أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال واجابه

فيمتو شانكوته
فيمتو أبو المتاحيف
bianka
sun set
فيمتو سردينه سابقاسكره
my heart is not available
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

سؤال واجابه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 8:44 pm

ههههههههههه لا بصى يا قمر مش هقولك خدوهم فقرا يغنيكم ربنا

بس هقولك ان الطموح مهم اوى لانه ممكن يكون غنى ومش عارف قيمه الفلوس ولا تيجى ازاى وممكن يفتقر بعدها بردوا Twisted Evil

ويقول انى نحس عليه ولا حاجه Laughing اهم حاجه انه يكون طموح وشاطر ومتفاهم وطبعا الود والاعجاب اكيييييييد لازم يكونوا موجودين

اما بالنوسبه بقى ( على فكره الكلمه دى كافيه عشان تقتنعى بيا ) لللتدخين فهو مش حكايه مرض بس هو نوع من الضعف انا مش اقبله

فى شريك حياتى طبعا وكمان لو فى حاجه حلوه بينا مش هسمح ليه اصلا انه يدخن ويقتلها بالمرض والمشاكل

ويبقى هى كده بقى يانا يا السيجاره هههههههههههههه ولاسف هكون عارفه هو هيختار ايه Wink السيجاره طبعا وساعتها

بقى هيكون فى داهيه فعلا زى ما بتقولى بس بقى بعيييييييييييد عنى Laughing Laughing Laughing شوفتى النداله بقى ههههه على فكره

دى من مبادئ القبيله بتاعتنا كمان Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

ومن اهم السمات الديكتاتوريه طبعا cheers زى الريس ما بيقول دايما وسامحنى بقى يا ريس لو انا كتبتها غلط Laughing

انا رأى العلمى فى القضيه المطروحه من قبل العضو النشط قمر Very Happy ان الريس والكبير بيعدوا لمتحف هيفجر المنتدى باللى فيه

وياخوفى يا عمران لا يكون مخيف فعلا زى ما بشوفه فى كوابيسى Sad Sad
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 10:09 pm

اولا قبل ما اقول اى سؤال عايزة اشكر نونة صحبتى على الموضوع الجميل

اما سؤالى انا بقه هو غريب شويه بس لازم اساله

هل حكايه عمر وسارة مش عجباكو ولا ايه

شكلى كدة يا جماعة مش هكمل الحكاية لان تقريبا مفيش ردود وانا زعلانة اخرحاجة
Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 11:40 pm

ماسي يا ميرو عموما الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه بس ربنا يستر فعلا دي حكايه المتحف دي شكلها هتوديني مصحه الامراض العقليه ربنا يستر سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad
ميرسي يا لفلي يا قمر نورت يا عسل وليه بتقولي كدا دا انا قلتلك دا احلى مسلسل شوفته في رمضان دا حتى المسلسلات السنادي وحشه خالص بس في ناس مبتحبش تقرا يمكن دي المشكله عندهم مسلسل يعني يتفرج عليه لكن يقرا لسه هياخد تاكسي لحد الموضوع ويجيب النضاره ويقعد يقرا سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_twisted يعني مشوار بصراحه سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_twisted واوعي تزعلي يا قمر احسن هروح انتحر دلوقتي حالا سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad انا هزعل بجد لو مش كملتي الحكايه سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 12:00 am

مقتنعه برايك ياميرو جدا في ردك علي الاسئله
ازيك ياعطعوط يامنور
اما بالنوسبه ل لفلي عيب عليك دي قصه عمر وساره من احلي المواضيع في المنتدي واللي بستناها بفارغ الصبر استمري واوعي تتاخري علينا ابدا احنا مستنين نعرف ايه اللي هيحصلهم بجد
بما ان عطعوط مسالتش اسال انا
كل شخص بيحب بجد بيضحي من اجل الحب وبيبقي مستعد يضحي بنفسه
متي تقف امام نفسك وتقول كفايه كده تضحيات؟
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 3:56 am

لما اختار الشخص الغلط واضحى عشانوا
مهو انا لازم افكر الاول انا ضحيت عشان حد يستاهل ولا لأ
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 4:00 am

ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء انسانى عاجل

مش توقفى الموضوع يا لوفلى

مش توقفيه ربنا يخليكى

مش توقفيه عشاااااااااااااااااااااان خاطرى

مش توقفيه عشان خاطر الجماهير العريضه اللى بتابعه

مش توقفيه عشان خاااااااطر مصر .... مصر يا لوفلى اللى هتصاب باحباط لما تتشعلق بالموضوع ومش تكمليه

مصر يا لوفلى مصررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ها Very Happy هتنزلى الحلقه الجايه امتى مش قولنا لبعض I love you ؟؟
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 3:40 am

