أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

خطاب اوباما

فيمتو الرئيس المعظم
فيمتو أبو المتاحيف
H & SAM
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 3:05 pm

اولا وقبل كل شىء اللى ماشفش خطاب اوباما فى جامعه القاهره يشوفوا الاول

______

الموضوع بقى : ايه رأيكوا فى الخطاب ده
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 3:11 pm

انا معاه فى كل حرف قاله

خطاب اوباما 868879478
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 5:07 pm

بالفعل كان خطاب كويس جداااااا

انا شفته

بس كان نفسى اسئله هو الخطاب ده منقول للامانه

لانه خطاب جامد فعلالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 04, 2009 8:08 pm

Good Topic Barney

انا مشفتش الخطاب كله .....هانزله الاول عشان اقدر اقول رأيى

Idea
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالجمعة يونيو 05, 2009 1:49 am

ده الخطاب YouTube

part 1

https://www.youtube.com/watch?v=zhwVZAhURWA

part 2

https://www.youtube.com/watch?v=45cI8_0t_xg

part 3

https://www.youtube.com/watch?v=YfHQMLcGOn0

part 4

https://www.youtube.com/watch?v=fMz4tgHwtXg

part 5

https://www.youtube.com/watch?v=XiFM8N8KDTA

part 6

مش لاقيه اتصرفوا

يا عم كلبيليل انا عارف انه جامد انا عايزك تقول رأيك متقوليش مشكور هو حاطت موضوع مرة واحد حلاق اشترى بطيخه لقاها قرعه قالها حتى انتى بتحلقى عند حد تانى

ده موضوع عن خطاب هيغير حياتنا

رئيس اكبر دوله فى العالم بيتكلم كويس عن المسلمين

ده احنا كنا بنفرح لما سيدو كيتا بتاع برشلونه بيسجد على الرض فى الكامب نو

احمد المسلمانى بتاع الطبعه الاولى قال : خطاب اوباما اكبر حمله اعلانيه عن الاسلام فى التاريخ . ده احنا لو عايزين نقول شويه كلام احنا اللى قايلينه عن الاسلام فى اى مجله امريكيه هندفع للمجله دى مش اقل من 2 مليون دولار عشان يوافقوا . فما بالك رئيس امريكا هو اللى بيتكلم عن المسسلمين كويس بنفسه .

ده ده جانب واحد من جوانب كتير فى الخطاب

يعنى انا كده لسه متكلمتش عن حاجات كتير فى الخطاب

_________

وانت جاى تقوللى يا كليبيليل عايز تسأله منقول للامانه

يا ريت بما انك شوفت الخطاب تفيدنا برد ايها العضو الكريم. شكرا
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالجمعة يونيو 05, 2009 2:11 am

خطاب اوباما 179275644
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالجمعة يونيو 05, 2009 2:30 am

انا عجبنى لما اتكلم على الحجاب وعلى حريه المراه
veta
عضو ممتاز
عضو ممتاز
veta

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالسبت يونيو 06, 2009 12:54 pm

انا رايى ان اوباما اتكلم فى كذا حاجة ( فلسطين والعراق " الحرية " الديمقراطية ) وحاجات تانية كتير

احنا مش محتاجين حد يتكلم وبس احنا محتاجين فعل

الكلام كويس اوى كفاية بس احترامة للمسلمين واستشهادة بكذا اية من القران الكريم

نحترم اوباما اكتر لما الكلام يكون معاة فعل

انا كل خوفى يكون حد مقرية الكلام اللى قالة عشان يكسب الشعب المصرى وبس

احنا فى انتظار تطبيق كلامة
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالسبت يونيو 06, 2009 4:30 pm

طبعا كلامك صح و عاقل جدا يا فيتا بس احنا كمصريين مسلميين مكناش محتاجين اكتر من الكلام عشان صورتنا تتحسن شوية

كدة اتحسنت خالص ، كلامه ده زود من قيمه المسلم فى العالم واحترام العالم ليه ، بعد كدة المسلمين هيتفتشوا بطريقة مختلفه خالص فى المطارات

يمكن العراق فعلا محتاجه فعل ، بس الطريقة اللى كان بيتكلم بيها قوية جدا ده يعتبر اعتذر عن اللى عمله جورج بوش

عمره ما هيغير رأيه واكيد هيعمل اللى قال عليه لان الكلام ده محسوب عليه لانه لو معملش كده هيفقد الثقه فى كلامه وتصريحاته

وأصل رئيس امريكا مش زى مرتضى منصور Smile يعنى خطاباته قرارات

انا الصرحه مصدقه وعندى ثقه كبيرة جدا فيه ومش عايز منه اكتر من كده((((((( وعاجبنى تعامله مع افغانستان))))))).

وعلى فكرة اوباما شكله كده ناوى على نوبل للسلام ...... و هبقى افكركوا.
____________________________________________________________________________________________

شكرا على ردك الرائع يا فيتا بجد الموضوع زاد .................. ومستنى الباقى يزود الموضوع باستثناء اندى

____________________________________________________________________________________________

اندى بقى انا هموت واعرف رأيه ومستنى رده بفارغ البيبسى Laughing Laughing Laughing

bounce bounce bounce bounce bounce

خطاب اوباما 354525523

خطاب اوباما 481417031
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالأحد يونيو 07, 2009 2:24 am

انا رايى ان اوباما اتكلم فى كذا حاجة ( فلسطين والعراق " الحرية " الديمقراطية ) وحاجات تانية كتير

احنا مش محتاجين حد يتكلم وبس احنا محتاجين فعل

الكلام كويس اوى كفاية بس احترامة للمسلمين واستشهادة بكذا اية من القران الكريم

نحترم اوباما اكتر لما الكلام يكون معاة فعل

انا كل خوفى يكون حد مقرية الكلام اللى قالة عشان يكسب الشعب المصرى وبس

veta...opinion

احنا كمصريين مسلميين مكناش محتاجين اكتر من الكلام عشان صورتنا تتحسن شوية

كدة اتحسنت خالص ، كلامه ده زود من قيمه المسلم فى العالم واحترام العالم ليه ، بعد كدة المسلمين هيتفتشوا بطريقة مختلفه خالص فى المطارات

يمكن العراق فعلا محتاجه فعل ، بس الطريقة اللى كان بيتكلم بيها قوية جدا ده يعتبر اعتذر عن اللى عمله جورج بوش

عمره ما هيغير رأيه واكيد هيعمل اللى قال عليه لان الكلام ده محسوب عليه لانه لو معملش كده هيفقد الثقه فى كلامه وتصريحاته

وأصل رئيس امريكا مش زى مرتضى منصور Smile يعنى خطاباته قرارات

انا الصرحه مصدقه وعندى ثقه كبيرة جدا فيه ومش عايز منه اكتر من كده((((((( وعاجبنى تعامله مع افغانستان))))))).

وعلى فكرة اوباما شكله كده ناوى على نوبل للسلام ...... و هبقى افكركوا.

Barney...opinioin

حلو الاختلاف ده على اوى فكره فى الكلام عن الموضوع ده بالذات

فيتا هنا بصت للحاجه الوحشه للموضوع

وبارنى بص للحاجه الحلوه

والاتنين ممكن يكونوا صح...هوا رد فيتا فيه تفكير شويه بس يعنى واقعى ..بس هوا مش واقعى هوا روتينى

بس برده لازم نبقا شايفين الحاجه الوحشه عشان نبقى عاملين حسابنا أو واخدين حذرنا يعنى ...لان مفيش امان فى السياسه

ياريت نحاول مانشوفش بقا الناحيه دى دلوقتى (يعنى ولو فى أولها كده حتى)..ونتكلم فى اللى كل واحد متمنيه لاوباما

دا لو تخيلت انك فى فيلم اجنبى مثلا....لان ده اللى حسيته وقت الخطاب...من اوباما بس طبعا

هاتعرف ان ده واقعيا هوا رئيس العالم...هيا ممكن تكون للاسف وممكن برده تكون حاجه حلوه
لو حكومتها زى الفئه الحلوه اللى فشعبها

انا حاسس بقا ان المره دى اللى بيحمكها واحد من الناس دى...من اللى هما ابطال الافلام

مثال المطار يجماعه بارنى مش قصده...ان ده اللى مستنيه يعنى ...هوا بس قال المثال اللى جه على باله ساعتها

شوف يبنى حاجه تانيه اتكلم فيها...انا بتكلم بجد

وبالنسبه لرأى بقا يا معلم اللى انتى مستنيه بفارغ البيسبى دى ....ومش هاسامحك على فارغ البيسى دى Very Happy بس عادى

انا كنت بفطر ساعتها وكانت ليله امتحان تقريبا حاجه زى كده

وزى ماقلت فوق حسيت انه فيلم اجنبى

فقلت اشطه اضبطله الجو كويس واشوفه عندك بقا
Surprised Very Happy cheers

النهارده بقا بعد امتحانك ...واقول رأى بعدها بقا

أشطه ولا ايه؟
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالأحد يونيو 07, 2009 2:30 am

هايساعد على تفكير الفيلم الاجنيى ده على فكره الصور اللى فى الموضوع دى
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالإثنين يونيو 08, 2009 9:50 pm

قشطة عليك

و هوريك كمان رد عمرو اديب ابن ال تيييييييييييييييييييييييييييت ( الزرار معلق باين ولا ايه ).

ولو معانا فلوس هنجيب بيبسى وشيبسى وشيكولاته

انا اقصد بيبسى من اللى بيتشرب

قصدى بيبسى من اللى بيتشرب وبنتقرع بعد مانشربه .

مرسى ابن المعلم الزناتى اتهزم يا رجاله ... ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

على مين ؟؟؟؟ Question Question Question

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو أبو المتاحيف

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 09, 2009 12:08 am

بجد صوره اوباما عند الهرم دى جامده جدا يا بارنى
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 09, 2009 11:54 am

كان بودى اتفائل بصراحه بعد ما سمعت الخطاب ده بس للاسف شيفاه مجرد كلالالالالالالالالالالالالالالام وبس

لو كان اوباما مختلف عن اللى قبله وانا مش اعتقد مش كان ارسل بتاع 7000 جندى لافغانستان ولا ايه يا شباب

انا رائى بصراحه انهم كلهم واحد للاسف فقط طريقه الخداع بتختلف من واحد للتانى ويقينى ان الايام هثبت رائى ده ( يا رب لأ)

احم احم مش تندم انك طلبت رائى يا بارنى هو متشائم شويه

بس العلامات واضحه على كل حال ده سرطااااان نخاع ............. قصدى معلش الجلاله خدتنى دكتوره بقى اعمل ايه Laughing Laughing Laughing

للاسف

شكرا يا ريس على الموضوع الجامد ده ( والله مهم مش بكش يعنى )
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 09, 2009 12:28 pm

هضطر اتكا (( واسمحولى اقولكوا (اتكا) كدة فى وسط الكلام )) على حرف الالف كتير

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكوا ده رئيس امريكا

عايزينوا ييجى يشتم فى امريكا واسرائيل

قبل كده كانوا بيظبطوا اسرائيل و بيشنيرونا ( فعل مستوحى من شنيور والشنيور هو الاله الكهربائيه المستخدمه فى الخرم ) .

اوباما عايز يظبط الكل عشان كلنا نحب امريكا ايه المشكله

بالنسبه بقى لموضوع افغانستان ------------- ركز معايا يا اندى انت من اكتر الناس اللى عارفين الشعب الامريكى وعارف انهم طيبين ومسالمين

الناس دى اضربلها برجين ومات 3000 امريكى فى الحادثه دى

يعنى تخيل ليلى كانت فى البرج ده يوميها وتخيل رد فعل مارشال فى الناس اللى ضربوا البرج

ومش عايزينهم يحموا نفسهم

وانا لو مكان رئيس امريكا هعمل نفس اللى عمله فى افغانستان

ولو مكانه مش هعرف اعملنا اكتر من اللى اوباما عمله

بجد زعلتينى يا اميرة بس شكرا انك قولتى رأيك

وخايف جدا من ردك يا اندى

انت الامل الوحيد اللى باقيلى

انا بحاول أ أثر ( تأثير ) عليك بالمثال بتاع مارشال وليلى
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالأربعاء يونيو 10, 2009 7:10 am

بص يا معلم بقى انا اول مره بجد هتكلم جد جدا جدا ومن غير هزار لان بصراحه ده رائ فعلا وعن اقتناع كمان

هى المشكله مش فرد مش بوش ولا اوباما المشكله سياسه دوله ودى مش هتتغير بين يوم وليله لمجرد ان بوش مشى ده عايزه شئ اشبه بالثوره وتبدأ من الشعب الامريكى نفسه

اه الشعب الامريكى طيب لا كن الحكام مش كده بالتاكيد ووالا مش كانوا رموا ولادهم ( الجنود اكييييييد) فى العراق وافغانستان واللى يموت فيهم مش ليه ديه هى حرب اثبات قوه وسيطره

ودى حاجه هم مش محتاجنها اصلا ( بحس زى ما يكونوا معلش يعنى فتوات بس بزى رسمى والاتاوه الللى بيدفها الشعب الغلباااااااااااان هى القهر والذل والخراب والموت والدمار)

يعنى زى ما قلت سياسه دوله مش فرد فاواباما بقى ولا عفريت هينفذها بردوا بس طريقه الخداااااااااااااااااااااااااااااااع ( للتوكيد يا ربنى Laughing ) بتختلف من واحد للتانى

والايام بيننا Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil وهتثبت اللى بقوله ده ولو مش اثبتته هحول من بيطرى لللمعهد الزراعى الصناعى بقليوب اوك يا معلم Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالأربعاء يونيو 10, 2009 1:10 pm

فيه حاجة اسمها اسلاموفوبيا موجوده فى العالم كله مش فى امريكا بس وتعنى الرعب الغير مسبب من المسلمين واللى قلت بنسبه كبيرة جدا جدا بعد خطاب الزعيم اوباما.

افتكر دى حاجة حلوة لازم نذكرها ونفرح بيها حتى لو مش مطمنين من اللى هيحصل بعد كده

احنا بقى عندنا امريكافوبيا بس مش خوف , احنا عندنا كره غير مسبب لامريكا , والزعيم اوباما بصراحته العبقرية اتكلم عن الكلام ده .

وبعدين هو ليه عندنا لما بنيجى نحارب بتبقى جنودنا البواسل ولادنا احفاد الفراعنه فلزات اكبادنا , و هما لما بيجوا يحاربوا بيقبوا وحشيين وعدائيين

واحد يقولى احنا بندافع عن ارضنا وهما بيعتدوا على غيرهم

اقوله هما بيحاربوا افغانستان عشان يحموا نفسهم من اللى افانستان عملتوا فيهم قبل كده . يعنى برضه بيحموا نفسهم زيينا بالظبط

بالنسبه للعراق مش هتكلم فيها بعد ما اتكلم الزعيم الكبير اوى اوباما , الراجل اعتذر وقال هنطلع من العراق وهنحاول نخليها تنهض مرة تانية عايزين ايه بس , لما يبقى مينفزش الكلام ده نبقى نهيص بقى ساعتها.

وثورة الشعب الامريكى دى عمرها ما تحصل , بقولك ناس مفكرانا جزارين ماشين بالسواطير فى الشارع ( انتوا مبتشوفوش افلام امريكى )

اعايزينهم يعملولنا ثورة باماارة ايه ............ ده كويس ان رئيسهم من اصل مسلم وزنجى وعاش فى بلد اسلامية ولف وشاف وعايز يبين الصورة للجميع

لازم نساعده على كده . صدقونى اوباما عايز يوضح الصورة بين الطرفين ويقربهم من بعض

ياريت نتعامل بشكل طبيعى مع الخطاب ومع كلام اوباما وما نعملش زى عمرو اديب المرعوب ليضحك عيه

ومنخافش ليطلع اوباما وحش , المفروض ان الراجل لحد دلوقتى مثالى , على ممكن يطلع زى كلينتون

ولا كلينتون مكنش كويس هو روخر

ونا على فكره حاطت موضوع الخطاب مش عشان الحروب والحدود والاتاوة والذل والدمار الدم والدموع

انا كنت عايز اقول ان اوباما عايز ينشر السلام

ياريت تتفرجوا على الخطاب كذا مرة

انا كونت افكارى وكلامى من فرجة 20 مرة على الخطاب وكل مرة بفهم اكتر

____________________________________________________________________________________

Obama :'Islam is a part of America' ............................................IIII

لسه فى كلام كتير فى الموضوع

_____________________________________________________________________________________

ابرز حاجه فى موضوع خطاب اوباما كلمة

>

>

>

(((((((((((((( روخر ))))))))))))))))) Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

جامده جدا
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالأربعاء يونيو 10, 2009 4:46 pm

امممممممممممممممم اوك لكل رأيه يا معلم بارنى

بس مش فينا من زعل بقى ............................الاختلاف فى الراى لايفسد للنت قضيه ولا ايه ؟؟؟؟؟؟ Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing
RAUL
عضو ممتاز
عضو ممتاز
RAUL

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 11, 2009 3:35 am

اولا الراجل ده سياسي 10\10 بس للأسف يا بارني
الخطاب كان مجرد كلمتين حلوين قالهم عشان يحسن صورة امريكا في العالم الاسلامي ويقرب من وجهات النظر.
خطاب على الطريقه الامريكيه اللي تخلي الجمهور يتفاعل معاك ويتقبل من وجهة نظرك
صحيح الراجل قال فيه كلمتين حلوين على موضوع فرنسا لما منعوا ارتداء الحجاب في المصالح الحكوميه
وموضوع الرسومات المسيئه للرسول (صلى الله عليه وسلم) وده شيء جميل منه
بس في الاخر ده كلام ومش مستفيدين منه كتير
وكل الكلام ده من استشهاد بأيات قرأن والسلام عليكم عشان عارف ان المصريين عاطفيين وبيحبو اللي يسمعهم كلام حلو.
نيجي بقى للكلام المهم
العراق وأفغانستان وفلسطين
مشكلة العراق قال انها في طريقها للحل وانها مش هتكون مستعمره لأمريكا تاخد منها الموارد وده كويس وناقص التنفيذ
مشكلة أفغانستان من طريقة كلامه هتاخد وقت كبير وبالذات في القضيه دي حاول يضمنا لصفه ومتهيألي نجح نسبيا.
اتكلم عن ال3000 اللي ماتو في 11 سبتمبر ومتكلمش عن عدد الافغانيين اللي ماتو بسب الحرب دي وكام منهم بريء وكام من القاعده
وهل بعد الدمار اللي عملوه في افغانستان الحرب جت بأههدافها (القضاء على بن لادن والقاعده) ولا كانت فرض نفوذ
أما بقى عن فلسطين فهو وضح لنا قد ايه سيطرة الاسرائليين على امريكا
بدأ كلامه بالعلاقات الوثيقه جدا جدا جدا والي مفيش حد يقدر ينكرها اللي بتربط امريكا بأسرائيل
كأنه بيقول اللي هيقرب للناس دي هناكله (بس نسى يقول العلاقات دي تبقى ايه)
وقد ايه اليهود عانوا من الظلم والاستعباد من بلاد أوروبا( احنا قلبنا حنين ومش بندوس لحد على طرف)
ومتكلمش كلمه في حقهم الا ( ياريت بلاش مستوطنات )
وطبعا موضوع فلسطين ده حله عمره ما هيكون بتدخل امريكي
من الأخر كده االفايده الوحيده اللي طلعنا بيها من الخطاب هي خروج الجيش الامريكي من العراق .بس ياريت تتنفذ
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 11, 2009 8:27 pm

