol
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 12:39 am

سؤال واجابه Icon_lol سؤال واجابه Icon_lol سؤال واجابه Icon_lol سؤال واجابه Icon_lol سؤال واجابه Icon_lol سؤال واجابه Icon_lol سؤال واجابه Icon_lol
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 12:43 am

يا سلام عليك يا كبير اجاباتك واضحه وصريحه دا ايه بقى الايموشن دا يعني اسماعيلي ولا ايه سؤال واجابه Icon_lol
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 4:05 am

ههههههههههههههه انا بشجع الترسانه لو فى حاجه اسمها كده Laughing lol!
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 5:40 am

الترسانه ههههههههههههه ماشي يا ستي اسال تاني هل تحب الملوخيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شفتوا بقا السؤال الفظيع دا سؤال واجابه Icon_twisted
فيمتو شانكوته
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو شانكوته

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 4:01 pm

الموضوع جمييل جدا وانا بموووت في الملوخيه طبعا بس خلاص بقى عشان جعت pale

انا هسأل بقى شويه بس ما تزهأوووش وعاوزه كل البنات تجاوب ان شاء الله
[color:5cdb=blue[color=blue]]هل ترفضينة لأنه لايعمل ؟

هل ترفضينة لأنه مريض ؟والمرض مش معدى

هل ترفضينة لأنه لا يصلى ؟

هل ترفضينة لأنه بيدخن ؟

هل ترفضينة لأنه بخيل ؟

هل ترفضينة لأنه فقير ؟بدون قصه حب يعنى جاى يخطبك وهو فقير

هل ترفضينة لأنه يتلفظ بألفاظ سيئة ؟

هل ترفضينة لأنه تخين (سمين)؟

هل ترفضينه لأنه غيور ؟

هل ترفضينة لأنه سيسكن مع أهله ؟

هل ترفضينة لأنه لايهتم بمظهرة ؟

هل ترفضينه لو قالك متكمليش الدراسة أو العمل ؟هل ترفضينه لو كان ضعيف الشخصيه؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 8:03 pm

اجابه الاسئله دى ان مش فى احتمال ان اى حد يتجوز خااااااااااااالص
ههههههههههههههههههه بهزر طبعا يا جميل بس هجاوب يعنى على اللى ارفضه فيه

اولا ارفض لو كان مش بيصلى لانه لو مش بيخاف ربنا هيتقيه فيا ازاى؟

وهرفضه كمان طبعا لو بخيل مش معنى ده انه يكون مبزر طبعا لا كن بخل لا

وهرفضه لو مدخن اكيد لانى مش عندى استعداد اتازى اناكمان والاسره الى ممكن نعملها
ثم ان التدخين نوع من الضعف بردوا انه يكون عبد لسيجاره او شيشه ده لا طبعا مش هقبله

وايه كمااااااااااااااان ؟؟

اه

هل ترفضينة لأنه يتلفظ بألفاظ سيئة ؟؟؟ طبعااااااااااا

هل ترفضينة لأنه لايهتم بمظهرة ؟هو مش لازم يكون فظيع جدا بس المظهر الحلو البسيط مش لازم مبالغه يعنى

هل ترفضينه لو قالك متكمليش الدراسة أو العمل ؟هل ترفضينه لو كان ضعيف الشخصيه؟
هههههههههههههههههههه لا لو قال مش اكمل مش هرفض انا هقتل هقتله هوا بس

لو كان ضعيف بردوا طبعا لالالالالا

هل ترفضينة لأنه فقير ؟بدون قصه حب يعنى جاى يخطبك وهو فقير ؟؟؟

scratch السؤال ده جد صعب جداااااااااااا لاكن هقوله بطريقه تانيه لو كانفى تفاهم وشئ من الود الاعجاب بينا يعنى وهو طموح ممكن اقبله

عشاااااااااااااااااااااااااان ادمر الطموح ده Twisted Evil Twisted Evil Laughing

موضوع العمل ده بقى ههههههههههههههه لا تعليق مش هيبقى فى مجال اقبل او ارفض عشان فين الاب والام اللى هيسمحوا ليه يتقدم وقتها اصلا Laughing

موضوع المرض واوزن ده ممكن مش يكون بالاهميه دى لان اى حد ممكن يمرض حسب قدره يعنى بعد او قبل مش فىرقه مدام غير معدى Very Happy

ومش هينفع اسئل يا عطعوطه عشان كالعاده مش فى بالى اسئله وانتى عارفه بقى لازم السؤال يكون مهم وخطير جدا زى العاده وبدون تعليق لو سمحتم
هااااااااااااااااا اى خدعه Laughing انا خلصت وهمشى بقى lol!
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 8:24 pm

بصراحه اميره قالت كل اللي انا كنت عايزه اقوله بس انا مختلفه معاكي في بعض الحاجات يا ميرو يعني بالنسبه لو كان بيدخن في ستين داهيه هوا حر سؤال واجابه Icon_twisted انا هعمله ايه يعني بس لما يجي يدخن او يشرب شيشه يبقى يروح يقعد ع القهوه ممنوع يدخن في مكان انا موجوده فيه او اي حد من افراد الاسره الكريمه عشان لما يكون في ضرر يبقى عليه لوحده سؤال واجابه Icon_twisted وبالنسبه لو كان فقير وجاي يتقدم طيب جاي يتقدم ليه هيصرف على الاسره ازاي ولا الست هيا اللي هتصرف عليه لا طبعا مقبلش حتى لو كنت بحبه بيقولك لو دخل الفقر من الشباك هرب الحب من الباب اصلا هوا لو بيحبني مش هيقبل يعيشني في مستوى اقل من مستوايا ولا هيقبل اني اصرف عليه ونفس القصه لو كان مبيشتغلش وحكايه انه سمين دي مش مشكله يعني بس هقوله يعمل رجيم سؤال واجابه Icon_lol وبالنسبه للغيره دي تدل على الحب اكيد مش هرفضه عشان بيحبني ولو كان هيسكن مع اهله بسبب الظروف الماديه مؤقتا يعني اوكيه ولو قالي متكمليش دراسه اشوف اسبابه ايه ونشوف مين اللي هيقنع التاني بس اسئله جريئه اوي يا شنكوتا بس حلوه تسلمي يا قمر
انا بقى عايزه اسال سؤال مهم هوا الريس مبيدخلش ليه يا كبير ولا هوا مشغول في المتحف بتاعك وسايب القبيله كدا من غير حمايه القبيله حالها مش عاجبني اليومين دول سؤال واجابه Icon_evil سؤال واجابه Icon_evil سؤال واجابه Icon_evil

سؤال واجابه
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال خاص للشبااااااااااااب
» [b]سؤال هام[/b]
» سؤال بصرااااحه
» سؤال لك يا زوجه المستقبل؟؟؟
» سؤال لكل من يعرف معنى الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