أحــــلـــى بــيــطـــرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحــــلـــى بــيــطـــرى

ملتقى طلاب كليه الطب البيطرى جامعه كفر الشيخ

الرئيسيةwww.a7lavet.ahlأحدث الصورالتسجيلدخول

جامعه كفر الشيخ المحترمه

smily rose
فيمتو الرئيس المعظم
Dr tote
فيمتو مارد وشوشنى
dr eias
DEAD MAN
فيمتو سردينه سابقاسكره
sun set
my heart is not available
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عضو ممتاز
عضو ممتاز

جامعه كفر الشيخ المحترمه Empty
مُساهمةموضوع: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 11:42 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
ازيكو يا طلبه جامعه كفر الشيخ اللي محصلتش طبعا كلكو عارفين انكو في جامعه عالميه مفيش زيها في امريكا بكل فخر
انا هتكلم عن حاجه تخصني انا وبعض الطلبه اللي هي المصاريف
اولا بالنسبه للطلبه العاديين بيدفعوا تقريبا 250 على ما اعتقد وبقيه الجامعات في مصر بيدفعو 150 دا طبعا لانهم مش في اي جامعه دول في جامعه كفر الشيخ العالميه وبيتكتب في الايصال انك دافع 199 جنيه جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_evil
ثانيا الطلبه اللي جايين من بره اللي هما مصريين بردو بس غلطتهم الشنيعه ان اهلهم فكرو يطلعو برا بلدنا الجميله عشان يامنولهم مستقبلهم بمجرد ما خرجنا من البلد خلاص بقينا اغراب بقينا بلا جنسيه في السعوديه او دول الخليج بيقولو علينا اجانب وبردو في بلدنا نفس المعامله البلد اللي كنا راجعين وفاكرين انها بلدنا طردتنا ورفضتنا وعاملتنا معامله الاغراب دا حتى الاغراب بيعاملوهم احسن مننا اه والله المهم كنت هنسى المصاريف للي جايين من برا 2250 واللي داخلين سنه اولى السنه دي 3000ودا كل سنه مش بس في سنه اولى يعني كل سنه هيدفعو نفس المبلغ ودا في جامعه كفر الشيخ المحترمه فقط انا مش بتكلم في مبلغ انا بتكلم على المعامله وفي واحد معانا راح يسال ليه بيدفعوهم كدا قالوله دا على قلبهم الفلوس اد كدا ليه الحقد والغل اللي بقا في قلوبنا داوبعدين في ناس برا ممعهاش غير اللي ياكلها ويشربها ممعهمش يجيبو هدوم للعيد والله اعرفهم وفي واحده زميلتي اخوها دخل معاها يعني الاسره دي هتدفع 6000كل سنه ودا ليه عشان بيطورو الجامعه العظيمه بتاعتنا
انا الموضوع دا مضايقني جدا واعذروني لو كنت طولت عليكو بس الناس هنا بتعاملنا وحش اوي في كل مكان وفي كل حاجه جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_sad جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_cry جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_evil
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 1:16 am

Laughing Laughing Laughing Laughing محلس محلس بكره تتعودوا على كده Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

هو موضوع المصاريف ده مش كل الحكايه بردوا لان كمان فى موضوع الكتب الموضوع وصل للتهديد فعلا

بامتحان وحش اوى يجى من مرجع كبير والسقوط طبعا بعده ومش هقول مين من الدكاتره عمل كده

اصله هيروح من ربنا فين بقى Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil بكره الظالم يتهد بقى ونرتاح Twisted Evil Twisted Evil

سامحونى على الرقه المبالغ فيها دى بس فعلا هى مرمطه واسؤ معامله من الدكاتره ولما تتخرج بقى

وتحاول تقنع اللى حواليك انك دكتور الناس تبصلك ياشمئزاز ويوقولوا دكتوووووووووووور ..... يالا بقى Evil or Very Mad Evil or Very Mad
فيمتو سردينه سابقاسكره
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو سردينه سابقاسكره

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 3:58 am

فعلا ده اسلوب للضغط علي الطلبه والاهالي
مفيش في ايدينا غير حسبي الله ونعم الوكيل علي اللي بيتعمل فيكوا ويارب تخلصوا منهم انتوا كمان
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 12:26 pm

ابتسم انت فى كفر الشيخ (هنقلبكوا)
dr eias
عضو فعال
عضو فعال
dr eias

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 3:30 pm

ماتجربو وقدموا شكوى لادارة الجامعة او ادارة الكلية لو حاسين ان فيه تلاعب او حاجة غلط فعلا
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 5:46 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

انت مش من البلد دى ولا ايه
فيمتو مارد وشوشنى
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو مارد وشوشنى

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 7:01 pm

بجد يا جماعة الله يكون فى عونكو انا كنت مفكره ان الحكاية دى بتبقى فى سنة اولى وبس وبعد كدة يعنى عادى
يالا ياجماعة احتسبوهم عند ربنا والى عنده مبيروحش
لاء فى حاجة تانية بقى بصراحة تغيظ جدا يعنى ان الى شايل مواد ربنا يبعدوكو عنها جميعا يعنى المادى ب100 جنية ليه انا م ش فاهمة لية يعنى والجامعة الوحيدة الى بتعمل كدة طبعا جمعتنا وجميع جامعات مصر المادة ب50 يعنى موت وخراب ديار يالا الله يسامحهم بقه
Dr tote
عضو فعال
عضو فعال
Dr tote

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 8:53 pm

فعلا الله يكون في عونكم ياللي جين من بره كانهم بينتقمو منكم عشان سفرتو بره بلادنا العظيمه
وبالنسبه للموضوع 250 جنيه ده بيقولو عشان الجامعه لسه في حاله بناء وتجديد وهم فعلا جددو في كفر الشيخ
والكليات التانيه بس كليتنا الوحيده اللي لسه معفنه زي مهيه ومفيهاش اي تجديد
وبالنسبه للكتب هو فعلا حرام اننا نشتري كتب ب400 جنيه وفي الاخر بنجيب ورق باكتر من 50 ج ونذاكر منه ومبنفتحش الكتاب وبرده انا مع لافلي في موضوع المواد المتشاله يعني نشيل وندفع كمان وبعدين مش حرام لو واحد شايل حقوق انسان يدفع عليها 100 ج عموما انا رغيت كتير اوي بس انا مصدقت اعبر عن الغضب اللي جوايه
خلينا كلنا نرفع شعار كفايه حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 22, 2009 11:44 pm

ميرسي لكل اللي رد على الموضوع بس يا دكتور اياس احنا سالنا ممكن نقدم شكوى قالو محدش هيسمعلها انا سالت ناس في اداره الجامعه وقالولي دا قرار ومش هيرجع فيه ووزير التعليم العالي مضاله على الورق يعني ماشي في السليم وبعدين هما بيقولو بيعملو كدا عشان يطورو الجامعه لانها تحت الانشاء يعني هما اللي جايين من برا هما اللي هيصرفو على الجامعه دي مهزله بصراحه وسرقه عيني عينك وانا مش مسامحاهم فيها ولا غيري مسامح لو على موضوع الكتب اهو ممكن نستفيد منه ومقدور عليه لكن 2000 جنيه وعمرنا ما هنستفيد منها ليه يعني
في حاجه بقا عايزه اقولكو عليها في ناس اصحابي قررو انهم يعملو اعتصام قدام مكتب رئيس الجامعه وانا عايزه اخد رايكو تفتكرو ممكن ينفع ولو موافقنني على الموضوع دا يا ريت لو حد منكو له اصحاب في اي كليه في كفر الشيخ في سنه 1 او 2 يقله وانا هبقى ابلغكو بالمعاد لو جمعنا عدد كويس عشان تبقوا تيجو تزوروني وتجيبو معاكو عيش وحلاوه جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_lol
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 3:03 am

طيب يا جماعه احنا هنجيب كراسى وشمسيات وكنز وشندوشتات وشاش ومكروكروم (عشان الضرب اللى هناكله من حرس الجامعه)
sun set
عضو ممتاز
عضو ممتاز

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 23, 2009 10:02 pm

هههههههههه بالهنا والشفا
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 9:50 am

متتفضلى معانا
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 3:02 pm

ايه يا كوهين الموضوع ده يا كوهين
هوا انا اغيب شويه ارجع الالقيكى عملتيلى انقلاب

انى اعترض

فكرتينى بالشله اللذيذه اوى بتاع بدون رجال افضل
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 3:56 pm

Laughing
smily rose
عضو ممتاز
عضو ممتاز
smily rose

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 4:20 pm

معلش ياجماعه اصمدوا للنهايه ههههههههههههه
وشكوى ايه وحاجات ايه اللى بتقولوا عليها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كان غيركم اشطر
وكان اللى قبلكم اللى هم احنا خدنا حق وللا باطل من الكليه دى
على العموم نحن السابقون وانتم اللاحقون
هههههههههههههههههه
GHALLAB55
عضو نشيط
عضو نشيط
GHALLAB55

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 5:10 pm

بجد أنا بحس بالأسى و الإشفاق على أى حد لسا باقيله سنين من عمره فى المدرسة السخيفة دى

معتقل رهيب

مكان موحش

زى ما يكون مبنى على بقايا مقبرة هندية

( مدرسة طب بيطرى كفرالشيخ المشتركة )

أيها الداخلون إطرحوا عنكم كل أمل فى النجاة

جامعة تعبانة و كلية عبيطة

للأسف الواحد ضيع خمس سنين من عمره فى المكان التعيس دا
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 5:34 pm

اشفاق
ربنا يكرمك يا عمو
GHALLAB55
عضو نشيط
عضو نشيط
GHALLAB55

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:37 pm

ربنا معاكم يابنى
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:47 pm

ربنا يخليك يا اونكل
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:55 pm

( مدرسة طب بيطرى كفرالشيخ المشتركة )

انتا محتاج نضاره على فكره
فيمتو الرئيس المعظم
عضو ممتاز
عضو ممتاز
فيمتو الرئيس المعظم

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 6:59 pm

ايه يا مغازى
دى طرفه يبنى
شكلك كده مابتفهمش دعابات التمانينات

واحد راح يقعد على قهوه ... قعد على شاى

هع هع هع هع هع هع هع هع
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 7:20 pm

ماشى يا ريس
hashemesaily
مبتدئ
مبتدئ
hashemesaily

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس ديسمبر 17, 2009 8:50 am

بجد كفر الشيخ مزوداها اوى اذا كان فى الكتب او مصاريف الكلية . انا حولت المنصورة ولقيتها ارخص كتيير
ابو علي...
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ابو علي...

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس ديسمبر 17, 2009 12:11 pm

روحت المنصوره يابخخخخخخختك
انا بحقد عليك
DEAD MAN
عضو ممتاز
عضو ممتاز
DEAD MAN

مُساهمةموضوع: رد: جامعه كفر الشيخ المحترمه   جامعه كفر الشيخ المحترمه Icon_minitimeالخميس ديسمبر 17, 2009 4:55 pm

Shocked

جامعه كفر الشيخ المحترمه
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» فيديو مجمع فيه امراض من جامعه الزقازيق(جامد جدااااا)
» حصرياااا : فيديو مجموعه امراض متصور من جامعه الزقازيق(جامد جدا رابعه و خمسه)
» جروب لخريجي كفر الشيخ علي الفيس بوك
» الدعاء المستجاب من كتاب الشيخ عبد الله بن أحمد