أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام

RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
nour2017
Yannii
sun set
veta
lover2009
lovely Queen
dr.hidden
wija
little chicken
micododo
ELmagary
dodo
Dr.keemoo
remas44
Princess GoGa
fara7
dr.farawla
beauty_tweety
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:11 am

اولا انا كمان مش فاهمة سوال كيمو
ثانيا اسلوبك مستفز جدا يا ميكو وبجد هيخلينى ارخم عليك زيادة فى الاسئلة

((المراهقين بتحبني...ما بتحبنيش...بتحبني...ما بتحبنيش))

((تنزل عند اول ناصيه يا معلم....ولااااا هاتفرق معايا و هانساها تاني يوم علي طوووول.....))
هو تاكسى يا عم..

وبعدين هو زرار هتتكى عليه تنسى
ياريت كان كده مكنش حد غلب ..
المهم بقى طب انت ناوى تعمل ايه طالما الحال وصل بيك لكده؟؟
يعنى هتفضل مستنى لحد امتى
ولا هتحالو تانى ولا هتعمل ايهظ؟؟
حل دول على ما اجى تانى
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:18 am

ههههههههههههههههههههههههههههه
تحسي اني سائق توك توك Laughing
انا بحب ابقي علي طبيعتي يا جيجي مش مصطنع
المهم
هاعمل ايه في الوضع ده؟؟؟
بصي انا قولتلك قبل كده هوا فاضل ترم لو ربنا كاتبلي اخد افراج انشاء الله
واوا ما اخلص هاروح اتقدمله رسسسمي
وقبل اما اروح طبعا هافاتحها في المضوع تاني لو حسيت ان في قبول... هاروح و انا مطمن .... ما حستش يبقي زي ما قولت فوق هانساها علي طووووول Laughing

وبالرااااحه عليا يا جووووجا دا انتي تنفعي وكيل نياااابه عنييييف Rolling Eyes
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:31 am

سورى يا جماعة

هى لوغرتمات .............عموما (يالا مش فارقة .....خلينا فى الموضوع)

بص يا ميكو باشاااااااااااااااااا السؤال بصيغة تانية وفكك من اللحمة والحاجات اللى بوظتلكم ددمغكم دى

بعيد يا عم عن تجربك ....انت بصفة عامة لو حبيت حد وارتبط بيه من الاخر كدا ممكن تعمل عشنها ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعنى ممكن مثلا تدوس على كرمتك عشان خاطر اللى بتحبها .....
ممكن مثلا تسيب حد صاحبك عشان خاطرها .....
ممكن مثلا تخسر حد من اخواتك عشانها .......
ممكن تشرد فى يوم من الايام عشان خاطرها ......
ممكن مثلا العكس تيجى تقلها شكرا حدودك كدا مش هقدر اعملك اكتر من كدا ........
يعنى لو بتحب حد بجد ممكن تعمل عشانه ايه ؟
يارب اكون عرفت اوصل اللى فى دماغى المرة دى ولو انى انا اللى تهت المرة دى ...
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:33 am

حرام عليك دانا غلبانة..
المهم يعنى ..
دلوقتى انا اكتفيت بستجواب المتهم واطلب شهادة الشهود قبل النطق بالحكم..

بس بطلب من عدالة المحكمة ان يتسع صدرها لاطلب طلب بسيط من المتهم ..
وهو انه يكتب اغنيه تعبر عن حالته العاطفية وما يمر به من ملابسات للحادث مع مراعاة الدقة فى التعبير..
وشكرا سيادة الرئيس..
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:33 am

اه بعيدا عن اللحمة وملابساتها كده فهمنا ..جاوب يا عم ميكو..
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:39 am

سؤال جامد يا كيييمو
بس كان فعلا محتاج ترجمه
بص يا كبير انا ممكن اسامح في كل حاجه الا الكرامه و الصديق يعني لو هاتدوسي علي كرامتي ما تلزمنيش ولو هاتخسرني صاحبي برضه ما تلزمنيش و من غير تفكييير
انما اي حاجه غير كده انا اضحي بعمري عشانها.... مستعد اعمل اي حاجه في الدنيا عشان اشوفها سعيده.. بس كده يا عم Laughing
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:40 am

هما اغنيتين يا جيجي الي طول النهار مشغلهم
بتوحشيني بتاعه وائل جسار
و بتبعديني عن حياتك بالملل ل الكنج منيييير
Laughing
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:41 am

ميكوووووووووووو......... ممكن اسالك سوال ( هى مين ؟ )
وعايز اسم ....... لانى مش فاهم انتم بتتكلموا على مين
ملحوظة .... السوال ده اجبارى ومينفعش فيه ملوعة
.......... عايز اسالك سوالين كمان
هو ايه موضوع الجاموسة والكونتينر والمستودع ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بصراحة متجوبش على السوال التانى علشان فيه ناس حتموت وتعرف
ماشى .......زز انت فهمنى طبعا
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:56 am

يا عم الحاج حد من بررره الكليه و اكيد لو جوه الكليه مش هاقول عليه يعني خليك فطن Laughing
وبعدين بقي موضوع الكونتينر ده بيني و بيينك ما تصيحلناش قدام الاجااانب Rolling Eyes
little chicken
عضو فعال
عضو فعال
little chicken

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 2:25 am

هااااااااااااااااى يا ميكو انا بصراحه شيفاك ساعات واقعى اوى وساعات شخصيه حالمه بس انت مش رومانسى او بتتجاهل رومانسيتك حتى مراهقتك كنت غريب فى كل مشاعرك ومستسلم لاى وضع واى نهايه سؤالى ليك انت عاوز ايه بالظبط او ايه وضع حياتك اللى يرضيك وتحس انك مرتااااااااااااااااااااااح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شخصيتك وتفكيرك زى واحد اتجوز مش لسه هيتجوز عائللللللللللللللللللللللللللل بس بخلاف كل حاجه انت طيب يا مايكل وجيجي بتعرف تضايقك اخر حاجه والنبى يامنجرى لو عرفت هى مين تقولى
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 2:27 am

ههههههههههههههههههههه كونتيرنر

ههههههههههههه الجاموسة

دا الموضوع الدنيا كلها عرفتوا خلاص يا شباب

فى الخباسة كدا الكلام على ايه يا مجرى ميكو ه ايه الحوار دا
اه اه....اه
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 2:37 am

باذن الله حعرف هى مين
ميكووووووووووو مش حتدخل امتحان الصحة غير لما تقولى
ايه رايك
مش عايز تقول متجيش الامتحان
واللى بيخاف يطلع بره
وساعتها بقى لما اعرف ........ مش حقولك ياليتل......ز رخامة بقى
ايه رايك
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 2:41 am

ايوة يا مجرى انا من الناس اللى هتموت وتعرف
بس عادى ..
لو دا حوار بينكوا انا مش عايزة اعرفه اصلا..
كفاية عليا اللى اعرفه عن كل واحد فيكوا...
وعموما كده ميكو بجد طلع مية مية عشنا جاوب بمنتهى الثبات والحزم والووضوح يارب كلنا زيك يا ميكو..
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 3:17 am

بصراحه ياميكو اجابتك كانت حلوة وصريحه وبجد كانوا تلاته ايام جامديييييييييين
وبعد كل ده اقدر اقول ان دكتور ميكو تم الافراج عنه
وعايزة كلمه كده توصف حبك للبنوته دى.......
وبما ان رشحنا بنت وبعدين ولد ناخد المرة دى بنوته
وبما ان واحده كانت غايبه عن المنتدى ورجعت نورته فا انا ارشح
ويجـــــــــــــــــــــــا تعالى ياجميل نتحفل بيكى برجعوك

وانا هبدا حضر نفسك ياجميل Laughing

طبعا اى سوال بساله لاى متهم وهو انتى دلوقتى عايشه قصه حب

وايه معنى الراجل ف وجهه نظرك واكتر صفه بتحبيها فيهم واكتر صفه بتكرهيها

لو اتقدملك واحد مش مصرى .. يعنى خليجى مثلا .. هتوافقى ولا لازم مصرى

ايـه هو الحب من وجهه نظرك؟

لو مش مرتبطه تحبى تعيشى قصه حب قبل الجواز ولا انتى مش بتعرفى بيه

لو جالك عريس هيفرق معاكى الماديات والشهاده بتاعه ولا انتى مش بيقرف معاكى الشكليات دى؟؟؟؟؟؟؟

ولو بتحبى حد وعرفتى انك الحب ده من جهتك انتى احساسك هيكون ايه؟
وكفايه كده لانى مش لاقياه اسئله بس راجعالك تانى
ومتنساش الكلمه يا ميكووووووو Wink Wink
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:44 pm

شكرا ليييكو يا يا جماااااعه علي المرمطه الي انا شفتها التلت ايام دول
بس بصراحه
اسئلتكوا خلتني افكر في حاجات كنت نسيتها خلااااص
وبالنسبه ل اسئلتك يا ليتيل هارد عليها كلها مره واحده
انا بفكر بالاسلوب ده عشان في الخمس سنين دول حصلتلي تجارب و شفت تجارب من ناس خلتني احاول ما ابقاش رومانسي خاااااالص Laughing و بالنسبه لموضوع انا عايز ايه ؟؟؟ انا حلمي بسيييط اوي اطلع من المعتقل و اشتغل و الاقي واحده بنت حلااااال و طيبه مش اكتر بس كده Laughing
نيجي بقي للكلمه الي بيوتي عايزاها فا دي حاجه صعبه جدا scratch
بس هاقولها..... وحشتيني,......
وبالنسبه بقي للاخ عبد الظاااااااهر Evil or Very Mad
فا موضوع اسمها ده ماينفعش يا ضنااااايا و حيااااااااااااه طولك ده هيا من بره الكليه
Laughing
وموضوع الكونتينر بقي ربنا ستار حليييم و بلاش فضايح اكتر من كده لحسن انت شايف ما صدقوا لقوا حاجه و شبطوا فيييييها Laughing Laughing

الف مبروك ليكي يا وييييجا علي المحكمه و ربنا معاااكي لحسن القضاه هنا مفترييييين اوييي
واكيد انا هابقي منهم بقي عشااان انتقم Twisted Evil
خدي عندك بقي
سؤال من ايام الابيض و اسود
لو حبيتي واحدو كان لسه في بدايه حياته بيكون نفسه(مافيش فلوس يعني) يعني واتقدملك واحد تاني غني جدا جدا جدا و انتي مش بتكرهيه بس في نفس الوقت ما بتحبيهوش و الاهل علي الحياد سايبينك انتي الي تختاري تختاري مييييين؟؟؟

ايه رايك في الولاد الي لما بيقفوا مع بنات بيقفوا يسبلوا عمال علي بطال و تلاقيه مشغل الغمازات Laughing وموطي صوته علي الاخر
ايه رايك في البنت الي تتسلي بولد؟؟؟؟ و هل دي بتحصل؟؟

في رايك لو بنت حبت ولد وهوا مش حاسس بيها تحسسه بكده؟؟ و لا ده يقلل من كرامتها؟؟
وايه رايك في النبت ايلي عندها استعداد تقولها لولد في وشه؟؟؟ هل دي تبقي مش محترمه؟؟

و كفايه عليكي كده بقي عشان تعرفي تردي Laughing
ربنا معااااااااااااااااااااااكي
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.farawla

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 2:13 pm

انا بقي هسألك سؤال واحد بس يا ويجا
ايه رايك في الحب من طرف واحد؟؟ ولو حصللك كده ؟
هتعملي ايه؟؟
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يناير 27, 2009 1:38 pm

هاهاهاهاها ..... ويجا اللى وقعت
احسن ياويجا ....
جاوبى بقى ..... ربنا معاكى بجد ( لانهم ما بيرحموش )
بس نصيحة لبيوتى وللبرنسيسة ( ارحموا علشان تترحموا ) ماشى
فهمانى يابرنسيسة
سوال.....ز ايه احلى وقت انتى عشتيه فى وجهة نظرك؟
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يناير 27, 2009 7:36 pm

من الواضح ياشباب وبنات ان ويجا قرات الاسئله
واختفت تانى Laughing
وطبعا انا ممكن اتنازل واوقف المحكمه النهارده كمان عشان نشوف ويجا طنشت ولا ايه
وساعتها هيكون ليا كلام تانى مع ويجــــــــا Twisted Evil Twisted Evil
وقولوا رايكم ماذا نفعل ف غياب ويـــــــــــجـــــــــــــــــــــــا المفاجى؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Rolling Eyes
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 3:00 am

لا مفيش حاجة اسمها اختفت
هتجاوب يعنى هتجاوب
دى صحبتى وانا اضمنها احنا عمرنا ما نهرب من ساحة القتال
نيجى نهرب من ساحة المحكمة..
متخافيش يا بيوتى هى جاية جاية
انتى مش شايفاها اسد فى باقى الاقسام
اشمعنى هنا هتبقى قطة يعنى..

نداااااااااااااااااااااااااااء الى ويجا....القاتم بدير النحاس... لا تشرب الدواء ..الدواء فيه سم قاتل..
wija
عضو ممتاز
عضو ممتاز
wija

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 9:18 pm

[color:d570=orange]انا ويييييييييييييييجااااااااااااااااااااااا
انا جيت نورت البيت ولا هربت ولا حاجه وبلاش اشاعات مغرضه
والاول بشكر حبيبتى جوجا اللى فى ضهلرى على طول وربنا ما يحرمنيش منك
اجاوب الاول على بيوتى:
للاسف لا مش عايشه قصه حب
والراجل هو اللى احس قدامه انى صغيره جدا بس مالكه الدنيا كلها يعنى يكون ذكى
واكتر صفه بحبها فيهم هى الشجاعه وصفه بكرها هى الخيانه والاستهتار
بصى خليجى لأ لكن ممكن لبنانى او سورى وطبعا المصرى هو الاصل
الحب هو انى اكون جزء من نظام كونى يضيئه شمس الحريه وارضه هى الثقه وهواه هى العفويه ومياهه هى الحنان والرحمه
ايوه طبعا لازم اكون بحبه قبل ما ارتبط بيه
والله المديات لأ ابدا لكن الشهاده اكيد لازم على الاقل يكون بكالريوس زى علشان ما اكلموش فى الطب والتكنولوجيا يكلمنى هو فى لحام الاكسجين واسعار الانابيب
احساسى هيكون اصعب احساس بس هنهى الحب ده فورا وبلا نقاش مع قلبى
.......................ميرسى ليكى يا بيوتى...................................
............................
.....................................اللى بعده الاخ ميكووو..............اتفضل يا باشا.............
السؤال ده انا يمكن جاوبته بس هقولك تانى اللى بيدا حياته انا بحبه فاكيد هرضى بيه وبعدين الغنى جدا جدا ده يبقى جاى يشترينى مش يتجوز وانا ارفض ده طبعا
- بص يا ميكوو النوع ده لا بطيقه ولا برضى اقف معاه من الاساس وبهرب منه وممكن تسال جوجا على ده نوع قمئ بصراحه وهما مرضى نفسيين صدقنى
- فى اكيد وكتير كمان بنات بتتسلى بس ده ما ينفعش لانها بتبقى عايزه تظهر نفسها وخلاص وفى الاخر بتقع وماحدش بيسمى عليها
- تحسسه اه لكن تقوله وش كده لا البنت دى زى الجوهره لازم تفضل تلمع طول ماهى جوه علبتها لكن لو خرجت بره العلبه علشان تلاقى اللى يشتريها يبقى كده هتترب وما حدش هيشتريها خالص
- بس مش معنى انها تقوله يبقى مش محترمه ممكن تكون طيبه زياده عن اللزوم او غشيمه او غبيه
كده خلاص يا ميكوو اسئلتك فى الجون........................
.......................................................................................
فراوله............الحب من طرف واحد مش ذنب بس لازم لما نعرف انه من طرف واحد نوقف المهزله دى وانا عن نفسى هعمل كده...............
.........................................................................................
عمو المجرى...............احلى وقت عشته لما صدقت ان الزمن ضحكتلى وانى هقدر املك حلم حلمت بيه لكن فى الاخر طلع مجرد حلم وكان لازم اصحى من النوم
........................................................
المره اللى جايه انا هجيب المحامى بتاعى لانى بجد تعبت قوى

little chicken
عضو فعال
عضو فعال
little chicken

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 11:26 pm

هااااااااااااااااااااى يا ويجا انا مش هسالك اساله رخمه زيهم كفايه هما عليكى بس جمله

(((u can,t kill me i,m already dead )) اكيد ليها سبب عاوزه اعرف ليه انت already dead ومين السبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الصوره الرمزيه كمان بتقول انك مقيده طيب ايه اللى مقيدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

او مين اللى هيعطيك حريتك لتطلقى يديك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كفايه كده هخلص امتحان وارجعلك.............
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يناير 29, 2009 2:07 am

ويجااااااااا
حبيبى .. منورة قاعة المحكمة يا قمر..
وطبعا انا لازم اسألك وارخم عليكى بما اننا اصحاب جدا ومن زمان..
لا وايه كل واحد فينا حافظ كلاكيع التانى صم..

