أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبة الصراحة .....Speed The Bottle

Rony
Dr_NOOS
RAUL
فيمتو الرئيس المعظم
فيمتو أبو المتاحيف
nour2017
dr.farawla
sun set
Dr.keemoo
Princess GoGa
beauty_tweety
veta
wija
fara7
micododo
Admin
Yannii
21 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
dr.farawla

لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 12:07 am

السؤال للي بعدي بقي

مين اكتر حد جرحته وعملت ايه عشان تصلح جرحك ده؟؟؟؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 8:24 am

للاسف جرحت شخص عزيز عليا اوى وانا جزء منه Sad Sad
بس والله بحاول اكون احسن من الاول وهحاول على قد ما لقدر مش ازعله تانى

ويارب يفضل راضى عليا لحد ما اموت
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 8:38 am

اللى بعدى بقى
تعمل ايه لو صديق عزيز اوى عليك بعد فجاه عنك وحاولت تعرف السبب وهو مش بيتكلم بس بيعاملك فى حدود الصحوبيه بس مش صداقه
وانت حاولت تقربله تانى وهو مش متفاعل معاك تبعد بقى وتقول كرامتى؟؟؟؟؟ ولا تسنى وتحاول معاه تانى؟؟؟؟
وده طبعا بعد ماتكون فشلت انك تعرف سبب الزعل او البعد ده
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 3:54 pm

بصى يا شهد انا هاحاول اسال اية السبب لو مش رضيت تقول هاسال صديقة مشتركة بينا يمكن تكون حكيت لها سبب الزعل انتى عارفة البنات بيرغوا كتير لو معرفتش بقا من الاتنين
هبدا استرجع اخر موقف جمعنا واشوف الغلط فين ولو مش عملت حاجة

مش اقدر اعمل اى حاجة لانى متعودة انى مش اخسر حد لانى مش اقدر اضر اى حد فاكيد هى اللى هتكون خسرانة ودة حصل معايا فعلا ورجعت ليا تانى وقالت انها باعت الغالى بالرخيص

سوالى

لغاية دلوقتى فى عمرك الدنيا علمتك اية ؟

معلش السؤال صعب بس حظ اللى هيجاوب علية
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 9:21 pm

علمتنى ان مفيش حاجه تستاهل ان احنا نزعل من بعض او نضر بعض
يعنى ما دايم الا وجه الله Smile Smile
وعلمتنى بردوا انى ما اتعلمتش حاجه لسه وياما هشوف كتير

هييييييه دنيا غروره يا والدى Laughing Laughing

سؤلى للى بعدى بقى عملت ايه فى حياتك عشان ترضى ربنا (غير الفروض طبعا)
Yannii
عضو نشيط
عضو نشيط
Yannii

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 11:40 pm

ولا حاجة وبقولها وانا مكسوف قوي
والوضع ده انا مش راضي عليه
واصبحت ايامي عبارة عن خوف من ان عمري ينتهي بدون ما أعمل حاجة تشفعلي
بس ان شاء الله ربنا يهديني قريب

سؤالي للي بعدي
تعمل ايه لو قدامك 24 ساعة تعيش فيهم وبعدين حتموت
حتعمل ايه فيهم ؟؟
ولمين؟؟ ولو طلبوا منك تسيب رسالة لكل المهمين في حياتك حتكتب ايه ولمين؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 1:27 am

تعمل ايه لو قدامك 24 ساعة تعيش فيهم وبعدين حتموت ؟

اكيد هصلى كتير اوى اقرأ قرأن طبعا عشان يهدينى شويه وهصالح كل اللى زعلتهم من او ازيتهم من غير قصد
وهحاول اعمل اى خير بقى زى تبرع للايتام مساهمه فى علاج مريض كده يعنى واساعد اى حد محتاج
ولو طلبوا منك تسيب رسالة لكل المهمين في حياتك حتكتب ايه ولمين؟
اول حاجه هطلب منهم يسامحونى لو زعلت حد منهم يوم وانا مش قاصده
واطلب منه يدعولى بالرحمه وهكتبها لاهلى اكيد واصحابى وقرايبى
سؤالى بقى
لو حاسبت نفسك وراجعت تصرفاتك مع اصحابك يا ترى مين فيهم شايف انه صاحبك بجد ومين فيهم شايف انه صداقه من طرف واحد(سواء من عندك او عنده)
يعنى كام بالضبط من اصحابك حاسس انك هتكمل معاه؟؟؟؟؟؟
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 11:47 pm

بصي يا شهد انا ليا اتنين اصحاب انتيييم واحد من الكليه وواحد من بره وشله مكونه من تلاته
لو قصدك اني اختار مين اكمل معاه انا هختار صاحبي من الكليه لان بجد الانسان دهاعظم انسان قابلتهفي حياتي و اتعلمت منه حاجات كتيييييييييييييير اوي
الباقي بقي حبايبي اوي بس لو هاخاتر هاختار صاحبي من الكليه.
سؤالي بقي
دا موقف لسه حاصل قدامي, ولد قعد يحب بنت اربع سنين و البيت عارف و قاريين فتحه و باقي ترم و يبلسوا دبل وفجأه اكتشف انها بتخونه و ماشيه مع واحد تاني يعني بتكلم الاتنين في نفس الوقت No
لو انت مكان الولد ونفس الكلام بالعكس للبنات
هايكون ايه موقفك؟؟؟؟ و هاتتصرف معاها ازاي مع العلم انه كان بيحبها جدا
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 12:05 pm

انا هاعكس الموضوع لانى بنت

لو حبيت واحد اربع سنين وقارى فتحة واكتشفت انة بيحب واحدة غيرى

اول حاجة هاعملها اقول الحمد اللة ان ربنا كشف البنى ادم دة قبل ما ارتبط بية رسمى واتجوزة

اكيد هزعل بس مش علية على اربع سنين اللى سرقهم من عمرى

السؤال

[color=darkblue]لو جيت تتجوز وكان شرط الجواز اللى طلبة منك والد العروسة انك تكتب وصل امانة بربع مليون
جنية لان مش موافق عليك بس عارف ان بنتة بتحبك بس انت مش مريحة حاجة كدة زى تطفيش
هاتكتبة لان بتحب البنت ولا تخاف وياترى اهلك هيوافقوا على كدة !!!!!![/c
olor]
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء مارس 25, 2009 10:19 pm

بالنسبة ليا انا

فأولا لو انا بحبها ومتأكد انها بتحبني فهكتب ولو بمليون مش ربع مليون واهلي عمرهم ما يتدخلو في حياتي الشخصية

السؤال للي بعدي بيقول

ايه اكتر موقف محرج حصل لك؟
nour2017
عضو جديد
عضو جديد
nour2017

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 12:18 am

اكتر موقف محرج حصلى فى حياتى

ركبت تاكسى انا و واحدة صحبتى وبعدين احنا الاتنين مكانش معانا فلوس وكل واحد فينا كان فاكر التانى معاه فلوس
المهم قبل ما نوصل بشوية قلتلها انتى معاكى فلوس قالتلى لا قلتلها ولا انا
قلتلها بس هنمسح التاكسى النهاردة
المهم وصلنا وقولتله ممكن بس ترجعنى البيت اجيبلك فلوس لانى نسيت المحفظة فى البيت
قالى لاء خلاص محصلش حاجة
قولتله طيب ازاى ومينفعش وبتاع
قالى انتوا شكلكم ولاد ناس وانا خلاص مش عايز حاجة
كنت هموت من الاحراج
من يوميها بتاكد قبل ما اركب انا معايا فلوس ولا لاء
ههههههههههههه

اللى بعدى (لو انت فيك عيب مش قادر تصلحه حاجة مش بايدك يعنى
والعيب ده مدايق حبيبك وهو مش راضى يقولك انه مدايق بس انت حاسس. تعمل ايه؟
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 2:46 pm

عاوز اسئال اندى
بم انك الفنان الوحيد اللى اعرفه
ايه رايك
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 2:33 am

بصى يا نور انا لو بحب حد اوى بجد لازم اصلح عيوبى عشانه مهما تعبت فى الاول وده بالفعل كان حصلى واقدرت اتغير بالفعل يعنى على حبك للشخص هتقدرى تروضى نفسك

وتصلحى عيوبك وهوكمان لازم يساعدك ويصبر شويه على ما التغير يحصل ولا ايه

سؤالى بقى
لو انت بتحب حد اوى وهو شويه يكون باين عليه اوى انه بيحبك وشويه لا وانت كل ما تحاول تنساه يرجع تانى يشاغلك فمتعرفش تنساه تعمل ايه؟ وتصرف معاه ازاى ؟
مع ملاحظه ان فى حد تانى بيحاول يقربلك وانت غصب عنك بتقارن بينهم ومش عارف تنسى
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 2:56 am

طبها يا محمود سؤالك كان مخصص جدا وواضح اوى لدرجه انى محتار ارد عليك اقولك ايه بالضبط...
فهاضطر ارد واصرح واعلن واقول راى فى اى حاجه جايه فى دماغى وخلاص دلوقتى عشان الموضوع يمشى يعنى...
انا رأيى انا التفليفزيون المصرى الفتره دى بقا بيحرمنا جدا من افلام انور وجدى والمتألقه ليلى مراد مش عارف ليه رأيى بقا ان كده ماينفعش ولازم نعمل صحوه فكريه لاحياء زمن الوجدان الهائم فى ليالى التليفويون. cheers cheers (سؤال ......الموضوع ده اى اتنين اصحاب ممكن يهزروا مع بعض او حتى يغلسوا بعض وخلاص ...ولا ايه؟؟؟؟)
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 3:57 pm

ما علينا من الي الاستاذ الشاعر العازف الفنان هيثم كاتبه فوق ده scratch

بالنسبة لسؤالك يا شهد انا الجزء الاول من السؤال كان حاصلي فعلا و عملت حاجه بسييييطه خاااالص
قيمت مشاعري و قيمت عيوب الطرف التاني لقيت المضووع لا يتخطي الاعجاب فا نفضت خااالص Laughing
يعني شوفت هيا تستهالني و لا لا و حكمت علي الاساس ده

سؤالي للبعدي

لو ليله فرحك وانت او انتي في الكوشه و بعدين الطرف التاني صارحك و قالك انه كان خاطب او مخطوب قبل كده و مخبي عليك هاتعمل اييييه؟؟ هاكمل الفرح و تسامحه و لا هاتفركش و ليكن ما يكون و المهم الصراحه؟؟؟؟
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 4:45 pm

ما علينا من الي الاستاذ الشاعر العازف الفنان هيثم كاتبه فوق ده

هههههههههههههههههههههههههههه.....ماشى يا مايكل,,ماهوا اللى سألنى سؤال غريب يعمنا واللهVery Happy

المهم...هوا عاما ان شاء الله يعنى انا مش هاعمل كوشه..مابحبش موضوع ان اقعدفوق انا وعروستى والناس يتفرجوا علينا كده ,,هاقعد معاهم على تربيزات عادى كده ولازم يكون فى اى حاجه غريبه ان شاء الله اعرض فيلم واجيب شاشه بروجيكتور ويتعرض فيلم جامد نتفرج عليه كلنا وفشار وكانز وقسم فيه العاب خاصه بالاطفال (يبقى فرح ترفيهى يعنى)Very Happy Very Happy Very Happy
..بيتهياألى خرجت بره الموضوع شويه. scratch
المهم... بالنسبه للسؤال بقا... هوا عاما الكدب والخيانه مفيش مسامحه فيه....
بس ممكن حسب درجات الكدب يكون فيه مسامحه ,انما اى كدب بيقلل الثقه ومفيش حب من غير ثقه وطبعا دا بالنسبه للكدب اللى هوا التعود ده ,,لان فى ناس متعوده انها تكدب فى كلامها العادى حتى لو مش مستاهله..فدا بياخد وقت على مايتصلح ويعقل,,,,بس حالتك بقا يا مايكل اللى اتكلمت فيها بيتهيألى ده كدب اللى مفهوش مسامحه...
انما الخيانه...اريح بكتير لانها بتبقى حاجه بديهيه مش محتاجه تفكير والقرار فيها بيبقى واضح ونهائى.
فأجابه سؤالك بالنسبه ليا وضحت اكيد يا ميكو.

سؤالى لكلبلل بقا ...
عاوز تقولى ايه رأيك؟؟ (((وماتقوليش فى ايه,,,,هوا ايه رايك وخلاص؟؟ Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil )))
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2009 9:24 pm

والله يا هيثم هما صحيح بعاد عن التليفزيون
بس حاسس انى والله بشوفهم اليومين دول كتير اوى
بس حاسس انه الناس بدأ فكرها ينضج اوى
والكل عاوز يشارك اللحظه ولا ايه
عارف انا نفسى فى صوره لهم مع بعض
حبيبى انور
حبيبتى ليلى
لو عندك انا عاوزها
يا هيثم
صورتهم ماشى
fara7
عضو ممتاز
عضو ممتاز
fara7

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 2:18 am

فين السؤال ؟؟؟؟
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 11:42 pm

خلاص بما ان مفيش سؤال هسال انا Laughing
بما انى الحمد لله مخلصه عليكوا فى المحكمه بس وراكوا وراكوااااااااا Evil or Very Mad
لو بتحب شخص هوائى لدرجه انك مش قادر تسيبه بس هو هوائى
بمعنى انه بيتغير كل شويه يعنى متناقض او انفصال فى الشخصيه
هتعمل ايه ياترى ممكن تكمل ولا هتخاف انه يبعك فى اى لحظه مع العلم انك بتحبه لدرجه الجنون؟؟؟
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 5:21 pm

هادوس على قلبى لانى مش هاقدر استحمل دماغة دى مع ضغط الحياة فى الزمن دة

سؤالى

لو فجاة الطرف الاخر قالك مش هاقدر اكمل معاك/ى ربنا يوفقك ؟ هتعمل/ى اية ؟
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 6:38 pm

والله يافيتا الدنيا مش بتوقف عن حد
وربنا يوفقه بس اكيد هبقى عايزة اعرف الاسباب دى او مفيش برضه بيه او من غيره هكمل حياتى
ومش هعمل حاجه هعيش اللى باقى من عمرى واكيد هيبقى ليا نصيب احلى من كده
السوال بقى ا
انت لو كنت بتحب حد والنصيب انه خلاه لحد تانى يعنى اتخطب مثلا بعلم انه \ ها ....غصب عنه \ها
انت ممكن تقبل انك تكون معاه لانك هتكون مقدر انه كان غصب عنه ولا مش هتقدر تكمل معاه ؟
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 9:44 pm

ابقي معاه ازاي يعني؟
يعني تفضل صدقيتي و اختي مثلا؟؟؟ scratch
انا عن نفسي ما عنديش ادني مشكله و هابقي اكتر من اخ بالنسبه ليها
بس ما اظنش انها هاتوافق Laughing

سؤال للبعدي

سؤالي للبنات وممكن ينفع للولاد بس هاتبقي صعبه شويه Laughing
لو دخلت لجنه شفوي لوحدك و معاكيش حد وبعدين الدكتور ساب العلم و الاسئله و قعد يقولك كلام غزل و عبط من ده
هاتعملي ايه؟؟؟ هاتضحكي و تاخديه علي قد عقله عشان الدرجات و لا هاتقومي بالجزمه و علي دمااااغه Laughing
والعكس بالنسبه للولاد بس انا شايف انها صعبه شويه Laughing
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 10:25 am

Laughing Laughing Laughing Laughing

لا مش بالجزمه اكيد يعنى مهو احنا مش قاعدين فى سوق الثلاتاء يعنى بس هكشر فى وشه عشان يفهم انه سمج

وابص ليه بصرامه اخيله يخاف( واللى يخاف يطلع بره)

وهو بنفسه اللى هيترجانى امشى

وعلى فكره انا مش شايفه انها للاولاد مستحيله Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing كل شئ جايز فى الوقت ده Twisted Evil Evil or Very Mad
ولا ايييييييييييييييييييييه يا اولادى Laughing Laughing

سؤال بقى وده عن الامتحانات ودى فتره مفترجه زى ما كلنا خابرين طبعا
(لو انت فى لجنه ومش عارف تجاوب ومش عرف تغش بردوا او نقول مش عايز تغش تعمل ايه
هتقضيها تسطير ولا هتعيط ولا تنتحر ولا هتطلع من اللجنه تضحك ببلاهه Laughing Laughing
المقدام اللى هيجاوب يا ريت يوصف للجمهور ........ احم احم قصدى للساده الزملا احساسه ساعتها واذا كان حصل كده معاه ولا لأ
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 8:57 pm

لو انت فى لجنه ومش عارف تجاوب ومش عرف تغش بردوا او نقول مش عايز تغش تعمل ايه ??

انا هارد بالسيره الذاتيه. cheers cheers
يعنى ايه مش عارف اغش ...انا هافضل اغتت على ويجا لحد ماتغششنى و بعدين اشوف اللى جنبى واللى ورايا واللى قدام اللى قدامى ..واتنطط فى كل حته بأى طريقه بقا..كوبايه ميه .قلم..مسطره.برايه..اعمل قرد بمعنى اصح لحد مالاقى الفتى المناسب االى اقدر اتشارك معاه فى الامتحان ..
الحل التانى لما افشل فى لجنتى لاسوء الظروف اشوف فى اللجان الصديقه...تقوليلى ازاى ..اقولك..... نكون متفقين على معاد كلنا نروح فيه الحمام وهناك نضبط العامل اللى هايجى معانا ولو كان دكتور نحاول نهزر معاه على قد مانقدر فى الطريق الى الحمام حتى نكسب ثقته ويسلام لو كنا عارفينه..ونحاول نطلعله كام برشامه كده من اللى معانا عشان يطمئن قلبه..
االحل التالت وده طريقه سريه جدا مش هاقدر اقول عليها لان دى الطريقه اللى انا وصديقى الجندى اللى بنتبعها ولو اتعرفت تبقى كارثه.,..,ياريت يا ويجا ما تتفضليش وتفضحى الدنيا..عشان الحكايه مش ناقصه Very Happy Very Happy Very Happy
اقعد ورا عند الشبابيك عشان اول ماحد يخلص امتحان يقف بهدوء جدا عند الشباك وطبعا بالاتفاق المسبق ..ونضبط......وغاليا بيكون شبل Very Happy Very Happy
ولو كل الحاجات دى مانفعتش احاول احل انا Very Happy

ولو مانتفعش استنى لحد اخر الامتحان واستنى يمكن معجزه تحصل من السما واى حاجه تحصل..وكل واحد ونيته بقا Very Happy Very Happy
ولو مانفعش يبقى ماقدميش غير انى اسلم الورقه واطلع ...وايه بقا يا شهد هاعيط وانتحر دى ,,انتى بتبالغى اوى على فكره...من غير ماعمل فيها الشاب الصايع لان محبش انا اللى يعيش دور الفاشل ويتفشخر بفشله ده...انا بعمل اللى بعمله فوق ده لانى حاولت كتير ازاكر المواد دى بس مش عارف واخنرعت كام طريقه كده تخلينى اعرف ازاكرها بس تعتبر طرق نصب مش طرق مزاكره...ولازم اتصرف ...بس فعلا اللى بتتكلمى فيه ده بيحصل لكتير منا جدا ...ومحدش لا بينتحر ولا بيعمل اى حاجه ..خلاص يابنتى خدنا مناعه...تقريبا بعد امتحان التشريح العملى بتاع سنه اولى ....بيتهيألى ده بيكون هديه من الكليه زى تطعيم كده عشان تحميهم من اى صدمات فى اى سنه بعدها.....وفى ناس كتير طبعا برده بتحب المواد دى انا مش بتكلم بصفه عامه يعنى..بس انا بالنسبالى انا مابفهمش غير فى مواد الرياضه..

سؤالى للى بعدى .....سؤال غريب عشان نطلع من جو الدراسه ده .وكمان حصلى فى المصيف قبل كده.......لو فجأه سمعت باب الباب بيخبط وانتا قاعد انتا وعيلتك ومعاك عمك كمان...وقمت فتحت الباب لاقيت واحد زى البغل بيقولك ممكن استحمى عندكم Very Happy وبيبتسم الابتسامه دى....هاترد عليه وتوافق ولا هاترفض بالزوق ولا مش هاترد خالص وتحاول تفكر تانى وتركز انتا صاحى ولا نايم ...وتقنع نفسك انك نايم وتقفل وتتدخل تكمل لعب كوتشينه وتغير الموضوع. ؟؟؟
RAUL
عضو ممتاز
عضو ممتاز
RAUL

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة .....Speed The Bottle   لعبة الصراحة .....Speed The Bottle - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 12:41 am

هقوله معلش في واحد جه قبلك ودخل يستحمى. وهضحكله الضحكه دي Very Happy Very Happy Very Happy
السؤال للي بعدي.........هل بيأثر انطباعك الأول عن الناس في تعاملك معاهم بعد كده؟

لعبة الصراحة .....Speed The Bottle
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» لعبة أسئلة الذكاء