أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

tooooo late

Dr tote
sun set
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 12:13 am

BUT TOO LATE TO KNOW YOU LOOSE TOO MUCH

انا هتكلم باختصار المره دى من غير مقدمات اعتبروه استجواب بس على خفيف يعنى Very Happy

شايف العباره اللى فوق دى امتى حسيت انها موجهه ليك؟؟

ايه قابلته فى حياتك لحد دلوقتى ندمت انك ضيعته او مش اديته حقه لحد ما فات وقت الرجوع؟؟

دراسه مثلا كان نفسك تتفوق فيها شويه وتجيب درجه او اتنين زياده تدخلك كليه انت اتمنتها

ولاصديق انت مش استحملته فى وقت شده وكان غالى عليك وانت ضيعته باهمالك ليه مثلا

او حب قديم لو اتمسكت بيه شويه وقويت على الظروف كان زمانك عايش سعيد دلوقتى

حد ضعيف احتاج مساعدتك وانت مش نجدته ودلوقتى انت فى موقفه واتمنيت ساعتها لو تلاقى اللى يساعدك عشان

انت كمان تساعده

ناس واماكن مع الوقت بقوا بقوا ماضى واتمنيت ترجع ليهم بس فات وقت ده

ايه ولا ايه ولا ايه ؟؟؟

طب بلاش قابلت حد فى حياتك حسيت ان العباره دى اكيد عشانه ؟؟

لوقابلته قول على الوجع اللى سببه انا عيزاك تحكى مواقف حصلت ننقاشها كلنا

انا عارفه ان اسلوبى المره دى غريب اوى انا نفسى حساه غريب فعلا بس

انا لما شوفت العباره اللى فوق افتكرت كتير فعلا ....ياترى هتفتكروا ايه؟؟ Smile
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 12:19 am

لوقابلته قول على الوجع اللى سببه

هههههههههههه انا هعلق على العوباره دى قبل ما اللى فى بالى يعلق عليها ويعمل مصيبه

ههههههههههههه انا عارفه انها اعلاميه شويه واوووووفر اوى بس هبقول السبب فيما بعد بقى

مش تدوشونا بقى الله Laughing Laughing
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 1:41 am

نايس توبيك بجد ياجميل
وفعلا في حاجات كتيره اوي الواحد ندم عليه
بس بحاول انساها عشان مبحبش اندم كتير
بس اكتر حاجه ندمت عليها واثرت فيها
مساله في امتحان الفيزياء
كانت سهله موووت وكن وخدين زيها بظبط
وانا عشان زكيه طبعا غلط فيها
ولولا المساله ديه كان زماني في صيدله بس الحمدلله علي كل شئ
my heart is not available
عضو ممتاز
عضو ممتاز
my heart is not available

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 2:01 am

نايس توبيك يا ميرو بس بصراحه مفتكرش اني ندمت بالشكل اللي انتي بتقولي عليه دا يمكن ندمت اني صاحبت ناس معينه او وثقت فيهم لكن لما ببيع حد ببقى واثقه انه يستاهل دا tooooo late Icon_cool
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 3:44 am

توتى I love you

معلش يا جميل كل شئ نصيب ومين عارف اكيد فى حكمه من دخولك الكليه دى I love you

واكيد الكليه هتنور يا جميل Very Happy

قمرى I love you I love you عندك حق يا باشا والله واحنا نقدر نعترض Smile
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 7:11 am

اقول رأى زى اى مواطن حر Laughing Laughing

ده موضوع سخيف بجد وملل اوى بيفكرنى ببرامج سخيفه اوى فى التليفزيون Evil or Very Mad Evil or Very Mad

اان مش طيقاااااااااااااه بقى Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 2:19 pm

انا مش مصدق ان انتى بالذات يا ميره اللى تعملى الموضوع ده

لا اسلوبك ولا كلامك

tooooo late Icon_scratch

بس هوا موضوع مهم اوى .. وماينفعش ارد دلوقتى انا نازل يا معلم.... بليل بقا فى الرواقه

::::

NIGHT
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 2:28 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad الله انا نفسى شيفاه مش حلو يا ريس ونفسى امسحه Crying or Very sad

sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 2:34 pm

احم احم بقولك ايه يا رس يعنى ركز فى المضمون

اما الاسلوب والكلام ده عجن سيبك منه Twisted Evil

king
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 5:40 pm

ليه مش حلو ... ده جميل جدا

المفروض اصلا ان الواحد يواجه نفسه بغلطاته , وممكن موقف واحد فى حياه الانسان يغير حياته كلها
انا فاهم قصدك من الموضوع على فكره
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 6:48 pm

Laughing Laughing ولو انى مش اعرف قصدى منه لكن هنتظاهر انى عرفاه farao ولتكن دى هى دقن الحكمه Laughing

انا عارفه ان الفكره حلوه وعندك حق طبعا يا ريس فى كلامك

لاكن بردوا اكيد فاهم انا ليه مش حابه الموضوع ده ... مش عارفه هو مش محسوس لاكن بالعقل ملموس

او انه عقلانى زياده عن اللزوم وانتوا مش متعودين منى على العقل ده Laughing Laughing Laughing فيبقى كتير اوى عليكوا لو العقل ده نط مره واحده كده

وفعلا هو زى ما يكون برنامج تلفزيونى مش عارفه ليه Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 3:26 am

بجد موضوع حلو ياميرو
والمضمون كمان حلو
انا مع راي قمرايه اننا ممكن نندم علي صداقات او حاجات مكنتش تتستاهل وانا من النوع ده اللي مبيفرطش في حد حتي يثبت فعلا انه ميستاهلش عشان كده يمكن مبندمش ان كان في فرصه وضيعتها بس يمكن ابندم اني اديت كل حبي واهتمامي لحد مكنش يستاهل
وتعرفي ياميرو ان ممكن الواحد يصلح حاجات بنفسه مدام لسه عايش مش يستسلم للندم وبس لو فعلا حسيت انك مقصر تجاه حد او صداقه او غيره فممكن كل حاجه تتصلح بمكالمه بزياره او باعتذار بدون اي محمل للاهانه ويرجع حاجات حلوه في حياته كان هيعيش ندمان عليها بقيه عمره
اما بالنسبه للامتحانت والمذاكره والكليه فده نصيب والواحد مش عارف الخير فين
ومعلش طولت عليكي كتير
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 12:14 pm

I love you I love you I love you I love you I love you

احلى سكره لا تطول براحتك يا جميل انتى كلامك يسعدنى ويا ريت يطول اكتر I love you Wink

انا معاكى اوى فى كلامك ده وتقريبا انتى بتتكلمى بلسانى فعلا Very Happy

نورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررتى اوى والله Very Happy flower
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 12:30 am

flower flower Smile
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 1:44 am

[color=cyan]ه[size=18]وة بالنسبة لتفكيرى للمستقبل وانا فى مرحلة الثانوى انى كنت بتمنى كلية معينة غير اللى ددخلتها واتخرجت منها وفرقت معايا على واحد من عشرة حزنت طبعا واحباط وكل حاجة بس دلوقتى لما كبرت وفهمت اكتر قولت الحمد اللة ومقولتشBUT TOO LATE TO KNOW YOU LOOSE TOO MUCH
ولو اطلعتم على الغيب لاخترتم الواقع ( محدش عارف الخير فين الا ربنا)

اما بالنسبة لحاجة فى الماضى الحاجة دى لو انت اللى اتخليت عنها بمزاجك اكيد مش هترجع تدور عليها تانى وكمان ربنا وهبنا نعمة النسيان يعنى بسهولة ممكن ننسى

"........ وَعَسَى أَن تَكْرَهُواْ شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ[/
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

tooooo late Empty
مُساهمةموضوع: رد: tooooo late   tooooo late Icon_minitimeالخميس أكتوبر 29, 2009 8:21 pm

عندك حق يا جميل Very Happy

tooooo late
صفحة 1 من اصل 1