أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

انا جييييييييييييييييت

beauty_tweety
copra
ELmagary
Admin
Princess GoGa
micododo
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

انا جييييييييييييييييت Empty
مُساهمةموضوع: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 1:17 am

من موقعي هذا و بناء علي الهجوم الضاري الي بيتعرضله حبيبي و اخويا محمد اعلن الاتي:
1-انا معااااااااك يا كبييييييير في كل الي تقووووله
2- اعلن بدء الكفاح المسلح ضد الاستعمار البناتي( ده غير العنب البناتي طبعا Laughing ) المتمثل في المواضيع العنييييفه الي هاحطها( عشان نعلم علييييكو) ومنع اي محاوله اختراق من الاعداء لقسمنا
3-الرد العنيييف الساحق الماحق الضاري علي كل التعليقات التي تنال من هيبه الرجاااااال العظاااااام فخر الامه و عماد البلاااااااااااااااااد ( انتوا نسيتو ان احنا سي السيد و لا اييييه Twisted Evil )
4-الي يعادينا هانعاديه و الي يحبنا هانحبه لان احنا كائنات مسالمه لا نلجاء للعنف الا للضروووره(سبحان الله امال ايه الي انا كاتبه فوق ده.. ماعليينا..)
5- اهم حاجه (ودي بجد من غير هزار) ان التنافس ده يخلينا نرتقي بمستوي المنتدي بجد بحيث يليق بدكاتره كبااار (بدعي ربنا من كل قلبي ان الي حصل المره الي فاتت ما يحصلش) ونخلي المنتدي ده يفيدنا في مجالنا ولو بمعلومه صغيره (بدل ما احنا شبه خريجين كليه تجاره كده Embarassed )
يعني الي عنده اي معولمه ياريت ما يبخلش بيها علي المنتدي وكده.

انا اسف لاني رغااااااي جدا و صدعتكوا
سلاااام و نلتقي بعد الفاصل lol!
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 3:39 am

كده تمام اوى
ماشى يا دكتور متفقين بس فى ملحوظة
بلاش الله يكرمك حكاية سى السيد دى
وبعدين مالهم بتوع كليه التجارة اجدع ناس والله
بلاش نحقر من مهنة حد يا جماعه عشان احنا منعرفش هو ممكن يكون بيعمل ايه فى المهنة دى

المهم يعنى اللى حصل زمان دا كان زوبعة فى فنجان واحنا مش كده طبعا لان اللى يحار ب الشغب لايمكن يكون مشاغب
واظن كلكوا عارفين انى كنت واقفة للشغب بايد من حديد
ماعلينا مش عايزين نجيب سيرة الماضى المهم بس خلينا حلوين مع بعض عشان ننجز ونظبط المنتدى قبل ما نمشى من الكلية ونورثه للاجيال القادمة
Admin
المدير
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 9:41 pm

قبل اى حاجه
لازم اقول ان كل كلامنا ده مجرد هزار يا جماعه
عشان احنا مش عايزين الى حصل قبل كده يحصل تانى وطبعا كلنا عارفين انه كان اختلاف وجهات نظر مش اكتر من كده
لان كلنا قبل ما نكون زمايل مهنه واحده فاحنا المفروض دكاتره

المهم اعلن عن موافقتى لهذا التنافس بين الفريقين (قصدى الحزبين:- البنوتات والاولاد ) مدام تنافس شريف وهيوصلنا فى لاخر لحاجه واحده هى الارتقاء من شأن المنتدى وعشان نكون صوره كويسه قدام اى حد يعرفنا
[b]
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2008 5:55 pm

بصراحة ياميكو انت كده جااااااااااامد
وانا فى خدمتكم وفى سبيلكم ........... واموت شهيد من اجلكم
وانا مع الادمن فى كل اللى هى قالته وان ده هزار
وباذن الله المنتدى يكون علامة بارزة لكل دكتور بيطرى باذن الله

وعلشان تعرف ياميكو ان انا مظلوم وبتعرض لهجوم شرس
ملحوظة ...... يابرنسيسة انا لما ببقى مظلوم بجيبك تدفعى عنى ...... انا دلوقتى مظلوم منك مين اللى يدافع عنى
copra
عضو فعال
عضو فعال
copra

