أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ
 
الرئيسيةwww.a7lavet.ahlمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير
avatar


مُساهمةموضوع: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين فبراير 23, 2009 8:21 pm



اكيد كل واحد بيفكر من دلوقتى ناوى يعمل ايه بعد التخرج
ومحدد كمان ايه المجال الى هيشتغل فيه سواء كان فى الادويه او مجال التحاليل او انشاء عياده بيطريه
وده طبعا مش مقتصر على سنه خامسه لكن على الكل
يالا قولنا ناوى تعمل ايه بعد ما تتخرج ؟؟
ولو فيه مشروع جديد فى فكرته قولنا عليه ممكن تفيدنا او نفيدك فيه ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   السبت فبراير 28, 2009 3:38 am

سؤال في محله في ادمن و الله
الواحد مش عارف يعمل ايه و لا ايه
مشكله كليتنا دي زي ما المثل بيقول
سبع صانيع و البخت ضايع
يعني ممكن نشتغل دكتور بيطري و مدوب دعايا و دكتور تحاليل و في مراقبه الاغذيه ولا صيدليه بيطري و حتي في الفيلد دواجن و لا لارج و ولاده و لا جراحه و لا باطنه
انا عن نفسي هاتبدي بالتحاليل لفتره و بعد كده هافكر في اي حاجه لها علاقه بالبيطري

بالنسبه للاخ غلاب انا معاك الي يخلص بيطري لازم يشتغل رقاصه من الي حصل فيه
بس شكلي انا و انت هايبقي وحش اوي في بدله الرقص afro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOST
عضو جديد
عضو جديد
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين مارس 23, 2009 1:09 am

ممكن
ليه لا؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين مارس 23, 2009 3:38 pm

اتكلمت معاك النهارده يا ميكو فاللى اناهاعمله ان شاء الله بعد التخرج وبيتهيألى انت غيرت فكره التحاليل بتاعتك دى..
مع بعض يا معلم بقا ..
بس انا لسه شايف حالا مساؤى العهد البائد دى فحبيت بس اشكرك يغلاب عالاضافه دى.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Roony
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين مارس 23, 2009 7:20 pm

موضوع في الصميم
يعني ايه الهدف اصلا من دخولنا الكليه اللذيذه اوي دي
اوكي تنسيق وغصب عننا بس كل واحد فينا رضي بالامر الواقع
فلازم كل واحد يقرر هايعمل ايه
بعيد بقي عن الرغي الكتير ده
ربنا يديني العمر واخلص الكليه دي علي خير ان شاء الله
وناويه ابدأ في مجال التحاليل بجد حابه اني اكون في المجال ده اوي
شكرا علي الوضوع
واتمني ان ربنا يحقق لكل واحد امنياته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
المدير
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين مارس 23, 2009 10:00 pm

اخيرا لقيت حد بيفكر فى المستقبل بجد

فعلا يا رونى مجال التحاليل ليه مميزات كتير بالنسبه كمان للبنات اكتر من الولاد

وان شاء الله ربنا يوفقك فيه ويبقى عندك بدل المعمل اتنين اتنين ونص على حسب مانتى عايزه بقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dr.farawla
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين يوليو 06, 2009 12:16 am

كان زمـــــــــــــــــــــــــــــــان Surprised
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
المدير
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين يوليو 06, 2009 3:45 pm

ههههههههههههههه
بتفكرينا ليه بس يا فاروله

بس فعلا عندك حق كان زمان
منه لله الى كان السبب بقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الإثنين يوليو 06, 2009 4:20 pm

يا جماعه معدش حد خريج بيطرى بياخد تصاريح ويفتح معمل تحاليل

انت ممكن تشتغل فى معمل دكتور انما تفتح انت

كان زمان وجبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز



مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الثلاثاء يوليو 07, 2009 5:44 am

كمااااااااااااان affraid affraid Evil or Very Mad Evil or Very Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فيمتو أبو المتاحيف
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الثلاثاء يوليو 07, 2009 4:23 pm

والله الواحد كان نفسه يبقه فى الموضوع ده بس سالت وقالو اتقفل خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
avatar


مُساهمةموضوع: رد: ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟   الجمعة يوليو 31, 2009 10:46 pm

تحاليل
scratch

فكره حلوه اوى وجديده جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ناوى على ايه بعد التخرج ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحــــلـــى بــيــطـــرى :: منتدى الدراسه وهمومها :: قهوه الخريجين-
انتقل الى: