أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا

H & SAM
RAUL
فيمتو أبو المتاحيف
veta
Dr_NOOS
اوشا
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
lover2009
عضو ممتاز
عضو ممتاز
lover2009

تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 12:30 am

بحب الاهلي جدا عم البلد كلها
وغصب عن الدنيا كلها
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 3:40 pm

HADY كتب:
من سماتى الا اعطى اسفى الا لمن يستحق وانت لا

أولا انا بشكر الادمن على حذف الكلام الخارج لانه بجد ماينفعش كده..
اما بالنسبه لعم هادى فعاوز اوجهله شويه كلام ياريت يفهمه.
اعقل كده ولم نفسك بدل مانقل ادبنا عليك..لما تتكلم اتكلم زى الرجاله واعتبر نفسك واقف وشك فوشه..سيبك انت من موضوع ان محدش عارفك وسماتى والليله دى ...انت مش عارف انت بتكلم مين عشان تقول لا يستحق ..انا بشكر اى حد حاول يهدى الموضوع...بس بيتهيألى لما يبقى فيه قله ادب على واحد يعتبر من اكبر الناس الموجوده على المنتدى ..يبقى يا اما يترد عليه يأما يتحذف المشاركات دى ..وبرده يترد عليه بس ميكونش قدام الناس كده ..ولو عاوز تمشيها رد علنى كده بأعتبار ان محدش يعرفك وحوار المنيا والليله دى برده...فبيتهيألى خليها ايميل ومحدش يدخل مابينكم ...راجل لراجل ولو صعبه عليك الحكايه دى ممكن نعلمهالك....وردى ده على الكلام اللى انا شفته فى باقى المواضيع وبنفس الاسلوب......

واوشا باشا......................
بتتكلم عليها فى موضوعى انا انا اسف كل الاسف جدا انى فكرت ان ممكن نتناقش باسلوب فية حضارة اكتر من كدة انا جالى زهول .شكرا على الكلام دة ........

على رأيك والله ...بس الفرق انه مش حوار اسلوب حضارى ..بس الفكره ان اللى عاوز يرضى نقص عنده بانه يتخفى ورا اسم محدش يعرفه ويقول اللى ميقدرش يقوله قدام حد.ميجيش يقوله قدام كل الناس وفى منتدى محترم والمفروض انه جاى ضيف على منتدى كل اللى فيه اخوات فى كليه واحده ,,,فيقعد بأحترامه يشرف..انما يقل ادبه وبعدين يسحب ناعم واسلوب العيال الصغيره ده ..مايبقاش مع الاكبر منه. ولا يبقا هنا.
وبشكرك مره تانيه يا اوشا انك حاولت تهدى الموضوع ..بس ده واحد لحد دلوقتى ماأتاسفش على غلطه فى الاكبر منه..

وبالنسبه لبارنى....انت جاااااااااااااااااااااامد يبنى...ايه الرد ده..
YOU ARE THE MAN
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 4:38 pm

عموما انا معتبرك اخويا الكبير يا عم اندى

ثانيا انا مش قليت ادبييييييييي عليه بالعكس انا كنت معجب بشخصيته فى المنتدى لحد ما حصل اللى حصل وفهمت الموضوع ماشى ازاى

وبعدين الحمد لله لا يرفق معايا كبير ولا صغير لانى مش صغير

عموما تسلم يا زوق ع كلامك الجميل ده واضح انكو بتحترموا الضيوف اوى

تسلم ايديكوا يارجالة ع الترحيب ده وانا قلت هناك ان انا كل يوم اخش اشوف العضوية اتحذفت ولا لا مش فرحان بمنتدى اولا مجانى ثانيا عليه100 عضو يعنى مش امله انا الحمد لله ماسك حاجات كبيرة فى منتديات اكبر