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالإثنين يناير 12, 2009 1:20 am

البنات دول جدعان اصلا ..................رجالة
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالإثنين يناير 12, 2009 2:24 am

جدعان اه... انما رجالة دى... خليهالكو انتوا ..احنا متنازلين عنها ..
هو الاخ كوبرا عدو المرأة ولا حاجة؟؟
وبعدين مين حضرتك صحيح؟؟ اصل احنا هنا كلنا اصحاب وعارفين بعض ..
ياريت تعرفنا بنفسك..
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالإثنين يناير 12, 2009 4:39 pm

بجد اقترااااااااااااااح تمام وانا موافقه
وبعدين مالها تجاره ما انا اهو ف تجاره انجلش وعادى يعنى
ال قاعدين زى بتوع تجاره ال المهم ننسى اللى فات وخلاص
وانا موافقه.......... lol!
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالإثنين يناير 12, 2009 7:13 pm

هو حد اتكلم عن تجارة وانا مش موجود............... ياجماعة تجارة دى من افضل الكليات
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 12:13 am

ايوة طبعا دى اجدع كلية وبلا منازع ومحدش يقدر يقول غير كده...
وكفاية انك فيها يا بيوتى يا حبيبتى.. دا تبقى جنة مش كلية..
Dr.keemoo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Dr.keemoo

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 1:46 am

ايه يا جماعة انتوا حولتوا الكلام كله على تجارة ليه

<<<الراجل مغلطش فيهم هو بس نفسه يحس ان هو دكتور

يعنى اى معلومة كدا عن عجل عايز يتسمن ارنبة عايزة تولد حاجة تغزى عين الشيطان مش اكتر

ولا ايه يا ميكوووووووووووو
اما بالنسبة للمجرى فا انت نسيت صحبك ولا ايه انا جبلك حقكك من اى حد انت ناسى ان انت عنصر رئيسى فى لجنة التلطيش والتضبيش واحنا كلنا كا اعضاء نقف جنبك ؟

ومرسى يا ادمن على التنوية بان دا هزار وياريت تستمرى فى الموضوع دا كل فترة عشان محدش يشرد وياخد المواضيع
جد>>>>>>>>>>
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 12:38 pm

هو حد قال انه مش هزار؟؟؟
انا عارفه كويس .. وكلنا عارفين
اولا دا موضوع ميكو ..وانا رديت ع الراجل بمنتهى السلمية .. (لانى مقدرش اعمل غير كده مع شخصية محترمة زى دى..)
ومقدرش اظلم المجرى لان هو عارف انى اكتر واحدة بدافع عنه ..
انما لحد بيوتى وكله يستنى .. وبيوتى وكلية بيوتى .. دول اهم حاجة عندى.. اظن دا مفيهوش ظلم لحد يا جماعه ولا ايه؟؟
micododo
عضو ممتاز
عضو ممتاز
micododo

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 3:37 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا حول الله يا رب
انا حاطط الموضوع بقالي كتيييير
بسم الله ما شاء الله الاقبال بقي عليه جامد اوي
استمروا يا جماااااااااااااااعه Laughing Laughing
بالنسبه لموضوع تجاره انا كان قصدي ان بتوع بيطري في الاخر معلوماتهم العلميه بتبقي زي معلومات طالب تجاره العلميه يعني من الاخر ابيض انما انا ما قللتش منهم دول اجدع و احسن ناس ياجامعه انا كان قصدي ان احان نحس ان احنا دكاتره شويه مش اكتر
معلش انا برغي كتيييير lol!
وبرضه انا مصمم اعرف مين الاخ كوبرا ده Twisted Evil
ELmagary
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ELmagary

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 6:14 pm

ايه ياعم ميكو .............. انت مالك ومال تجارة
متخليك فى بيطرى
وبعدين ياكيموووووووووو انا عارف انكم كلكم عايزين تخدولى حقى
بس برده انا اعرف اخد حقى
بجد متشكر على الروح الجميلة دى
ويارب يخليكم ليا كلكم ........ البرنسيسة ( طبعا دى مقدرش استغنى عنها ) وكيموووو وميكوووووووو
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 13, 2009 7:14 pm

