أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام

RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
nour2017
Yannii
sun set
veta
lover2009
lovely Queen
dr.hidden
wija
little chicken
micododo
ELmagary
dodo
Dr.keemoo
remas44
Princess GoGa
fara7
dr.farawla
beauty_tweety
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 09, 2009 7:08 am

بيوتى نورتى هيئة المحكمة يا قمر كنا مفتقدين القاضى العسل دا ..

الله الله... مين ؟؟ كيمووو .. والله منور وبجد هيبقوا تلات ايام جامدين اخر حاجة ...
انا مش هسأل غير لما ترد على اسئلة بيوتى ...
عشان اسألتى مترتبة على اجابتك يا بطل...
يالا ورينا الشغل وانا عارفاك مناضل كبير.. فياريت تجاوب بصراحة ووضوح..
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 09, 2009 7:21 pm

يا شماتت ابلة ظاظا فيا .........

نورتى المنتدى يا بيوتى
وشرحى براحتك فينا يا ستى بس خليكى معانا...

والامر لله هجاوب بقى وخلاص
السوال المعتاد حاله قلبك ايه دلوقتى؟؟؟؟؟(بتحب او نوووو)

بحب لشوشتى

لو بتحب توصف حبيبتك بأيه ؟

ملاك بين البشر .......( راحتى و فرحتى )

امنية شريكة حياتك تكون مواصفتها ايه ؟

تكون شخصية ( ودى بتشمل حاجات كتير زاى الدين والاحترام)
تكون طبعا بتسمع كلامى .... ( يعنى لازم تفهم انا البيت سفينة لها قبطان واحد)
تكون مرايتى بتبينلى الغلط ابل الصح
تكون بناءاه مش هدامه يعنى ديما بتعمل من كريم الاحسن مش بتشدو للاسؤ تكون لها شخصية فى وسط الناس والمجمتع وعندها طموح لاثبات ذاتها وذاتى
مش وحدة مش عايزة تشتغل وعايزة تعد تكلم طول النهار مع مامتها فى التلفون وتكلم على دى ودى وتتفرج على التلفزيون ويكون هما ديما هنتغدى ايه بكرى .....الخ
واكيد طبعا فى صفات حلوة انا مش متزكرها دلوقتى
طبعا تكون بتموت فيا ...( وجدع اللى يلاقى بقى )

بتعترف بحب النت ؟( عمرك قبل كده اعجبت عن طريق النت)

انا بعترف بان الحب محتاج تواصل والنت لغة تواصل عصرية
بس كلام عالنت ما بيوصلش احساس .........لم يسبق لى انى اعجبت عن طريق النت لكن ممكن يكون النت كان لغة التواصل الاكبر بينا

لو تحب تصوف حبيتك ده لو فيه حاليا تصوفها بايه وايه اكتر صدفه حبيتها فيها
ولو كان فيه جرح ياترى قولنا (ايه السبب وحاسس انك مظلوم)

تصوف حبيتك ... يعنى ايه؟

لو يوم من الايام لقيت صاحبك بيحب حبيبتك هل ممكن تتنازل عنها؟؟؟

عشان صاحبى لا.............. لكن لو عايزا كدا ...... اكيد انا مش هقبل اكون لوحدة حبة تكون لحد تانى
وبعدين ايه السؤال الغريب دا هو انا بحب صندل ..دى وحدة يعنى لها مشاعر واحاسيس وبتحب فلازم هى اللى تقول بتحب مين؟ وعايزا مين
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 09, 2009 9:54 pm

مممممممممممم انتى تقصدى يا بيوتى

لو تحب توصف حبيتك ده لو فيه حاليا توصفها بايه وايه اكتر صفه حبيتها فيها
ولو كان فيه جرح ياترى قولنا (ايه السبب وحاسس انك مظلوم)

لو تقصدى كدا فابلاش لغبطة انا لسه وصفهاك فى السؤال ابل اللى ابله
اكتر صفة حبتها فيها بجد انى برتاااااااااااااااااح اوى اوى اوى لما بكون معاها
هو مش جرح هو انا نسيت اقولكوا صحيح ان الحب دا محكوم عليه بالاعدام
وتقريبا كل ما اعجب بحد او احبه يطلع كدا
اما بالنسبة للسبب (الحلم ضاع ضاع و الامل انتهى واللى ضيعنا ضيعنا مش انت ولا انا )
انا مش حاسس انى مظلوم ولا ظالم لانا فعلا لا بايدى ولا باديها
هو ممكن يكون فى شوية تقصير منى بس..........
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 3:21 am

هههههههههههههههههههه
كيموووووووووو فى المحكمة ...... هاهاها احمدك يارب
اولا.........ز حمد لله على السلامة يابيوتى
والحمد لله يافرحة المنتدى ( زى ما قال كريم )
انك خرجتى من المحكمة ........... بجد بتبقى متعبة ومحرجة فى نفس الوقت
وشكرا على الاغنية يا دكتورة فرح ( الناجح يرفع ايده )
وياكيمووووووووووووووووووووو
ممكن اعرف انتى بتحب مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 5:21 am

ابله طاظا مين .................

هو انا نسيت اقولكوا صحيح ان الحب دا محكوم عليه بالاعدام (ممكن يادكتور توضح ليه الموضوع ده محكوم عليه بالاعدام وايه الاسباب اللى عشانها تقول كده)

وانت نسيت الحب ده ولا صعب عليك انك تصدق انه مش هيكمل؟؟؟
وياترى الانسانه اللى بتحبها دلوقتى هى نفسها الانسانه اللى محكوم ع حبكم بالاعدام؟؟؟
وياريت تقولنا ايه رايك ف كل عضو ف المنتدى؟؟؟
ولو جه موقف وخيروك عن الحب ام الصداقه؟؟؟ تختار ايه؟؟؟ وايه الاهم بالنسبه ليك؟؟؟
وطبعا كتير جدا قصص حب بتفشل (ممكن عندك يتحول بصداقه بسهوله) ولو اه احساس حبك ده فعلا هيتحول لصداقه؟؟
وتجرب الحب اللى انت فيها دلوقتى ايه هى عيوبها؟؟؟
الحب بيمثلك ايه ف حياتك؟؟وبوجهه نظرك شايف الحب الحقيقى موجود بكام ف الميه؟؟
وبتتاكد من حب ليك ازاى؟؟؟
ايه رايك ف المنتدى البيطرى ؟؟
انت ممكن تحتقر البنوته اللى تيجى تقولك انها معجبه بيك ولا هتقدر صراحتها؟؟؟
وانت بتفكر بعقلك كتير ولا قلبك؟؟؟
وكفايه عليك كده راجعه تانى اووووك
fara7
عضو ممتاز
عضو ممتاز
fara7

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 4:18 pm

ايه ده كله هو انتى كده خليتى حاجه لحد دا انتى غريبه
ربنا معاك ياكيموو دى مفتريه خلى بالك ( اذا كانت مارحمتش اختها هترحمك انت )

الحمد لله يامجرى انها خلصت على خير واى خدمه المهم الاغنيه تكون عجبتك

نفسى أسال كيموو بصراحه (اردهالك بقى )

أولا : ميرسى على اللقب ده غالى اووووى
ثانيا ؛تعلالى بقى
ايه اكتر حاجه شدتك ليها ؟؟
انت مكمل ليه فى الموضوع ده طالما محكوم عليه بالاعدام ( وعايزة اعرف السبب)؟؟
وياترى هى بتحبك هى كمان ولا هى عارفه انه محكوم بالاعدام فكبرت دماغها؟؟؟

كفايه عليك كده المرة دى كفايه عليك بيوتى قايمه بالواجب وزياده
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 8:43 pm

كيمووو والله خير
الاول بقى ايه موضوع واقع لشوشتك دى؟
ايه اكتر حاجه جذبتك فى البنت دى؟
واكتر حاجه مش بتحبها فيها؟
هى من نفس مجالك ولا كليه تانيه؟
ايه اكتر موقف محرج حصلك السنه دى؟
واكتر موقف مضحك حصلك السنه دى؟
وكفايه كده بقى لان انت ليله طويله قوىىىى
remas44
عضو ممتاز
عضو ممتاز
remas44

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 9:45 pm

أولا أحب أٌقول لبيوتى ان المنتدى من غير كان عامل زى الميكروباص من غير سواق
والعربية اللى من غير بنزين وفرحانة أوى انك رجعتى المنتدى
وبالنسبة لدكتور كريم أنا مقدرة موقفك فى المحكمة وحسألك سؤال سهل

ايه الأمنية اللى نفسك تحصل فى حياتك ؟
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 11:59 pm

انتوا بجد عيال رخمة ...
لانكو سالتوا كل الاسئلة اللى كنت عايزة اسألها
المهم يا كيمو فكك من كل دا...
انا هسألك سؤال واحد عشان تحلف انى مغتتش عليك..
بص يا كيمو...
ايه اللى تقدر تعمله عشان تحافظ ع الحب دا وميبقاش محكوم عليه بالعدام..
يعنى بمعنى اخر.. لحد فين انت شخصية غير انهزامية ؟؟
ولحد فين انت ايجابى فى الحب دا؟؟

يالا ياعم سؤال خفيف اهو .. جاوب بقى
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 9:05 pm

معلش يا جماعة اتاخرت عليكو شويتين

غصب عنى معلش

مجرى باشا

ممكن اعرف انتى بتحب مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا معلش يا صاحبى مش ممكن
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 9:39 pm

اخرس.....

معلش يا بيوتى كنت معطلك الموضوع بس خلاص ادينى جيت ادبحى زاى ما انتى عايزا

هو انا نسيت اقولكوا صحيح ان الحب دا محكوم عليه بالاعدام (ممكن يادكتور توضح ليه الموضوع ده محكوم عليه بالاعدام وايه الاسباب اللى عشانها تقول كده)
محكوم عليه بالاعدام عشان حاجات كتير
اهمهم طبعا ان احنا مش هينفع نكون لبعض لظروف ما وغير طبعا ان هو بيشك فى حبه رغم انى زاى ما قلت انا واقع لشوشتى

وانت نسيت الحب ده ولا صعب عليك انك تصدق انه مش هيكمل؟؟؟لا صعب طبعا ومش هنساها مهما عملت فيا

وياترى الانسانه اللى بتحبها دلوقتى هى نفسها الانسانه اللى محكوم ع حبكم بالاعدام؟؟؟
اه هى وانا اساسا محبتش غيرها

وياريت تقولنا ايه رايك ف كل عضو ف المنتدى؟؟؟انا هقول بس اخاف انسى حد فلو نسيت سمحونى بقى
فرح (فرحة المنتدى) السماح فى قلبها ومبتعرفش تزعل من حد ...
بيوتى شقية اوى وجريئة و..
البرنسيسة برنسيسة بكل ما تحمله الكلمة من شياكة وشخصية و....
فراولة ( فاكهة المنتدى) حد عاقل اوى ....
المجرى طيب يا برئ يا صحبيى ....
ميكو صباح الاحترام للنفس قبل احترام الاخرين كمان...
لافر ..... بحبك فالله فعلا ....

ولو جه موقف وخيروك عن الحب ام الصداقه؟؟؟ تختار ايه؟؟؟ وايه الاهم بالنسبه ليك؟؟؟الحب حاجة والصداقة حاجة تانية بس هو الحب سلطان والسلطان مبيحبش حد معاه فى الحكم بس لو الانسان اللى بحبه مش بيحبنى فعلا وحابب نكون اصحاب هرضى عشان مكنش حمل عليه بس يكون فعلا من جواه عايزنى صديق

وطبعا كتير جدا قصص حب بتفشل (ممكن عندك يتحول بصداقه بسهوله) ولو اه احساس حبك ده فعلا هيتحول لصداقه؟؟هو مش هيتحول صداقة لو هو حب صادق بس ممكن اتعامل كاصديق بردوا عشان خاطر حبيبى

وتجرب الحب اللى انت فيها دلوقتى ايه هى عيوبها؟؟؟
المشكلة ان حبيبتى بتشك فى حبيى لها وكتير انا بزعلها بس قسما بالله ما بقصدش

الحب بيمثلك ايه ف حياتك؟؟وبوجهه نظرك شايف الحب الحقيقى موجود بكام ف الميه؟؟ الحب دا تفكير فالل بتحبه واحساس بيه والمخ ما بيقفش عن التفكير ولا القلب بيقف عن الاحساس طول الحياة اذا فالحب حياة
100 % اذا كان كل طرف بيحب التانى فعلا ونفسه يكون معاه طول الحياة من قلبه فعلا

وبتتاكد من حب ليك ازاى؟؟؟ الحب كهربا والكهربا بتتحس ما بتشفش وما بتتقسش عشان اعمل تجربة اعرف بيها

ايه رايك ف المنتدى البيطرى ؟؟عايز يكون اكثر علمى بصراحة جايز عشان انا عندى رغبة شخصية فتعليم البيطرى الصح

انت ممكن تحتقر البنوته اللى تيجى تقولك انها معجبه بيك ولا هتقدر صراحتها؟؟؟ ياااااااااااااااااااااه دى فوق فوق راسى ولو انا كمان كنت بحبها يعنى حاطتها فى قلبى كنت هشترى افلين واقفل عليها جوه قلبى كفايه اوى انها تقدر تصرفاتى لنها فعلا بتحبنى

وانت بتفكر بعقلك كتير ولا قلبك؟؟؟ لا بقلبى الصراحة فى الامور العاطفية لكن بمشى ورا عقلى فاى حاجة تانية وما بمشيش ورا الاحساس
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 9:52 pm

منورا يا فرحة المنتدى وسيبى بيوتى براحتها عادى يعنى احنا ما بنخفش Twisted Evil

ايه اكتر حاجه شدتك ليها ؟؟
والله هو انا اتكهربت وخلاص وبكون مرتاح جدا لما بتكلم معاها ولما بكون وياها
ا وازاى ما بيقولوا اللى بيحب بيشوف كل حاجة فى حبيبه حلوة وانا الصراحة مبسوط بكدا ونفسى هو كمان يشوف فيا كل حاجة حلوة ويعديلى .... عشان والله بحبه

انت مكمل ليه فى الموضوع ده طالما محكوم عليه بالاعدام ( وعايزة اعرف السبب)؟؟ بحبهاااااااااااااااااااااااااااااا

وياترى هى بتحبك هى كمان ولا هى عارفه انه محكوم بالاعدام فكبرت دماغها؟؟؟
والله دى حاجة ترد هى عليها بقى اذا كان لها نصيب تكون معانا وتشوف الموضوع دا
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 10:04 pm

ويجا ........... وحدة وحدة

الاول بقى ايه موضوع واقع لشوشتك دى؟
بحب ايه حراممممم ؟

ايه اكتر حاجه جذبتك فى البنت دى؟
لقد تم اجابه هذا السؤال من قبل راجع الرد السابق

واكتر حاجه مش بتحبها فيها؟
الغيرة لو كانت دى غيرة
ومابتسامحنيش بسهولة على اى حاجة صغيرة او كبيرة

هى من نفس مجالك ولا كليه تانيه؟
من نفس المجال بس مش نفس الكلية

ايه اكتر موقف محرج حصلك السنه دى؟
مش فاكر حاليا بس لو افتكرت هبقى اقولك يا ويجا

واكتر موقف مضحك حصلك السنه دى؟
بردوا مش فاكر معلش الذهن مش صافى دلوقتى
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 10:08 pm

ميرسى على موقفك يا ريماس

وبقالنا كتير مش حسسين بيكى عالمنتدى خير

ايه الأمنية اللى نفسك تحصل فى حياتك ؟

ان ربنا يكرمنى وقدر احفر الجبل اللى بينى وبين حبيبى
و يا سلام لو كان هو بيشجعنى على كدا وبيدفعنى
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 10:18 pm

يا برنسيسة يا برنسيسة يا برنسيسة يا برنسيس يا برنسيسة سيسة سيسة يا برنسيسة

انا هسألك سؤال واحد عشان تحلف انى مغتتش عليك..
بص يا كيمو...
ايه اللى تقدر تعمله عشان تحافظ ع الحب دا وميبقاش محكوم عليه بالعدام..
يعنى بمعنى اخر.. لحد فين انت شخصية غير انهزامية ؟؟
ولحد فين انت ايجابى فى الحب دا؟؟

واحلف ليه يا جوجا انتى تغتتى برحتك دا انتى البرنسيسة

اللى اقدر اعمله تقريبا عايز وقت وصبر ودافع كبير من اغلى الناس
لحد فين انا شخصية غير انهزامية .... هو للاسف انا متعوتش من الصغر على الاصرار وعلى الايجابية بس انا عشان خاطر حبيبى ولان دا الصح ومش عيب انا اتغيرت ويتغير وهتغير كتييييييير وهتعوود على حاجات كتير بس هو يكون جنبى بيشجعنى خصوصا ان هو الدافع الاكبر عشان احفر الجبل اللى قلت عليه بينى وبينه
lover2009
عضو ممتاز
عضو ممتاز
lover2009

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 1:14 am

لو الحب ده انتهى... اوصفلي شعورك؟
لو رحتلها كليتها وشفتها مع حد ماشيين... اوصفلي شعورك؟
لو اتخطبت...ايه يجرالك؟
اشمعنى هيا رغم كل التعب ده مصر عليها ومقتنع بيها؟
ايه اللي شدك ليها اول لحظة شفتها؟
بتحس بايه لما عينك تقع فعنيها؟
هيا حاولت ان الحب ما بينكم ما يموتش؟
لو اه تفسر ده بايه؟...ولو لا تفسره برده بايه؟
عندك استعداد في يوم من الايام تحب غيرها؟
ايه اكتر حاجة بضايقك منها؟
واكتر حاجة بضايقك من نفسك لما تكون وياها؟
مين انتيمك؟...وايه الموقف اللي خنقك منه اوي؟
مين صحابك اللي حاسس انك حتطلع بيهم فعلا من الكلية؟(طول العمر)
صحيح برجك ايه؟أو مواليد كام

حسب اجباتك حرجعلك ولا لأ I love you Wink
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 2:44 am

كيمو .. فينك يا راجل انا قلت انت خلعت بقى بعد كمية الاسئلة دى
المهم اجباتك على سؤالى مقنعة بس مش حقيقية ..
حاساها كده كلام جرايد..

بس ماشى عشان خاطرك بس هعديها وانا حاسة ان العيال عصروك اسئلة بامانة

سوال بقى ع السريع كده ومش هاجى تانى...

انت ليه دايما بتفترض ان هى اللى ظالماك (فى معظم اجباتك حسيت الاحساس دا)؟
وليه متكونش انت فعلا بتحبها اه ..بس مش مقدرها ولا عارف تتعامل معاها ولا فاهمها؟؟
يعنى ليه مفترض سوء النية عندها؟؟
وليه مفكرتش ان ممكن يكون عندها حق فى انها مش تسامحك بسهولة؟؟

يالا ياعم رد وهجيلك تانى ..وخلى مدتك تعدى على خير.. فاهمنى طبعا..
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 6:27 pm

اهلا اهلا اهلا بالدكتور
اولا المنتدى نور بحضرتك كان مضلم والله حتى اخواتك دهشان وجرجاوى سالوا عليك Razz

ثانيا وده الاهم بصراحه فيه اقتراح كده المستشارين بتوعى كانوا عايزه يحصل بس انا قلت يعنى اقولك عشان متخضش واعتقد انك عرفته امباااااااااارح Wink

والاقتراح يعنى انت عارف كرم اخلاقى واخلاق المستشارين بتوعى كرمهم زايد حبتين هو مده اللى غبت عن المنتدى فيها تخدهم حكم عليك لان كتير عايزين يسالوك ومكنتش موجود

ومستنيه راى المستشارين ورايك يادكتور
Razz
dr.hidden
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.hidden

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 7:55 pm

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازم تشرب rendeer
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 10:12 am

اوك انا موافقة ع الحكم دا يا بيوتى ..
تستاهل يا كيمو عشان تبقى تفر من المحكمة اوى..
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 12:58 pm

كيمووووووووووووووووووووووو
حبيب هارتى .......... وصلت امتى ياحبى
المهم ...... حمد لله على السلامة .......... ونورت المنتدى
المنتدى كان ضلمة من غيرك
وبصراحة بقى .......... انا مش موافق على مد فترة العقوبة ....... وبعدين بقى
انا عايز اعرف مين المستشارين دول يا بيوتى
وكمان بقى ..... انا عايز اعرف لما حضرتكم ( بيوتى و البرنسيسة )
تدخلو المحكمة مين اللى حيبقى القاضى
انا اطالب ان اللى يبقى عليه الدور اللى جاى هى البرنسيسة
ودى اعتبروها ثورة ......... او انقلاب
ماشى
واللى بيخاف يطلع بره
المنجرى
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 8:15 pm

لافاليفو لافلر لافلفر يا لفر
حبيب والله يابنى .............حضرت المحاضرة ولا خلعت بدرى؟

لو الحب ده انتهى... اوصفلي شعورك؟
خروج الحب من الجسم زاى خروج الروح منها
فى روح سريع سريع هوبا خلعت..... وفى بقى اللى زاى حلاتى دلوقتى صدر حكم من حبيبى بالاعدام والموت البطئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ

لو رحتلها كليتها وشفتها مع حد ماشيين... اوصفلي شعورك؟
لو كنا خلاص اتفقا على ان احنا لبعض عمروا مكان هيعمل كدا عشان انا عرفوا كويس لكن طالما ان الموضوع محكوم عليه فاحتمال اسال ساعتها على الشخص اللى معاها وتاكد ان هو ممكن يحقق لها السعادة اللى انا معرفتش احققها (يعنى لا هنرحم ولا نخلى رحمة ربنا تنزل ...حرام عليا ) ... بس اكيد هزعل اوى من نفسى لو كان فايدها تحقيق السعادة ومحققتهاش او هزعل على ان هى مش معايا ... مش عارف يالافر موضوع صعب ...

لو اتخطبت...ايه يجرالك؟
لو حد كويس هفرحلها .....ايه الافتراضات اللى انت عمال تفترضها دى ...انت عينك منه ياد.Evil or Very Mad

اشمعنى هيا رغم كل التعب ده مصر عليها ومقتنع بيها؟
انت مكمل ليه فى الموضوع ده طالما محكوم عليه بالاعدام ( وعايزة اعرف السبب)؟؟ بحبهاااااااااااااااااااااااااااااا

تنغعك الاجابة دى ...هى اللى عندى الصراحة

ايه اللي شدك ليها اول لحظة شفتها؟
مش هكدب عليك جمالها... بردوا الجمال بيشد لكن بعد كدا الشخصية يتشدك اكتر يا تبعدك
وهى الصراحة القوة المغناطيسية لشخصيتها قوية اوى

بتحس بايه لما عينك تقع فعنيها؟
راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحة وفرحة

هيا حاولت ان الحب ما بينكم ما يموتش؟
اه حولت بس هى مش باديها اى حاجة

لو اه تفسر ده بايه؟...ولو لا تفسره برده بايه؟
مش عارف بس هى بقى تقول فى الموضوع دا بردوا لو كان لها نصيب تقرا الموضوع معنا

عندك استعداد في يوم من الايام تحب غيرها؟
انا مش شايف غيرها حاليا ومش عايز اشوف ولو هحب تانى دى حاجة فى علم الغيب بس اكيد بعد ما اتاكد انها فعلا لاقيت سعادتها واكون انا عملت كل اللى اقدر عليه

سورى يا جماعة مطر انزل بس ان شاء الله لما اجى هكمل مش هخلع متخفوش
معلش بقى طولت عليكوا فى الموضوع دا
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 1:21 am

هاااااااااااى

ايه اكتر حاجة بضايقك منها؟

مفيش تقريبا لان انا ديما بلاقى مبرر لكل حاجة بتعملها

واكتر حاجة بضايقك من نفسك لما تكون وياها؟

[color=violet]ما بعرفش ارضيها رغم ان دى امنيتى فى الدنيا[/color]

مين انتيمك؟...وايه الموقف اللي خنقك منه اوي؟

واحد صاحبى فى حقوق هو جارى واحنا مع بعض منذ الصغر
هو موقف مش هينفع اقوله بس المجرى عرفه هو عمله يوم ما كنا بنطلع الحاجة سوا

مين صحابك اللي حاسس انك حتطلع بيهم فعلا من الكلية؟(طول العمر)

حسام وعبد الظاهر وشاكر والحو ..هما دول عشان هنتقابل بعد ما نخلص سوا على هارتى او فى اى حتة تانية ..
وفى ناس النت هيخلينا نفضل مع بعض حتى بعد ما نخلص زاى جوجا وفرح وميكو والادمن ..

صحيح برجك ايه؟أو مواليد كام

برجى الدلو انا مواليد 6/2/1988

متستغرب اه 88

اى اوامر تانية يا لافر
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 1:48 am

هااااااااااى جوجا

المهم اجباتك على سؤالى مقنعة بس مش حقيقية ..!!!!

طالما انتى عدتيها يبقى مش هنكلم فى كلام متعدى

الجديد بقى

انت ليه دايما بتفترض ان هى اللى ظالماك (فى معظم اجباتك حسيت الاحساس دا)؟

انا فى رد ليا يا جوجا قلت بالنص..(انا مش حاسس انى مظلوم ولا ظالم لانا فعلا لا بايدى ولا باديها..)

وليه متكونش انت فعلا بتحبها اه ..بس مش مقدرها ولا عارف تتعامل معاها ولا فاهمها؟؟

ممكن بس هل معنا كدا انى مبحبهاش او انى بوصلها كلام مش حاسس بيه فعلا

يعنى ليه مفترض سوء النية عندها؟؟

انا مش مفترض سوء نيه ولا حاجة بدليل(هيا حاولت ان الحب ما بينكم ما يموتش؟
اه حولت بس هى مش باديها اى حاجة)

بس انا كنت بطلب الدافع مش اكتر

معلش بردوا يا جماعة هكمل مرة تانية
ايام سوررررررررررى
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 6 Icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 12:37 am

انت يا مجرى يابتاع الانقلابات انت..

انت تسكت خالص بدل والله ما اخلى بيوتى تنزلك متهم تانى..

والدور الجاى مش عليا يافالح اسكت بقى شوية..

وحتى لما يجى عليا .. انت بالذات مش هرد على اسالتك ايه رايك بقى ..
واللى بيخاف يطلع بره...

كيمو ... برده اجابات مقنعة بس ...

عموما انا عارفاك اصلا .. بس مش مشكلة ..المهم يعنى انا اكتفيت بهذا القدر..

ونطلب سماع شهادة الشهود..

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام
صفحة 6 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عقوبه تارك الصوم
» الشات ايام الجاهيله
» البنات ايام الامتحانات ^^