أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

كلنا ولا نفسى

Emo Boy
little chicken
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
little chicken
عضو فعال
عضو فعال
little chicken

كلنا ولا نفسى Empty
مُساهمةموضوع: كلنا ولا نفسى   كلنا ولا نفسى Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 3:32 am

يا ترى كلنا ديه كلمة كلنا مقتنعين بيها يعنى افسر لكوا .....................بنفكر فى بعض بنساعد بعض بنحس ببعض يعنى كلنا مع بعض ولا ده شعار............................. Exclamation Exclamation من الواقع ان مفيش حاجة اسمها (كلنا) ببساطه .................................................أنا براعى ربنا عشان نفسى ..............._بعامل الكل كويس عشان نفسى ..........._بساعد اللى محتاجلى عشان نفسى..................حتى حبى لماما وبابا وأسرتى برده عشان نفسى.....لأن هدفى فى الدنيا أنى انجى منها بنفسى....................كده يبقى نفسى هى الهدف والكل وسيلة للهدف...............الصواب والعقاب كده وأساس وجودنا كده ...............يعنى لما أقول كلنا يبقى عاوزة نفسى Exclamation Exclamation Exclamation
Emo Boy
عضو نشيط
عضو نشيط
Emo Boy

كلنا ولا نفسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا ولا نفسى   كلنا ولا نفسى Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 4:05 am

طبعا مافيش كلنا اليومين دول
لو كل واحد فكر في غيرة قبل مافكر في نفسة
ماكانش ده بقي حالنا

احنا دلوقتي بنفكر نستفيد ازاي ونكسب اكبر قدر من المنفعة قبل ماغيرنا ياخدها
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

كلنا ولا نفسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا ولا نفسى   كلنا ولا نفسى Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 7:13 pm

للاسف عندك حق احنا ف زمن محدش بيخاف ع حد كله الاول نفسى وبعدين يفكر ف غيره حتى بقينا مش بنفكر ف غيرنا كتير المهم نفسى الزمن اتغير اوى ولا احنا اللى اتغيرنا
العيب فينا ولا ف الزمن مش عارفه
ربنا يستر علينا من الزمن ده بس للاسف محدش دلوقتى بيفكر ف حد ويارب نتغير
ونخاف ع بعض اكتر من كده تسلم للتوبيك
remas44
عضو ممتاز
عضو ممتاز
remas44

كلنا ولا نفسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا ولا نفسى   كلنا ولا نفسى Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 7:26 pm

مش كل حاجة بتبقى لنفسى ومش كل حاجة بتبقى لينا كلنا
فى حاجات مينفعش تبقى لحد غير لنفسى زى حاجات بتعمليها علشان ربنا
وفى حاجات ممكن تبقى لينا كلنا زى الحب والمساعدة وحاجات كتير
copra
عضو فعال
عضو فعال
copra

كلنا ولا نفسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا ولا نفسى   كلنا ولا نفسى Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 8:13 pm

التوبيك أكتر من جاااااااااااااااامد .................... بس بجد تسلمى عليه .. flower ......._المشكلة ، مفيش حد عارف هو عايز ايه؟ كل واحد عاوز كل حاجة ليه لوحده حتى لو مش محتاجها..........
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

كلنا ولا نفسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا ولا نفسى   كلنا ولا نفسى Icon_minitimeالخميس يناير 15, 2009 1:23 pm

انا اسف يا ليتل تشكن ........... لو فكرنا بالمبداء ده يبقى غلط
مثلا .......... وانا اسف .......... لو لقيتك بتغرقى ........ ورحت انقذتك مثلا دى ممكن تتفسر على انى عملت الحاجة دى علشانك انتى مش علشانى ....... بس ممكن تتفسر انى عايز ابقى بطل وكله يتفسر على حسب ماهو عايزه
طريقة التفكير دى صعبة شوية .......... ياريت نحط كل حاجة فى مسارها الصحيح
وبعدين مش كل الناس بتدور على مصلحتها
فيه ناس بتدور عليها بكل قوة ليها ............. وناس برضه لازم تعمل حاجة للى معاها
مش كل الناس وحشة ومش كلهم حلوين

كلنا ولا نفسى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين اللى نفسه يبقى مكانه انا عن نفسى مش نفسى خالص
» يالا نتغير كلنا بقه
» عاوزين كلنا نخش ونحقد اوىىىىى
» كلمات لازم كلنا نكون حافظينها