يانهاااااااار كل ده
ميرسى ياجماعه والله طبعا كليه تجارة تتشرف بيكم وميرسى ياارق واجمل واحلى برنسيسه ف دنيا ويخليكى ليا يارب ودايما كده نكون مع بعض ياقمرى انتى
Princess GoGa
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Princess GoGa

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 1:44 am

ايوة كده.....
خلوا روح الحب والود ترجع تانى .. فرحتونى والله
اولا يا ميكو انا فاهمة قصدك طبعا ومعاك جدا فى اننا لازم نعرف مين كوبرا لانى محبش يبقى بينا غريب عشان احنا كلنا اسرة فى قلب بعضينا..
وثانيا يا مجرى الف شكر على كلامك ويارب ما يحرمك منى ابدا..ويخليك لينا
ثالثا بقى وختامه مسك لحبيبة قلبى بيوتى انتى اللى قمر والله العظيم
ميرسى يا حبيبتى على كلامك وربنا يخلينا لبعض ويبعد عننا العين..(قولى آمين )..
خلاص بقى يا جماعه قفلوا ع السيرة دى واحنا كلنا مع بعض هنا او فى قسم البنات مفيش فرق المهم نشتغل ..حلو الكلام .. سلام...
copra
عضو فعال
عضو فعال
copra

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 2:12 am

لو عايزين تعرفوا انا مين ؟ حزرو فزرو ................انا ولد ولا بنت؟ ومعاكم فى الكلية ولا لا؟ لو عرفتوا نتعرف................ماشى يا جوجا انتى وميكووووووووووووووووووو
beauty_tweety
عضو ممتاز
عضو ممتاز
beauty_tweety

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 8:24 pm

بص ياكوبرا اولا حكايه حذرى فزورا دى مش هينفع الكلام اللاهبل ده اولا
لو حضرتك عايز تقول مين اتفضل لان مفيش وقت ولا نحزر ولاحتى نفزر
يعنى حضرتك ياريت تدخل ف الموضوع وتقول انت مين لان محدش فاضى
كفايه الامتحانات اللى علينا
مش هنفك احنا كمان لغز يعنى
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 5:23 pm

انا مجلس الامن وجاى باعرض الصلح بين الجنس الناعم والجنس اللى انعم منه وباقول ان الحرب دى من وراء القلوب
لان بطبيعة الحال لازم يبقى فيه استلطاف بين الجنسين وبطبيعة الحال برضه بنهرب من الشعور ده لاننا بنفتكره ضعف مننا والراجل مش بيقبل ان صورته تنهز امام نفسه.......
يلا نسهر كل ليله لسه فيه ايام جميله حب وغنى ويلا نعيش يومين حلوين ....... بس
ما نتعداش على الخط الاحمر ونعرف فين حدودنا كويس اوى
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 6:39 pm

الجنس الناعم والجنس اللى انعم منه

تقصد ايه ياعنى
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 3:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

موضوع: رد: انا جييييييييييييييييت انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeأمس في 16:23

موضوع: رد: انا جييييييييييييييييت انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالأربعاء يناير 14 2009, 19:24

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 3:50 pm

Laughing
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:44 pm

اقصد بينا الجنس الناعم والستات الجنس الانعم منه
لانى رافض تسمية جنس خشن او ما شابه لاننا فى قلوبنا رحمة برضه والا كنا حرمناهم من انهم يفتحوا المنتدى ولو للقراءه من خوفهم مننا
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:45 pm

وبرضه شكرا يا دكتور محمد واحلى سلام لاجدع فيت
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:49 pm

ولد

خئست

سكلتك امك

احنا رجاله ووقفنا وقفه رجاله

ولا انتا هتقلد ابو حفيظه

وبرضو عندك احلى سلام لباشمهندس عبد الرحمن
ScareCrow
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ScareCrow

مُساهمةموضوع: رد: انا جييييييييييييييييت   انا جييييييييييييييييت Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 10:37 pm

بندحرج التماسى للدكتور محمد ونرجو انه يلقفها لا تقع على الارض تنكسر

انا جييييييييييييييييت
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية