أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال واجابه

فيمتو شانكوته
فيمتو أبو المتاحيف
bianka
sun set
فيمتو سردينه سابقاسكره
my heart is not available
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 23, 2009 2:20 am

بصراحه احلى من اى عيد بقالى كتييييييييييييييييييييييييييييييييير اوى مش حسيت العيد كده Very Happy

سؤالى بقى امتى عيطت وانت فرحان اوى Very Happy
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 23, 2009 3:25 pm

بصراحه لسه محصلتليش دي دايما بعيط لما بكون مجروحه اوي بيتهيالي لسه مفرحتش اوي لدرجه اني اعيط ولا حتى ادمع بس سؤال لذيذ يا اميره سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_lol
عايزه اسال سؤال بقا محيرني جدا هيا الناس في مصر وحشه من زمان ولا انا بس اللي حاسه ان التغير دا حصل من كام سنه بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وليه الناس معدتش بتخاف على مشاعر بعضها وبيجرحو بعض ومش بيبقو ندمانين لا بتحس انهم فرحانين هل دا لان الناس بقت مخنوقه من الوضع الاقتصادي ولا دا لاننا بعدنا عن دينا ولا ايه السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_sad سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_eek
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 23, 2009 3:46 pm

اخشى يا قمر ان الاجابه هتكون مزيج من الاحتمالين

اولا البعد عن الدينو وطبعا الازمه الاقتصاديه واكيد طبعا الفضائيات الللى اترثت على اخلاق كتير من الناس Evil or Very Mad
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 12:09 am

الظاهر ان انا وانتي يا ميرو هنفضل نسال ونرد على بعض محدش عجبه الموضوع يا بنتي المهم بقى هسال سؤال من الواقع لو انت كنت حد طيب اوي ومضحي جدا حتى بنفسك عشان خاطر الناس اللي بتحبهم وبعدين فوجئت ان الناس اتغيرت وبقو مبيعرفوش بعض غير عشان المصالح وبس فبدات تتغير وقربت تبقى زيهم تفتكرو دا صح ولا غلط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_eek
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 07, 2009 6:28 am

هههههههههههههههههههه وماله بس اعتبريها دردشه يعنى

اجابتى......... بصى يا شمس لازم تحافظى على اى حاجه حلوه جواكى مهما كان لان مهما قابلتى الوحش

فى ناس كتير حلوه حواليكى تستحق منك انك تفضلى زى مانتى جميله وطيبه I love you

لانك لما هتتغيرى مش هتعرفى نفسك وهتوهى لان اللى اتربى على حاجه مش بسهوله يغيرها كده مره واحده

احلى حاجه تثبتى بيها انك مقتنعه باى حاجه جميله تعميلها انك تحافظى عليها وده حكم عام فى اى حاجه حوالينا Smile

سؤالى انا بقى وعارفه ان مش ليه اجابه او يمكن ليه اكتر من اجابه

بس مش هسئله الا ما اعرف اجابته الاول وبعدها هقوله
اسئلى انتى المره دى وخليها عليكى بقى يا قمر I love you Smile
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 08, 2009 12:15 am

ممكن اسال انا المره دي ممكن اشاركوا الحوار الخاص ده
ازيكوا ياقمرات قطعت عليكوا الخلوه دي وعايزه اشاركوا ينفع ولا هبقي تقيل
اصلكوا بصراحه بتقولوا كلام حلو قوي وفي الرواقه كده والمزاج عالي ههههههههههههههه
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 08, 2009 12:25 am

اسمحولى انا كمان اقطع عليكم الشات ده عشان اسالكم سؤال واحد هل مصر زمان احسن من دلوقتى ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_exclaim سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_exclaim سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_exclaim سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_exclaim
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 8:00 am

Laughing Laughing Laughing Laughing

سوسو يا جميله تنور يا باشا واحنا نقدر نستغنى بردوا ايون كده ياجماعه ادخلوا صحوا الموضوع كده

اسأل يا جميل انا مستنيه اهو السؤال Suspect I love you

هههههههههههه ده مش شات ولا حاجه ده موضوع عام يا دكتور مغازى بس انتوا اللى مش بتشاركوا فيه Evil or Very Mad Evil or Very Mad

وعلى كل يا سيدى صحيح كل وقت وليه مميزات وعيوب

بس على الاقل كنا زمان ملتزيمن بعادات واخلاق مش بقت موجوده دلوقتى الا بندره حاجات زى الشهامه و الرجوله( مش قصدى اعيب فى حد والله احنا شبابنا زى الفل

انا بقول اهو قبل ما اتحدف بكرسى ) بس قصدى كل واحد بقى فى حاله ومش مهم بيحصل ايه للناس التانيه عادى لما بنت تنضرب فى الشارع ومش فى حد يدخل ) Evil or Very Mad Evil or Very Mad

وكمان الظروف الاقتصاديه وموضوع العمل واكيد الكثافه السكانيه Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

هههههههههههههههه اظن انت اتعقدت فى حياتك هاااااااااااااااااااا هتهاجر امتى بقى؟؟ Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

king
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 9:56 pm

ربنا يخليكي ياميرو دايما بتحرجيني بزوقك
نبدا الاسئله
ايه اكتر حاجه في الدنيا ممكن الواحد يحزن عليها لو ضاعت
علي نفسه ولا علي حب ولا صداقه ولا فقدان اقرب الناس ليه ولا فرصه وحلم عاشه
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 11:07 pm

انا اجاوبك يا سردينه : اكتر حاجه في الدنيا ممكن الواحد يحزن عليها لو ضاعت هى نفسه لان الحاجات التانيه ممكن تتعوض........................ز
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 15, 2009 11:49 pm

انا رأيي كده برده ميرسي ياصبي الكبير
انت رديت فين السؤال Rolling Eyes
bianka
عضو ممتاز
عضو ممتاز
bianka

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 12:02 am

ايوه فين السؤال؟
Basketball Basketball Basketball
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 12:34 am

oh sorry
it is my fault
معلش تاثير الكليه البيض دى
السؤال هو ايه اكتر حاجه فى نفس الانسان (غير انهيار الكليه او موت الدكاتره)

المال ولا الشهره ولا الجمال ولا الوجود والاندماج
bianka
عضو ممتاز
عضو ممتاز
bianka

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 12:40 am

انا اعتقد الوجود
لان الانسان بيكون شخصيه محترمه لو عرف يثبت وجوده وسط الي حواليه

السؤال
لو ابنك و مامتك كل واحد منهم في مشكله
وانت تقدر تنقذ واحد فيهم بس
تختار مين؟
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 12:52 am

انا لو في الموقف ده علي حسب المشكله اولا لو من الضروري التواجد
لو ليا اخوات هما يقفوا بجانب ماما وانا جنب ابني ملوش غيري
لكن لو مليش اخوات يبقي اشةف ماما واخلي زوجي يشوف ابني وبعدين اتابع الاثنين مع بعض
السؤال لو حدك واحشك قوي ومينفعش تشوفه او تكلمه تعمل ايه
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 1:01 am

رد سؤال عجلات

انا اختار الصمت لان انتى مش هقتدرى تزعلى امك ولا هتقدرى تكونى عند ابنك عقده منك

اما سؤال سردينه(معرفش بتجيبوا الاسامى دى منين)

اتخيل الشخص ده قدامى وبكده اكون عوضت الرؤيه والسمع

سؤالى

ليه اول حب هو مش اخر حب
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 1:31 am

اعتقد ان صبي الكبير ميتريقش علي الاسامي خالص انت لسه بتتعاقب ليطلعوا عليك اسم حلو كده فبلاش نتكلم
انا مش معاك في رايك بالنسبه لعجلات لان في امور لاتحتمل الصمت لازم يكون في رد فعل مش سلبيه مينفعش تسيبهم الاثنين
اما بالنسبه لسؤالي ممكن برده نحلم بيه ههههههههههههههههههههه
بالنسبه لسؤالك اول حب هو مش اخر حب لان الدنيا عمرها مبتقف عند حد ولا لحد ولو وقفنا عند اول حب ووقفنا الزمن احنا بس اللي هنخسر عمرنا اللي بيعدي ومش هيرجع تاني
سؤالي متي تمحي ذنوب وخطايا من كنت تحب؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 1:48 am

لو لقيته بقى انسان عظيم زى ما انا اتمنيته وساعتها مش مهم نكون مع بعض المهم الاقى سبب للحب اللى فات ده Smile

بعد الاجابه الشاعريه دى مش فى سؤال ممكن؟ Smile
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 16, 2009 1:50 am

لما يحج لبيت الله

سؤالى

ايه الافضل العلم ولا المال
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 1:20 am

العلم طبعا لانه هو اللى هيجيب المال لو طبقناه صح اوى

لاكن المال لو راح ومش فى علم يبقى ايه الحل بقى

ايه الفرق بين الحياه والموت ( مش عايزه فروق طبيه مش كده يعنى ) انا اقصد ايه معنى الحياه يعنى وفرقها عن الموت فى نظر اللى هيجاوب Suspect
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:00 am

معاكي ياميرو في رايك
الاجابه علي سؤالك الحياه تعنيلي النفس اللي بتنفسه الروح اللي بمتلكها الناس اللي بقابلهم في حياتي اتعايش معاهم بحبهم وبيحبوني والاصدقاء اللي بحبهم وبشاركهم حزنهم وفرحهم
يعني التفاعل مع كل شيء حولي يعني الغلط في ايدي اغيره وكمان اعدك واغير من نفسي واللي محتاجني اقدر اساعده اقدر اقدم اي شيء واخد اي شيء لكن الموت يعني التفاعل ده انتهي ومعدش يربطني شيء بالعالم من حولي ومعنتش اقدر ااخذ او اعطي وفي هذه اللحظه اعتبر ميته مش شرط خروج الروح
لكي تدرك قيمة الحياة .... إسأل عن إحساس من على فراش الموت
لكي تدرك قيمة ذكر الله .... مت وأنظر ماذا فقدت من عمرك وأنت غافل
سؤالي هو شخصي للي هيرد ايه هو اصعب احساس حسيت بيه في حياتك؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:14 am

santa santa santa santa santa
اجابه جمييييييييييييييييييله بجد يا سوسو بجد بحيكى اوى اوى عليها I love you
بس السؤال صعب اوى المره دى
اصعب احساس مريت بيه مممممممممممممممممم مش عارفه انه اصعب بس هم اتنين غالبا
ويمكن الاول اصعب اوى كمان لما تحسى انك بعيد عن كل الناس حتى لو معاهم طول الوقت
ومهما كانوا قريبين منك مش قادرين يوصلوا جوالكى بردوا
التانيه بقى بقى احساسى بالظلم من ناس مش اعتقد انى كنت استاهل ده منهم
لكن هيروحوا من ربنا فين بقى Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil ( ربنا يكرمهم ويهديهم بقى )

سؤالى بقى هو ينفع تسامحى حد ازاكى اوى اوى ومش كان ليه حاجه حلوه تفتكريها ليه ولسه الحد ده مصمم انه يكمل كده بردوا ؟؟؟
جاوبوا وانا هرجع تانى بقى Smile study
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:28 am

ربنا يخليكي ياميرو ياحبيبتي بحس ان قلبي مفتوح في الموضوع ده وبرغي كتير كمان ههههههههههههههه
انا معاكي فعلا اصعب احساس بالنسبالي انا كمان هو الاحساس بالظلم بالذات لما يكون حد عارفك وقريب منك مبتتخيليش انههو اللي بيظلمك او يصدق فيكي اي كلام محصلشبتبقي اصعب حاجه فعلا
بالنسبه للاجابه فين كده السؤال مدام مفيش حاجه حلوه تشفعله اذيته ليكي هتسامحيه علي ايه
بس ارجع واقولك دينا دين التسامح بس كمان لايكلف الله نفسا الا وسعها
انا هسامحه بس وهو بعيد عني وميقربش من حياتي يعني التسامح لله وليس للشخص نفسه
سؤالي ايه هي اكتر حاجه تفرحك من قلبك بجد؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:40 am

هههههههههههه انا كمان بحب الموضوع ده اوى وبحب اهيص فيه على راى الكبير بقى Laughing Laughing
بالنسبه لموضوع التسامح ده انا سامحت بس مش اعرف ليه يعنى ربنا يهدينى بقى Smile
اما للسؤالك بقى
مش عارفه والله يا سوسو هى غالبا بتكون حاجات صغيره اوى زى انى اشوف حد واحشنى اوى اوى
او امر عند مكان غالى عليا زى بيتى القديم مثلا
يمكن بقى ان يكون فى حب ومعزه وعشره بينى وبين اللى حواليا كلهم واحس انه حنينين عليا لما اكون زعلانه Smile

وبفرح اوى بجد لما اكون معاهم وقت ما كونوا فى شده واقدر اخفف عنهم ولو بكلامى بس Smile

اسئلى انتى بقى يا سوسو مش عندى سؤال المره دى هو فى فرق بينا يالا بقى اسئلى I love you Smile
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 2:48 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد انتي انسانه بسيطه وجميله قوي من جوا واكيد من بره كمان ههههههههههههه
طبعا مفيش فرق مبينا ياقمر
سؤالي ايه الحاجات اللي تخليكي تتنازلي عن حد حبتيه غير الخيانه؟

سؤال واجابه
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال خاص للشبااااااااااااب
» [b]سؤال هام[/b]
» سؤال بصرااااحه
» سؤال لك يا زوجه المستقبل؟؟؟
» سؤال لكل من يعرف معنى الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