بصى يا ويجتى.. اولا كده يا معلم اجباتك تحفة وعجبتنى تشبيهاتك اوى..

بس انا عايزة اعرف وجهة نظرك ومفهومك عن الحب اصلا ؟؟
بعد كل اللى شفناه فى حياتنا المنيلة بنيلة..

وهو فعلا لسه ممكن نقول ان الكلمة دى موجودة فى قاموسنا؟؟

ولو موجودة تقدرى تقوليلى ليه حلم حياتك ضاع منك بعد كل اللى انتى عملتيه وشوفتيه؟؟

جاوبى على دول وهجيلك تانى يا قمر..
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يناير 29, 2009 2:14 am

يامراحب يامراحب ياويجا كنتى مختفيه فين
نورتى ساحه القــــــــــضاء ياجميل Laughing
وطبعا مش محتاجه اقولك عايزة اجابات صريحه وحلوة كده زيك ياجميل
وانا ليا اسئله رخمه شويه cheers
ياترى قلبك حالته ايه؟؟

يا ترى قلبك زاره الحب قبل كده

طب احكلنا عن تجربة الحب

وايه شدك للانسان اللى اعجبتى بيه

وخرجتى من ايه من حالة الحب اللى عيشتيها

الحب لو صورة حلوه هتكون ايه ؟؟
الحب لو كلمة حلوه هتكون ايه ؟؟

امتى تقولى للى هتحبية انا لك على طول ؟؟
امتى هتقولى للة هتحبيه استوب شوف غيرى يكمل معاك ؟؟

طيب ياترى دا كان قريب و لا من فتره ... من اد ايه يعنى ؟؟؟؟

لما خرجتى منه حد ساعدك نخرجى ولا خرجتى لوحدك ؟؟؟
Laughing
وكفــــــــايه عليكى كده وهرجعالك تانى Wink Wink
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يناير 29, 2009 8:56 pm

ورجعنا تاني مع ويجا و الدفعه التانيه من الاسئله Laughing
لو حبيتي واحد اوي و هما معندوش دم و مش حاسس بيكي خاااالص هاتتصرفي ازاااااي؟؟؟
يعني هاتحاولي تبينيله و لا هاتنفضي خالص و لا اييييه

ايه رايك في البنات الي بيصطنعوا الرقه و هما مش كده اصلا؟؟؟ و هلا لازم البنت تصطنع الرقه و لا تبقي علي طبيعتها؟؟؟؟
توافقي ترتبطي بواحد مدخن؟؟؟ و لا الموضوع ما يفرقش معاكي؟؟؟؟
لو واحد كنتي بتعامليه كا اخ و صحيتي من النوم لقيتيه بيقولك بحبك هايكون رد فعلك ايييه؟؟؟
ايه اهم صفه عايزاها في حبيييبك؟؟؟
كفايه الجرعه دي دلوقتي عشان انا ناااازل بقي نكمل بالليل Laughing
fara7
عضو ممتاز
عضو ممتاز
fara7

مُساهمةموضوع: رد: <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام   <<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....*****  عقوبه لمده تلاته ايام - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس يناير 29, 2009 11:49 pm

بجد انا فرحانه اوووى بيكى ياويجا ونفسى اسالك بس
هما تقريبا خلصوا كل الاسئله بس هحاول
بصى ياستى ايه اكتر وقت حسيتى فيه ان مش طايقه الانسان اللى انتى كنتى بتحبيه؟؟؟
ايه اكتر حاجه عملتيها وندمتى عليها؟؟
وتفتكرى انك ممكن تنسى اللى عدى ده وتبدأى تانى من غير اى رواسب جواكى؟؟
ولو حسيتى انى بدأ عندك اهتمام ناحيه شخص معين ممكن تسيطرى على مشاعرك ولا تكملى حتى لو هو مش واخد باله اى بتفضلى الحب الصامت ولا فى رايك لازم تبقى المشاعر متبادله؟؟؟

كفايه كده احسن تدعى ليا حراام بس هحاول فى شويه تانين سلاام مؤقت ....

<<***....محكمه الحــــــــــــــــــــــب....***** عقوبه لمده تلاته ايام
صفحة 3 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عقوبه تارك الصوم
» الشات ايام الجاهيله
» البنات ايام الامتحانات ^^