حمد لله على السلامه يا راؤول و مبروك على كريستيانو pirat

بالنسبه لموضوع الخطاب

انا طلعلى عضلات فى صوابعى من كتر الكلام فى الموضوع ده Mad

ومش هقول كلمه فى الموضوع تانى الا اما اندى يقول رأيه

عشان لو طلع رأيه ( لامؤخذه فى الكلمه ) سلبى زى رأيكوا كده مش هتكلم فى الموضوع ده تانى

ده رأيى, محدش يزعل, احنا متفقين بقى --------> الاختلاف فى الراى لايفسد للنت قضيه ولا ايه ؟؟؟؟؟؟

طبعا دى كوبى من رد اميرة
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 11, 2009 8:30 pm

على فكرة رأيكوا سلبى اوى

Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
Roony
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Roony

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالجمعة يونيو 19, 2009 12:25 am

بجد ده ردي علي الموضوع
وكل واحد له وجهه نظره
بس مستنيه اعرف وجهه نظركوا انتوا كمان في الفيديو ده

https://www.youtube.com/watch?v=Bx5D8IcgRt0
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2009 11:53 pm

.
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2009 11:55 pm

انا شفت الجزء الاول بس وهاشوف واحد كل يوم كده ولو حد عاوز يتكلم فيه يتفضل يشاركنا

اما بعد:

انا شايف ان الراجل اتكلم فى اصل المشكله وقال الكلام اللى احنا بنقوله لبعض عند الحلاقين ونفسنا انه يحصل

انا شايف انه بيقول المشكله وبعدها يقول الحل ازاى

ولو الحل صعب ...بيقول ان ده طبيعى انه يبقى صعب فى الاول

يعنى بيتكلم من الاخر على ردود الفعل اللى الكل عملها...لانه واضح انه دارس نفسيه العرب كويس جدا

ومدام اتكلم عن الاحترام ...وقال كلام من القران زى اتقو الله وقولوا قولا سديدا

يبقى ممكن يكون بيتكلم فى الحكم الادمى للبلاد..لان اللى بيتكلم فيه ده اساس الادميه.

مش شرط انه بيتضحك على العالم كله..لانه من الاخر معندوش وقت ..دا راجل مختارينه وها اسود عشان يصلح اللى عمله بوش

يعنى
بيتهيألى شعب امريكا نفسه فاهم انه هوا اللى خربها ..لان هوا اللى اختار
الزعيم اللى عصب العرب وخلاهم زى مابيقولو يهدوا البرجين

لو اتعبرنا ان فى نبوءه مثلا حصلت الايام دى من شيخ مثلا كبير اوى

وقال مثلا انه اوباما هايصلح مثلا يعنى

طبعا ده مثلا يعنى

هانشوف كلامه ده من وجهه نظر زى مانا شايفه دلوقتى

انها ممكن تبقى بجد

..................................

بس المشكله انى تقريبا سمعت زغاريت ...هوا دا فعلا ولا ايه

هازعل اوى بجد لو حد قال اه

RAUL
عضو ممتاز
عضو ممتاز
RAUL

خطاب اوباما Empty
مُساهمةموضوع: رد: خطاب اوباما   خطاب اوباما Icon_minitimeالجمعة يونيو 26, 2009 3:05 pm

scratch
أنجليزي ده يا أندي

خطاب اوباما
صفحة 1 من اصل 1