المهم شكرا لحسن الاسلوب والطريقه دى يا عم اندى وحقكوا على كلكو ان كنت غلطت فى حد منكو ومش عارف انا بالظبط كنت انا اللى اقصد ولا عشان اعمل خيرا فى ناس هنا فى المنتدى تعرف فعلا سبب المشكلة اللى حصلت وان يا اما قلت على المنتدى ده منتدى محترم والناس اللى فيه محترمين بس انا اتاكدت هو نظامه ايه فعلا

ويا ريت الباقى يكون فهم نظام المنتدى ده ايه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 4:58 pm

اندي باشا

خلاصة الكلام واللي عايز اوجه ليك ان ات ع النت

بمعنى اصح محدش عارف حد مش بعيد انت تطلع بنت في الاخر

كلامك ده تقوله لواحد انت ولي امره لا يبقى ابنك ولا اخوك ولا اي واحد تاني

يعني في بلدكو الدكر اللي عامل فيها قرن بيقابل وش في وش ع النت ولا في اي حته تانيه

مش الكلام الفاضي ده

ويا ريت تعقل وتعرف انت انت على منتدى والا مجاني يعني لعب عيال وثانيا في قمة التفاهة الولاد عايزة تظبط والبنات عايزة تتظبط

يعني ارحمنا ومتعملش فيها قرن دكر خد ارقامنا انا وهادي ولا هات رقمك وقابل دكر لدكر وبطل حوار ادمن ومش ادمن واعقل يا بيه مش هشغل بعض واحد يقول انا اخو الادمين والتاني خطيبها ده عن المأذون مش في المنتدى

والزتونة لو راجل ولو فعلا قد كلامكو تتحذف عضوتي انا وهادي والحمد لله لينا منتدانا اللي مكملش شهرين وعداكم مواضيع وليها قيمة وكلام رجالة

واعتقد ده هيكون احسن حل لو انت دكر وعامل فيها دكر بجد

انا لاهقول ماتريكس ولا هقول نليه

انا مصطفى محمد فاروق محمد محمد

ولو عايز رقم بطاقتي موجود وصورتي موجوده عندك يعني راجل بيتكلم معاك مش مغير اسمي وحاطط صورة تانية

اعقل كلامك واعرف انك بتكلم ناس عرك ما تعرف توصلها

واراجل مش بسنه الراجل بدماغة واحترامه للغير ولما انا ادخل مكان الاقيه كده لازم اعمل زيهم

سلااااااااااااااااام

شكرا على التقدير والاحترام
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 5:10 pm

انت قلت اللى فيها يا عم درش

احنا مش عيال والله ولا انت شفتنى ولا جربت ونصيحه متجربش تقعد معانا هتعرف ان مفيش كبير اسمو اندى اندى ده اسم كلب

والدليل ان عضويتك اتمحست من عندنا لو جدع امحسنا يا ريت والله نفسي نفسي فاهم

اتكلم ع قدك وبجد انا اتعلمت حاجة واحدة فى دنيتى ان الراجل اللى يقف مش اللى يتخفى اوك
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 4:43 pm

والله هوا واضح انى وقعت فى وسط شويه عيال ...وسيد قشطه اللى دخل فى الليله ده كمان هابعتلك رقم موبيالى ومستنى تليفونك.... ....بس الدكر بتاعنا كاتب ان عنده 18 سنه ياترى عملت بطاقه يا بيضه ولا ايه..
انا بقا هاعرفكوا ازاى تتكلموا بالاحترام اللى هادى سمى اندى بكلب..(هادى بيطرى المنيا ...هاتتحاسب على الكلمه دى)
ولما حته عيل صغير يغير كلامه بعد نص ساعه عشان بقين واحد داخل يتطنطط بيهم......
انا عاوز بس الباشا يكتبلى اسمه كامل كده زي سعادتك.
وكويس اوى يا درش انك كتبت اسمك كامل ومش محتاج رقم بطاقه سيب الباقى عليا انا يباشا...وهاشوف انتوا ناس عمرى هاعرف اوصلكم زى ماالباشا قال ولا لا...

اسمع منك له..من الاخر كده اللى هايرد على كلامى ده هنا يبقى من الاخر بق على فاضى وغاوى سياح وانا مش قاعد فاضى لشويه عيال على النت...رقم موبايلى هابعته للراجل بتاعك يا هادى يبتاع المنيا ....
خلص الكلام على كده...واى حشو تانى ملوش لازمه..
H & SAM
عضو ممتاز
عضو ممتاز
H & SAM

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 4:44 pm

معلش يا جماعه انا قلت ان انا مش هدخل تانى بس المهذله اللى حصلت دى استفذتنى

انت يا vetmatrix اولا اللى انت مش فاهمه دى فكرة المنتديات انك متقولش اسمك

يعنى اى حد بيحط صورة تشبه شخصيته

وتسيب شخصيتك هى اللى تتكلم وانت بتحط صورة ليك احنا مش بنطلع بطاقة

فى كل المنتديات الكبيرة المحترمة اللى انت ببتكلم عليها محدش بيحط صورته ولا بيكتب اسمه ولا ايه يا مهم اوى فى واحد من المنتديات الكبيرة دى

يبقى ازاى بتلوم اندى انه مش كاتب اسمه ولا حاطط صورته

وبعدين كل الكلام اللى كنت عامل نفسك عايز تفهمه لاندى هو كان قايله لهادى يعنى انت مجبتش جديد

وبعدين الموضوع كان فى الاول اختلاف فى وجهات النظر وحتى الخلاف اللى حصل بينى وبين اوشا كان فى حدود الادب ومحصلش حاجة وانا طلعت ومقلتش ادبى

يا هادى انت قبل ما الكابتن اللى رد بعدك كنت بتقول : انت اخويا الكبير يا اندى وكنت بتتكلم باحترام (طبعا هو اتضح بعد كدة انه مش احترام ولا حاجة )

وبهد ما الكابتن اللى حاطط صورته رد دخلت اتكلمت بقلب طبعا انت ببتحامى فى الصورة وقليت ادبك لو انت راجل عايزك تقول انت ليه كنت بتتكلم كويس وبعدين قليت ادبك ( طبعا يا جماعة انا مغلتش كلكوا طبعا شايفين انه قل ادبه ولا ايه )

اكيد الاجابة عشان صورة الكابتن ( يا راجل) اللى هو مفكر انها بتخوف بس دى مليانه براءه وطفوله

بزمتكوا البراءة والطيبة والطفوله مش بينطوا من الصورة

تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 534122781

انا حاسس ان الموضوع ناقص حاجة اه اه

تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 263915857
clever
عضو ممتاز
عضو ممتاز
clever

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:05 pm

هههههههههههههههه جامد ردك بصراحة ياbarney 

تسلم ايدك يا مان Very Happy
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:11 pm

شوفو انا مش هلت واعجن كتير ومش هرد على واحد

اولا الخلقة خلقة ربنا دي حاجة الحاجة التانية ان لو فيه ادمن مواظب ع المواضيع مكنش حصل ده كله ولو فيه رجالة في المنتدى كانت اتحذفت العضويات

والراجل اللي يسد مش اللي يقول انا كبير 18 ولا 16 المهم انه خلاك تيجي تعمل فيها فرفور وتعرف تتنطط

مش هتكلم كتير

vetmatrix@yahoo.com

0191638952

ومش هتكلم كتير اللي عايز يتكلم كلام رجالة يتصل عليا راجل لراجل

واللي عايز يوصل لي بس يسد معايا

اسيوط خلف مصنع سيد للادوية ش الشهيد عماد احمد عثمان عمارة المهندس عبد الناصر الدور البرابع الشقة اللي ع اليمين اول غره عل شمالك اول سرير في وشك

الدكر يوريني خلقته
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:14 pm

هادى جمال الدين محمود جمعه

اى بيانات تانيه معاك اميلى وكلمنى يا معلم

اقسم بعزة جلاله الله هتندم ندم عمرك
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:21 pm

هههههههههههههههههههههههه
ده المطلوب يارجاله
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:23 pm

ورينا هتعمل ايه يا عم الدكرور

هههههههههههه

بطل كلام ورغى كتير ورينا اخرك

وافتكر كلمة هتندم

سلام يا حبي
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:38 pm

يا جماعة الى بيحصل دة عيب بعد ازنكم الى عاوز يتكلم يبقى برة المنتدى والدكتور او الاستاذ الى بيتكلم ان الادمن عندة امتحانات وناس مشغولة والناس مش هتقعد 24 ساعة على النت علشان خاطر كدة وبعدين الخلقة خلقة ربنا ياجماعة عيب كدة احنا ناس عاقليين وبعدين انتم داخلين تتكموا على اللينك دة انتوا زعلتونى اشمعناانا تعملوة معاة كدة عيب والى مش عارف يبقى رقيب على نفسة يسيب المنتدى مش هنستنى الادمن يظبط امورنا يا جماعة عيب كدة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:43 pm

حقك علينا يا عم اوشا والحوار خلص من المنتدى مفيش كلام تانى ناقص يتقال فى المنتدى
اوشا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
اوشا

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 6:20 pm

بص ياعم هادى ابقى عرف صاحبك بس انا ابقى اية ومين ومين الادمن وخطيبها وانا مش هسمح لاى حد انة يتكلم عليها الى مش عاجبة المنتدى يمشى ياجماعة

vetamatrex انت قلت الكلام دة بنا على صفتك اية تعرف الادمن منين واخوها وخطيبها

يعني ارحمنا ومتعملش فيها قرن دكر خد ارقامنا انا وهادي ولا هات رقمك وقابل دكر لدكر وبطل حوار ادمن ومش ادمن واعقل يا بيه مش هشغل بعض واحد يقول انا اخو الادمين والتاني خطيبها ده عن المأذون مش في المنتدى

انا مستنى ردك علشان تشرحلى
Admin
المدير
Admin

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا   تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 9:07 pm

اولا:
يا شباب انا مش الأدمن اللي انتوا عارفينه .....متهيألي واضح الكلام ده من شهر

ثانيا:احب اوحه كلمة صغير للأخ ماتريكس ....شوف يا باشا الرجوله مش انك تدخل بنت في الموضوع حتى لو هي الادمن....وصدقني انا مش هسمح لأي مخلوق في الدنيا انه يقول عليها كلمه مش كويسه...وطالما انت متعرفش حد يبقى متتكلمش عليه خالص...دا اللي اتعلمناه من 26 سنة خبرة في الدنيا ومتهيالي انك تعرف تحل مشاكلك على الايميل زي ما انت قولت وكتبت ايميلك ورقم تليفونك...لعلمك انا المفروض امسح الرقم والايميل ...بس انا هسيبه شوية (لحاجة في نفس يعقوب)

ثالثا :
انت بتقول انت عندك منتدى احسن من المنتدى ده ,,,يا ريت تبقى تقول اسمه بس لاي حد من الشباب على الايميل زي اندي مثلا ...علشان بس نتشرف بيه

رابعا:
تم حذف عضوية كلا من

Hady

Vetmatrix

خامسا :
اي خلاف سيتم داخل المنتدى سيتم معاقبة اطراف الخلاف فورا

سادسا :
تم اغلاق الموضوع ...لحين حذفه

أفـــــــــــــــــــــريكــــــــــــــــــــــانو

تعالوا يا اهلوية نتكلم مع بعض ونفتح قلبنا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» تعالوا نشوف النكته دى............
» تعالوا نحتفل بعيد الحب
» ناس وناس ......تعالوا نشوف الناس.......!!!!
» تعالوا شوفوا النكته دى بس محدش يضرب!!!!!!!!!!!!!
» تعالوا شوفوا فضايح روبى ونانسى وهيفاء بالصورة الجرئيه جدا