والله انتي كدا يا ميرو واضح ان لفلي بتعزك اوي دي نزلت الحلقه النهارده انا هغير كدا بس كويس والله اخيرا اميره سالت سؤال سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_cheersبس انتوا هتسيبوني اسال لوحدي كدا انتوا متعرفوش انا بتعب اد ايه عشان اجبلكوا الاسئله الفظيعه دي بصراحه مش لاقيه اسئله هبقى اغش سؤال من المنهج واجي اسالكوا بعدين سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_lol
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 1:46 pm

وانا كماااااااااان يا عطعوطه I love you I love you

بس فين السؤال Laughing Laughing Laughing الله ما تسالى بقى Laughing Laughing Laughing Twisted Evil
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 4:26 pm

ههههههههههههههههه اسأل انا بقى

الناس كتيره ليه ( بفتح الكاف طبعا ) Wink هو النهارده ايه ؟؟ Laughing Laughing Laughing

احم احم لا بجد بقى

ايه اكتر حاجه تخليك مبسوط اوى اوى

ههههههههههه وسيبكم من اجابات التيلفزيون العربى والنبى Laughing
king
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 7:49 pm

ههههههههههههههههه ماشي يا ميرو وبصراحه اكتر حاجه بكون سغيده وقتها وبعدها لما بدعي ربنا وبقف بين ايديه بجد والله واكيد ناس كتير اوي بتحس بنفس الاحساس دا لما تقف بين ايدين ربنا مهما كانت عامله ذنوب بجد ارجوكو جربوا الاحساس دا وابقوا ادعولي دا مش كلام قنوات دينيه ولا عايزه اخنقكوا بس نفسي تجربو الاحساس دا رائع سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_smile
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:04 am

هسال سؤال مهم يا جماعه وعايزه كل الاعضاء يقولو رايهم لو حد قريبك اوي وظلمك اوي واكل حقك وجه بعد كدا بيكلمك عادي هتكلمه دا مع العلم انه بقاله سنين مبيكلمكش ومبيسالش عليك مهما حصلك وعايز العلاقه ترجع زي الاول تفتكر ممكن تكلمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولو هتكلمه هتبقى مسامحه من قلبك ولا هتضحك في وشه وانت مش طايقه او شايل منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اللي مش هيجاوب على السؤال دا هزعل منه سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:23 am

ايه الاسئله الجامده دي ياعطعوط ايوه كده
بصي انا هجاوبك بصراحه لاني اتحطيت في موقف مشابه جدا انا هكلمه بس بحكم القرابه يعني سلام ربنا طبعا
لو حب يتكلم ويسالني عن نفسي هقتصر في الرد جدا (يعني الاجابه علي قد السؤال)ويستناش مني اكتر من كده وكله برده في حدود الذوق والادب
اما لو تطرق بقي للموضوع سبب الخلاف مش هكذب عليكي حسب معزه الشخص وقربه منك لو الموضوع بسيط وعارفه انه ميقصدش ممكن اتعايش واتسامح اما لو الموضوع كان عمد ويقصد يؤذيني فعلا فهو بالفعل خرج من حياتي وهيكون ردي حاضر ونعم لحد ميعدي الموقف وهحاول ميبقاش في مقابله تانيه وذي مالمثل بيقول لايحق عتاب الندل لانك هتكون بتضيع وقتك معاه ومستحيل يتغير بكلامك لانه فعلا اذاك
يمكن يكون ردي عنيف بس هي بتختلف حسب الانسان نفسه وطريقه تعامله مع الموقف
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:32 am

ميرسي يا سكره يا قمر بس فعلا الشخص دا كان قريب مني جدا بس الموقف اللي عمله وحش اوي بقولك ظلمك واكل حقك وقعد 3 سنين ميسالش عليكي اكيد مش هيبقى سهل عليكي تنسي حاجه زي دي مهما كانت معزته ومينفعش كمان انك تردي على قد السؤال ولا تقدري انك متكلميهوش لان دا هيعملك مشاكل مش انتي لوحدك في ناس تانيه هتنضر حاجه صعبه اوي لما تبقي مضطره انك تضحكي في وش حد وانتي مش عايزه تشوفيه اصلا واسفه على الاطاله وعايزه اسمع راي بقيه الاعضاء وايه الراي الجامد دا يا سكره دا على كدا الواحد يخاف منك بقا سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_lol سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_lol سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_lol
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:34 am

بصى يانونة انا هقولك راى بصراحة انا لو قربيى ده كان مزعلنى جامد قوى طبعا مش هكون قادرة اصلا ان انا ابصلة علشان اكلمه
فلو هوه بدء بالكلام لازم الاول اعاتبه على كل الى عمله معايا واشوف رد فعله هيكون ازاى وبعدين يترتب عليه ان كنا هنتكلم مع بعض عادى ولا لاء

معلش بقه طولت فى الكلام بس دا راى فى السؤال ده لان تقريبا حصل معايا نفس الموقف ده

وكل سنة وانتى طيبة يا قمر santa santa
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:42 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
مستحيل قمر عطعوط زيك يقدر او يفكر يزعل حد منه وميسالش عليه ابدا ( انت عسل)
انا معاكي فعلا انك مش بتبقي عايزه تشوفيه او تعرفيه بعد الموقف ده بس المجتمع بيفرض عليكي انك تتعاملي بطريقه معينه تبقي حافظتي فيها علي شكلك وكرامتك وذوقك وتعاملك مع الموقف حتي لو الناس عارفاه وعارفه الموقف بتبقي اصعب انك تتحملي المواقف وتواجهيه وتكسبي احترام نفسك واحترام الناس لا غلطتي فيه ولا جيتي علي نفسك
وكفايه عليا كده انا عارفه اني رغايه كتير بس لما بيبقي الموقف حصل معاكي بتاخدك الحماسه شويه
منتظره معاكي اراء الاعضاء كلهم
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:44 am

Very Happy ايه الاسئله الجامده دى يا معلم Very Happy

بصى هو حصل بردوا معايا للاسف بس انا عشان الحد ده كان طيب وكويس معايا وقريب منى اوى كل ده طبعا خلانى اسامح علطول ونرجع زى الاول cheers

والحمد لله دلوقتى قشطه Very Happy
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:45 am

I love you انا معاكى يا سوسو الجميل ده مش ممكن يزعل حد I love you

ولا انتى يا يا احلى سكره ممكن تزعلى حد Very Happy I love you
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:50 am

Embarassed Embarassed Embarassed Very Happy Very Happy
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 4:03 am

ميرسي يا لفلي بس انتي قصدي انا مقدرش اعاتبه لانه اكبر مني بكتير اوي وبعدين عصبي جدا ومش هيقبل مني اني اقوله انت غلطت لانه مش مقتنع اصلا انه غلط
ميرسي يا سكره يا قمر والله انتي اللي عسل وانا معاكي في كل اللي قلتيه
ميرسي يا ميرو يا حبيبتي بس يمكن الموقف اللي حصل معاكي يا ميرو غير الموقف اللي حصل معايا احيانا بيحصل حاجه تبينلك ان اللي قدامك بايعك ويبقى قاسي جدا عليكي لحد ما بيخليكي مش فاكراله اي حاجه حلوه لان اللي عمله بوظ كل حاجه حلوه عملها معاكي فاهمه قصدي انا اصلا من طبيعتي اني بسامح وبنسى بسرعه جدا وبرجه احسن من الاول بس الموقف دا مكانش ممكن اسامح فيه سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 2:15 pm

انا عارفه والله يا قمر وده حصل معايا وكانت قطيعه سنه كامله بس بجد لازم من اللى فات بردوا تحددى الحد ده يستاهل ولا لأ انك تسامحى Smile
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 1:11 am

الا انا شايفه ان في ناس معينه هيا اللي بترد على الموضوع هيا الفكره مش عجباكوا ولا ايه يا جماعه سؤال ارجو الاجابه عليه على فكره السؤال اللي سالته قبل كدا مش خاص بالبنات بس عادي دا موضوع عام احنا عايزين نعرف راي الشباب بردو ولا ايه يا بنات انا زعلت بجد سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_sad سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_cry سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_cry مليش دعوه انا عايزه2 مصاصه و10 توفي سؤال واجابه - صفحة 2 Kopfschuettel
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 1:44 am

ههههههههههههههه محلس محلس Very Happy

حاضر عونينا والله يا محممممممممممممماد هات للجميل Wink مصاص وتوفى كتير و... Wink كنز كمان يا ستى
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 1:49 am

هههههههههههههههههههه والله انتي عسل يا اميره متشكره يا ماما ربنا يخليكي لينا سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_biggrin
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 3:40 am

العفو يا بنتى على ايه queen Very Happy Very Happy
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: سؤال واجابه   سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 9:14 pm

هل حاسين ان العيد دا زي كل سنه ولا احلى ولا اوحش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سؤال واجابه - صفحة 2 Icon_rolleyes

سؤال واجابه
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال خاص للشبااااااااااااب
» [b]سؤال هام[/b]
» سؤال بصرااااحه
» سؤال لك يا زوجه المستقبل؟؟؟
» سؤال لكل من يعرف معنى الحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